Skoči na vsebino

Yamaha XJ6 / N / S / F Diversion


Priporočene objave

Objavljeno

" Bom moral še izpuh menjati, baje potem pade potrošnja... "  ...  upati ni greh. (poudarek pa je na baje)

 

" ... dobi kakih 8 konjev več ... "  ... no ja no, ta je pa malo huda - več kot 10% prirastka moči - (ne fantu vzbujat lažnega upanja) ; mislim da tudi če bi menjal še krivine (se pravi da bi bilo vse iz Ivančne Gorice) ne bi niti slučajno prišel do te cifre.

 

Pa še o porabi: 1500x napisano: motor je luxus (in to vsak dan večji) in med 3,87876  L/100 in 4,20457 L/100 je razlika, ki ni vredna omembe - edino če delaš 30000 km na sezono ...

kok mu pobere katalizator? cca 10%

kok da ror ene 2%

Verjemi da se na 75 konjičih močno pozna. Imel, sprobal, užival. Če ne vrjameš, naredi isto na svojem.

Katalizator je isto kot klima: manjša kot je kubatura motorja, bolj se pozna ko se prižge :D

mogoče pa mislijo na občutek kot da je 8konjev več :P se pa strinjam s tabo da so to zelo optimistične številke (za primerjavo, pri akrapoviču za mojo mašino s celotnim racing sistemom, se pravi brez katalizatorja se moč poveča za 5konjev in teža zmanjša za slabe 3kg). 

zato ker imaš v defoltu navito mašino

Objavljeno

Eno vprašanje glede vetrne zaščite. Ciljam predvsem na imetnike Diversion modelov ... je kdo kupil povišano ''steklo'', katero, kolk je višje od originala, kolk visok je (šofer) in kako je zadovoljen. Sam gledam Givijev D449S in MRAjev Variotouringscreen "VT":

 

http://shrani.si/f/3p/y7/2v7UDK2p/givid449s.jpg

http://shrani.si/f/T/WB/1jbwX5Qp/mra.png

 

Zanima me katera varianta se v praksi bolje obnese, estetika je sekundarnega pomena.

Objavljeno

 

kok mu pobere katalizator? cca 10%

kok da ror ene 2%

No taka "matematika" ne vem če čisto drži.

Poglej pred leti sem imel v roki hrvaški Motopulz kjer so vzeli Z 750 (mislim da druge generacije) in mu menjavali slip on dušilce vseh nam okoli poznanih proizvajalcev (Arrow, Remus, Akrapovič, ... ) in potem merili prirastek v moči in navor. In rezultat: samo Akrapovič in Yoshimura sta pridelala 3 KM v plus, nekaj bolj "popeglano" krivuljo navora ob še dovoljeni glasnosti. Vsi ostali (mislim da okoli 8 drugih proizvajalcev) pa so "popravljali" moč in navor v minus. Tako da je stvar menjave izpuhov bolj v glasnosti in designu kot pa da bi bila od tega kakšna resna korist. Moje skromno mnenje.

Objavljeno

 

No taka "matematika" ne vem če čisto drži.

Poglej pred leti sem imel v roki hrvaški Motopulz kjer so vzeli Z 750 (mislim da druge generacije) in mu menjavali slip on dušilce vseh nam okoli poznanih proizvajalcev (Arrow, Remus, Akrapovič, ... ) in potem merili prirastek v moči in navor. In rezultat: samo Akrapovič in Yoshimura sta pridelala 3 KM v plus, nekaj bolj "popeglano" krivuljo navora ob še dovoljeni glasnosti. Vsi ostali (mislim da okoli 8 drugih proizvajalcev) pa so "popravljali" moč in navor v minus. Tako da je stvar menjave izpuhov bolj v glasnosti in designu kot pa da bi bila od tega kakšna resna korist. Moje skromno mnenje.

Meni je z r6kimi krivinami slabše vlekla od 10,500 naprej, je pa res da je do takrat dala več moči odsebe. Nisem pa nikoli šel na valarje.Je pa bil zaradi zvoka efekt večje moči :D

Objavljeno

 

No taka "matematika" ne vem če čisto drži.

Poglej pred leti sem imel v roki hrvaški Motopulz kjer so vzeli Z 750 (mislim da druge generacije) in mu menjavali slip on dušilce vseh nam okoli poznanih proizvajalcev (Arrow, Remus, Akrapovič, ... ) in potem merili prirastek v moči in navor. In rezultat: samo Akrapovič in Yoshimura sta pridelala 3 KM v plus, nekaj bolj "popeglano" krivuljo navora ob še dovoljeni glasnosti. Vsi ostali (mislim da okoli 8 drugih proizvajalcev) pa so "popravljali" moč in navor v minus. Tako da je stvar menjave izpuhov bolj v glasnosti in designu kot pa da bi bila od tega kakšna resna korist. Moje skromno mnenje.

pr xj6 ni slip on, če pa gre katalizator proč. Glavnino dobička ti pridela odstranitev katalizatorja. Sicer se za cifre ne grem stavit ampak so ocenjenje od oka, 

Meni je z r6kimi krivinami slabše vlekla od 10,500 naprej, je pa res da je do takrat dala več moči odsebe. