DAMI34 Objavljeno Maj 29, 2013 Opozori Objavljeno Maj 29, 2013 " Bom moral še izpuh menjati, baje potem pade potrošnja... " ... upati ni greh. (poudarek pa je na baje) " ... dobi kakih 8 konjev več ... " ... no ja no, ta je pa malo huda - več kot 10% prirastka moči - (ne fantu vzbujat lažnega upanja) ; mislim da tudi če bi menjal še krivine (se pravi da bi bilo vse iz Ivančne Gorice) ne bi niti slučajno prišel do te cifre. Pa še o porabi: 1500x napisano: motor je luxus (in to vsak dan večji) in med 3,87876 L/100 in 4,20457 L/100 je razlika, ki ni vredna omembe - edino če delaš 30000 km na sezono ... kok mu pobere katalizator? cca 10% kok da ror ene 2% Verjemi da se na 75 konjičih močno pozna. Imel, sprobal, užival. Če ne vrjameš, naredi isto na svojem. Katalizator je isto kot klima: manjša kot je kubatura motorja, bolj se pozna ko se prižge mogoče pa mislijo na občutek kot da je 8konjev več se pa strinjam s tabo da so to zelo optimistične številke (za primerjavo, pri akrapoviču za mojo mašino s celotnim racing sistemom, se pravi brez katalizatorja se moč poveča za 5konjev in teža zmanjša za slabe 3kg). zato ker imaš v defoltu navito mašino
Brudol Objavljeno Maj 29, 2013 Opozori Objavljeno Maj 29, 2013 Eno vprašanje glede vetrne zaščite. Ciljam predvsem na imetnike Diversion modelov ... je kdo kupil povišano ''steklo'', katero, kolk je višje od originala, kolk visok je (šofer) in kako je zadovoljen. Sam gledam Givijev D449S in MRAjev Variotouringscreen "VT": http://shrani.si/f/3p/y7/2v7UDK2p/givid449s.jpg http://shrani.si/f/T/WB/1jbwX5Qp/mra.png Zanima me katera varianta se v praksi bolje obnese, estetika je sekundarnega pomena.
Fazer03 Objavljeno Maj 29, 2013 Opozori Objavljeno Maj 29, 2013 kok mu pobere katalizator? cca 10% kok da ror ene 2% No taka "matematika" ne vem če čisto drži. Poglej pred leti sem imel v roki hrvaški Motopulz kjer so vzeli Z 750 (mislim da druge generacije) in mu menjavali slip on dušilce vseh nam okoli poznanih proizvajalcev (Arrow, Remus, Akrapovič, ... ) in potem merili prirastek v moči in navor. In rezultat: samo Akrapovič in Yoshimura sta pridelala 3 KM v plus, nekaj bolj "popeglano" krivuljo navora ob še dovoljeni glasnosti. Vsi ostali (mislim da okoli 8 drugih proizvajalcev) pa so "popravljali" moč in navor v minus. Tako da je stvar menjave izpuhov bolj v glasnosti in designu kot pa da bi bila od tega kakšna resna korist. Moje skromno mnenje.
