Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Povezave: Spletna stran NORDEN 901 klik Uporabniški priročnik: klik  FB grupa Norden901 klik

 

 

386719141_6853305514738942_1881020247706447187_n.jpg

Priporočene objave

Objavljeno

brez krožnika zadaj :P

Poskitt

Quite impressive what a totally standard Norden 901 can do. For most people wanting a middle-weight twin cylinder adventure bike it ticks a lot of boxes. Im most impressed with its fuel efficiency and engine characteristics! I’m enjoying mine as it is but of course have the first upgrades in my sights for my riding style ✊️🧰😀

Morda je slika naslednjega: 1 oseba, motorno kolo in na prostem

Objavljeno
pred 41 minutami, DAMI34 pravi:

brez krožnika zadaj :P

Poskitt

Quite impressive what a totally standard Norden 901 can do. For most people wanting a middle-weight twin cylinder adventure bike it ticks a lot of boxes. Im most impressed with its fuel efficiency and engine characteristics! I’m enjoying mine as it is but of course have the first upgrades in my sights for my riding style ✊️🧰😀

Morda je slika naslednjega: 1 oseba, motorno kolo in na prostem

Še vedno se ga malo vidi, sicer ta je manjši. #sprednjaluč

Objavljeno

it makes your brain feel happy :P

 

 

Objavljeno

Vožnja v dvoje:

kot sem predvideval, vzmetenje zlahka požre, nič guncanja, pa še je bilo rezerve za težo kufrov. Lepo se pelje v dvoje. Predvsem se pozna moč agregata napram 790.

Objavljeno

Motor v živo zgleda še  precej lepše kot na slikah. Zelo lahkoten za manevriranje na mestu in tudi med vožnjo. Sedež me je navdušil, končno en, k nimam pripomb. Vzmetenje odlično. Agregat zelo miren in polikan. Zavore vrhunske. Vse je kot se spodobi za nov motor tega ranga. 

Brez problema ga vidim kot moj naslednji motor.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 40 minutami, Markisan pravi:

Po omejitvah: 

 

 

pojma nimam kaj tok spušča gas pred ovinkom, to leti bp, sicer je cesta bolj primerna za cestaka, premal je zavita za adv moped.

Objavljeno
pred 7 minutami, Hytech pravi:

skalar je že podlegel po testni voznji, avtonet...😂

možakar ma okus :D

 

Objavljeno

tolk ste debatiral o cevnih zascitah dve strani nazaj, da sem se spraseval al vozite tud kaj, al jih sam po tleh mecete...

...to mors pri 70 znat tak zabrisat motor da ma za 200 eur skode tud ce mas ti 10 zlomov... ...vsaka podobnost... ...eh..:doze:

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred eno uro, DAMI34 pravi:

pojma nimam kaj tok spušča gas pred ovinkom,...

Ja strah ga je :)

Objavljeno
pred 1 uro, Zok pravi:

tolk ste debatiral o cevnih zascitah dve strani nazaj, da sem se spraseval al vozite tud kaj, al jih sam po tleh mecete...

...to mors pri 70 znat tak zabrisat motor da ma za 200 eur skode tud ce mas ti 10 zlomov... ...vsaka podobnost... ...eh..:doze:

še eno nulo dodaj, pri teh cifrah, kot so sedaj.

Glede na to da menjujem motorje kot gate...vsi ki majo nizek sedež niso nikol legli, tudi na terenu ne in to cestaki. Je legu GT, ko me je svinjarija nesla in lej ga vraga, cevna zaščita je cel motor ohranila. 

Sem gledal kolega (ne bom ga omenil) kako moped po tleh meče in sem videl, kaj pomeni cevna napram bunkicam ali slajderjem. SXa bi v najlon vrečki domov prinesel, če bi ga tak na tla zabrisal. Še v garaži, ko je moped name padel je bila škoda. 

Pa mam sedaj 790ADV, kateri je tako zlorabljan, da noben moj moped ni bil (no mal pretiravam, terena pa več vidi), pa se pelje po področjih, kjer so zdrsi, padci in položitve motorja na tla sestavni del vožnje. In lej ga zlomka, Bumot plata je odnesla vse, skoraj praske nima. Kolegica je isti motor spustila ...beri spustila na tla in je udaril v kamen, pa je šel hladilnik.

Sem videl kolega na T700, ko se je ognil žici, ki je bila preko poti. Je zabrisal moped dobro v maline. Cevna je odnesla vse. Dobro in kvalitetno vpetje in T700 na zgornjem delu ob rezervarju. Razen zlomljenih zaščit za ročke, hujše škode ni bilo.

 

Da se vrnem na Norden. Dokler bom hodil z njim samo v nedeljo k maši, ne rabi nič, čeprav je za odtenek visok in ga lahko spustim na tla. Ma tisto črtico, ki jo bom pridelal, kjerkoli bom pokril s kako nalepko. Da kuzlo vozim po terenu, kjer je lahko zmanjka, je pametno nekaj dati, da ne spraskam plastik in grafike. Pa nalepk ne smem pozabit so bile okrog 300€ :P

Zlomi pa so vsaj načeloma v tej zgoraj igrici minoren problem.

