Skoči na vsebino

Vse na temo Piaggio MP3


Priporočene objave

Objavljeno

Te dni sem se na Rogli pogovarjal s hrvaškimi policaji,pri vprašanju glede vožnje mp3 z B kategorijo po Hrvaški sem dobil dva različna odgovora ( DA in NE)

 

Zdaj pa bodi pameten????

Pozdravljen,

 

Ja še sami ne vedo,samo, ko te ustavijo pa sploh, ker smo slovenci,nastanejo problemi...........,me zanima če je že imel kdo soočenje z njimi:-)))))

Objavljeno

zakaj delate probleme tam, kjer jih ni?

Zakaj????Ker hitro lahko naletiš na njih in sploh ne veš kdo ima prav,oz.kakšen zakon imajo glede kategorije,zato....!

Objavljeno

pomembno je, kaj predpisuje zakon pri nas, ko bo na tvojem vozilu njihova tablica, takrat bo veljal zakon kot je pri njih. Če tvoje vozniško dovoljenje omogoća vožjo vozila te kategorije pri nas, je tako tudi v ostalih državah EU, Nemc lahko vozi motorno kolo do 125ccm z B kategorijo v nemčiji ali pri nas, čeprav pri nas to ne drži in moraš imeti A, vlečna vrv je dodatna oprema na Hrvaškem, Nemci nimajo žarnic, itd, vglavnem, ne komplicirat :kva2: , pa srečno pot na HR :grim , če si normalen, ti noče nihče nič žalega, kjerkoli že si :004

Objavljeno

Tudi jaz mislim da nebi smelo bit problemov,samo po pameti pa gas na morje ko bo vreme. :OK:

Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni,spet jaz:-))))))))

A se kateri od vas z MP3 LT!(B-kat.vozniške),kdaj odpravi na Hrvaško?So vas ustavili policaji,in zahtevali vozniško in nimate A-kat imate samo B.kat.ste imeli težave?

 

Nekje sem prebral ampak nevem,če so že hrvati to spremenili,da pri njih lahko voziš MP3 LT(500,300) samo če imaš A-kat.,ne glede ,da so zdaj v EU!

V drugih sosednjih državah oz,članic EU območja,te težave ni in lahko LT-je vozimo z B-kat.

 

Res bi rad vedel kako je s tem na hrvaškem,da nebi imel kdaj težav....,morje,al pa samo ko to državo prevozim.

 

Hvala:-))))

 

lp.Ivo

Pozdravaljen,

kolikor je meni znano je potrebno imeti jategorijo A za vožnjo po Hrvaški. Baje so lani, ko je v SLO prišel  novi MP3, šli k sosedom in so jih ustavli ter jim napisali kazen. Ne vem pa, če so že hrvati spremenili zakonodajo. Najbolje, da vpraša kakšenga lastnika MP3-ja ali pa maxiskuteraša na hrvaškem kako je z MP3-ji pri njih.

Neglede na to, da je Hrvaška v EU, je vsaki članici posebej dovoljeno ali dovoli vožnjo trikolesnikov ali ne z B kategorijo. Oznaka je drugače B1 tri in štiri kolesniki.

 

 

LP 

Popravljeno . Popravil hoyla
  • 5 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni!

Za vse ki ugibate ali lahko vozite mp3 lt,po hrvaški,z B kategorijo.LAHKO.

Pozanimal na policijski postaji Reka.Tako da to je 100%.Veljajo ista pravila kot v Sloveniji.

  • Všeč mi je 2
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Zadevo z vožnjo na Hrvaškem sem kar študiral. Pravno je po moje odgovor sicer "NE". Zadeva namreč ni vezana na registracijo in/ali državljanstvo temveč evropska direktiva pravi,da lahko posamezna članica (torej tudi HR) določi, da je na njenem ozemlju dovoljena vožnja triciklov z B kategorijo. Če se ni kaj spremenilo od takrat ko sem spreminjal, Hrvaška tega v zakonu nima. Nenazadnje, če bi imeli, bi na njihovi Piaggio strani to zagotovo oglaševali, čeprav imajo LT modele. Skratka, gre za precej unikatno ureditev EU direktive in argumentacija, da če je dovoljeno drugje, kjer je mp3 registriran, je tudi na Hrvaškem, ne drži.

 

Skratka, če se kdo spravi na nas, pravno nimamo prav, če trdimo, da je vožnja dovoljena. 

