Skoči na vsebino

Husqvarna Norden 901 2021


HyperJack
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Povezave: Spletna stran NORDEN 901 klik Uporabniški priročnik: klik  FB grupa Norden901 klik

0Q0A2728.thumb.jpg.27cb49dfee9c339123ac835beb520591.jpg

 

Priporočene objave

pred 2 minutami, Nightmare pravi:

Do zdej. 😵😱

 

Lp, Samo

po tisti cevni zaščiti od GTja se mi kolca. Pa tudi 1050, 1190 in 1290 majo dobro, oziroma majo dovolj močan okvir da se zaščita primerno vpne.

konstrukcija 790/890 in nordena je pa zlo skromna v tej smeri :(

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, Markisan pravi:

@DAMI34 si bil kje v posnetku :)

 

 

uf tip je upaljen, sem gledal njegov posnetek na H2 in H2r.

Veš kaj mi je všeč: ko se izrazito cestni norci, katerim kapo dol za profesionalnost, začnejo zabavat na ADV motorjih. In to se jim vidi po faci...biiiiig smile :P

 

 

 

 

ps. ful mi je všeč tista drža...cestaka na adv...agresivno, nizko, mal čudno, čakaš kdaj bo koleno dol nabil, sam nažiga...bi reku, ni to tip ki obvlada, namreč toliko posnetkov sem pogledal, dobrih ofroudarjev, da mi deluje mal neroden, ma.....zgleda, da ne obstaja sam ena tehnika pa ne sam en uč...ki to gleda. Bi rekel, da sem verjetno podoben bolj zadnjemu.

 

Na koncu, ko ti tak profič zapiše:

a lot of fun...veš da nisi falil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, DAMI34 pravi:

uf tip je upaljen, sem gledal njegov posnetek na H2 in H2r.

Veš kaj mi je všeč: ko se izrazito cestni norci, katerim kapo dol za profesionalnost, začnejo zabavat na ADV motorjih. In to se jim vidi po faci...biiiiig smile :P

 

 

 

 

ps. ful mi je všeč tista drža...cestaka na adv...agresivno, nizko, mal čudno, čakaš kdaj bo koleno dol nabil, sam nažiga...bi reku, ni to tip ki obvlada, namreč toliko posnetkov sem pogledal, dobrih ofroudarjev, da mi deluje mal neroden, ma.....zgleda, da ne obstaja sam ena tehnika pa ne sam en uč...ki to gleda. Bi rekel, da sem verjetno podoben bolj zadnjemu.

 

Na koncu, ko ti tak profič zapiše:

a lot of fun...veš da nisi falil.

Kolikor mi je znano je tip voditelj v offroad soli...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, greg570 pravi:

Kolikor mi je znano je tip voditelj v offroad soli...

ja, je dober, nisem tega rekel, to je isto kot gledat MM al pa V46 na krosu...pol pa Gajserja...bemti je razlika.

Kakorkol in kar sem ga gledal je zanimiv, ma dobre prispevke, lepo obrazloži zadeve itd..ampak je huligan :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na pripombe vseh občutljivih na prepih naj bi Husa nekje v aprilu v ponudbo dodala poštarski dodatek(minus torbe😁) :

 

 

 

 

husa_2.png

husa_1.png

Popravljeno . Popravil FrenkH
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še grš ko cevna kot sem jo objavil v tej temi :P

ob nakupu nordena sem naročil še tačko (tist ta povečan del spodaj), pride nekje konec aprila nekje :D 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Morda je slika naslednjega: 1 oseba in na prostem

a rabi fotka komentar?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a jbg, če bi ga tut v resnici polagal na dekco :P

 

še vedno smatram da spodnja zaščita ni tok pomembna kot "zgornja".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DAMI34 pravi:

Morda je slika naslednjega: 1 oseba in na prostem

a rabi fotka komentar?

 

Ja rabi. Nisi napisal, ker šampon uporabljaš za pranje podvozja. 🤔😂🤣

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, hajamoto pravi:

Ja rabi. Nisi napisal, ker šampon uporabljaš za pranje podvozja. 🤔😂🤣

Nobenga..sj ga samo opere

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rešetko dobil norden, da ne bo pacalo mašine

 

20220303_120621_HDR.jpg

20220303_143332_HDR.thumb.jpg.4db5d65ee4513d7f718edf8a1366f67c.jpg

Kitajček je naredil lahko zadevico, ki zgleda kot s papirja...je pa zračna

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Fazer03 pravi:

akrapo dela to samo za zlatarje :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

20220304_134730_20220305090208604.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 45 minutami, Markisan pravi:

Zdej ko si že nekaj prevozu... lahko že kaj skup potegneš?

lahko..problem skup potegnit je, ker običajno primerjam s ktm790, kar je za nekoga mogoče nebistveno.

 

Brez primerjav tako ne bo šlo, in takoj naj zapišem: agregat 890 vs 790 je drugačen.

Bolj linearen, bolj sune spodaj, oziroma ima več moči in navora spodaj, da ni đrki filing. 890 je korak naprej in v pravo smer, pa čeprav ima 790ka precej fun faktorja, ker je huliganska.

 

 

torej:

1. agregat, dovolj moči za solo in dvoje, dovolj da ga ni potrebno mučiti, dovolj za 21col spredaj in tip gum, ki jih imaš. Da je to cestak ali ST motor, bi želel več, tako pa ne. Poraba je skromna, čeprav sem v fazi vpeljevanja in relativno mraz, precej ovinkov, drkanja gor dol menjalnika, tako da bo še padla. Na 4,5 litra smo trenutno. (790adv ma pozimi povprečje mešan cikel 4,2) Linearnost sem omenil, tako da ni potrebe po vrtenju in iskanju visokih obratov (pa čeprav kdaj paše) 

2. sedenje/drža/oblika meni všečen motor, sedi se nekoliko višje kot na štandardnemu 790/890, kar mi ni moteče, se pa pozna, da je drugače. Na 790/890S se podobno sedi, če maš sedež na najvišji nastavitvi. Višina sedeža, ki me je v začetku motila, mi ni več problem. Pač nekoliko bolj nagnem moped za premikanja na mestu, al pa grem dol, pa obrnem. 

Poza je relax, zelo malo sem prenastavljal (za odtenek sem dvignil naklon krmila), tako da mi razdalja do krmila, naklon ročic, stikala vse sede bp prav (ampak spet, sem navajen na 790, ki je podoben, le tam sem imel več dela s prenastavljanjem krmila in ročic). Vetrna zaščita je spet nekje med S in R modelom 890, kar pomeni, da je pozimi malce bolj mraz kot na mojem 790, poleti pa bolj zračno. 

3. ciklistika/vzmetenje za 90% lastnikov je čisto dovolj (vključno z mano) Mašina lepo požira/plava. Kljub nekoliko več hoda vzmetenja in malce višjemu sedenju ni zgubil občutka kot ga ma 790/890, da je huligan in se ga da čez zaprte ovinke neglede na letni čas in podlago krepko pulit, predvsem pa "se zabavat". Trenutno mam vzmetenje bolj za cesto nastavljeno in tistih nekaj terenskih šoderčkov kar sem se igral ne more dati neke pomembne informacije kak je zunaj asfaltne podlage, sem pa zihr da ne bo nič slabši od 790, ki pa je zame in moje znanje naravnost odličen.

Stoječa poza mi odgovarja in verjamem, da se ga bo lepo vozilo. No saj se ga, vsaj kar sem šel testirat ofroad program, lepo drsi, sicer te gume so bolj cestne kot terenske. nekje 70:30.  Hočem povedati, da ni neke razlike (v slabo ali dobro) napram 790.

4. zavore primejo, bomo videli kake bodo čez par 10tisoč kkmjev. Trenutno so boljše kot na 790ki.

5. elektronika in podpora mi je znana iz KTM mašin, deluje odlično, ponuja dovolj opcij, le v STREET modu bi si želel malce manj poseganja TCja.

Sem kaj pozabil?

 

 

 

Osebni občutki?

to je motor z udobnim sedežem, lepim izgledom, ki bi ga vozil, vozil in vozil. Zadeva za potovanja, dovolj lahka in okretna (takih motorjev je verjetno še nekaj na tržišču), da se zabavaš in ne naveličaš vozit, ter raziskovat.

A me kaj moti?

Da ni modrega zoba serijsko, nastavljivost višine vetrne zaščite, ostalo pa sem že zapisal v tej temi

ps. na tem motorju bom tut v ledru in z Ironman čelado zgledal dobro :D Pa spet bo nekoga motil moj prosti spis, ko bo reku da sam hvalim. Al jebiga , naj gre potem tak človek testirat pa naj napiše svoje vtise. moji so taki in pika.

Tko na hitro veliko napisanega malo povedanega. :P 

 

je točno v tej temi par videoposnetkov, kjer po mojem mišljenju avtor zadane bistvo in to je tale:

 

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsak dan se pelem mimo viča in trgovine pa se še nisem opogumil notri stopit .... da se ne okužim. Aja a ti v glavo zelo piha? Koliko si visok?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Markisan pravi:

Vsak dan se pelem mimo viča in trgovine pa se še nisem opogumil notri stopit .... da se ne okužim. Aja a ti v glavo zelo piha? Koliko si visok?

