DAMI34 Objavljeno Marec 14, 2023 Objavljeno Marec 14, 2023 pred 3 minutami, ZED pravi: Živjo, če te zanima prodam KTM prefilter, ki sem ga imel na 790R (nekje 500km prevoženih)....info v PM mam na 790ADV. S predelavo sedeža. Ker ne paše niti na norden 901 niti na 790adv S (celo uradna stran malce zavaja). Tale filter je odličen in ga predlagam vsem, ki vozijo po šodru, ampak je za enojen sedež na višji poziciji. Drugače sedež buta ob njega. filter je previsok. Montažo sem poslikal v temi 790/890 ktm.
DAMI34 Objavljeno Marec 18, 2023 Objavljeno Marec 18, 2023 Zdej pa bodi brihten. CCa 20% zagonov se mu zmeša..baterija zihr ni saj tudi ob zajebanciji kaže 12,3V. Seveda ne vžge tudi po 5x ali 6x kresnem pa nula. Zadeva se je začela zadnji mesec, medtem ko pa isti dan če pol ure kaže 12,8V in kresne bp...počasi se mi bo strgalo. da, sem ga kresnil sem pri prvem delu posnetka predrkal kable pod sedežem...ampak ne morem biti prepričan kje je problem, dokler se spet ne ponovi.
raza Objavljeno Marec 18, 2023 Objavljeno Marec 18, 2023 (popravljeno) Lahko bi bila tudi baterija. To sklepam po tem, ker v mojih navodilih piše, da baterija ne sme pasti pod 12,4V . Pri tej vrednosti namreč računalnik odklopi starter z namenom obvarovati akumulator. Če ima baterija pri danem kontaktu 12,6V (kar sem opazil na posnetku, tudi 12,3V)med zagonom sigurno pade pod 12,4 in še niže... V opozorilih tudi piše, da med enim in drugim zagonom moramo počakati min 15 sekund! Popravljeno Marec 18, 2023. Popravil raza 3
DAMI34 Objavljeno Marec 19, 2023 Objavljeno Marec 19, 2023 ob zagonu pade tudi pod 12V. Sem pa pozabil napisat, da se to dogaja čisto naključno. 10x vžge normalno, nato se ustavim na pumpi tankam in spet heca. 1x obrne. Takrat zagori tudi lučka za immobilajzer, kar je verjetno posledica slabega štarta. Čez 15 minut pridem domov, pa spet kresne s prve, baterija ma 12,6V. Lučka/opozorilo izgine. Čudi me skakanje napetosti baterije. Najprej bom dal baterijo prečekirat, potem pa dalje, ker včasih je problem tudi kak slab kontakt releji, kompjuter...
MiNa Objavljeno Marec 19, 2023 Objavljeno Marec 19, 2023 @DAMI34, a sta akumulatorja v Katumu in Husi enaka (podobna)? Zamenjaj med sabo.... 1
MiNa Objavljeno Marec 19, 2023 Objavljeno Marec 19, 2023 Katum Husa Size 150x87x93 mm Tak pravi Google 1
DAMI34 Objavljeno Marec 19, 2023 Objavljeno Marec 19, 2023 pred 4 minutami, MiNa pravi: Katum Husa Size 150x87x93 mm Tak pravi Google Ja sta. Na kable ga itak kresnem. Ampak je husa v garanciji, pa naj se ubadajo z njo. V nasprotnem bi že drug accu nabavil.
dolenc100 Objavljeno Marec 19, 2023 Objavljeno Marec 19, 2023 Ob 18. 3. 2023 ob 18:39, raza pravi: Lahko bi bila tudi baterija. To sklepam po tem, ker v mojih navodilih piše, da baterija ne sme pasti pod 12,4V . Pri tej vrednosti namreč računalnik odklopi starter z namenom obvarovati akumulator. Če ima baterija pri danem kontaktu 12,6V (kar sem opazil na posnetku, tudi 12,3V)med zagonom sigurno pade pod 12,4 in še niže... V opozorilih tudi piše, da med enim in drugim zagonom moramo počakati min 15 sekund! Men užge z 11,8V. Pod tem pa ne, pokaže napako in vrže vn štarter. Probal, večkrat😉. lp, 1
raza Objavljeno Marec 19, 2023 Objavljeno Marec 19, 2023 pred 6 urami, DAMI34 pravi: Ja sta. Na kable ga itak kresnem. Ampak je husa v garanciji, pa naj se ubadajo z njo. V nasprotnem bi že drug accu nabavil. Poglej droben tisk garancije! Običajno za baterije ni garancije kot za motor. Običajno velja garancija proizvajalca baterije. In če je to 1 leto, boš novo dobil samo v primeru, če je izvor uničenja na strani elektro okvare na motorju.