 

Imajo pa, hvala bogu, Hrvaški organi drugačno razlago. Vsaj večinoma. Jaz sem pred kakim letom celo pisal na njihovo policijo (mail, ki je na njihovi spletni strani)  in precej hitro dobil prijazen odgovor, da je vožnja z B dovoljena. Zadevo sem si spritnal in dal v prometno. Ustavili me še niso, nisem niti velikokrat bil dol. Moj yourban je za izlet na morje sicer super, a vedno ni časa za to. Za avtocesto pa ni idealka. 

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
:kva2: 

Pozdravljeni!

 

A mi lahko več poveste na ta oglas prosim če kdo kaj ve.....

 

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9452327&show=1

Za to trgovino sem dobil odgovor ki je na strani 7.Po moje je bolš mal poglej na avtonetu in dobiš  dober mp3 za dobr dnar,  saj je od lanskega leta nov model, tako da je prejšnji model mal zgubu na ceni

Želim ti dobr nakup saj je vožnja z MP3 odlična :OK: . :kva2:

 

Lep pozdrav

Tadej

Objavljeno 10. November 2012 - 20:14

'ted', on 10 Nov 2012 - 07:10, said:snapback.png

Pozdravljeni,

sem nov na forumu. Zanimajo me Piaggio Mp3 400 LT. Ker je rabljenih malo na tržišču, me zanima ali ima kdo kakšne izkušnje z trgovino BMC, Bistrica ob Sotli, kjer imajo kar nekaj teh trikolesnikov ali gre to za uvožene motorje, .......

Hvala in lp

Ti Mp3 so vsi uvoženi. Sma z sosedom šla po nakup enega izmed njih in ko sma prišla tja pa ni bila urejena homologacija :grrr . Se je potem rajši odločil za nakup Mp3 , ki je bil kupljen v Sloveniji. Jih pa imaš sedaj kar nekaj na Avtonetu. Tudi sam sem ga kupil preko Avtoneta. Pa dober nakup. :OK:

Lp

Objavljeno

 

Za to trgovino sem dobil odgovor ki je na strani 7.Po moje je bolš mal poglej na avtonetu in dobiš  dober mp3 za dobr dnar,  saj je od lanskega leta nov model, tako da je prejšnji model mal zgubu na ceni

Želim ti dobr nakup saj je vožnja z MP3 odlična :OK: . :kva2:

 

Lep pozdrav

Tadej

Objavljeno 10. November 2012 - 20:14

'ted', on 10 Nov 2012 - 07:10, said:snapback.png

Ti Mp3 so vsi uvoženi. Sma z sosedom šla po nakup enega izmed njih in ko sma prišla tja pa ni bila urejena homologacija :grrr . Se je potem rajši odločil za nakup Mp3 , ki je bil kupljen v Sloveniji. Jih pa imaš sedaj kar nekaj na Avtonetu. Tudi sam sem ga kupil preko Avtoneta. Pa dober nakup. :OK:

Lp

 

Hvala za taka pojasnila. Bom res gledal take kateri so kupljeni pri nas.

Objavljeno (popravljeno)

Vsem trenutnim in bodočim lastnikom MP3-jev

 

Sam sem bodoči lastnik MP3-ja 500. Vozil sem ga 2 sezoni. Bil sem z njim zelo zadovoljen in verjetno bi ga vozil še danes če mi nebi po 10.000 prevoženih kilometrov in 2 sezonah za njega nekdo dal toliko kot sem dal za njega sam. Ampak to je druga štorija. Želim vam povedati, da sem motor vozil z B kategorijo saj se mi ni dalo delati izpita. Prvo sezono me je prijatelj povabil v šolo varne vožnje kjer sem bil edini skuterist in edini "brez izpita" ki so ga zahtevali za udeležitev. Inštruktor mi je namreč rekel, ko sem mu razložil situacijo, da se moram obvezno priključit skupini. Po celodnevnem driblanju stožcev ipd sem ugotovil da POD MILIM NEBOM NIMAM POJMA O VOŽNJI Z MOTORJEM!!! Moja vožnja se je po tej izkušnji močno spremenila in izboljšala. Celo drugo sezono sem nekaj cincal, da bi iz lastne varnosti in neznanja naredil izpit za A kategorijo pa se je bilo lepše okrog vozit kot izpit delat. Pa je prišla zima in z njo čas in elektronski CPP za katerega so vsi govorili kako bo težak. Prav na hitro sem se odločil in naredil še CPP na polah preden me prehiti tale elektronski, ki je danes že v veljavi. Ob prvem soncu sem se spravil še opravit vse vožnje in izpit je bil moj. Ja, to ni samo papir. Če imaš res dobrega inštruktorja, ki se z tabo vozi z motorjem in ne z avtomobilom ter ti vse pokaže in razloži potem res z izpitom pridobiš. Po spletu okoliščin, ki sem jih že omenil sem tudi zamenjal skuter za Hondo Varadero in sedaj vozim motor in še vedno pozdravljam na cesti vse, predvsem pa na dobre čase z mojim MP3-jem še najrajši vse voznike le teh.