Hujši so, ko je moped totalka...preverjeno. Za samo svaljaknje po cesti...bmk, ga zlahka prenesem še vedno. Titanium ojačitve držijo. :D

 

 

Morda je slika naslednjega: motorno kolo, na prostem in besedilo, ki pravi »NOROE«

komentar pod fotko:

It adds character
Good luck
Objavljeno
pred 35 minutami, Markisan pravi:

Ja strah ga je :)

nepotrebno. Prepereli so limarce. Ma še mitas 07+ so limarce tut pri 5C zunaj in usrani podlagi. Jaz ti pošteno povem, nobenga cestaka na sport gumah si nisem upal tako peljati v neidealnih pogojih kot pa 790 in 901. Seveda, ko pridemo do idealnih pogojev zgoraj omenjena nimata za burek pri pospeških iz ovinka in vstopih. Mata pa še vedno fun faktor, saj odnaša zadnji konec že pri brzini, kjer s cestno gumo mal zehaš zraven :D

 

Objavljeno (popravljeno)
40 minutes ago, DAMI34 said:

 

 

40 minutes ago, DAMI34 said:

še eno nulo dodaj, pri teh cifrah, kot so sedaj.

100 zlomov? 😳

 

Pi es: takole se motor mece po tleh. Kosti se pocelijo, plastika se ne. 😄

Screenshot_2022-03-15-16-16-28-373_com.miui.gallery.jpgblockquote widgetlockquote widget

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno
pred 8 minutami, Zok pravi:

 

100 zlomov? 😳

 

Pi es: takole se motor mece po tleh. Kosti se pocelijo, plastika se ne. 😄

Screenshot_2022-03-15-16-16-28-373_com.miui.gallery.jpg

mam tut jaz fotke, pa nisem prišel na prikoli domov :P Balanco smo naglihal pa naprej za Paklo :P Kreši so vse odnesli.

Sicer pa sva iz konteksta ker čvekava o padcih na asfaltu. Pojdi tisti moped ki je na prikoli , zapeljat mal na šoder in blato, mal skočit, prečkat kako vodico, pol greva pa dalje z razgovorom a so pomembne zaščite al ne :D

 

Objavljeno

eh, na prikoli... ...mene niso na prikoli peljali... ...mene so sestre glihale. :P Sej ne. 😐

Pravim da se naucte motorje tak metat, da jim nic ne bo. :P 

Sorry za off topic, vem da smo v temi o.. ...lepotici. 😇

Objavljeno
pred 17 minutami, Zok pravi:

eh, na prikoli... ...mene niso na prikoli peljali... ...mene so sestre glihale. :P Sej ne. 😐

Pravim da se naucte motorje tak metat, da jim nic ne bo. :P 

Sorry za off topic, vem da smo v temi o.. ...lepotici. 😇

jst že znam moped metat, ma on ne zna dobro pasti :P

Husa je prec razbita, ko zdrsne, žal :( 790/890 ktm adv pa je lih za silo bolje

 

Objavljeno
pred 2 urami, DAMI34 pravi:

 Jaz ti pošteno povem, nobenga cestaka na sport gumah si nisem upal tako peljati v neidealnih pogojih kot pa 790 in 901. 

Dobr podatek. Torej motor daje zaupanje. Zgleda, da bo zlo uspešen model. Jih bo tok na cesti kot GSjev :)

Objavljeno
pred 11 minutami, Markisan pravi:

Dobr podatek. Torej motor daje zaupanje. Zgleda, da bo zlo uspešen model. Jih bo tok na cesti kot GSjev :)

bolj gume :P nekaj pa nizko težišče doda ja. Ma predvsem gume, ker so mehke, pa bolj grabijo pozimi, medtem ko poleti so pa hitro drseče...no saj čutiš.

Ostalo pa navrže dobro izpopolnjena elektronska pomoč ktmja/huse. 

Objavljeno
pred 18 minutami, DAMI34 pravi:

bolj gume :P nekaj pa nizko težišče doda ja. Ma predvsem gume, ker so mehke, pa bolj grabijo pozimi, medtem ko poleti so pa hitro drseče...no saj čutiš.

Ostalo pa navrže dobro izpopolnjena elektronska pomoč ktmja/huse. 

No gume itak, ampak motor more tudi pasat. Sam sem imel recimo tako izkušno z r1200r in r1200RS .... RSu nisem zaupal , R pa mi je bil kot igračka.

Objavljeno
pred 7 minutami, Markisan pravi:

No gume itak, ampak motor more tudi pasat. Sam sem imel recimo tako izkušno z r1200r in r1200RS .... RSu nisem zaupal , R pa mi je bil kot igračka.

motor je igriv, zabaven, lahkoten. Ker že imam nekaj podobnega sem bil takoj domač. Očitno pa je uporabniku prijazen, vsaj kar sem videl po drugih voznikih, ki so prišli z nasmehom nazaj :D

 

Objavljeno
pred 5 urami, Hytech pravi:

skalar je že podlegel po testni voznji, avtonet...😂

To je najlepsi motor, ki sem ga kdajkoli v zivo vidu. Do zdej je bil to tanov XR, zdej je pa ta. Pa sama drža na tem motorju... Lih zame. 

Objavljeno

Crf 1000 je boljša in lepša.  Edino menjava zračnih filtrov pa ene svečke je jeba... 

Objavljeno
14 minutes ago, BRANE said:

Crf 1000 je boljša in lepša.  Edino menjava zračnih filtrov pa ene svečke je jeba... 

Aha! si vozil oba/vse, daj mal povej primerjave, prosim!

Objavljeno
pred 12 urami, skalar36 pravi:

To je najlepsi motor, ki sem ga kdajkoli v zivo vidu. Do zdej je bil to tanov XR, zdej je pa ta. Pa sama drža na tem motorju... Lih zame. 

To je to pol, odlično, upam,da se ti vse izide in nabaviš, srečno 😎

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!