norc 16 Objavljeno Maj 30, 2013 Opozori Objavljeno Maj 30, 2013 No taka "matematika" ne vem če čisto drži. Poglej pred leti sem imel v roki hrvaški Motopulz kjer so vzeli Z 750 (mislim da druge generacije) in mu menjavali slip on dušilce vseh nam okoli poznanih proizvajalcev (Arrow, Remus, Akrapovič, ... ) in potem merili prirastek v moči in navor. In rezultat: samo Akrapovič in Yoshimura sta pridelala 3 KM v plus, nekaj bolj "popeglano" krivuljo navora ob še dovoljeni glasnosti. Vsi ostali (mislim da okoli 8 drugih proizvajalcev) pa so "popravljali" moč in navor v minus. Tako da je stvar menjave izpuhov bolj v glasnosti in designu kot pa da bi bila od tega kakšna resna korist. Moje skromno mnenje. Meni je z r6kimi krivinami slabše vlekla od 10,500 naprej, je pa res da je do takrat dala več moči odsebe. Nisem pa nikoli šel na valarje.Je pa bil zaradi zvoka efekt večje moči
DAMI34 Objavljeno Maj 30, 2013 Opozori Objavljeno Maj 30, 2013 No taka "matematika" ne vem če čisto drži. Poglej pred leti sem imel v roki hrvaški Motopulz kjer so vzeli Z 750 (mislim da druge generacije) in mu menjavali slip on dušilce vseh nam okoli poznanih proizvajalcev (Arrow, Remus, Akrapovič, ... ) in potem merili prirastek v moči in navor. In rezultat: samo Akrapovič in Yoshimura sta pridelala 3 KM v plus, nekaj bolj "popeglano" krivuljo navora ob še dovoljeni glasnosti. Vsi ostali (mislim da okoli 8 drugih proizvajalcev) pa so "popravljali" moč in navor v minus. Tako da je stvar menjave izpuhov bolj v glasnosti in designu kot pa da bi bila od tega kakšna resna korist. Moje skromno mnenje. pr xj6 ni slip on, če pa gre katalizator proč. Glavnino dobička ti pridela odstranitev katalizatorja. Sicer se za cifre ne grem stavit ampak so ocenjenje od oka, Meni je z r6kimi krivinami slabše vlekla od 10,500 naprej, je pa res da je do takrat dala več moči odsebe. Nisem pa nikoli šel na valarje.Je pa bil zaradi zvoka efekt večje moči xj6 ni R6 in nad 10jurji že zgublja. Kolikor vem ima najlepši navor in moč med 7 in 10.
grega 32 Objavljeno Maj 30, 2013 Opozori Objavljeno Maj 30, 2013 No taka "matematika" ne vem če čisto drži. Poglej pred leti sem imel v roki hrvaški Motopulz kjer so vzeli Z 750 (mislim da druge generacije) in mu menjavali slip on dušilce vseh nam okoli poznanih proizvajalcev (Arrow, Remus, Akrapovič, ... ) in potem merili prirastek v moči in navor. In rezultat: samo Akrapovič in Yoshimura sta pridelala 3 KM v plus, nekaj bolj "popeglano" krivuljo navora ob še dovoljeni glasnosti. Vsi ostali (mislim da okoli 8 drugih proizvajalcev) pa so "popravljali" moč in navor v minus. Tako da je stvar menjave izpuhov bolj v glasnosti in designu kot pa da bi bila od tega kakšna resna korist. Moje skromno mnenje. samo podpišem se pod tole. včasih smo v apn 6 tudi zvrtali luknjo v izpuh da je boljš šlo(ropotalo)
rkasteli Objavljeno Maj 30, 2013 Opozori Objavljeno Maj 30, 2013 (popravljeno) No taka "matematika" ne vem če čisto drži. Poglej pred leti sem imel v roki hrvaški Motopulz kjer so vzeli Z 750 (mislim da druge generacije) in mu menjavali slip on dušilce vseh nam okoli poznanih proizvajalcev (Arrow, Remus, Akrapovič, ... ) in potem merili prirastek v moči in navor. In rezultat: samo Akrapovič in Yoshimura sta pridelala 3 KM v plus, nekaj bolj "popeglano" krivuljo navora ob še dovoljeni glasnosti. Vsi ostali (mislim da okoli 8 drugih proizvajalcev) pa so "popravljali" moč in navor v minus. Tako da je stvar menjave izpuhov bolj v glasnosti in designu kot pa da bi bila od tega kakšna resna korist. Moje skromno mnenje. Ja ampak ni blo tazga katalizatorja kot ga ima XJ6 Škoda, da nisem slikal takrat, ko se je razstavil. Zgleda pa tko nekak kakor, da bi stlačil v tisto škatlico spodaj dva poka a4 listov in dal luknjo spredaj in ob strani. Tisti auspuh pri xj6 pod trupom je edini večji fail tega motorja. Klasika bi bila veliko boljša, ker bi motor lažje dihal samo verjetno so lovili zgornjo mejo glede kw. Jaz sem dal gor Massa in na relacije brez težav naredim 310/320km preden se mi rezerva prižge. Povprečna hitrost je okoli 110km/h. Je pa res, da je tudi važno kje tankaš. Zadnjič sem tankal na Logotu (pardon Mol) v Logatcu in sem se po 330 prevoženih kilometrih ustavil, ker sem mislil, da mi je lučka za rezervo crknila Popravljeno Maj 30, 2013. Popravil rkasteli DAMI34 1
Fantocci Objavljeno Avgust 30, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2013 Na netu sem našel sliko XJ6 Diversion z nosilcem kovčka, ki mi je veliko bolj estetski od tiste GIVI/Kappa varijante, ampak ne vem proizvajalca. Pozna kdo?