Torej to je moja "zgodovina" ... in kaj sem hotel povedat. V SLO imamo tak trapast zakon, ki dovoljuje vožnjo motorja z 500 kubiki vsakemu ki ima izpit za avto čeprav nima nobenega predznanja ali izkušenj na tem področju. Ne pravim, da ste vsi nevedneži, pravim pa da se marsikdo ne zaveda kaj na cesti dela narobe in da upam da bo znal odreagirat, ko bo zares treba. Sam sem se v šoli varne vožnje in avtošoli naučil ogromno. Šole varne vožnje se bom definitivno še udeležil in vsem vam, ki ste "zaobšli" zakon tako kot jaz toplo priporočam NAREDITE IZPIT A KATEGORIJE ALI PA SE VSEJ UDELEŽITE KAKE ŠOLE VARNE VOŽNJE. Koristilo vam bo.

 

Že nekaj časa sem razmišljal, da bi mojo pot in izkušnje delil z vami. Danes mi je končno uspelo in upam, da bom s tem komu rešil popraskano plastiko ali pa še kaj več. Pa srečno vožnjo na čemerkoli že boste to sezono sedeli ;)

Popravljeno . Popravil Lokos
Objavljeno

Tudi jaz sem razmišljal v tej smeri, ampak vedno znova ugotavljam, da MP3 čisto dovolj zadostuje mojim potrebam.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Lep pozdrav,

ker kupujem mp3 za svojo boljšo polovico,potrebujem pomoč izkušenejših oziroma uporabnikov teh trikoles.Sam sem ga poskusil na testni vožnji enkrat in moram reči,da me je navdušil,kljub temu,da mi skuterji nikoli niso bili ne vem kako všeč.Je res posebno doživetje vožnje vprimerjavi z mojim kwakom in lahko rečem samo pohvale.Žena ne želi delati izpita za A kategorijo,tako da mi ostane samo izbira lt modela.Na testni vožnjisem imel možnost preizkusiti model 500,ki je dosti živahen in me zanima vaše mnenje v primerjavi z modelom 300lt,ki ima 278ccm in 22km.Jasno mi je,da je to kar nekaj manj moči,po drugi strani pa mislim ,da je tudi nižja cena cestnine(mogoče se motim)končna hitrost mislim da je nižja cca 16km/h,zanima me izkušnja tistih,ki so ta model vozili ali ga še vozijo.Žena se ne bo vozila po avtocestah,v glavnem krajše ture po magistralkah,pa mogoče kakšen konkreten klanec(kako se tu odraža manjša moč?)bolj kot ne dnevni izleti po Sloveniji.Zanima me mnenje tistih,ki poznate ta model in njegove karakteristike in ne odgovori v stilu "kupi močnejšega",brez konkretno utemeljene razlage.Vala vsem za odgovore in srečno na cesti.

Objavljeno

Lep pozdrav,

ker kupujem mp3 za svojo boljšo polovico,potrebujem pomoč izkušenejših oziroma uporabnikov teh trikoles.Sam sem ga poskusil na testni vožnji enkrat in moram reči,da me je navdušil,kljub temu,da mi skuterji nikoli niso bili ne vem kako všeč.Je res posebno doživetje vožnje vprimerjavi z mojim kwakom in lahko rečem samo pohvale.Žena ne želi delati izpita za A kategorijo,tako da mi ostane samo izbira lt modela.Na testni vožnjisem imel možnost preizkusiti model 500,ki je dosti živahen in me zanima vaše mnenje v primerjavi z modelom 300lt,ki ima 278ccm in 22km.Jasno mi je,da je to kar nekaj manj moči,po drugi strani pa mislim ,da je tudi nižja cena cestnine(mogoče se motim)končna hitrost mislim da je nižja cca 16km/h,zanima me izkušnja tistih,ki so ta model vozili ali ga še vozijo.Žena se ne bo vozila po avtocestah,v glavnem krajše ture po magistralkah,pa mogoče kakšen konkreten klanec(kako se tu odraža manjša moč?)bolj kot ne dnevni izleti po Sloveniji.Zanima me mnenje tistih,ki poznate ta model in njegove karakteristike in ne odgovori v stilu "kupi močnejšega",brez konkretno utemeljene razlage.Vala vsem za odgovore in srečno na cesti.

