Skoči na vsebino

BMW R 1200 RT LC od 2014


Priporočene objave

Objavljeno

pa saj so bili tudi ti uvoženi iz ita.. takod da čudno razmišljaš.

Objavljeno

Moraš vedeti, da je to motor za potovanja. Večinoma lastniki teh motorjev ne priganjajo do njegove maksimalne zmogljivosti. Prebral sem, da so RT-ji od letnika 07 naprej izboljšani, (v mtosvet.com). Prebral sem tudi članek, kjer se je lastnik pohvalil s 200 K prevoženih in ima še vedno prvo sklopko. V tem članku je tudi popis vseh zamenjanih delov do omenjene kilometrine vključno z žarnicami. Pri nakupu takega RT-ja si rezerviraj tudi budged za detailni servis. Italijani imajo dolgo sezono, zato imajo tudi več kilometrov. Meni je bolj sumljivo to, da bi bili kilometri zavrteni nazaj, na nekaj takega kot smo jih navajeni v Sloveniji. Poglej še na teh straneh https://www.theparking-motorcycle.eu/used-motorcycles/bmw-r1200rt.html in preveri kaj se lahko dobi direktno iz tujine. Najbolje je dobiti od prvega lastnika ali pa od pooblaščenega prodajalca. Srečno pri nakupu in vožnji.

 

Objavljeno (popravljeno)

Zdravo,

Ali lahko prosim nekdo, ki je peljal oboje, napiše glede vetrne zaščite pri RT v primerjavi z GS? Če si velik 190cm, ali se lahko v celoti skriješ za sprednjo šipo, ali dobiš zračni tok v čelado? Kako je glede nog? Če se peljem v supergah in kavbojkah v službo, ali me bo prepihalo?

Opažam, da vedno slabše prenašam hrup v čeladi in tresenje čelade, zato so moje vožnje vedno bolj redke in krajše. Iščem motor, ki bi to odpravil. V zadnjem času je večina voženj v službo, za kar pa ne oblečem spodnjega dela motoristične opreme, in me v noge zjutraj prepiha, kar ni OK.

Lep pozdrav,

Matej

Popravljeno . Popravil mato295
Objavljeno
pred 9 minutami, mato295 pravi:

Zdravo,

Ali lahko prosim nekdo, ki je peljal oboje, napiše glede vetrne zaščite pri RT v primerjavi z GS? Če si velik 190cm, ali se lahko v celoti skriješ za sprednjo šipo, ali dobiš zračni tok v čelado? Kako je glede nog? Če se peljem v supergah in kavbojkah v službo, ali me bo prepihalo?

Opažam, da vedno slabše prenašam hrup v čeladi in tresenje čelade, zato so moje vožnje vedno bolj redke in krajše. Iščem motor, ki bi to odpravil. V zadnjem času je večina voženj v službo, za kar pa ne oblečem spodnjega dela motoristične opreme, in me v noge zjutraj prepiha, kar ni OK.

Lep pozdrav,

Matej

Poskusi z menjavo čelade.

Objavljeno

Vozim R1200RT LC letnik 2015, lani pa sem testiral R1250 GS LC. GS je res veliko bolj lahkoten motor za vožnjo. Pozna se razlika v kg in je tudi ciklistika drugačna. GS-a sem vozil poleti in imel na sebi prepihljivo jakno z odpeto zadrgo na rokavih. Tako se pač vozim na RT-ju, da me bolj hladi. Pri GS-u sem zadrge moral takoj zapeti, ker je bil tok vetra skozi rokave prevelik. Za vroče poletne dni je zame GS boljši, ker te bolj hladi. Na RT-ju je nad 30 Stopinj kar vroče čeprav spustiš vetrobran v najnižjo pozicijo. Takrat v čelado dobiš zvok in veter, a pri vročini je to prijetno. Pozimi GS-a nisem testiral, a z RT-jem grem na vožnjo, če je le suha cesta in nad 5 stopinj. V spodnjem delu, če se boš vozil samo v kavbojkah boš v hladnih jutrih zaznal hlad v zgornjem delu stegna. Pri čevljih pa je zračni tok odlično speljan, tako, da noge lahko skriješ v zaveterje. Ker si velik boš vetrobran dvigoval nekoliko višje, da bo tok zraka šel preko čelade, takrat pa se sliši le motor in ne več vetra. Uporabljam čelado Shoei  GT-Air ful face. Zvok se tudi poveča, če odpreš zračnike na čeladi in odstraniš podbradek. (to vse delam poleti ko je temperatura pogosto okoli 30 stopinj.) Zračni tok je iz vetrobranskega stekla in difuzorjev pred krmilom voden stran od motorista, tako je vožnja res prijetna. Kot je napisal avtor testa RT-ja, da je veterna zaščita odlična mogoče še malo preveč dobra. Moj kolega je presedlal iz Yamahe TDM 900 na R1200RT LC letnik 2015, in se zelo pohvali za nakupom RT-ja. Je pa manjše rasti in uporablja nizek sedež. Nasvet, pojdi v Selmar Celje poišči prodajalca Tadeja, je res dober dečko in se dogovori za testno vožnjo. Mogoče dobiš oba.  Veliko sreče in užitkov pri nakupu in vožnji.