DAMI34 Objavljeno Marec 20, 2023 Objavljeno Marec 20, 2023 pred 11 urami, raza pravi: Poglej droben tisk garancije! Običajno za baterije ni garancije kot za motor. Običajno velja garancija proizvajalca baterije. In če je to 1 leto, boš novo dobil samo v primeru, če je izvor uničenja na strani elektro okvare na motorju. Bomo videli. Najprej moram po uradni poti. Ker ktm kresne zlahka. Ob vžigu pade trenutno napetost pod 12v. Je pa nekaj uporabnikov na fb zapisalo, da so jim menjali baterijo in posodobili softvere.
dolenc100 Objavljeno Marec 21, 2023 Objavljeno Marec 21, 2023 Pri 790 ADV je bila posodobitev vžiga. Opravil lansko leto maja pri Selešu.
DAMI34 Objavljeno Marec 21, 2023 Objavljeno Marec 21, 2023 pred 5 urami, dolenc100 pravi: Pri 790 ADV je bila posodobitev vžiga. Opravil lansko leto maja pri Selešu. jaz sem bil en teden nazaj na servisu (celo omenil sem baterijo). Že za tja sem moped moral kresnit na kable, pol je pa hudič čez 14 dni vžgal bp. Ampak zgleda da ja, bo baterija. Včeraj sem jo nafilal, pa kresne ko raketa. Čakam zamenjavo. servis je že obveščen. Kaka je razlika sedaj na 790? Ker v primerjavi s huso se vsaj moj 790 zažene ko blesav. Kot bi gas nekoliko odprl, medtem ko se husa na minimum vedno.
DAMI34 Objavljeno Marec 22, 2023 Objavljeno Marec 22, 2023 Ob 19. 3. 2023 ob 21:32, raza pravi: Poglej droben tisk garancije! Običajno za baterije ni garancije kot za motor. Običajno velja garancija proizvajalca baterije. In če je to 1 leto, boš novo dobil samo v primeru, če je izvor uničenja na strani elektro okvare na motorju. garancija velja in bo priznana, že vse dogovorjeno z uradnim servisom. V ponedeljek sem napolnil accu in je moped kresnil iz prve, 12,8 V nominalno in padec do 12 ob vžigu. Danes samo 12,3 in itak da ne kresne.
