revival Objavljeno Oktober 6, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2018 pred 2 minutami, sesir pravi: Ful je cudno napisala... A verjetno ena prednja taka in druga prednja drugacna... Ker jz bom ziher mel razlicne prednje zadnje,plus mislim,da bo zadnja 80 in ne se 70...vsaj poizkusil bom... Nevem,zakaj bi imel prve različne....menda morajo biti iste,zadnja pa taka,kot v homologaciji.....nevem kaj pridobiš....
sesir Objavljeno Oktober 6, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2018 (popravljeno) pred 8 minutami, revival pravi: Nevem,zakaj bi imel prve različne....menda morajo biti iste,zadnja pa taka,kot v homologaciji.....nevem kaj pridobiš.... Poizkuso bi... 400 in pol 300 imajo 14 col,250 pa 12...in kuk gledam posnetke z Pirelli diablo skozi coha stender po tleh....ma ne vem sanjam...v postli...Bom videl kak mi bo...nasplosno pac razmisljam,da guma stane 30eu,da bom to imel za v trgovino in bo ziher ok...glede na posnetke je spredaj pirelli diablo top sit... Popravljeno Oktober 6, 2018. Popravil sesir
revival Objavljeno Oktober 6, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2018 pred 7 minutami, sesir pravi: Poizkuso bi... 400 in pol 300 imajo 14 col,250 pa 12...in kuk gledam posnetke z Pirelli diablo skozi coha stender po tleh....ma ne vem sanjam...v postli...Bom videl kak mi bo...nasplosno pac razmisljam,da guma stane 30eu,da bom to imel za v trgovino in bo ziher ok...glede na posnetke je spredaj pirelli diablo top sit... Za v trgovino je vsaka guma dobra....levo in desno pa mora biti ista...pa kakor koli...
sanda2 Objavljeno Oktober 6, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2018 Iste gume so, profili, kar se tiče samih gum ter profila vse štima! Torej da razložim kaj me moti - stranska cesta, v sredini pesek na afaltu in spredaj ena guma na tem pesku, druga na čistem asfaltu. Prav čutiš rahlo zanihanje na balanci (kot zdrs) ob večji hitrosti, zato sedaj na takih cestah grem skrajno previdno, saj me je strah, da mi ne odnese sprednji del in me položi. Res da še ne vozim dolgo, se moraš navaditi verjetno. Vseeno pa sprašujem, kako je s stabilnostjo ob taki situaciji, saj sedaj sem res malo preveč "previdna". Pa nisem motoristični začetnik, imam kar nekaj prevoženih, tukaj pa mi izkušnje odpovedo. sesir 1
Boškariček Objavljeno Oktober 6, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2018 (popravljeno) pred 3 urami, sanda2 pravi: Popravljeno Oktober 6, 2018. Popravil Boškariček
Boškariček Objavljeno Oktober 6, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2018 pred 3 urami, sanda2 pravi: Mi lahko kdo zaupa, kako se obnaša MP3 na pesku - ena guma pesek ena asfalt? Imam občutek kot da me bo odneslo s ceste. Se mi zdi, da je motor bil bolj stabilen oz se lepše obnašal. Imam Yourbana cca 4 mesece in po prvih občutkih, da ja vožnja zelo podobna vožnji motocikla, vse boljugotavljam cel kup posebnosti. Krmiljenje v ovinkih je zelo drugačno, predvsem pri nizki hitrosti, pri vožnji na neravni podlagi je podobno. To sem takoj izkusil pri vzponu na Sviščake, kjer je podlaga gramoz. Zelo nenavaden občutek nestabilnosti. Posebnosti dveh koles spredaj torej ne nosita le pričakovanih koristi, temveč tudi določene posebnosti. Enostavno je potrebno na začetku veliko zmernosti, ko ti pa vožnja trikolesnika pride v kri, pol postane tudi nestabilen teren izziv in užitek. Jaz sem zaenkrat super zadovoljen in v vožnji vse bolj (pre)drzen.
sanda2 Objavljeno Oktober 6, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2018 pred 6 minutami, Boškariček pravi: Imam Yourbana cca 4 mesece in po prvih občutkih, da ja vožnja zelo podobna vožnji motocikla, vse boljugotavljam cel kup posebnosti. Krmiljenje v ovinkih je zelo drugačno, predvsem pri nizki hitrosti, pri vožnji na neravni podlagi je podobno. To sem takoj izkusil pri vzponu na Sviščake, kjer je podlaga gramoz. Zelo nenavaden občutek nestabilnosti. Posebnosti dveh koles spredaj torej ne nosita le pričakovanih koristi, temveč tudi določene posebnosti. Enostavno je potrebno na začetku veliko zmernosti, ko ti pa vožnja trikolesnika pride v kri, pol postane tudi nestabilen teren izziv in užitek. Jaz sem zaenkrat super zadovoljen in v vožnji vse bolj (pre)drzen. No, točno o tem govorim - ampak - a je kdo preverjal , te lahko odnese s ceste - zdrs, ali je res to samo zgolj občutek tak? Ti si kaj preizkušal meje stabilnosti, ali samo po občutku ?
