Skoči na vsebino

Husqvarna Norden 901 2021


HyperJack
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Povezave: Spletna stran NORDEN 901 klik Uporabniški priročnik: klik  FB grupa Norden901 klik

0Q0A2728.thumb.jpg.27cb49dfee9c339123ac835beb520591.jpg

 

Priporočene objave

pred 5 minutami, skalar36 pravi:

@DAMI34 Ti si ga že na polno opremu, jest pa še navodil nisem prebral. Pa pomoje jih sploh ne bom...mam tebe :P

Zanimiva mi je poraba goriva. Računalnik kaže 4.1 l\100 km. Tud po obdobju utekanja se ne bo veliko dvignila, ker res ne vem, kako bi se lahko hitreje vozil kot sedaj. Agregat je res močan, in si hitro čez dovoljeno mejo. Glede na ceno benza in kilometrino, ki jo jaz naredim na leto, kr fajn podatek.

jaz sem se vozil bolj v mrzlem času in sem mel povprečje 4,5l, mešan cikel itak od nažiganja, do mal šodra. Sedaj je padla na 4,3 in verjetno bo tam nekje. Tudi pod 4 pade ampak poleti pri kakem potovanju, kjer konstantno lepo voziš. 790ka je mela na tripu po bosni 3,7 povprečje :D

ps. navodila so še vedno na vrhu pripeta :D

 

image.thumb.png.7bb2573814da29f0a5fc6f97f139f790.png

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Huski, kot peršing za potovanja je res peršing. 700km sem ga pulil po jadranki....in to z užitkom.

1. kviki poka ko strela, ne bi mu dal 105 konjičev, prej 140-150. Čeprav, v primerjavi z SXom..je zagor veliko bolj klonkast, za dol pa sprejemljiv, ampak vedno moraš uloviti pravi tajming in pravilno držo ročice plina. Sem 100% da izklopljenega (shif assist) ročno pelje bolj mehko in bolj tekoče. Za gor brez sklopke, samo trzaj na gasu, za dol pa "blip".

2. zavore, da se zajebavaš na vhodu, v ovinku ali iz ovinka s povsem odprtim gasom neglede na podlago. Kot izgleda, bo tudi tule zadnja žrla disk  :( (kot pri 790)...verjetno kmal menjam zadnje ploščice za mehkejše.  

moram priznat, da sem daungrejdal, torej delam primerjave s 174  (ali 142) konji in 144 Nm, na nekaj zabavno igrivega. Vendar bo vsak, ki me pozna, vsak ki se je peljal z mano potrdil, da se ne šalim. Očitno majo tile KTM/Huse (790/890) res dobre ciklistike in dobro stuniran agregat. Za odtenek me moti prehitro poseganje TCja, vendar je verjetno to malce podvrženo pnevmatikam oz tipu le teh.

3. Vetrna zaščita na husi mi je prekleto moteča. Bočni veter povzroča strašno bobnenje, da sem že mal gluh. Al bom poleti našel kak aftermarket vizir, ki je nižji, al pa kak, ki je zavihan malce drugače.

4. vzmetenje, dobro, prekleto dobro, objavim kmal razpredelnico za solo, solo+ kufri, v dvoje z bejbo in v dvoje s pravim decom od 105kg zadaj (kar je ekvivalent bejba+ kovčki :P )

Zakaj sem to zapisal, ker se obnaša tako, kot se mi je elektronsko podprto vzmetenje na SDGT obnašalo z vsem temi navedenimi spremenljivkami. Absolutno dobro, brez presenečenj, s požiranjem neravnin, kot bi vozil solo, predvsem pa brez nekih motečih efektov (pretirano posedanje ob zaviranju/pospeševanju, zibanje, plavanje) ob nekoliko bolj ostri vožnji.

ps. višina sedeža ni več moteča :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, DAMI34 pravi:

1. kviki poka ko strela, ne bi mu dal 105 konjičev, prej 140-150.

Z vsem napisanim se strinjam. 

Tole zgoraj sm pa dans razmišljal celo vožnjo. Agregat je res tak kot bi imel precej več konjenice kot deklarirano. Pri 160 km\h hoče še konkretno vleči. Ima še precej rezerve. 