Sprva so želje skromne sčasoma pa se povečujejo.Tudi jaz sem imel 300ccm dokler sem se vozil sam je bilo vredu,ko sem se vozil v družbi pa sem jim postal zaviralna cokla,Če

prav so bili kolegjalni do mane in so se prilagodili moji počasni vožnji sem imel občutek.da sem jim odveč.Zato ti svetujem,da kupiuš močnejšega kot misliš.da ga boš rabu.Od viška ne boli glava:

Objavljeno

V zakup vzami tudi, da ima 500ccm 250kg, kar je že lepa teža za ženski spol.

Objavljeno

V zakup vzami tudi, da ima 500ccm 250kg, kar je že lepa teža za ženski spol.

Hvala za hiter odziv obema,ali sploh poznate kakšne bejbike,da vozijo te mašince,ker sem se že tudi zaradi teže spraševal,če bo sploh šlo z mojo drago,drugače pa me zanima recimo vlečna moč denimo na pavliča ali Vršič,končna hitrost ni tako pomembna,ker bova v družbi samo midva in eden drugega ne bova ovirala.Res je ,da moči ni nikoli preveč,včasih v neizkušenih rokah pa tudi je,ženka je do sedaj vozila samo sinovo dt50,tako da pozna bolj kot ne samo osnove vožnje,ostalo pa se bo še učila.Hvala za vaša mnenja in pripombe ,so zelo zaželjena,lp

Objavljeno

To sem pozabil napisat najbol se razlika pozna v klancih.Za eno punco vem da  ga vozi v Ljubljani.Za več informacij vprašaj Hojla.

Objavljeno

Lep pozdrav,

ker kupujem mp3 za svojo boljšo polovico,potrebujem pomoč izkušenejših oziroma uporabnikov teh trikoles.Sam sem ga poskusil na testni vožnji enkrat in moram reči,da me je navdušil,kljub temu,da mi skuterji nikoli niso bili ne vem kako všeč.Je res posebno doživetje vožnje vprimerjavi z mojim kwakom in lahko rečem samo pohvale.Žena ne želi delati izpita za A kategorijo,tako da mi ostane samo izbira lt modela.Na testni vožnjisem imel možnost preizkusiti model 500,ki je dosti živahen in me zanima vaše mnenje v primerjavi z modelom 300lt,ki ima 278ccm in 22km.Jasno mi je,da je to kar nekaj manj moči,po drugi strani pa mislim ,da je tudi nižja cena cestnine(mogoče se motim)končna hitrost mislim da je nižja cca 16km/h,zanima me izkušnja tistih,ki so ta model vozili ali ga še vozijo.Žena se ne bo vozila po avtocestah,v glavnem krajše ture po magistralkah,pa mogoče kakšen konkreten klanec(kako se tu odraža manjša moč?)bolj kot ne dnevni izleti po Sloveniji.Zanima me mnenje tistih,ki poznate ta model in njegove karakteristike in ne odgovori v stilu "kupi močnejšega",brez konkretno utemeljene razlage.Vala vsem za odgovore in srečno na cesti.

 

Lep pozdrav,

ker kupujem mp3 za svojo boljšo polovico,potrebujem pomoč izkušenejših oziroma uporabnikov teh trikoles.Sam sem ga poskusil na testni vožnji enkrat in moram reči,da me je navdušil,kljub temu,da mi skuterji nikoli niso bili ne vem kako všeč.Je res posebno doživetje vožnje vprimerjavi z mojim kwakom in lahko rečem samo pohvale.Žena ne želi delati izpita za A kategorijo,tako da mi ostane samo izbira lt modela.Na testni vožnjisem imel možnost preizkusiti model 500,ki je dosti živahen in me zanima vaše mnenje v primerjavi z modelom 300lt,ki ima 278ccm in 22km.Jasno mi je,da je to kar nekaj manj moči,po drugi strani pa mislim ,da je tudi nižja cena cestnine(mogoče se motim)končna hitrost mislim da je nižja cca 16km/h,zanima me izkušnja tistih,ki so ta model vozili ali ga še vozijo.Žena se ne bo vozila po avtocestah,v glavnem krajše ture po magistralkah,pa mogoče kakšen konkreten klanec(kako se tu odraža manjša moč?)bolj kot ne dnevni izleti po Sloveniji.Zanima me mnenje tistih,ki poznate ta model in njegove karakteristike in ne odgovori v stilu "kupi močnejšega",brez konkretno utemeljene razlage.Vala vsem za odgovore in srečno na cesti.

