Skoči na vsebino

Kugelschreiber

Priporočene objave

pred eno uro, thumper pravi:

ali je bila mogoče napaka na glavnem zavornem cilindru ? ali je v telemetriji in podatkih tudi kakšen s senzorja na zavorah - predvsem za pritisk zavornega olja?

pa še ena misel..tam , kjer obstaja samo en dobavitelj je ponavadi večja možnost sabotaže .. v takem primeru bi moral saboter odsedet vsaj nekih 10 let ..

arhitekturna zasnova dirkališča je popolnoma napačna, kot je že bilo ugotovljeno ... prav čudi me, da niso tudi včeraj leteli motorji po zraku ...

mogoče bo dubu kazen zaradi neizravnanega vozila in nehomologiranih rezervnih delov :huh: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, jvalant pravi:

Apropo jokanju Vinalesa: zanic agregat, edini so ki uspejo met probleme z enakimi zavorami kot jih majo drugi, sklopka zanic ipd...   Mogoce ima pa Vinales cist prav. Ni on kriv ce so ventili u kurcu, ce zavore odpovedujejo (kot kaze samo Yamaham) ipd... Zadnjih par dirk sami neki problemi za Vinalesa... Ce pa vse nekako dela, pa Ducati prileti okoli glave. Tip ima smolo! Tudi Quartararo se je ustavil, torej nekaj ne stima v Yamahi...

vsekakor vzamem vse besede, ki sem jih zapisal o Vinjalesu nazaj. Včeraj je bil zame on zmagovalec in car.

No ja tut dirka je bila zelo zanimiva.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaotična dirka, polna preobratov. Po eni strani noro in nepozabno, po drugi strani pa dirkanje postavi malo na stran in se vsi sprašujemo, če je to to al ne?

Če začnemo na koncu :). Dva ovinka pred koncem sem bil 100% da bo zmagal Oliveira :D ni bilo druge možnosti. Pol je svojo zmago zakockal v ovinku št. 3, kjer je branil linijo, čeprav je imel za kak moped prednosti. Seveda ni mogel vedet, ampak bi pa lahko vedel, da se cel krog, sploh pa v Spielbergu proti Ducatiju ne da ubranit napadov v celem krogu... zadnja dva ovinka seveda, ampak cel krog pa ne. Potem je Miller priključil in z lahkoto napade v nasledjem ovinku. Glede na to, kako je Pol prišel mimo že pred predzadnjim ovinkom, bi na zaviranju lahko malo bolj zaprl in pripravil boljši vhod v ovinek, tako pa mu je dal možnost, da udari nazaj.

Nekako tudi meni ni všeč tole reštartanje dirke. Samo zmanjšanje zaostankov me niti ne moti, ker se spomnim časov, ko so se zaostanki še seštevali in je bilo še ene 2x bolj bedno. Moti me tole z gumami. Nekdo itak nima tempa za celo dirko na medium, pa vzame soft in potem se mu posreči že drugi vikend zapored, da lahko vmes mal gume zamenja. Nekdo pa al nima več nobene gume (ker res ne vem kolk se v svetu pozna, da ji imajo omejeno število) al pa mu mehka ne paše tolk in evo ga nima več šans.

Danes zagotovo največji osmoljenec Mir, ki je dirko praktično že zmagal. Tudi Nakagami je mel že rezervirane stopničke, pa evo ga. Nič ni bilo.

Na drugi strani so se zelo okoristili recimo Miller, ki je vse slabše izgledal v prvo in bi verjetno malo padel po razpredelnici, tako pa je z novimi gumami skoraj zmagal, potem Dovi, ki je odvozil sramotno, če upoševamo, da je zmagal en teden nazaj na isti pisti. Vsi so ga prehitevali, v drugo je bil pa tudi on blizu, z boljšim štartnim položajem bi se lahko celo boril za zmago. Fino se je poklopilo Espargaroju, čeprav njemu ni ničesar očitati, ker mu je podobna situacija teden nazaj vzela dokaj verjetno zmago. Največji posranec dneva pa zagotovo Oliveria, ne samo zaradi ponovnega štarta, tudi zaradi zadnjega ovinka :). Ampak mu pa res privoščim. Če bi lani nekdo napovedal nekaj takega, da bo privat KTM zmagal dirko, bi se mu vsi smejali, ker so bili najslabša ekipa na gridu. Še Aprilii bi pripisal več možnosti za uspeh. Letos pa tole. Nekako mam filing, da bo še Lecuona prej zmagal kot Espargaro s KTM. Glede na to, kako blizu je bil v Q1 in da se je tudi v dirki zelo dobro peljal je za razmislit :D. Je pa KTM sedaj izgubil koncesijo in bodo morali malo prenehati s testiranji in ravzojem motorja v naslednji sezoni. Ampak glede na to kje so trenutno, mislim da ne rabijo več kaj dosti izpopolnjevat mašine.

Yamahe so popušile na celi črti. Očitno so kompenzirali z elektroniko zaradi težav z motorjem na EB in preobremenili zavore. Verjetno bo na naslednjih pistah bolje, če jim je ostalo še kaj agregatov, Vinales je tegale zagotovo uničil, pa že tako jih ima vseh 5 v uporabi :). Ostaja pa Fabio kljub vsemu 1. favorit za naslov. Me nebi presenetilo, če bi v Misanu spet pobral dvojček z veliko prednostjo. Preprečita mu to lahko samo svetomodrosiva :D ali pa kak KTM, če jim bo šlo na tej progi.

Vinalesu sam osebno pripisujem velik del krivde za tale incident in rdečo zastavo. Če je vedel, da ima težave z zavorami naj odstopi. Težko bi prišel do točk, pa še zelo nevarno je bilo. Tako pa je skoraj namerno povzročil rdečo zastavo in še zelo srečno se je razpletlo, ker bi se lahko končalo veliko huje na več načinov. To se nebi smelo početi, ker je ogrožanje sebe in ostalih.

V Moto2 je bilo precej neke kuhne s kaznimi, čeprav s tisto Martinovo se kar strinjam, šel je malo čez (res malo), prej že bil tudi opozorjen. Ampak pravila so pravila. Bi se pa strinjal, da se vožnje po zelenem, ko je robnika že konec ne kaznuje, ker je brezveze... tudi če bi bila tam trava bi gladko zmagal, tako da je to brez pomena.

To kar so prisodili Lowesu, črno zastavo, potem ko je vozil pol kroga zadaj povsem zadnji je pa debilnost, ker to ni nobena kazen. Groza. A če bi Zarco pobral par kosov svojega motorja in z njimi naprej laufal po pisti, bi ga tudi samo disvalificirali iz dirke in nebi rabil štartat naslednje dirke iz boksov? Prosim lepo no.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 urami, Snečer pravi:

Rossiju ni pomagalo npr. :) 

 

pred 16 urami, GeeSXer pravi:

Njemu nič več ne more pomagat. Edino, da je sam na pisti. 

...najhitrejša Yamaha na dirki je bil, ...če bi Yamahe letele tako kot Ducatiji ali KTMi bi bil prvi :jezik:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, vandrovec pravi:

 

...najhitrejša Yamaha na dirki je bil, ...če bi Yamahe letele tako kot Ducatiji ali KTMi bi bil prvi :jezik:

Že enajsto leto upa, da bo prvi. in ne, ni kriva Yamaha.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

9 hours ago, KennyJR said:

Dovi, ki je odvozil sramotno, če upoševamo, da je zmagal en teden nazaj na isti pisti. Vsi so ga prehitevali, v drugo je bil pa tudi on blizu, z boljšim štartnim položajem bi se lahko celo boril za zmago.

  Dovi je povedal, da je bil prvi komplet cuden... glede na to, da je potem v drugo odpeljal precej bolje, je temu bolj za verjeti, kot oceni kavcmajstra: sramotno. Saj je prav ce imas svoj pogled, ampak pocasi si ze smesen z "jaz vem vse, ostali so kreteni" opisom zadev... In te noben ne jemlje resno.