Boškariček Objavljeno Oktober 6, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2018 pred 10 minutami, sanda2 pravi: No, točno o tem govorim - ampak - a je kdo preverjal , te lahko odnese s ceste - zdrs, ali je res to samo zgolj občutek tak? Ti si kaj preizkušal meje stabilnosti, ali samo po občutku ? Po občutkih, ki temeljijo na preteklih izkušnjah. Zdaj po gramozu vozim tako, da skakljam od enega do drugega roba cestišča. Ko kengur. Zadnje čase imam gas skoraj neprestano do fula tako, da me sedaj skrbi bolj trenutek, ko bom prekoračil njegove skrajne zmožnosti. sanda2 1
sanda2 Objavljeno Oktober 6, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2018 pred 2 urami, Boškariček pravi: Po občutkih, ki temeljijo na preteklih izkušnjah. Zdaj po gramozu vozim tako, da skakljam od enega do drugega roba cestišča. Ko kengur. Zadnje čase imam gas skoraj neprestano do fula tako, da me sedaj skrbi bolj trenutek, ko bom prekoračil njegove skrajne zmožnosti. OK, super. Kaj pa ko ena guma pelje po gladkem asfaltu, druga pa po pesku na afaltu, občutek nestabilnosti je ogromen - a to tudi pelješ brez skrbi, ali pa je nevarno? Jaz takrat cviknem in precej zmanjšam ter se malo lovim - strah še prisoten Ne poznam pa nikogar, ki ima MP3, zato vsa ta, za nekoga, neumna vprašanja sesir 1
Boškariček Objavljeno Oktober 6, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2018 pred 20 minutami, sanda2 pravi: OK, super. Kaj pa ko ena guma pelje po gladkem asfaltu, druga pa po pesku na afaltu, občutek nestabilnosti je ogromen - a to tudi pelješ brez skrbi, ali pa je nevarno? Jaz takrat cviknem in precej zmanjšam ter se malo lovim - strah še prisoten Ne poznam pa nikogar, ki ima MP3, zato vsa ta, za nekoga, neumna vprašanja Pa, sam menim, da so kotač podobni visokim petam. Pomaga samo neskončna vaja. Vseh praktičnih situacij nikoli ne spoznaš, v tem je tudi čar izkušenj in razumnega tveganja. Jaz cvikam zmeraj, ko ga stisnem in tako je prav. Strah je prisoten zato, da ti požene andrenalin, ki ti da extra sposobnosti. Če je strah prevelik, se zakrčiš in tedaj si res v realni nevarnosti, da narediš napako. Če pa strah prezreš, te zagotovo čaka patos. Na tvoje konkretno vprašanje pa lahko le odgovorim, da nimam pojma. Marsikaj me še čaka, mlad sem jaz kengur. No dekle, zdej pa kar vsekaj strahu med oči, pa reportiraj kako si prošla. Mogoče s tem koga prišparaš gleženja, zapestja ali javne sramote. sanda2 1
Boškariček Objavljeno Oktober 8, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2018 Ima kdo pojma, če ima Yourban kakšne mehanske blokade, ki jih je možno elegantno odstraniti?
Zakordon Objavljeno Oktober 9, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2018 Sorry, če napačna tema. Mogoče koga bo zanimalo. Prodajam bratranca Piaggio mp3 - Quadro 3D 350. https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13541034 Kontakt na povezavi. Hvala.
sesir Objavljeno Oktober 13, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2018 (popravljeno) piaggio mp3 multimedia platform uporabljate kaj? Vidi se zanimivo...le od kerga letnika dalje dela to... Vu va...kaj se to rabis? https://www.via-moda.co.uk/product/piaggio-mp3-multimedia-platform/ Popravljeno Oktober 13, 2018. Popravil sesir
sanda2 Objavljeno Oktober 29, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2018 No, naj povem, da imam ogromno smolo, kako bo zadeva tekla naprej - ne vem. V glavnem - moj MP trojček sem peljala na servis, daljša tura, pri vročem motrorju se prične prižigat lučka za pritisk olja... Vse menjajo, nič boljše, pregledajo vse - vse BP. Sedaj bi naj razstavili motor, vendar - ne vem če pristanem na to. Verjetno bom motor/skuter vrnila prodajalcu, kajti vsekakor zadeva ni enostavna, vsekakor ne poceni niti ji ne vem če bi zaupala.... Res popolno razočaranje. A, še tole - kilometrov ima 5600, žal pa nikoli delan prvi servis Žalost popolna RobiRoberto in sesir 2
revival Objavljeno Oktober 29, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2018 pred 1 uro, sanda2 pravi: No, naj povem, da imam ogromno smolo, kako bo zadeva tekla naprej - ne vem. V glavnem - moj MP trojček sem peljala na servis, daljša tura, pri vročem motrorju se prične prižigat lučka za pritisk olja... Vse menjajo, nič boljše, pregledajo vse - vse BP. Sedaj bi naj razstavili motor, vendar - ne vem če pristanem na to. Verjetno bom motor/skuter vrnila prodajalcu, kajti vsekakor zadeva ni enostavna, vsekakor ne poceni niti ji ne vem če bi zaupala.... Res popolno razočaranje. A, še tole - kilometrov ima 5600, žal pa nikoli delan prvi servis Žalost popolna Glede na km je verjetno še v garanciji....naj poštimajo...