Pozdravljen,

Lahko ti iz prve roke povem,da je 500ccm zakon in nebi niti pomislil na 300ccm,glede dvoma ali bo tvoja boljša polovica ga obvladala,pa je dvom odveč,sigurno ga bo,super je vodljiv in lahkotna vožnja,seveda po svojih zmožnostih,ravno danes sem bil na mariborskem pohorju in ti povem da resnično z lahkoto premaguje klanec.

Najboljše pa je če imaš možnost oba preizkusit,

Od kje si?

 

lp.Ivo

Objavljeno

Zadeva je super,vsaj po testih,probal ga še nisem.Bo pa slej ko prej prišel zakon,ko zadeva nebo več vozna z B in boš moral opravit izpit za trikolesnik(isto bo za štirikolesnike),drugače pa menim,da je 250 ccm premalo,če bi sam kupoval bi vzel 400 ccm.Me je dolgo časa imelo da bi ga kupil,samo so predragi in sem raje naredil izpit :naughty:

Upam, da čim kasneje uvedejo, da ne bo več vozen z B kategorijo :BUA:

 

 

 

 

_______________________________________

predstave | vedeževanje | kamnoseštvo | odvetnik | etiketa

Objavljeno

Pozdravljen,

Lahko ti iz prve roke povem,da je 500ccm zakon in nebi niti pomislil na 300ccm,glede dvoma ali bo tvoja boljša polovica ga obvladala,pa je dvom odveč,sigurno ga bo,super je vodljiv in lahkotna vožnja,seveda po svojih zmožnostih,ravno danes sem bil na mariborskem pohorju in ti povem da resnično z lahkoto premaguje klanec.

Najboljše pa je če imaš možnost oba preizkusit,

Od kje si?

 

lp.Ivo

Kar se vodljivosti in lahkotnosti vožnje tiče vem da je super,je pa bolj problematična tista teža na mestu,ko stojiš,tu pa se zaradi težkega prednjega dela pri 500-tki po mojem kar pozna dodatnih 30-40kg,ali pa se motim??Danes sem gledal 300 in se mi zdi,da ne bi bil problem glede teže,400 ali500-tka pa ne vem,nisem več zadosti pameten,aja sem pa iz posavja
Objavljeno

Kar se vodljivosti in lahkotnosti vožnje tiče vem da je super,je pa bolj problematična tista teža na mestu,ko stojiš,tu pa se zaradi težkega prednjega dela pri 500-tki po mojem kar pozna dodatnih 30-40kg,ali pa se motim??Danes sem gledal 300 in se mi zdi,da ne bi bil problem glede teže,400 ali500-tka pa ne vem,nisem več zadosti pameten,aja sem pa iz posavja

Ko stojiš maš vključeno blokado tako,da motor sam stoji.To blokado pogrešam pri dvokolesniku.Prideš do semaforja se ustaviš pritisneš blokado ni ti treba spuščati nog na tla,ko se prižge zelena daš gss in se elegantno odpelješ naprej.V primeru ,da motor pade mislim,da bo imela iste težave pri225kg kot pri 240 kg.

Objavljeno

Hvala za hiter odziv obema,ali sploh poznate kakšne bejbike,da vozijo te mašince,ker sem se že tudi zaradi teže spraševal,če bo sploh šlo z mojo drago,drugače pa me zanima recimo vlečna moč denimo na pavliča ali Vršič,končna hitrost ni tako pomembna,ker bova v družbi samo midva in eden drugega ne bova ovirala.Res je ,da moči ni nikoli preveč,včasih v neizkušenih rokah pa tudi je,ženka je do sedaj vozila samo sinovo dt50,tako da pozna bolj kot ne samo osnove vožnje,ostalo pa se bo še učila.Hvala za vaša mnenja in pripombe ,so zelo zaželjena,lp

Evo še mene, da se vključim v debato.... :kva2:  :kva2:. Tko kot je napisu gusar, če kupuješ MP3ja, je najbolje vzet 400 ali več, ker se zelo pozna še posebej pri vožnji v klanc. Sam imam 400 cc MP3ja in sem zelo zadovoljen, tudi kadra sva dva gor v klance vleče zelo dobro. 

