Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Povezave: Spletna stran NORDEN 901 klik Uporabniški priročnik: klik  FB grupa Norden901 klik

 

 

386719141_6853305514738942_1881020247706447187_n.jpg

Priporočene objave

Objavljeno
pred 3 minutami, ZED pravi:

Živjo, če te zanima prodam KTM prefilter, ki sem ga imel na 790R (nekje 500km prevoženih)....info v PM :) 

 

pasted image 0.png

mam na 790ADV. S predelavo sedeža. Ker ne paše niti na norden 901 niti na 790adv S (celo uradna stran malce zavaja).

Tale filter je odličen in ga predlagam vsem, ki vozijo po šodru, ampak je za enojen sedež na višji poziciji. Drugače sedež buta ob njega. filter je previsok. Montažo sem poslikal v temi 790/890 ktm. 

 

Objavljeno

Zdej pa bodi brihten. CCa 20% zagonov se mu zmeša..baterija zihr ni saj tudi ob zajebanciji kaže 12,3V. Seveda ne vžge tudi po 5x ali 6x kresnem pa nula. Zadeva se je začela zadnji mesec, medtem ko pa isti dan če pol ure kaže 12,8V in kresne bp...počasi se mi bo strgalo. 

da, sem ga kresnil sem pri prvem delu posnetka predrkal kable pod sedežem...ampak ne morem biti prepričan kje je problem, dokler se spet ne ponovi.

 

Objavljeno (popravljeno)

Lahko bi bila tudi baterija. To sklepam po tem, ker v mojih navodilih piše, da baterija ne sme pasti pod 12,4V . Pri tej vrednosti namreč računalnik odklopi starter z namenom obvarovati akumulator.

Če ima baterija pri danem kontaktu 12,6V (kar sem opazil na posnetku, tudi 12,3V)med zagonom sigurno pade pod 12,4 in še niže... V opozorilih tudi piše, da med enim in drugim zagonom moramo počakati min 15 sekund!

Popravljeno . Popravil raza
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

ob zagonu pade tudi pod 12V. Sem pa pozabil napisat, da se to dogaja čisto naključno. 10x vžge normalno, nato se ustavim na pumpi tankam in spet heca. 1x obrne. 

Takrat zagori tudi lučka za immobilajzer, kar je verjetno posledica slabega štarta. Čez 15 minut pridem domov, pa spet kresne s prve, baterija ma 12,6V. Lučka/opozorilo izgine. Čudi me skakanje napetosti baterije.

Najprej bom dal baterijo prečekirat, potem pa dalje, ker včasih je problem tudi kak slab kontakt releji, kompjuter...

Objavljeno

@DAMI34, a sta akumulatorja v Katumu in Husi enaka  (podobna)? Zamenjaj med sabo....

Objavljeno
pred 4 minutami, MiNa pravi:

Katum

Husa

Size 150x87x93 mm

Tak pravi Google

 

Ja sta. Na kable ga itak kresnem. Ampak je husa v garanciji, pa naj se ubadajo z njo. V nasprotnem bi že drug accu nabavil.

Objavljeno
Ob 18. 3. 2023 ob 18:39, raza pravi:

Lahko bi bila tudi baterija. To sklepam po tem, ker v mojih navodilih piše, da baterija ne sme pasti pod 12,4V . Pri tej vrednosti namreč računalnik odklopi starter z namenom obvarovati akumulator.

Če ima baterija pri danem kontaktu 12,6V (kar sem opazil na posnetku, tudi 12,3V)med zagonom sigurno pade pod 12,4 in še niže... V opozorilih tudi piše, da med enim in drugim zagonom moramo počakati min 15 sekund!

Men užge z 11,8V. Pod tem pa ne, pokaže napako in vrže vn štarter.  Probal, večkrat😉.

lp, 

Objavljeno
pred 6 urami, DAMI34 pravi:

Ja sta. Na kable ga itak kresnem. Ampak je husa v garanciji, pa naj se ubadajo z njo. V nasprotnem bi že drug accu nabavil.

Poglej droben tisk garancije! Običajno za baterije ni garancije kot za motor. Običajno velja garancija proizvajalca baterije. In če je to 1 leto, boš novo dobil samo v primeru, če je izvor uničenja na strani elektro okvare na motorju.

 

Objavljeno
pred 11 urami, raza pravi:

Poglej droben tisk garancije! Običajno za baterije ni garancije kot za motor. Običajno velja garancija proizvajalca baterije. In če je to 1 leto, boš novo dobil samo v primeru, če je izvor uničenja na strani elektro okvare na motorju.

 

Bomo videli. Najprej moram po uradni poti. Ker ktm kresne zlahka. Ob vžigu pade trenutno napetost pod 12v.

Je pa nekaj uporabnikov na fb zapisalo, da so jim menjali baterijo in posodobili softvere.

Objavljeno

Pri 790 ADV je bila posodobitev vžiga. Opravil lansko leto maja pri Selešu. 

 

Objavljeno
pred 5 urami, dolenc100 pravi:

Pri 790 ADV je bila posodobitev vžiga. Opravil lansko leto maja pri Selešu. 

 

jaz sem bil en teden nazaj na servisu (celo omenil sem baterijo). Že za tja sem moped moral kresnit na kable, pol je pa hudič čez 14 dni vžgal bp. Ampak zgleda da ja, bo baterija. Včeraj sem jo nafilal, pa kresne ko raketa. Čakam zamenjavo. servis je že obveščen.

 

Kaka je razlika sedaj na 790? Ker v primerjavi s huso se vsaj moj 790 zažene ko blesav. Kot bi gas nekoliko odprl, medtem ko se husa na minimum vedno.

Objavljeno

 

Objavljeno
Ob 19. 3. 2023 ob 21:32, raza pravi:

Poglej droben tisk garancije! Običajno za baterije ni garancije kot za motor. Običajno velja garancija proizvajalca baterije. In če je to 1 leto, boš novo dobil samo v primeru, če je izvor uničenja na strani elektro okvare na motorju.

 

garancija velja in bo priznana, že vse dogovorjeno z uradnim servisom. V ponedeljek sem napolnil accu in je moped kresnil iz prve, 12,8 V nominalno in padec do 12 ob vžigu. Danes samo 12,3 in itak da ne kresne.

Objavljeno
On 3/21/2023 at 11:56 AM, DAMI34 said:

 

Čeprav je ta video komercialno sporočilo, je narejen tako dobro, da če te vsaj malo zanima moto adveture ne moreš ostati ravnodušen. No, lepo je gledati lepe posnetke iz kavča, ko se pa moraš lotitii v živo s problematio terena, je stvar lahko drugačna. Danes so motorji tako dobri, da je pravzaprav vseeneo, katero blagovno znamko voziš. Dejstvo je, da pravi adventure segment dobiva vedno več privržencev. Tukaj mislim na  adventure bajke prostornine 700 do 900 ccm, seveda z dvema cilindroma. Nič, treba pripraviti novo ruto za nove podvige, gremo... 

Objavljeno

Danes sem pa v Sostrem v LJ videl nekoga na 901 v dežju. Zgleda da za Huso vreme ni ovira :)

Objavljeno

Ekola, tole so cene za naš trg:

Expeditin verzija: 15.950 zaokrožim na 16 kek https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18189793&display=Husqvarna NORDEN 901 EXPEDITION

Standard verzija: 14.890 zaokrožim na 15 kek https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=16181465&display=Husqvarna NORDEN 901

Če primerjam, kaj vse ima Expedition vs Standard, če upoštevam kaj vozim in kaj poznam (in koliko sem plačal mojega), je standard precenjen za vsaj 2 jurčka.

V razliki treh jurčkov zlahka najdem vse dodatne pritikline, od vzmetenja, centralca, ogrevanih sedežev, odklenjenega exploring moda, večjega vizirja, nosilca za gps, do nosilca mehkih torb in torb (pa še sem kaj pozabil).

 

Res, da si pljuvam v skledo ob morebtini prodaji. Samo pretiravajo s ceno standarda.

ps. kljub vsem šlamastikam in porodnim težavam, še vedno obožujem huskija, tule sploh ni dvoma. a bi šel na Expedition? Bi, če bi mel 10 let manj, pa z njim počel, kar počnem s 790 od ktm.  Ma kot kaže me leta dohitevajo, domača situacija se je spremenila do te mere, da dolgi izleti počasi odpadajo ali postajajo podobni bolj asfaltu in nekaj lepega šodra v roku 7 dni letno. Explorer ima kljub vsemu višjo dostanco od tal in čeprav sem mogoče pred dvemi leti jokal kako mi je štandard visok, danes ni več te dileme. Se človek navadi in sploh ni previsok. Zlahka ga obvladam in se igram z njim.

Pa vendar bi na expedition verziji požrl tistih nekaj cm večje višine, užival na 48mm Xpolor vzmetenju, ko zlahka zaženeš mašino po hudem terenu (saj ne da sedaj trpim, tisto kar jaz odvozim je moj max na apexu vs apex 790S), predvsem pa vse pritikline, ki so v tej ceni bi prišle prav.

 

Pogrešam pa nekaj, tako pri sorodnih KTM modelih kot pri Nordenih. Že vrabci čivkajo, da je vlek zraka v airbox turističen, da vsekakor ne zmore skupinske prašne vožnje, ali solo vožnje v prahu in šodru. Saj potegne čisto vsak prah dobesedno pod zadnje kolo in direkt na papirnat filter.

Zakaj za vraga, to ni bolje zrihtano? Poznam situacije, ko so zaribali agregat zaradi tega. In rešitev sploh ni problematična. Od rotweilerjevega predfiltra, do kitajčkov aliexpressa (za male pare), vsi majo enostavne rešitve, ki so zlata vredne.

  

Objavljeno

Danes v sklopu garancjije menjali baterijo, ki je crknila. motor ma nekaj več kot eno leto. Fantje so novo zrihtali v enem tednu, brez kompliciranja.

 

  • Hvala 1
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

343238936_189577086814887_8670973681891054981_n.jpg

343506802_176073428293227_7424275802655495904_n.jpg

Objavljeno

4,1 l/100 poraba..svaljkanje po jadranki :D cca 600km. Od zalivčka do zalivčka. Seveda ne smem lagati, do 5.0 je poraba pri povprečju preko 90km/h... max

345639279_1205006986841602_5517331431944235173_n.jpg

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Urbana sm zbrcal :P

350694123_965708487811786_1277461664450224519_n.jpg

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Kaj v resnici diha vaš stroj . ampak pravi filter zraka je čist ko suza. Fotke so cca 3000km po montaži predfiltra čipšit kitajc, lahko pa montiramo rotweiler za cca 4x višjo ceno. Pa ne vem če ima 300km šodra in prahu...sampovem.

20230610_102350_HDR.jpg

20230610_102650_HDR.jpg

20230610_102855_HDR.jpg

Objavljeno

 

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Včeraj sem imel priliko vozit Nordna..... dober kos motorja, zelo handlih in poskočen!

Objavljeno
pred 1 uro, kasti pravi:

Včeraj sem imel priliko vozit Nordna..... dober kos motorja, zelo handlih in poskočen!

@Nightmareje tudi izjavil: kera igrača :D

no, pa saj delim mnenje..taka zabavna poskočna žverca, ki odpušča marsikaj

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!