Fantocci Objavljeno Avgust 30, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2013 Se mi zdi, da gre za Yamahin originalni nosilec, tisti dve črni rogovili pa se skrijeta pod originalno plastiko? http://www.yamaha-motor.eu/it/accessori/index.aspx?productCode=XJ6S&accessoryCode=20S-W0736-X0-00&redirect=false
BREITNER Objavljeno Avgust 30, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2013 Se mi zdi, da gre za Yamahin originalni nosilec, tisti dve črni rogovili pa se skrijeta pod originalno plastiko? http://www.yamaha-motor.eu/it/accessori/index.aspx?productCode=XJ6S&accessoryCode=20S-W0736-X0-00&redirect=false Tista dva nosilca (črni rogovili) se ne skrijeta pod original plastiko, saj jih vidiš na zgornji sliki. Pašeta izredno in sploh vizualno nista moteči.
DAMI34 Objavljeno September 1, 2013 Opozori Objavljeno September 1, 2013 aja, pa res se vidita... ampak gor ne gre givi kovček!!! Samo jamahin
Fantocci Objavljeno September 2, 2013 Opozori Objavljeno September 2, 2013 (popravljeno) Ali veš mogoče, če moraš na originalni Yamahin nosilec namontirat še kako ploščo pod kovček? V tem primeru bi lahko namesto Yamahine plošče pripasal Givijevo, pa dal gor Givijev kovček (Givijev kovček z ploščo namreč že imam doma.. ) Ali pa se Yamahin kovček gor postavi kar direktno, brez neke dodatne plošče? Vidim sicer, da Yamahine plošče tudi obstajajo: http://delta-team.com/product/product&path=1869_1874&product_id=874 Mi pa tako na oko izgleda, da originalni nosilec ne rabi nobene plošče.... Popravljeno September 2, 2013. Popravil Fantocci
Fantocci Objavljeno September 2, 2013 Opozori Objavljeno September 2, 2013 Po tej sliki sodeč dodatna plošča ni potrebna:
aleksandergabriel Objavljeno September 2, 2013 Opozori Objavljeno September 2, 2013 Na sliki ima nosilec neke luknje, na katere se bi mogoče dalo montirat drugo ploščo. Poskusi poklicat v Delta team, ti bodo pomoje znali najbolj zanesljivo svetovati. Ali pa prodaj kovček in ploščo, pa kupi original yamahinega
grega 32 Objavljeno September 2, 2013 Opozori Objavljeno September 2, 2013 Po tej sliki sodeč dodatna plošča ni potrebna: na to ploščo paše samo jamahin kovček brez dodatne plošče, givi kovčekti pana ta nosilec ne bo uspelo montirat. sam imam točno to in vem da ne gre drugače
HyperJack Objavljeno September 2, 2013 Opozori Objavljeno September 2, 2013 (popravljeno) na to ploščo paše samo jamahin kovček brez dodatne plošče, givi kovčekti pana ta nosilec ne bo uspelo montirat. sam imam točno to in vem da ne gre drugače Če je le srebrn nosilec aluminijast, se da z minimalnimi modifikacijami pritrdit katero koli plato...nič ni nemogoče... Pa iz tega zornega kota sploh ne izgleda spet tako lepo. lp Popravljeno September 2, 2013. Popravil HyperJack