 

  Jaz vedno pocakam na izjave dirkacev in naceloma jim tudi vedno verjamem. Vecinoma povedo kaj in zakaj je nekaj slo, kot je slo. Sem pa tja tudi recejo, da nimajo pojma kaj je blo narobe, da so pac bili tisti dan zanic. Verjamem tudi komentarjem Edwardsa, ipd, fantje imajo izkusnje in tudi osebno poznajo dirkace in razmere v boksih. Si ti kdaj pomislil, da Dovi ne vozi sramotno, ampak, da so pac brcnili v temo z kako letosnjo novostjo, ali da mu ne pase nova guma (nekaj nazaj je Edwards povedal da guma ni hec, da je menjati opremljevalca gum bolj zoprno kot menjati motor)... Ravno to kar si sam rekel: Ce upostevamo, da je teden nazaj zmagal, in prej se dvakrat, je NAJMANJ verjetno, da je zdaj vozil sramotno. Ce bi, bi mu nove gume ne pomagale nic. Dovi tule samo za primer, isti odnos imas do vseh... Pa da ne bo samo Dovi: "Pol bo lahko malo bolj zaprl, bla bla" in podobne cvetke... Pa, kolk rezerve se imajo fantje, kaj mislis? Vozijo na limitu, in vsako "se malo bolj" je z lahkoto izlet v pesek. S kavca in z gledanjem ponovitev ipd, je lahko modrovati.

 

Najlazje pa je pametovati in zaliti vsevprek. Takih ljudi noben ne mara prevec. Ce ne verjames, poglej svojo statistiko minusev...

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, LunaticFringe pravi:

Vprašam njegovega mehanika, ko se vrne domov, če mi izda kakšno skrivnost. 

maverick je mal čuden..samo tolk pa spet ne , da bi se brez veze pri 200 na uro vrgel z motorja.. 

vprašaj mogoče se mu kaj zareče..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, GeeSXer pravi:

Že enajsto leto upa, da bo prvi. in ne, ni kriva Yamaha.

aha..pr rosiju je kriv sam rosi..pri drugih je pa lahko kriva yamaha..  

pa pred vsemi ostalimi yamahami je bil pr 41 letih in za povrh še pred letošnjim dvojnim zmagovalcem.. ja on je kriv da je bila njegova yamaha najboljša od vseh yamah.. jebiga naj prevzame to krivdo..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, jvalant pravi:

  Dovi je povedal, da je bil prvi komplet cuden... glede na to, da je potem v drugo odpeljal precej bolje, je temu bolj za verjeti, kot oceni kavcmajstra: sramotno. Saj je prav ce imas svoj pogled, ampak pocasi si ze smesen z "jaz vem vse" opisom zadev...

Ja no pa v soboto je imel tud čudne komplete? In ja.. Full je bil superioren v drugo.. Nobenega ni mogel prehitet... Sramota je tle, če hočeš bit prvak in se nekaj jajcaš na progi, kjer bi moral najlažje zmagat. Zato pa so prvaki tisti, ki se jim to ne dogaja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

44 minutes ago, KennyJR said:

Ja no pa v soboto je imel tud čudne komplete? In ja.. Full je bil superioren v drugo.. Nobenega ni mogel prehitet... Sramota je tle, če hočeš bit prvak in se nekaj jajcaš na progi, kjer bi moral najlažje zmagat. Zato pa so prvaki tisti, ki se jim to ne dogaja.

 Lej, zadnjic: Ce so s kasno recjo brcnili v temo, bodo problemi dalj casa, ne en dan ali dva. Isto, ce jim ne pasejo nove gume. Najmanj verjetna moznost je, da se gre sramoto in da je kaj (ti izberi) nenadoma pozabil voziti, se odlocil da se mu ne da, da je zacel piti... Povej kaj od tega ja pravilno. Ne se ozirat da je konkurenca zgoscena kot se nikoli ne,  da se zaradi tega malenkosti poznajo neverjetno veliko, desetinko, dve pa si pet mest zadaj. Daj ti zdaj povej in nas razsvetli, kaj je tisto sramotno, kar Dovi dela. In okoli jajcanja na progi: BLAGE veze nimas. Dobr da nisi moderator in da bo ignore deloval

 

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, thumper pravi:

aha..pr rosiju je kriv sam rosi..pri drugih je pa lahko kriva yamaha..  

pa pred vsemi ostalimi yamahami je bil pr 41 letih in za povrh še pred letošnjim dvojnim zmagovalcem.. ja on je kriv da je bila njegova yamaha najboljša od vseh yamah.. jebiga naj prevzame to krivdo..

malo za šalo malo za res ampak pred 11 leti tudi rossi ni bil star 41 let :D tudi pred 6 ne. Je pa res da je vsako leto manj konkurenčen na koncu sezone je pa še vedno nekje pri samem vrhu v točlah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 25 minutami, jvalant pravi:

 Lej, zadnjic: Ce so s kasno recjo brcnili v temo, bodo problemi dalj casa, ne en dan ali dva. Isto, ce jim ne pasejo nove gume. Najmanj verjetna moznost je, da se gre sramoto in da je kaj (ti izberi) nenadoma pozabil voziti, se odlocil da se mu ne da, da je zacel piti... Povej kaj od tega ja pravilno. Ne se ozirat da je konkurenca zgoscena kot se nikoli ne,  da se zaradi tega malenkosti poznajo neverjetno veliko, desetinko, dve pa si pet mest zadaj. Daj ti zdaj povej in nas razsvetli, kaj je tisto sramotno, kar Dovi dela. In okoli jajcanja na progi: BLAGE veze nimas. Dobr da nisi moderator in da bo ignore deloval

 

Valant, od vseh tle si vedno najbolj pameten, z nekimi svojimi nerealnimi teorijami in pol praviš, da jst nimam blage veze? Dej lepo te prosm no. Zresn se... Če ti mnenje nekoga ni všeč mu stisn puščico dol al pa preskoči, ne pa da se zapenjaš na osebni nivo, ker se ne strinjaš. As lohk še več vosu no?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meh, tukaj je lahko 1001 polemika glede tega... Po eni strani je pravilo, da v zadnjem krogu ne smeš čez črto... po drugi strani je bil Pol zaprt in je verjetno ostal brez kazni, ker ni imel prostora, po tretji strani je potem nažgal gas po zelenem in rdečem delu in prišel na progo pred Mirom, po četrti strani pa bi lahko Millerja pustil mimo, ostal tretji in nebi bilo nobene panike, tako pa je šel borbat in šel čez... zdej kaj je tukaj potrebno bolj upoštevat pa težko rečem. Dejstvo je, da je s tem izletom izgubil 2 mesti. Mir je v prvem ovinku pridobil mesto, ker je prehiteval in potem šel preko robnika po zeleni in seveda PUNI GAS, za njim tudi Rins... to je bedarija... Pol je bil porinjen na zeleno. Ampak potem spet to pravilo zadnjega kroga... Ni nekih točnih pravil. Če bi jih želeli imet bi se morali dogovorit takole... Če kjerkol kadarkoli zapelješ čez, ne glede na to a te kdo pipne ali ne je to long lap penalty... V smislu, če bi bil zeleni del pesek, si zaružil in je to to... izgubil bi več kot na long lapu in bi bila zadeva recimo poštena... Ampak tudi tukaj bi prišlo do razprtij, da je šel nekdo samo 2cm čez, drug pa 10 metrov... skratka težko bo s takšnimi izletnimi conami fer za vse, predvsem pa enako za vse... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni je to počasi počasi počasi že malo brezveze.. toliko novih pravil in omejevanj pelje samo v drekanje in večjo možnost nepravičnosti in neenakega obravnavanja , ker so odločitve spet s strani nekega /nekih osebkov . zdej ali naj gredo razglasiti zmagovalca na osnovi telemetrije al pa naj nehajo srat s takimi pravili " zadnjega kroga" . to pravilo je glih tolk blesavo kot da zadnji dan pred penzijo k**be nebi smel nažgat v r*t...

do zadnjič nisem vedel , da lahko ob prekinitvi zamenjajo gume - kar je spet blesarija in obstaja možnost taktiziranja s strani tovarniških ekip..   

"Ej vinales dej ker ti trenutno ne gre dej se dol fukn pr 230 da bo prekinitev pa bo namesto mir-a ki je zmer bolš in nam bo na naslednjih dirkah bolj nevaren kot  miller al pa oliveira zmagal en od teh zadnjih pa bo Q obdržal večjo prednost (veš mamo pregled nad gumami kere majo še na voljo pa mi mamo eno prednjo novo za Q-ja pa bo še kak mest prdobu).." 

zakaj pa ne morejo gum zamenjat med dirko ? pa suha dirka , mokra dirka , polsuha dirka , polmokra dirka - klinc dirka je dirka ..če pada naj gre gume zamenjat pa prenastavit nastavitve ne pa menjat cel motor .. 

kaj je pa to ???? race in race2 s točkami ??? na strani motogp ???? wtf ??

