DAMI34 Objavljeno Julij 3, 2011 Opozori Objavljeno Julij 3, 2011 dobila informacije od letečmana kako je s tem...Nič ni narobe če imaš motor ki ima v originalu 57kw, ti pa ga imaš blokiranega na 25kw, pa čeprav presega enkratno moč motorja. Dokler ga imaš imaš blokiranega pod 35 kw in sam motor ni močnejši od 70 kw, ti ne bodo morili tudi mene je to zelo skrbelo, ker mam enako situacijo, ampak me je policaj lepo potolažil da ni panike mam pa še eno vprašanje, že dolgo časa namreč iščem na internetu kakšno stran, kjer bi lahko naročila originalno plastiko ki pride ob straneh, samo sploh še nisem zasledila da bi se sploh kje prodajala našla sem svašta teh bodykit stvari, ampak direkt teh ne, ki pridejo pod/ob tanku :wacko: mogoče kdo ve kje to iskat? jaz iščem na ebayu: klikni me, tu je pa tudi ena direktna: klikni me 2
SarahMonroe Objavljeno Julij 3, 2011 Opozori Objavljeno Julij 3, 2011 jaz iščem na ebayu: klikni me, tu je pa tudi ena direktna: klikni me 2 pregledala oboje, našla nič al sm pa očitno sam tok čorova al neki da ne vidm :lol:
DAMI34 Objavljeno Julij 4, 2011 Opozori Objavljeno Julij 4, 2011 pregledala oboje, našla nič al sm pa očitno sam tok čorova al neki da ne vidm :lol: Še vedno se lahko na yamaho obrneš pa vprašaš
norc 16 Objavljeno Julij 4, 2011 Opozori Objavljeno Julij 4, 2011 Ker se pridno bližam 6k km. Me zanima koliko nekje naj pripravim za servis? In kakšno olje naj dam noter. Pelal ga bom na poblaščeni servis da mi še malo poštempla servisno.
DAMI34 Objavljeno Julij 5, 2011 Opozori Objavljeno Julij 5, 2011 (popravljeno) Ker se pridno bližam 6k km. Me zanima koliko nekje naj pripravim za servis? In kakšno olje naj dam noter. Pelal ga bom na poblaščeni servis da mi še malo poštempla servisno. servis je na 10000km. cifra tam okrog 120€, odvisno kaj menjaš in kaj ti dajo polsintetiko ali sintetiko. p.s. v knjigici od nageca je alpsus pri prevodu, saj je mišljeno 6000milj. Popravljeno Julij 5, 2011. Popravil DAMI34
norc 16 Objavljeno Julij 5, 2011 Opozori Objavljeno Julij 5, 2011 servis je na 10000km. cifra tam okrog 120€, odvisno kaj menjaš in kaj ti dajo polsintetiko ali sintetiko. p.s. v knjigici od nageca je alpsus pri prevodu, saj je mišljeno 6000milj. Lepo si me razveselil Čeprav vseeno razmišljam v smeri menave olja saj je bilo nazadnje menjano 24.6 2009. Na motonautici v mariborju mi je rekel 80€ za pol sintetiko.
SarahMonroe Objavljeno Julij 10, 2011 Opozori Objavljeno Julij 10, 2011 Še vedno se lahko na yamaho obrneš pa vprašaš vprašala že po mailu, še kr nism dobila odgovora...bom še ta teden poklicala da vidm kakšna je ta situacija
norc 16 Objavljeno Oktober 1, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2011 Pred kratkim se mi je na motorju prižgala rdeča lučka na armaturki. Ko motor ugasnem in ponovno prižgem negori več ? Je že imel kdo iste probleme?
norc 16 Objavljeno Oktober 24, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2011 Spet jaz Ker je sezone konec in se nimam kam dat Padajo raznorazne ideje kaj spremenit do druge sezone 1. Kako zategnit zadnji amortizer na večjo stopnjo. Se sploh da doma? al mi morajo na servisu? 2. Zanima me če res paše krivina od r6 letnik 2003 na xj6. In če kdo ve za kakšno se priporočam
LooLekSLO Objavljeno Oktober 24, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2011 Pred kratkim se mi je na motorju prižgala rdeča lučka na armaturki. Ko motor ugasnem in ponovno prižgem negori več ? Je že imel kdo iste probleme? Si tu našel vzrok?
norc 16 Objavljeno Oktober 24, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2011 Si tu našel vzrok? Odpravljen
DAMI34 Objavljeno Oktober 24, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2011 (popravljeno) Spet jaz Ker je sezone konec in se nimam kam dat Padajo raznorazne ideje kaj spremenit do druge sezone 1. Kako zategnit zadnji amortizer na večjo stopnjo. Se sploh da doma? al mi morajo na servisu? 2. Zanima me če res paše krivina od r6 letnik 2003 na xj6. In če kdo ve za kakšno se priporočam Amortizer zategneš s ključem, ki si ga dobil zraven, samo obrneš v eno ali drugo stran in potem se zaskoči samo. V začetku gre mogoče na trdo, pa malce pošpricaj z wd40. Jaz ko sem bil sam sem ga imel zategnjenega eno stopnjo več od tovarniške nastavitve, s tem je bil motor bolj miren in manj sem brusil tačke, za vožnjo v dvoje pa sem ga vedno zategnil do konca. p.s. vse okrog amortizerja je lepo napisano v knjigici navodila za uporabo Popravljeno Oktober 24, 2011. Popravil DAMI34
norc 16 Objavljeno Oktober 24, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2011 Amortizer zategneš s ključem, ki si ga dobil zraven, samo obrneš v eno ali drugo stran in potem se zaskoči samo. V začetku gre mogoče na trdo, pa malce pošpricaj z wd40. Jaz ko sem bil sam sem ga imel zategnjenega eno stopnjo več od tovarniške nastavitve, s tem je bil motor bolj miren in manj sem brusil tačke, za vožnjo v dvoje pa sem ga vedno zategnil do konca. p.s. vse okrog amortizerja je lepo napisano v knjigici navodila za uporabo Kupil sem rabljen motor in nisem dobil tega ključa zraven Ma saj po koncu zime gre na servis in bom rekel naj zategnejo za 2 stopnji.
DAMI34 Objavljeno Oktober 24, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2011 Kupil sem rabljen motor in nisem dobil tega ključa zraven Ma saj po koncu zime gre na servis in bom rekel naj zategnejo za 2 stopnji. po mojem si ga celo lahko sam narediš, ker je zelo enostaven. Ključ je dobro imeti, ker kot sem omenil, rabiš večkrat spremeniti razmerje, sploh za vožnjo v dvoje.
LooLekSLO Objavljeno Oktober 24, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2011 Odpravljen Kaj pa je bilo, če ni skrivnost?
norc 16 Objavljeno Oktober 24, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2011 Kaj pa je bilo, če ni skrivnost? Olje je odslužlo svoje in ga je malo popapalo. Sem dolil 2 dc tolko da ga bom lahko čez zimo kaj zakurblal v garaži. Po zimi pa sledi menjava olja.
LooLekSLO Objavljeno Oktober 24, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2011 Olje je odslužlo svoje in ga je malo popapalo. Sem dolil 2 dc tolko da ga bom lahko čez zimo kaj zakurblal v garaži. Po zimi pa sledi menjava olja. Sem mislil, da je bilo kaj hujšega.
Roky994 Objavljeno December 3, 2011 Opozori Objavljeno December 3, 2011 Fantje, mene zanima kaj pomeni 15000km pri takem motorju, če je bil redno segrevan pred vožnjo potem pa mislim da ga lastnik ni preveč "šparal" na gasu. Servisi so bili opravljeni redno, ploščice so videti še ok... Zdej me zanima kdaj pride kakšen večji servis, menjava ketne, zobikov itd... Lp Rok
DAMI34 Objavljeno December 3, 2011 Opozori Objavljeno December 3, 2011 pri teh km, če ni bil na hladno forsiran je to nov motor. nimaš kaj skrbeti. Verige nardijo od 20-40kkm.
Roky994 Objavljeno December 3, 2011 Opozori Objavljeno December 3, 2011 pri teh km, če ni bil na hladno forsiran je to nov motor. nimaš kaj skrbeti. Verige nardijo od 20-40kkm. Hvala za odgovor
Roky994 Objavljeno December 14, 2011 Opozori Objavljeno December 14, 2011 Evo fantje postal sem lastnik bele Yamahce XJ6, naked verzija:D . Motorček je res lep in okreten, kaj več pa nisem uspel probati zaradi slabega vremena . Zdej me pa zanima če imate kakšne izkušnje a motor kej "papca" olje, da nebo kakšno presenečenje . Koliko vas je lastnikov še tukaj
norc 16 Objavljeno December 14, 2011 Opozori Objavljeno December 14, 2011 (popravljeno) Evo fantje postal sem lastnik bele Yamahce XJ6, naked verzija:D . Motorček je res lep in okreten, kaj več pa nisem uspel probati zaradi slabega vremena . Zdej me pa zanima če imate kakšne izkušnje a motor kej "papca" olje, da nebo kakšno presenečenje . Koliko vas je lastnikov še tukaj Moj ga je popapcal, ampak krivim za to obrabljeno olje in nežno roko Popravljeno December 14, 2011. Popravil norc 16
Roky994 Objavljeno December 14, 2011 Opozori Objavljeno December 14, 2011 Moj ga je popapcal, ampak krivim za to obrabljeno olje in nežno roko Na kolk ga pa je papcal A nimaš več motorja?
norc 16 Objavljeno December 16, 2011 Opozori Objavljeno December 16, 2011 Na kolk ga pa je papcal A nimaš več motorja? lučka je začela utripat in sem dolil 2dc in je na šipki do maximuma. Drugače pa v začetku sezone pride noter novo malo boljše kot orginal in takrat ga nesme več požret.
Roky994 Objavljeno December 16, 2011 Opozori Objavljeno December 16, 2011 lučka je začela utripat in sem dolil 2dc in je na šipki do maximuma. Drugače pa v začetku sezone pride noter novo malo boljše kot orginal in takrat ga nesme več požret. Aha, no jaz sem tudi danes pospravil svoj motor na toplo, dal sem ga na stojala, ga lepo spucal, namazal ketno in ga pokril . Po potrebi bom vzel ven še akomulator.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se