gusar Objavljeno Oktober 30, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2018 (popravljeno) Ob 6. 10. 2018 ob 18:24, sanda2 pravi: OK, super. Kaj pa ko ena guma pelje po gladkem asfaltu, druga pa po pesku na afaltu, občutek nestabilnosti je ogromen - a to tudi pelješ brez skrbi, ali pa je nevarno? Jaz takrat cviknem in precej zmanjšam ter se malo lovim - strah še prisoten Ne poznam pa nikogar, ki ima MP3, zato vsa ta, za nekoga, neumna vprašanja Če je ena prva na asfaltu druga na pesku mora biti tudi zadnja na asfaltu,če ne te lahko spodnese.Imam iste občutke nestabilnosti kakor ti zato ko zagledam pesek na cesti takoj vklopim previdnost.pa tudi mokra cesta znak,da vozim skrajno previdno.Mene je na ovinku kjer je bil pesek na cesti spodneslo,na srečo brez posledic za mene motor pa je utrpel skrivljeno balanco.To se mi je zgodilo v Srbiji.Na srečo je bil v bližini mehanik in sva stvar uredila tako,da sem lahko nadaljeval vožnjo.Zmotno je,da nekateri mislijo,da je zaradi dveh koles spredaj motor bolj stabilen.Stabilen je samo,ko se ustaviš in vključiš blokado.Kar pa se neumnosti tiče jih tukaj na forumu smo sesir trosi. Popravljeno Oktober 30, 2018. Popravil gusar
sanda2 Objavljeno Oktober 30, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2018 pred 6 urami, revival pravi: Glede na km je verjetno še v garanciji....naj poštimajo... Nobena garancija, letnik 2015, sploh nikoli opravljen noben servis - niti prvi. Vidi se, da je vse nedotaknjeno, vendar zanemarjeno. Nikoli nihče nič pogledal - vozi, tankaj...ali kaj. Zdaj pa - popravilo ne bo poceni, tudi če mi prodajalec krije te stroške - na servisu pravijo da ga naj ne vrnem ali prodam, ker je super - ja kako super, če ne dela v redu hahaha. Ne vem, resna dilema. In najhuje - naj se ga popravi, na koncu pa mi prod. ne bo kril stroškov? Saj imam pisno da bo, pa vendar....Je res varno obdržat tak motor?
revival Objavljeno Oktober 30, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2018 pred 1 uro, sanda2 pravi: Nobena garancija, letnik 2015, sploh nikoli opravljen noben servis - niti prvi. Vidi se, da je vse nedotaknjeno, vendar zanemarjeno. Nikoli nihče nič pogledal - vozi, tankaj...ali kaj. Zdaj pa - popravilo ne bo poceni, tudi če mi prodajalec krije te stroške - na servisu pravijo da ga naj ne vrnem ali prodam, ker je super - ja kako super, če ne dela v redu hahaha. Ne vem, resna dilema. In najhuje - naj se ga popravi, na koncu pa mi prod. ne bo kril stroškov? Saj imam pisno da bo, pa vendar....Je res varno obdržat tak motor? Če imaš možnost,ga vrni,potem pa poišči nekaj preverjenega...