RACE :  https://www.motogp.com/en/Results+Statistics

 

BMW M GRAND PRIX OF STYRIA

MotoGP Race Classification 2020 

 

Spielberg, Sunday, August 23, 2020

Pos. Points Num. Rider Nation Team Bike Km/h Time/Gap
1 25 36 Joan MIR SPA Team SUZUKI ECSTAR Suzuki 183.5 22'35.315
2 20 30 Takaaki NAKAGAMI JPN LCR Honda IDEMITSU Honda 183.1 +2.415
3 16 43 Jack MILLER AUS Pramac Racing Ducati 183.1 +2.634
4 13 44 Pol ESPARGARO SPA Red Bull KTM Factory Racing KTM 182.9 +4.517
5 11 42 Alex RINS SPA Team SUZUKI ECSTAR Suzuki 182.8 +4.635
6 10 33 Brad BINDER RSA Red Bull KTM Factory Racing KTM 182.7 +5.801
7 9 88 Miguel OLIVEIRA POR Red Bull KTM Tech 3 KTM 182.6 +6.736
8 8 4 Andrea DOVIZIOSO ITA Ducati Team Ducati 182.3 +8.317
9 7 27 Iker LECUONA SPA Red Bull KTM Tech 3 KTM 182.3 +8.418
10 6 20 Fabio QUARTARARO FRA Petronas Yamaha SRT Yamaha 182.0 +10.583

 

IN RACE2 https://www.motogp.com/en/Results+Statistics

BMW M GRAND PRIX OF STYRIA

MotoGP Race Classification 2020 

 

Spielberg, Sunday, August 23, 2020

Pos. Points Num. Rider Nation Team Bike Km/h Time/Gap
1 25 88 Miguel OLIVEIRA POR Red Bull KTM Tech 3 KTM 183.5 16'56.025
2 20 43 Jack MILLER AUS Pramac Racing Ducati 183.5 +0.316
3 16 44 Pol ESPARGARO SPA Red Bull KTM Factory Racing KTM 183.4 +0.540
4 13 36 Joan MIR SPA Team SUZUKI ECSTAR Suzuki 183.4 +0.641
5 11 4 Andrea DOVIZIOSO ITA Ducati Team Ducati 183.3 +1.414
6 10 42 Alex RINS SPA Team SUZUKI ECSTAR Suzuki 183.3 +1.450
7 9 30 Takaaki NAKAGAMI JPN LCR Honda IDEMITSU Honda 183.2 +1.864
8 8 33 Brad BINDER RSA Red Bull KTM Factory Racing KTM 182.8 +4.150
9 7 46 Valentino ROSSI ITA Monster Energy Yamaha MotoGP Yamaha 182.7 +4.517
10 6 27 Iker LECUONA SPA Red Bull KTM Tech 3 KTM 182.6 +5.068

 

tole mi pa ne gre v lajšto.................  a je spet kakšno posebno pravilo ? se seštevajo točke ali se delijo procentualno glede na število opravljenih krogov v race in race2?

ima kdo obrazložitev?????????

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pr večini kar si napisal imaš point, ampak je pa nekaj dejstev... Če bi si želeli manj pravil glede vožnje čez robnike, bi šlo, če bi imeli peščene izlete cone. V tem primeru bi bil Viñales verjetno zdele na bolniški.

Glede menjave gum je tako, da ni isto, če ti z gumo odpelješ celo dirko ali pa vmes narediš 20 minut pavze... Ni moč zagotoviti enakih pogojev za vse, zato se lahko menja... Mene že dlje časa bolj matra to, da se delajo enake gume za cel grid in to ponavadi izloči iz boja vsaj eno ekipo na sezono. Predvsem zato, ker se kar na 1x spremeni zmes gume in pol igrajo bingo na to, komu bo ustrezala... Žal se tukaj nebi smelo šparat, ker je to čisti zajeb nekoga na gridu... Potem spreminjajo cel moped in ko jim rata Michelin že peče novo mešanico... 

Glede rezultatov mislim, da je to samo izpis, ki je univerzalen... Štejejo pa samo druge točke... 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, KennyJR pravi:

Glede rezultatov mislim, da je to samo izpis, ki je univerzalen... Štejejo pa samo druge točke... 

blamaža..in nepravilno ..ali seštet čase obeh "polovic" ali pa razdelit točke..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz mislim, da bi bilo pošteno razdeliti točke med obe dirki. Saj je prva trajala dlje kot druga.