Še 100 km, pol mam pa tud jest "odprtga" pa napišem takoj ko grem v DE probat kok leti.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, skalar36 pravi:

Z vsem napisanim se strinjam. 

Tole zgoraj sm pa dans razmišljal celo vožnjo. Agregat je res tak kot bi imel precej več konjenice kot deklarirano. Pri 160 km\h hoče še konkretno vleči. Ima še precej rezerve. 

Še 100 km, pol mam pa tud jest "odprtga" pa napišem takoj ko grem v DE probat kok leti.

Mislim da ga nisem še stisnil čez 160 al 170. ( Tudi za 790 nimam pojma kok je končna.)  Niti nimam neke želje. Všeč mi je uporabnost v spodnjih in srednjih vrtljajih, a zlahka se vrti tudi proti 10 jurjem. Prekleto linearen je in zato zabaven ravno za jadranko, ko pokam od ovinka do ovinka. Lepo se izstreli in že je nov ovinek, pa dve dol pa ponovi vajo 😁

Ravnine pa ravno zaradi veterne zaščite redko preko 110km/h. Ajd tudi 130 ni neka panika, ampak pri cca 100 je najbolj ležerno kruzanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, greg570 pravi:

Explorer mode...rally gas response...TC na 4 ali 5....potem poročaj...

Pa športne gume 🤣

E ne hvala. Sem mel sdgt tako da vem kaj in kako. Pa kar nekaj 1290 adv sem tudi stestiral. Vsaka zadeva je zanimiva za svoj način vožnje in različne brzine.

Na husi ali 790 je zabava na 30% nižjih brzinah kot na večjih bratih. 

Ps. Explorer mode izklopi imu, spremeni doziranje absa( ni več cornering) - dovoli vhelie..itd.

Raje bi dali še sport mode 😁

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, greg570 pravi:

Zanimiv podatek....pri 6500 obratih ima motor več moči kot npr. BMW S1000XR...

jop in te računice marsikdo ne vzame v obzir. Poglej kok da ninja zx10RR od sebe pri 4, 5, 6, in 8 jurčkih, nato pa enega sxa s komaj 140 konjiči na istih obratih :P

Ni pa vse v konjih, kot si ugotovil je ogromno v navoru, ciklistiki , pnevmatikami in nenazadnje relacijo.

V slabih, zimskih, šodrastih, vlažnih pogojih so delno ofroad gume veeeeelika prednost. Šele ko so pogoji optimalni, 20+ C in ostalo je dobra športna guma zakon. Pa še to zahteva šoferja, ki ne menca ampak zna pulit :P

Sicer pa BMK jaz ne tekmujem, dokler vse prehitim :D

 

  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motea bo junija imela naslednje

277553221_304049211835788_2759519076081193731_n.thumb.jpg.a0baef74bf43b53c3a3f7863a7db0ea7.jpg

motoguard_sturzbuegel_a324479-04.webp

motoguard_sturzbuegel_a324479-06.webp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

igračkanje z nalepkami in sedežno prevleko

 

austral-norden-901-bleu-full-30307.thumb.jpg.4e3aecac32097ba5c91f9511a2ebb360.jpg

https://www.kutvek-kitgraphik.com/fr-fr/moto/husqvarna/norden-901.html

latitude-norden-901-sable-full-30299.thumb.jpg.7d0690eb0cca3978a8790bb473b47a0e.jpg

vključno s prevleko sedeža

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni kaj, fotogeničen motor, vse mu paše kar zanj naredijo, ampak na tvojem mestu ne bi več vlagal nič v tvojega Nordena, ker itak vem, da ga boš drugo leto prodal in ubodel KTM 890 R 😜

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, Loba pravi:

Ni kaj, fotogeničen motor, vse mu paše kar zanj naredijo, ampak na tvojem mestu ne bi več vlagal nič v tvojega Nordena, ker itak vem, da ga boš drugo leto prodal in ubodel KTM 890 R 😜

nič ne bom vlagal definitivno, mogoče cevno zaščito edino. 

790 bom za R menjal, če me kaj prej drugega ne trkne.