 

  • Hvala 2
Objavljeno

Vetrno zaščito ima precej boljšo RT kot GS. Čeprav vem, da GS nima slabe veterne zaščite. Ok, visok sem 182 cm in kadar imam na RT dvignjen vizir motorja max. visoko, potem komajda čutim kakšen resnejši piš. Pri tvoji velikosti pa znaš dobiti nekaj vetra v vrhnji del čelade, ampak ob dobri čeladi ni to omembe vredno. Če imaš starejšo čelado od cca. 6-7 let, jo že zaradi svoje varnosti zamenjaj. In pri čeladi ne šparaj!!!

Pozdrav izpod vinogradov!

Rocky

Objavljeno

Hvala vsem za odgovor.

Čelado imam novo NOLAN N100-5. Če mislite, da bo s katero drugo opazna razlika, mi ni problem menjat. Razmišljam pa, da bom za kak dan najel  motor, da lahko testiram.

 

Objavljeno
pred 31 minutami, mato295 pravi:

Hvala vsem za odgovor.

Čelado imam novo NOLAN N100-5. Če mislite, da bo s katero drugo opazna razlika, mi ni problem menjat. Razmišljam pa, da bom za kak dan najel  motor, da lahko testiram.

 

Med čeladami so velike razlike. Ko smo kupovali nove smo poskusili in kupili enako kot ti NOLAN N100-5, ker ko smo poskusili dražjo x-lite preklopno je bila občutno glasnejša, prav donelo je v njej.

So pa preklopne glasnejše ko integralne, so pa zato bolj komot.

Ostanejo še čepki.

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno
On 8/2/2022 at 12:07 PM, mato295 said:

Zdravo,

Ali lahko prosim nekdo, ki je peljal oboje, napiše glede vetrne zaščite pri RT v primerjavi z GS? Če si velik 190cm, ali se lahko v celoti skriješ za sprednjo šipo, ali dobiš zračni tok v čelado? Kako je glede nog? Če se peljem v supergah in kavbojkah v službo, ali me bo prepihalo?

Opažam, da vedno slabše prenašam hrup v čeladi in tresenje čelade, zato so moje vožnje vedno bolj redke in krajše. Iščem motor, ki bi to odpravil. V zadnjem času je večina voženj v službo, za kar pa ne oblečem spodnjega dela motoristične opreme, in me v noge zjutraj prepiha, kar ni OK.

Lep pozdrav,

Matej

Na mojem prejšnjem Suzukiju Burgmanu 650 se lahko pelješ tudi v natikačih in kratkih hlačah, pa ne bo pihalo

  • 6 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Sicer je tema kardana dodobra obdelana v temah GSa, pa vendar še za tiste, ki še spremljate temo RT 1200 LC:

BMW Recallcheck  je za moj motor pokazal, da mu pripadata servisni akciji 003318000 in 3373900400. 

Prva naj bi zajemala posodobitev programske opreme, druga pa dodatek k načrtu vzdrževanja, kar so mi na treh servisih potrdili, so pa vztrajno zanikali dejstvo, da spremenjen načrt vzdrževanja zajema zraven plačljive kontrole kardana na 20 kkm še zamenjavo kardana na vsakih 60.000 km na stroške BMW - torej brezplačno. Vsi trije servisi so mi trdili, da to velja samo za GSe, dokler nisem preko BMW München in kasneje še BMW Slovenija dobil zagotovilo, da akcija s kodo 3373900400 zajema tudi brezplačno menjavo kardana vsakih 60 kkm. Ob tem ni potrebno dokazovati servisiranja na pooblaščenem servisu!

Pri Selmarju Ce so mi to potrdili in mi ponudili termin septembra 2024, pri Avtovalu pa lahko to opravim v začetku junija, seveda ob rednem servisu. Najverjetneje bom zadevo uredil v Selmar MB (oni še tega ne vedo, mi pa logistično najbolj ustreza).