Fantocci Objavljeno September 2, 2013 Opozori Objavljeno September 2, 2013 (popravljeno) Tu je še ena slika kompleta, ki sem jo našel na netu - ful prevelika, ampak kaj čem... Se mi zdi, da ima original yamaha nosilec za top case in GIVIjeve bočne kovčke. Je nastal kar lušten touring moped iz XJ6: Res je, samo iz boka izgleda vrhunsko. Razne GIVI varijante pa so še slabše... Preveč štrlijo stran oz nazaj. Me zanima, kak bi izgledal SW-Motechov nosilec (ima kdo, da lahko poslika s kovčkom iz vseh strani?) To je SW Motech: Popravljeno September 2, 2013. Popravil Fantocci
Fantocci Objavljeno September 2, 2013 Opozori Objavljeno September 2, 2013 Ta zadeva pa se dopade zaradi hitre montaže/demontaže, škoda pa je, da so naredili samo za mehke torbe: http://shop.sw-motech.com/lshop,showdetail,137812860110395,en,1378129306-22798,brands.yamaha.xj6,BC.HTA.06.740.10500/B,1,0Tsuche--xj6,.htm http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=1PVgBKaRvGA
grega 32 Objavljeno September 3, 2013 Opozori Objavljeno September 3, 2013 Ta zadeva pa se dopade zaradi hitre montaže/demontaže, škoda pa je, da so naredili samo za mehke torbe: http://shop.sw-motech.com/lshop,showdetail,137812860110395,en,1378129306-22798,brands.yamaha.xj6,BC.HTA.06.740.10500/B,1,0Tsuche--xj6,.htm http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=1PVgBKaRvGA ne pozabit da ima xj6 57kw moči in ob dveh potnikih z prtljago bo kaj bogi ratal tale motor. za toliko prtljage je po mojem mnenju vredno razzmisliti okoli 1000ccm
DAMI34 Objavljeno September 3, 2013 Opozori Objavljeno September 3, 2013 (popravljeno) ne pozabit da ima xj6 57kw moči in ob dveh potnikih z prtljago bo kaj bogi ratal tale motor. za toliko prtljage je po mojem mnenju vredno razzmisliti okoli 1000ccm niti ni toliko problem moč, kot pa vzmetenje, ki se ga ne da dovolj otrditi, potem pa vse plava. Ampak vozit se vseeno da, preverjeno Kar pa se tiče samih kufrov en moj nasvet, saj veliko potujem v dvoje: kupujte torbe ali kufre racionalno in po potrebi, pakirajte kar je nujno. Jaz imam raje distančnike za mehke torbe (25-32litrov), na taiste distančnike pa gredo tudi givijeve trde torbe TPH01 15 litrske. Če ne kampiraš, ti zadostujejo 15 litrske torbe + kovček 42 l. Še vedno pa imaš v rezervi tank torbo. (mehke torbe+distančniki+tph01 torbe je še vedno veliko cenej kot kufri) tak je pa uboga xj6 zgledala maximalno natovorjena, pa sva vseeno celo Yugo prepotovala Popravljeno September 3, 2013. Popravil DAMI34 motozajebant in malakai 2
HyperJack Objavljeno September 3, 2013 Opozori Objavljeno September 3, 2013 niti ni toliko problem moč, kot pa vzmetenje, ki se ga ne da dovolj otrditi, potem pa vse plava. Ampak vozit se vseeno da, preverjeno Kar pa se tiče samih kufrov en moj nasvet, saj veliko potujem v dvoje: kupujte torbe ali kufre racionalno in po potrebi, pakirajte kar je nujno. Jaz imam raje distančnike za mehke torbe (25-32litrov), na taiste distančnike pa gredo tudi givijeve trde torbe TPH01 15 litrske. Če ne kampiraš, ti zadostujejo 15 litrske torbe + kovček 42 l. Še vedno pa imaš v rezervi tank torbo. (mehke torbe+distančniki+tph01 torbe je še vedno veliko cenej kot kufri) tak je pa uboga xj6 zgledala maximalno natovorjena, pa sva vseeno celo Yugo prepotovala 254822_153019501434277_5394604_n.jpg Še dobro, da imaš tako vitko lepšo polovico, drugač mam filing, da bi bil plac samo zate na temle mopedu. Dobro si ka otovoril, ko osla. DAMI34 1
