norc 16 Objavljeno April 11, 2013 Opozori Objavljeno April 11, 2013 Ja ko pa pišem pa zdraven razmišljam še od 10drugih stvareh... uglavnem, da še dopolnim listo, manjka zavorna tekočina DOT4 cirka 8€ Motonavtika Maribor me je lansko leto stal 95€ (Brez menjave zračnega filtra). Motul 5100
urkoman Objavljeno April 11, 2013 Opozori Objavljeno April 11, 2013 Ce pa menjas se zavorno tekocino in svecke (ce ze odstranjujes tank), potem pa bo 2 uri. Ali res pride papirnat zracni filter 40€. Pri tej ceni se zagotovo bolj splaca vgradit kakega nepapirnatega za vzdrzevat...
HyperJack Objavljeno April 11, 2013 Opozori Objavljeno April 11, 2013 Ce pa menjas se zavorno tekocino in svecke (ce ze odstranjujes tank), potem pa bo 2 uri. Ali res pride papirnat zracni filter 40€. Pri tej ceni se zagotovo bolj splaca vgradit kakega nepapirnatega za vzdrzevat... YAMAHA XJ6N XJ6S DIVERSION 2009 - 2012 INCL F MODEL (FULLY FAIRED ) OE PART NUMBER 20S-14451-00 36gbp...kar znese 42€ Vsekakor priporočam redno spremljanje ebay.co.uk predvsem zaradi kakšnih akcij, ki jih pripravljajo prodajalci moto delov...tako me je recimo za mojega Z.ja K&N filter stal s poštnino ne več kot 40€.
Roky994 Objavljeno Maj 14, 2013 Opozori Objavljeno Maj 14, 2013 Zadnje čase ugotavljam, da bremze na mojem čmrlju niso take, kot bi si želel. Sepravi, zamenjal bom prednje zavorne ploščice in me zanima kaj mi priporočate. Ali naj vzamem originalne, ali katere aftermarket? Katere se najbolje odnesejo...
stuhec Objavljeno Maj 15, 2013 Opozori Objavljeno Maj 15, 2013 Pa mislis, da je problem v ploscicah ?
Roky994 Objavljeno Maj 15, 2013 Opozori Objavljeno Maj 15, 2013 Pa mislis, da je problem v ploscicah ? Hja pomoje, kaj pa naj bi blo? Majo tut kr neki km za sabo...
DAMI34 Objavljeno Maj 16, 2013 Opozori Objavljeno Maj 16, 2013 Pa zavorno olje menjat, tut ne bi bilo slabo.
Roky994 Objavljeno Maj 16, 2013 Opozori Objavljeno Maj 16, 2013 (popravljeno) In tu so se lajtunge Pomoje so glavni krivec ploščice, majo kr neki km za sabo... Popravljeno Maj 16, 2013. Popravil Roky994
Brudol Objavljeno Maj 19, 2013 Opozori Objavljeno Maj 19, 2013 Pozdravljeni ! Zanima me sledeče o menjavi motornega olja. Interval je predpisan na 10.000 km, v knjižici pa je označeno tudi letno preverjanje. Kot letno preverjanje sam razumem kontroliranje nivoja, na servisih pa pravijo da je menjava olja priporočljiva tudi letno. Od moje zadnje menjave je minilo leto dni, kilometrov pa nažalost ni zneslo 10.000. Ali menjate olje letno v kolikor ne dosežete kilometrine ?
MARJA Objavljeno Maj 19, 2013 Opozori Objavljeno Maj 19, 2013 Pozdravljeni ! Zanima me sledeče o menjavi motornega olja. Interval je predpisan na 10.000 km, v knjižici pa je označeno tudi letno preverjanje. Kot letno preverjanje sam razumem kontroliranje nivoja, na servisih pa pravijo da je menjava olja priporočljiva tudi letno. Od moje zadnje menjave je minilo leto dni, kilometrov pa nažalost ni zneslo 10.000. Ali menjate olje letno v kolikor ne dosežete kilometrine ? Olje se naj bi menjavalo po intervalih ali enkrat letno.
norc 16 Objavljeno Maj 20, 2013 Opozori Objavljeno Maj 20, 2013 Pozdravljeni ! Zanima me sledeče o menjavi motornega olja. Interval je predpisan na 10.000 km, v knjižici pa je označeno tudi letno preverjanje. Kot letno preverjanje sam razumem kontroliranje nivoja, na servisih pa pravijo da je menjava olja priporočljiva tudi letno. Od moje zadnje menjave je minilo leto dni, kilometrov pa nažalost ni zneslo 10.000. Ali menjate olje letno v kolikor ne dosežete kilometrine ? Kot so že omenli letno ali po intervalu, vendar če boš eno olje fural leto in pol nebo nič narobe. Ne pa recimo 3-4 leta isto. Bolj ti priporočam da servisni interval iz 10000 zmanjšaš 6-8 (odvisno od stila vožnje).
-PrL3k- Objavljeno Maj 24, 2013 Opozori Objavljeno Maj 24, 2013 Zdravo, Sem na moji XJ6-ki menjal original filter za K&N pa se mi je poraba zvišala za dober liter Pospeški nič boljši, glas skoraj nič drugačen, si mislim WTF sem zaj to küpa.... Ma kdo kake izkušnje? lp
Brudol Objavljeno Maj 26, 2013 Opozori Objavljeno Maj 26, 2013 Predvidevam da je govora o zračnem filtru. Kolko tanku bencina si že ponucu od kar si kupu K&N ? Moja ma porabo 4.4 - 4.6 L/100 pa lahk vozim penzionistično al pa tišim, vozim samo naselja al pa samo avtocesto - je zmeri tam vmes. Je pa res da je 35kW blokada notri. Kje se teb številke gibajo ?