174 cm. Ne, ne piha, ampak pisat o vetrni zaščiti in kaj se dogaja z glavo je misija nemogoče, na katero vpliva 1000 in en dejavnik. (drža, višina, tip čelade...)

ktm 790 z visoko šipco in spodnjimi deflektorji je "buffering". Trese glavo in buči. Brez deflektorjev je mir, pa manj me piha kot na Nordenu. Pišem za NEXX čelado s šilcem. Če dam gor HJC Rpha70 (športna in zlo tiha) je že drugačna situacija.

Na nordenu mam občutek, da je za odtenek bolj glasno v čeladi kot na 790 z visoko šipo in brez deflektorjev, vendar mi nič ne trese buče. Mi pa ni moteče, ker mi tudi več zraka pride v bradni in podbradni del, kar pomeni, da se poleti ne bom kuhal. S 790ko in visoko šipo je poleti nemogoče sobivat. Zato mam tudi malo od Ra.

Pri Motoxgeneration sem bil v četrtek. Mislim, da majo kar 3 Nordene na lagerju. Fantje so prijazni, najmanj za pomerit bodo dal motor. Če pa še mene omeniš, ti bodo še kavo skuhali :P

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, DAMI34 pravi:

174 cm. Ne, ne piha, ampak pisat o vetrni zaščiti in kaj se dogaja z glavo je misija nemogoče, na katero vpliva 1000 in en dejavnik. (drža, višina, tip čelade...)

ktm 790 z visoko šipco in spodnjimi deflektorji je "buffering". Trese glavo in buči. Brez deflektorjev je mir, pa manj me piha kot na Nordenu. Pišem za NEXX čelado s šilcem. Če dam gor HJC Rpha70 (športna in zlo tiha) je že drugačna situacija.

Na nordenu mam občutek, da je za odtenek bolj glasno v čeladi kot na 790 z visoko šipo in brez deflektorjev, vendar mi nič ne trese buče. Mi pa ni moteče, ker mi tudi več zraka pride v bradni in podbradni del, kar pomeni, da se poleti ne bom kuhal. S 790ko in visoko šipo je poleti nemogoče sobivat. Zato mam tudi malo od Ra.

Pri Motoxgeneration sem bil v četrtek. Mislim, da majo kar 3 Nordene na lagerju. Fantje so prijazni, najmanj za pomerit bodo dal motor. Če pa še mene omeniš, ti bodo še kavo skuhali :P

 

 

Haha .... če te 2 x omenim bo popust :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, Markisan pravi:

Haha .... če te 2 x omenim bo popust :)

popuste tut talajo...pssst :P

V glavnem vse kar napišem ti kaj dosti ne pomaga, ker jaz se najdem doma na skoraj vsakem motorju, zelo redki so, ki mi niso ustrezali.

Moraš se vsaj usest. In če bo rit rekla ok, pol bo ok, vse naprej se boš pa znašel sam. določene stvari prilagodiš, druge mal potrpiš, pa je :D so pa po mojem mišlenju agregati odlični, dovolj skromni, dovolj dolgo na terenu, da so tudi stestirani, zadeva ni preveč draga za to kar nudi (pa ne ne nudi prav malo) in sem prepričan, da je tudi cel sklop zanesljiv.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da ne bi samo hvalil...MCN ga je raztrgal...al pa nimajo pojma, kja hoče povprečnež. Kakorkoli Norden ma dobro konkurenco, brez omenjat ostalih blagovnih znamk (bljak) v KTM. 

Kolač si reže med S (budget in cestno orientiran model) in R, zelo dobro terensko mašino.

Mogoče jim manjka, tako sem jaz prebral, tiste male občutljivosti za povprečnega uporabnika, ki hoče mal več od ktmS modela in ne R modela, ker mu ni dorasel. Pa predvsem uporabnika, ki hoče vse prednosti, ki jih je ktm z modelom 790/890 dosegel, ampak malce upgrejdane.

https://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/husqvarna/norden-901/2022/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Druge gume, pa takoj lepše izgleda :D

Morda je slika naslednjega: 1 oseba in na prostem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, DAMI34 pravi:

Druge gume, pa takoj lepše izgleda :D

Morda je slika naslednjega: 1 oseba in na prostem

Lepš zgleda zarad krožnika zadej :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!