Fantocci Objavljeno September 3, 2013 Opozori Objavljeno September 3, 2013 (popravljeno) ne pozabit da ima xj6 57kw moči in ob dveh potnikih z prtljago bo kaj bogi ratal tale motor. za toliko prtljage je po mojem mnenju vredno razzmisliti okoli 1000ccm Vozim se sam, moped pa poleti uporabljam tudi za vožnjo v službo, tako da mi težke in nerodne krave ne odgovarjajo. XJ6 je idealna za moj stil vožnje. P.S.: Najprej sem razmišljal o Deauvillki 700 pa sem ravno zaradi 13KM več začel pogledovati XJ6. Pa še dosti lažja je. Popravljeno September 3, 2013. Popravil Fantocci
DAMI34 Objavljeno September 3, 2013 Opozori Objavljeno September 3, 2013 (popravljeno) Še dobro, da imaš tako vitko lepšo polovico, drugač mam filing, da bi bil plac samo zate na temle mopedu. Dobro si ka otovoril, ko osla. Verjem, da sedi dobro, pa tut kaka bolj obilna bi se stisnla na sedež, ker sopotnik ima v bistvu nogo pri kolenu naprej, zatem se pa zavije nazaj. Edin plezanje je malce bolj nerodno. sicer pa na SXu ne zgleda nič drugače (le konji in vzmetenje opravijo svoje delo, pa je velik lažje prehitevati), celo XJ6 ma večjo razdaljo do tačk pri sopotniku kot SX. 1. kombinacija s trdimi torbami givi: 2. in popolnoma otovorjena (ves luksuz, šotor, samonapihljive blazine, vzglavniki, odejice, 2 stolčka, in majmunski krevet) Popravljeno September 3, 2013. Popravil DAMI34 HyperJack 1
grega 32 Objavljeno September 3, 2013 Opozori Objavljeno September 3, 2013 niti ni toliko problem moč, kot pa vzmetenje, ki se ga ne da dovolj otrditi, potem pa vse plava. Ampak vozit se vseeno da, preverjeno Kar pa se tiče samih kufrov en moj nasvet, saj veliko potujem v dvoje: kupujte torbe ali kufre racionalno in po potrebi, pakirajte kar je nujno. Jaz imam raje distančnike za mehke torbe (25-32litrov), na taiste distančnike pa gredo tudi givijeve trde torbe TPH01 15 litrske. Če ne kampiraš, ti zadostujejo 15 litrske torbe + kovček 42 l. Še vedno pa imaš v rezervi tank torbo. (mehke torbe+distančniki+tph01 torbe je še vedno veliko cenej kot kufri) tak je pa uboga xj6 zgledala maximalno natovorjena, pa sva vseeno celo Yugo prepotovala 254822_153019501434277_5394604_n.jpg sej ne solim pamet nobenemu kvečjemu kaj izvem na MS pa tudi verjetno jih kar nekaj od tle naredi mojo sezonsko kilometrino v 2 mesecih. imam pa sam ta motor xj6 diversion 2009 pa je za moj okus precej boljši prejšnja cbr600f. če mi uspeprodatbo nasledjno sezono stet honda. vsake oči imajo svojega malarja.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se