Loba Objavljeno Marec 22, 2023 Objavljeno Marec 22, 2023 On 3/21/2023 at 11:56 AM, DAMI34 said: Čeprav je ta video komercialno sporočilo, je narejen tako dobro, da če te vsaj malo zanima moto adveture ne moreš ostati ravnodušen. No, lepo je gledati lepe posnetke iz kavča, ko se pa moraš lotitii v živo s problematio terena, je stvar lahko drugačna. Danes so motorji tako dobri, da je pravzaprav vseeneo, katero blagovno znamko voziš. Dejstvo je, da pravi adventure segment dobiva vedno več privržencev. Tukaj mislim na adventure bajke prostornine 700 do 900 ccm, seveda z dvema cilindroma. Nič, treba pripraviti novo ruto za nove podvige, gremo... 4
Markisan Objavljeno Marec 25, 2023 Objavljeno Marec 25, 2023 Danes sem pa v Sostrem v LJ videl nekoga na 901 v dežju. Zgleda da za Huso vreme ni ovira 1
DAMI34 Objavljeno Marec 27, 2023 Objavljeno Marec 27, 2023 Ekola, tole so cene za naš trg: Expeditin verzija: 15.950 zaokrožim na 16 kek https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18189793&display=Husqvarna NORDEN 901 EXPEDITION Standard verzija: 14.890 zaokrožim na 15 kek https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=16181465&display=Husqvarna NORDEN 901 Če primerjam, kaj vse ima Expedition vs Standard, če upoštevam kaj vozim in kaj poznam (in koliko sem plačal mojega), je standard precenjen za vsaj 2 jurčka. V razliki treh jurčkov zlahka najdem vse dodatne pritikline, od vzmetenja, centralca, ogrevanih sedežev, odklenjenega exploring moda, večjega vizirja, nosilca za gps, do nosilca mehkih torb in torb (pa še sem kaj pozabil). Res, da si pljuvam v skledo ob morebtini prodaji. Samo pretiravajo s ceno standarda. ps. kljub vsem šlamastikam in porodnim težavam, še vedno obožujem huskija, tule sploh ni dvoma. a bi šel na Expedition? Bi, če bi mel 10 let manj, pa z njim počel, kar počnem s 790 od ktm. Ma kot kaže me leta dohitevajo, domača situacija se je spremenila do te mere, da dolgi izleti počasi odpadajo ali postajajo podobni bolj asfaltu in nekaj lepega šodra v roku 7 dni letno. Explorer ima kljub vsemu višjo dostanco od tal in čeprav sem mogoče pred dvemi leti jokal kako mi je štandard visok, danes ni več te dileme. Se človek navadi in sploh ni previsok. Zlahka ga obvladam in se igram z njim. Pa vendar bi na expedition verziji požrl tistih nekaj cm večje višine, užival na 48mm Xpolor vzmetenju, ko zlahka zaženeš mašino po hudem terenu (saj ne da sedaj trpim, tisto kar jaz odvozim je moj max na apexu vs apex 790S), predvsem pa vse pritikline, ki so v tej ceni bi prišle prav. Pogrešam pa nekaj, tako pri sorodnih KTM modelih kot pri Nordenih. Že vrabci čivkajo, da je vlek zraka v airbox turističen, da vsekakor ne zmore skupinske prašne vožnje, ali solo vožnje v prahu in šodru. Saj potegne čisto vsak prah dobesedno pod zadnje kolo in direkt na papirnat filter. Zakaj za vraga, to ni bolje zrihtano? Poznam situacije, ko so zaribali agregat zaradi tega. In rešitev sploh ni problematična. Od rotweilerjevega predfiltra, do kitajčkov aliexpressa (za male pare), vsi majo enostavne rešitve, ki so zlata vredne.
DAMI34 Objavljeno Marec 30, 2023 Objavljeno Marec 30, 2023 Danes v sklopu garancjije menjali baterijo, ki je crknila. motor ma nekaj več kot eno leto. Fantje so novo zrihtali v enem tednu, brez kompliciranja. 1
DAMI34 Objavljeno Maj 8, 2023 Objavljeno Maj 8, 2023 4,1 l/100 poraba..svaljkanje po jadranki cca 600km. Od zalivčka do zalivčka. Seveda ne smem lagati, do 5.0 je poraba pri povprečju preko 90km/h... max 6
DAMI34 Objavljeno Junij 10, 2023 Objavljeno Junij 10, 2023 Kaj v resnici diha vaš stroj . ampak pravi filter zraka je čist ko suza. Fotke so cca 3000km po montaži predfiltra čipšit kitajc, lahko pa montiramo rotweiler za cca 4x višjo ceno. Pa ne vem če ima 300km šodra in prahu...sampovem.
kasti Objavljeno Julij 3, 2023 Objavljeno Julij 3, 2023 Včeraj sem imel priliko vozit Nordna..... dober kos motorja, zelo handlih in poskočen! 1
DAMI34 Objavljeno Julij 3, 2023 Objavljeno Julij 3, 2023 pred 1 uro, kasti pravi: Včeraj sem imel priliko vozit Nordna..... dober kos motorja, zelo handlih in poskočen! @Nightmareje tudi izjavil: kera igrača no, pa saj delim mnenje..taka zabavna poskočna žverca, ki odpušča marsikaj 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se