Ker ima moj sedaj 105.000, bi mi po teoriji pripadal kardan takoj, pri 120.000 pa še eden, saj zamenjava ni pogojena z kilometri kardana, ampak motorja... 🤔

Popravljeno . Popravil joka
Objavljeno
Ob 11. 5. 2024 ob 8:06, joka pravi:

Sicer je tema kardana dodobra obdelana v temah GSa, pa vendar še za tiste, ki še spremljate temo RT 1200 LC:

BMW Recallcheck  je za moj motor pokazal, da mu pripadata servisni akciji 003318000 in 3373900400. 

Prva naj bi zajemala posodobitev programske opreme, druga pa dodatek k načrtu vzdrževanja, kar so mi na treh servisih potrdili, so pa vztrajno zanikali dejstvo, da spremenjen načrt vzdrževanja zajema zraven plačljive kontrole kardana na 20 kkm še zamenjavo kardana na vsakih 60.000 km na stroške BMW - torej brezplačno. Vsi trije servisi so mi trdili, da to velja samo za GSe, dokler nisem preko BMW München in kasneje še BMW Slovenija dobil zagotovilo, da akcija s kodo 3373900400 zajema tudi brezplačno menjavo kardana vsakih 60 kkm. Ob tem ni potrebno dokazovati servisiranja na pooblaščenem servisu!

Pri Selmarju Ce so mi to potrdili in mi ponudili termin septembra 2024, pri Avtovalu pa lahko to opravim v začetku junija, seveda ob rednem servisu. Najverjetneje bom zadevo uredil v Selmar MB (oni še tega ne vedo, mi pa logistično najbolj ustreza).

Ker ima moj sedaj 105.000, bi mi po teoriji pripadal kardan takoj, pri 120.000 pa še eden, saj zamenjava ni pogojena z kilometri kardana, ampak motorja... 🤔

.

... nisem glih prepričan, da bo tole tvoje zdržalo ... da boš "zdele" dobil nov kardan in čez cca 10-15.000 spet enega :eek: 

... od menjave bo namreč moralo preteči spet 60.000 ... kljub vsemu :dry:

Objavljeno

Točno, kot je rekel Pik. Na vsakih 60k km ti pripada nov kardan. Jaz sem ga dobil pri 121.000km, naslednjega lahko dobim pri 181.000km. Šteje od menjave kardana, ne od km na motorju. Torej boš dobil zdaj pri 105.000km in naslednjega dobiš pri 165.000km.

 

Objavljeno

Seveda mi je jasno, da na vsakih 60.000 🤗. Je pa tema malo oživela...🤪

Smo pa BMWjaši prav potrpežljivi posebneži - vsaj jaz:

Zamenjal sem že alternator pri 78.000, sklopko pri 87.000, pred kratkim pa še preventivno desno sesalno odmično gred, ki je pokazala znake obrabe. 

Pri tem in še nekaterih modelih je BMW imel nekaj časa problem površinske obdelave odmičnih gredi - t.i. DLC (Diamond Like Coating). Na Facebooku se je v skupini BMW Motoristi Slovenije razpisal Tomaž Krek - njemu je pri 29.000 pokadil BMW S1000 XR.  https://www.facebook.com/groups/1420558464881486/permalink/3582882765315701/

Pa mu niso priznali ne garancije, ne skrite napake, za kulanco pa tudi nočejo slišati. In to za vitalne dele motorja, ki bi morali držati celotno življenjsko dobo mašine..

Objavljeno

Pretekli teden sem bil na Avtovalu  z R1200 RT LC za zamenjavo baterije za alarm. Ob enem so mi naložili tudi nov program. Sami so mi ponudili tudi zamenjavo kardana, ko bo naslednji servis in mi dali nov servisni načrt. Glede na to, da je bil zadnji servis narejen tik pred 60 kkm, do tega še nisem bil upravičen. A me ne skrbi, saj je bil kardan redno vzdrževan in redno zamenjano olje v kotnem gonilu. Pa tudi dežja motor ni videl veliko, makadama pa sploh ne. 

Sem pa včeraj domov pripeljal drugega R1250RT-ja letnik 2020, tako, da bom svojega R1200RT 4/2015  prodal. Če koga zanima ali koga poznaš, da se za te motorje zanima, posreduj info. Oglas bo v naslednjih dneh.

info: 031589275

 

 

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

joka, na obvestilu vidim da si 14. maja reagiral na moj post, a nadaljevanja ne vidim. Ponovi ali pa se mi oglasi.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!