Boškariček Objavljeno Oktober 30, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2018 Ob 18. 9. 2018 ob 23:38, Boškariček pravi: O sonček žarki.. Pred časom sem na netu naletel na spisek evropskih držav, ki so na svojem teritoriju uveljavile izjemo glede vožnje določenih trikoles z B kategorijo. Nikakor ga več ne najdem. Torej, ima mogoče kdo navedeni spisek? Mučo hvala O buh pomagej. Si bom kar sam neodgovoril, saj evropska komisija nima navedenih podatkov. Pa Yuga je bila za njih informacijski epicenter. Spoštovani, Spodaj vam pošiljam uradni odgovor našega direktorata. Na kratko pa, direktiva o vozniških dovoljenjih zahteva, da imajo vsi uporabniki trikolesnega vozila licence A kategorijo. Ima pa vsaka država članica možnost, da da to pravico voznikom z dovoljenjem B kategorije. Evropska komisija ne vodi tega seznama, ker državam članicam ni potrebno obvestiti Komisijo katero vozniško dovoljenje zadostuje za vožnjo trociklov. Če vam lahko še kako pomagam mi sporočite. Lep pozdrav = uradni odgovor = V skladu s členom 4 (3) (a) in (c) Direktive o vozniških dovoljenjih morajo vse države članice EU zahtevati, da ima uporabnik vozniško dovoljenje kategorije A (A1 ali A), vozi nagibno trikolesno vozilo (na primer Piaggio MP3), ki bo odvisna od moči motorja vozila (pod ali nad 15 kW). Kar zadeva osebe, ki imajo vozniško dovoljenje kategorije B, člen 6 (3) Direktive o vozniških dovoljenjih določa naslednja odstopanja za trikolesna vozila (na primer Piaggio MP3): 3. Države članice lahko za vožnjo na svojem ozemlju odobrijo naslednje ekvivalence: (a) motorna trikolesa z dovoljenjem za kategorijo B, za motorna trikolesa z močjo, ki presega 15 kW, pod pogojem, da je imetnik dovoljenja za kategorijo B star najmanj 21 let; Ker ta odstavek velja samo na njihovem ozemlju, države članice na vozniškem dovoljenju ne navedejo, ali ima imetnik pravico voziti to vozilo. Države članice niso zavezane, da Komisijo obvestijo o svoji odločitvi, ali naj zagotovijo enakovrednost iz člena 6 (3) za vožnjo nagibnih vozil s trikolesnimi vozili. Zato uradni seznam drżav članic EU, ki zahtevajo vozniśko dovoljenje A ali B za vožnjo nagibnega trikolesnega vozila, ne obstaja. gusar in Mavti 2
gusar Objavljeno November 13, 2018 Opozori Objavljeno November 13, 2018 Ali je gdo manjal zavorne ročice pri MP3 500 z takimi,ki jih lahko štelaš.
hoyla Objavljeno November 24, 2018 Opozori Objavljeno November 24, 2018 Ob 29. 10. 2018 ob 23:56, revival pravi: Glede na km je verjetno še v garanciji....naj poštimajo... tole ja napisano No, naj povem, da imam ogromno smolo, kako bo zadeva tekla naprej - ne vem. V glavnem - moj MP trojček sem peljala na servis, daljša tura, pri vročem motrorju se prične prižigat lučka za pritisk olja... Vse menjajo, nič boljše, pregledajo vse - vse BP. Sedaj bi naj razstavili motor, vendar - ne vem če pristanem na to. Verjetno bom motor/skuter vrnila prodajalcu, kajti vsekakor zadeva ni enostavna, vsekakor ne poceni niti ji ne vem če bi zaupala.... Res popolno razočaranje. A, še tole - kilometrov ima 5600, žal pa nikoli delan prvi servis Žalost popolna Pri MP3ju kot pri vsakem motornem vozilu, je potrebno na prih 1000 km narediti nulti servis, potem pa ja pri MP3ju servis olja, ol. filtra na vsakih 4000 do 6000 km. Če prižiha lučka za olje, ptredvidevam, da je v mašini premalo olja. Potreben servis in zamenjava olja on filtra, pa bi moglo bit ok.
Gas Objavljeno Marec 9, 2019 Opozori Objavljeno Marec 9, 2019 Živjo, Danes sem hotel s svojim mp3 tankat na petrol,pa nisem mogel s klučem odpreti pokrova za bencin.Ključavnica je v to smer trda,sedež pa se lahko odpira... Je že kdo imel podoben problem s ključavnico?
ajznpon Objavljeno April 17, 2019 Opozori Objavljeno April 17, 2019 Ob 9. 3. 2019 ob 16:16, Gas pravi: Živjo, Danes sem hotel s svojim mp3 tankat na petrol,pa nisem mogel s klučem odpreti pokrova za bencin.Ključavnica je v to smer trda,sedež pa se lahko odpira... Je že kdo imel podoben problem s ključavnico? Imam enak problem ,odpiram ga zaenkrat z odvijačem ,lahko je zajla cca.10e,ali ključavnica ? bomo videli na servisu.
milanss Objavljeno April 28, 2019 Opozori Objavljeno April 28, 2019 Meni pa se dogaja, da senzor v gel sedezu ne reagira, ko se vsedem nanj in posledicno ne morem speljat, mogoce kaka ideja kaj in kako storiti. Mp3 250 letnik 2009. hvala milanss
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se