Te grafike zgoraj so res dobre za personalizacijo motorja. (da ne bomo sami kanarčki po cesti :P )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še en GS killer očitno :P

Punčka je z GSa prešaltala na huso, pa se že hvali po fbju :P https://www.facebook.com/photo/?fbid=529023445249921&set=pcb.529023528583246

277006192_529023411916591_7564125710116997973_n.thumb.jpg.43d6cda83c316179805f98e65cdbd3ae.jpg

 

It's time to reveal my new ride for my Aussie adventure. It's a Husqvarna Norden 901 🎉 What a beast! I'm loving it already!
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dami, teb je malce všeč kratko pristrižena australka - priznej!!!

neu sm prilko pelat u nedeljo, že neutečena mašina je super in tud živahnost po ovinkih je rasla z vsakim metrom.

je pa pozicija k za gospe iz svetega antona na torkovi partiji bridža. sediš čist vertikalno, nekompakten filing, hecen glas ampak živahnost pa potem preseneti.:)

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 26 minutami, UnionJack pravi:

dami, teb je malce všeč kratko pristrižena australka - priznej!!!

neu sm prilko pelat u nedeljo, že neutečena mašina je super in tud živahnost po ovinkih je rasla z vsakim metrom.

je pa pozicija k za gospe iz svetega antona na torkovi partiji bridža. sediš čist vertikalno, nekompakten filing, hecen glas ampak živahnost pa potem preseneti.:)

mal mi pa je, ampak izključno ker se je s Poskittom dobila (tip se tut hvali da ne bo šel na naslednji trip z Basilom (upgrejdan 640ktm) ampak Nordenom), njega pa "obožujem" kot volivci SDSa JJa .

O glasu..ja se strinjam, menjaš ror..jebalenaseunorme

Sedenje je res visoko, in s tem se za odtenek izgubi lumparija nas, ki prihajamo s cestakov, torej globoko sedenje in blazen filing, ter povratne info, kaj žwauca počne.

Da te 105 konjičev živahnosti preseneti, al pa ti je kul in prihajaš kot jaz z ranga 170+ in 1301ccm, morš priznat, sploh nej slabu :P

Veliko, ma ne veliko, 1100% (sori za pretiravanje) so tisti famozni kliki na vzmetenju, ki si ga nastaviš po osebnih preferencah :P

Spet, semiaktivno je majka, za klasiko je treba malo mislit :D

Zdej, ker te poznam, pa tut sebe...jaz se dobesedno lahko delam norca na zaprtih ovinkih, od slajdanja, do drsenja prve, ker mi je vse veliko manj od prekletih divijih peršingov tipa SD ali SDGT, in pol z recimo čisto malce zamude, odcepam vse v tistem "ležernem modu" kjer sem prej na opasnih mašinah moral veliko veliko več mozga uporabit. Je res, da ko sem mel dan, so strupenjače bile neulovljive. Ma ne sam neulovljive, skor so dosegle Warp hitrost :D

 

Ampak, ko sem cepec strupenjačo odpeljal na makadam...so bile cele drame :P

tole in podoben rang 21col spredaj, pa je nov svet zame. Šalamala, nabijanje gasa itds itd..., skoki, voda...sej ne vem kaj bi reku, pač neki nouga. Pol pa zlahka požrem tiste pomankljivosti na asfaltu. Od drsenja prednje vn iz ovinka, do odnašanja zadnje. Ma pravzaprav mi je vse to celo mal smešno, ker nikol ne vem, kje bom prišel ven iz ovinka pa v kolkih kosih :D

Ajd, pretiravam. Vse je vezano, kaj človek hoče.

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dodatna oprema :P

277672081_3379421752345174_4244761075767049481_n.thumb.jpg.43c57d63f13eba2703a6e1fb51702995.jpg

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, DAMI34 pravi:

dodatna oprema :P

277672081_3379421752345174_4244761075767049481_n.thumb.jpg.43c57d63f13eba2703a6e1fb51702995.jpg

Že na kilometre se vidi da je samo slaba poceni kitasjka kopija.  😝

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, ftp pravi:

Že na kilometre se vidi da je samo slaba poceni kitasjka kopija.  😝

sj huso tut Kitajci delajo :P

Tkole piše pod fotko, ki je objavljena 1.4.