Glede zelenih izletnih con pa mislim, da vožnja po zunanjem robu ovinka ni tako problematična kot sekanje kakšne šikane ali ovinka, kjer lahko celo pridobiš na času ali poziciji.

Morda bi morali te cone urediti tako, da bi bilo varno za ustavljanje, hkrati pa bi upočasnili motor do te mere, da bi avtomatsko izgubil kakršnokoli prednost napram drugim, ki vozijo po stezi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravila gredo v smeri čim večje kontrole iz ozadja na razplet...balincajo z dirkači. Dobro, da imajo dirkači še veselje dirkat, počasi še gledanje ne bo več zanimivo.

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, thumper pravi:

blamaža..in nepravilno ..ali seštet čase obeh "polovic" ali pa razdelit točke..

Včasih je bil tak sistem ja... z razlogom so ga ukinili... A pol pri F1 in podobnih dirkah tudi vsak varnostni avto pisat točke pa na koncu seštet? Brezveze...

pred 3 urami, Darko3g pravi:

Tudi jaz mislim, da bi bilo pošteno razdeliti točke med obe dirki. Saj je prva trajala dlje kot druga.

Glede zelenih izletnih con pa mislim, da vožnja po zunanjem robu ovinka ni tako problematična kot sekanje kakšne šikane ali ovinka, kjer lahko celo pridobiš na času ali poziciji.

Morda bi morali te cone urediti tako, da bi bilo varno za ustavljanje, hkrati pa bi upočasnili motor do te mere, da bi avtomatsko izgubil kakršnokoli prednost napram drugim, ki vozijo po stezi.

Jah ni ane.. dokler se to ne izkorišča... probaš nažgat v ovinek na vso silo, pol pa če gre gre, če ne ne... to je bedarija, ni problem kadar greš ven in podaljšaš, problem je predvsem, ko ne greš... ker greš na pamet.. če bi bil tam pesek bi šli vsi po pameti... to je najbolj motoeče.

pred 2 urami, vandrovec pravi:

Pravila gredo v smeri čim večje kontrole iz ozadja na razplet...balincajo z dirkači. Dobro, da imajo dirkači še veselje dirkat, počasi še gledanje ne bo več zanimivo.

Jst mislm, da ni ravno tko no... Samo tele zelene cone so zelo popustljive in ni lih najbolj praktično.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, KennyJR pravi:

Včasih je bil tak sistem ja... z razlogom so ga ukinili... A pol pri F1 in podobnih dirkah tudi vsak varnostni avto pisat točke pa na koncu seštet? Brezveze...

Jaz govorim o dirki v dveh delih , ti pa o varnostnem avtomobilu... dve čisto različni stvari.

Pri varnostnem avtu ostanejo pozicije 8n je leteč start z istimi materiali !!!!

Pri tej preiknitvi je stoječ start z drugimi gumami.

Ponavad si alergičen na vsako malenkostno razliko tukaj pa enačiš dve popolnoma različni situaciji z drugačnimi pogoji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 24. 8. 2020 ob 8:36, DAMI34 pravi:

vsekakor vzamem vse besede, ki sem jih zapisal o Vinjalesu nazaj. Včeraj je bil zame on zmagovalec in car.

No ja tut dirka je bila zelo zanimiva.

Se pridruzujem mnenju. Sicer ne navijam za Vinjalesa, ampak kako velemojstrsko je sestopil z motorja (nekateri mediji so pisali, da je skocil, ampak to je bil eleganten sestop), to je res obvladanje motorja v nulo. Bravo.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po eni strani res, po drugi je pa tako kot je že nekdo zgoraj napisal, vedel je da nima zavor pa je silil tako dovgo da se je sesul in izsilil rdečo zastavo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, Shillien pravi:

po eni strani res, po drugi je pa tako kot je že nekdo zgoraj napisal, vedel je da nima zavor pa je silil tako dovgo da se je sesul in izsilil rdečo zastavo.

vsi v moto GPju vejo da majo, do ene mere...in vsi upajo...zavore je imel, dokler je ni mel, kapiš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!