Za žensko bi bil priporočljiv, samo bo morala pri vožnji na začetku malo pazit, da se navadi na dva kolesa spredaj za kar sem jest rabl cca 2000 km.

Glede same teže, je MP3 kar težak, 400 ima po homolgaciji 265 vendar se pri sami vožnji ne pozna, pa tudi pri ustavljanju, ko se enkrat navadiš na elektronsko  zaporo, ni panike. jaz sploh ne dajem več nog dol, kadar stojim nba semaforju. 

 

Več info dobiš na naši strani http://www.maxiscooter.si/club/index.php/sl/vse-o-mp3

 

LP

Aleš

Objavljeno

Evo še mene, da se vključim v debato.... :kva2:  :kva2:. Tko kot je napisu gusar, če kupuješ MP3ja, je najbolje vzet 400 ali več, ker se zelo pozna še posebej pri vožnji v klanc. Sam imam 400 cc MP3ja in sem zelo zadovoljen, tudi kadra sva dva gor v klance vleče zelo dobro. 

Za žensko bi bil priporočljiv, samo bo morala pri vožnji na začetku malo pazit, da se navadi na dva kolesa spredaj za kar sem jest rabl cca 2000 km.

Glede same teže, je MP3 kar težak, 400 ima po homolgaciji 265 vendar se pri sami vožnji ne pozna, pa tudi pri ustavljanju, ko se enkrat navadiš na elektronsko  zaporo, ni panike. jaz sploh ne dajem več nog dol, kadar stojim nba semaforju. 

 

Več info dobiš na naši strani http://www.maxiscooter.si/club/index.php/sl/vse-o-mp3

 

LP

Aleš

Evo mene nazaj,včeraj sem zaaral mp3 400lt in glede na vaše odgovore upam,da sem se pravilno odločil.Dejstvo je,da je treba kar nekaj vaje ,da se ga privadiš,ker je prednji del pri počasni vožnji ali na mestu kar solidno težak,drugače med samo vožnjo pa lepo okreten in vodljiv.Način vožnje v primerjavi z motorji je drugačen sploh pri vstopih v ovinek,ko vsaj po moji oceni ni zadosti samo nagib ampak moraš obrniti tudi krmilo,pač vaja naredi mojstra ,tako da na motor in gasa.Zanima me pa samo še to,če mora v homologaciji ali v prometnem dovoljenju ekstra pisati,da je vozen z B kategorijo ali je kakšna posebna oznaka razen oznake lt na motorju in nožne zavore oziroma kolikšna je razdalja med prvimi kolesi,da ustreza zakonskim predpisom(saj vem,da to v temi že nekje opisujete,samo ne bi rad še enkrat prebiral cele teme,pa prosim za pomoč), ne želim namreč kakršnih koli problemov s policaji.Hoyla,hvala za link,bom z veseljem preletel teme,ko pa bo Mp3 doma,prilimam kakšno fotko ženinega lepotca.
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Evo mene nazaj,včeraj sem zaaral mp3 400lt in glede na vaše odgovore upam,da sem se pravilno odločil.Dejstvo je,da je treba kar nekaj vaje ,da se ga privadiš,ker je prednji del pri počasni vožnji ali na mestu kar solidno težak,drugače med samo vožnjo pa lepo okreten in vodljiv.Način vožnje v primerjavi z motorji je drugačen sploh pri vstopih v ovinek,ko vsaj po moji oceni ni zadosti samo nagib ampak moraš obrniti tudi krmilo,pač vaja naredi mojstra ,tako da na motor in gasa.Zanima me pa samo še to,če mora v homologaciji ali v prometnem dovoljenju ekstra pisati,da je vozen z B kategorijo ali je kakšna posebna oznaka razen oznake lt na motorju in nožne zavore oziroma kolikšna je razdalja med prvimi kolesi,da ustreza zakonskim predpisom(saj vem,da to v temi že nekje opisujete,samo ne bi rad še enkrat prebiral cele teme,pa prosim za pomoč), ne želim namreč kakršnih koli problemov s policaji.Hoyla,hvala za link,bom z veseljem preletel teme,ko pa bo Mp3 doma,prilimam kakšno fotko ženinega lepotca.

 

 

V homologaciji mora pisati L5e-trikolo,v ovinke pelješ isto kot z drugim motorjem,samo nagib.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!