Did you know that Husqvarna Motorcycles and Husqvarna AB (motor tools) recently cooperated and developped a special edition of it’s popuar light model 435 II, the ”435 4T explorder edition”?
Not only does it come in that beautiful color scheme (instead of boring orange), but most important it has a four stroke engine! It doesn’t need two stroke mix fuel, but can be run with normal car gas! As extras you can order a two-way valve for the 901, that replaced the tank shutoff valve on the left tank side, so you can fill up the saw right out of the motorcycle tank. Always included is the special harness made by Kriega, to transport the saw on the bike!
What a great idea, perfect for folks who have a cabin on the countryside who frequently need to get out and prepare heating wood!
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 urami, DAMI34 pravi:

Pol pa zlahka požrem tiste pomankljivosti na asfaltu. Od drsenja prednje vn iz ovinka, do odnašanja zadnje.

 

 

 

Skoraj enak filing si lahko imel desetletja nazaj na MZ 250 ETZ 😉... Ja in okoli gum ni bilo nobene filozofije saj so originalne Barumke zdržale skoraj celo življensko dobo motorja 😎.

Popravljeno . Popravil Fazer03
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, Fazer03 pravi:

Skoraj enak filing si lahko imel desetletja nazaj na MZ 250 ETZ 😉... Ja in okoli gum ni bilo nobene filozofije saj so originalne Barumke zdržale skoraj celo življensko dobo motorja 😎.

ne ne ne..to me pa ne boš prepričal. Sem bil ponosen lastnik Jawe 350 z oklepi iz fiberglasa in lučjo od zastave 101. Takrat so gume držale dokler si vozil naravnost pa po suhem, ko je zdrsnila te pa noben bog ni ustavil več :P

Se pa strinjam, Barum je trajal več kot pa motor. :D

 

Ker sem že čvekal o Husi pa govoril o drsenju, vendar je to standard problem 21col napram 17col in delno terenske gume napram športni, pa seveda ob kalkuliranem pretiravanju.

Ker imam določene ovinke nadrkane u nulo (covid občine pa to) sem hitro ugotovil kako ogromne so razlike, zato govorim o drsenju, ali drugačni krivulji itd..

Sedaj so gume F1 napram gumam v tistih časih.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No končno :D

 

@skalar36jest sem že naroču

 

 

OMG ic bjutiful :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, DAMI34 pravi:

No končno :D

 

@skalar36jest sem že naroču

Jest že razmišljam, da bi prodal pa kupu kej druzga :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo, sem obljubil nastavitve vzmetenja. to so cifre za cca 90kg z opremo, pa nov motor, ščasoma bo potreben kak klik več, pa tudi odvisno ali se voziš pozimi (trše olje, počasnejše gibanje ali poleti)

Gremo najprej na navodila:

kompresija spredaj, cifre gredo od polno zaprtega, kar pomeni, da zrolaš zadevo do konca v smeri urinega kazalca, pa potem šteješ klike nazaj.

image.thumb.png.a228278b1f57c397959616993c2a4da2.png

 

povrat spredaj: velja enak postopek, šteje se klike od polno zaprtega (torej do konca rolaš v smeri urinega kazalca, potem pa šteješ klike naza/kontra uri)j:

image.thumb.png.2a9aab5747918a98ae5ca7848e2d5237.png

 

 

 

 

Zadaj rebound..hitrost vračanja, enako velja šteješ od polno zaprtega, klike kontra nazaj:

image.thumb.png.69f9fb4d66d6c153fb2227bf0db9ffde.png

 

Zadaj prednapetost, se šteje od polno odprtega, kar pomeni, da odviješ roler do konca kontra uri, pa šteješ klike:

image.thumb.png.026f7522aaa29aad7ce9435a4c893c68.png

 

 

In gremo na mojo tabelco, 85-90kg solo, solo + kufri, 2 osebe brez kufrov (osebica 50 kg neto), polna obremenitev je pa na tabelcah zgoraj

image.thumb.png.3f516e6c123ceface672f9f1db9cfe13.png

ps. klik gor al dol :P

 

 

 

Definitivno pa ne morem potrditi ali povedati, kako bo z vzmetenjem ko nabavim GS kljun :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!