-PrL3k- Objavljeno Maj 26, 2013 Opozori Objavljeno Maj 26, 2013 Predvidevam da je govora o zračnem filtru. Kolko tanku bencina si že ponucu od kar si kupu K&N ? Moja ma porabo 4.4 - 4.6 L/100 pa lahk vozim penzionistično al pa tišim, vozim samo naselja al pa samo avtocesto - je zmeri tam vmes. Je pa res da je 35kW blokada notri. Kje se teb številke gibajo ? Ja, zračni filter. ponucal 2 tanka, obakrat cca 5l/100km, pred tem pa 3,8-3,9. Bom moral še izpuh menjati, baje potem pade potrošnja...
SIMPLE MEN Objavljeno Maj 28, 2013 Opozori Objavljeno Maj 28, 2013 Ja, zračni filter. ponucal 2 tanka, obakrat cca 5l/100km, pred tem pa 3,8-3,9. Bom moral še izpuh menjati, baje potem pade potrošnja... Men je tud tu nekje rabila cc 5l/100km no je pa predvsem odvisno od desne roke ko se ta na gasu nahaja l.p.
grega 32 Objavljeno Maj 28, 2013 Opozori Objavljeno Maj 28, 2013 Ja, zračni filter. ponucal 2 tanka, obakrat cca 5l/100km, pred tem pa 3,8-3,9. Bom moral še izpuh menjati, baje potem pade potrošnja... meni se poraba stalno giblje okrog 5l pa ne mislim da bi kaj narobe za motorjem tudito ni velika poraba
NX650 Objavljeno Maj 28, 2013 Opozori Objavljeno Maj 28, 2013 Ja, zračni filter. ponucal 2 tanka, obakrat cca 5l/100km, pred tem pa 3,8-3,9. Bom moral še izpuh menjati, baje potem pade potrošnja... Meni se to zdi super mala poraba Verjetno si ga malo bolj priganjal, ko si preizkušal kako je s filtrom Bi bil vesel take porabe ne bi se sekiral
Rokxy Objavljeno Maj 28, 2013 Opozori Objavljeno Maj 28, 2013 skoraj gotovo je tu faktor desna roka...če si prej mel pod 4 litre porabo si mogu skor da ne na štandgasu furat . jst sm mel na enocilindrašu s 50KM 4 litre porabe, ne pa da maš to na 4 cilindrašu verjetno boš pa tko prej al slej začel vozit po starem in bo tud poraba spet tam. samo en filter pač ne more dvignit porabo za 20%
Brudol Objavljeno Maj 28, 2013 Opozori Objavljeno Maj 28, 2013 -PrL3k- Če si meu res pod štir porabo je pa res varčna mašinca men je samo enkrat uspelo pridet na 3,99L/100 z celim tankom, sem biu prou presenečen. Kater izpuh pa maš nagledan ?
-PrL3k- Objavljeno Maj 28, 2013 Opozori Objavljeno Maj 28, 2013 A tako pravite, no potem pa se moram navaditi na tako potrošnjo :-) Nimam neven kolko km še za sabo, enih par rezervarjev sem pa že pokuril -PrL3k- Če si meu res pod štir porabo je pa res varčna mašinca men je samo enkrat uspelo pridet na 3,99L/100 z celim tankom, sem biu prou presenečen. Kater izpuh pa maš nagledan ? Gledal sem Yoshimuro TRC izpuh, mogoče tudi MASS pade, se še odločam. Prvo pa bi rad katalizator odstranil. Je že kdo delal?
DAMI34 Objavljeno Maj 29, 2013 Opozori Objavljeno Maj 29, 2013 A tako pravite, no potem pa se moram navaditi na tako potrošnjo :-) Nimam neven kolko km še za sabo, enih par rezervarjev sem pa že pokuril Gledal sem Yoshimuro TRC izpuh, mogoče tudi MASS pade, se še odločam. Prvo pa bi rad katalizator odstranil. Je že kdo delal? mass, vse zrihta, poglej temo nazaj al pa na yutube. Katalizator gre stran, ror se gor privari (oblika po tvoji želji) mašina zadiha, dobi kakih 8 konjev več in pa glas, da ti ga vsak zavida
Fazer03 Objavljeno Maj 29, 2013 Opozori Objavljeno Maj 29, 2013 " Bom moral še izpuh menjati, baje potem pade potrošnja... " ... upati ni greh. (poudarek pa je na baje) " ... dobi kakih 8 konjev več ... " ... no ja no, ta je pa malo huda - več kot 10% prirastka moči - (ne fantu vzbujat lažnega upanja) ; mislim da tudi če bi menjal še krivine (se pravi da bi bilo vse iz Ivančne Gorice) ne bi niti slučajno prišel do te cifre. Pa še o porabi: 1500x napisano: motor je luxus (in to vsak dan večji) in med 3,87876 L/100 in 4,20457 L/100 je razlika, ki ni vredna omembe - edino če delaš 30000 km na sezono ... cikadina 1
cikadina Objavljeno Maj 29, 2013 Opozori Objavljeno Maj 29, 2013 mogoče pa mislijo na občutek kot da je 8konjev več se pa strinjam s tabo da so to zelo optimistične številke (za primerjavo, pri akrapoviču za mojo mašino s celotnim racing sistemom, se pravi brez katalizatorja se moč poveča za 5konjev in teža zmanjša za slabe 3kg).
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se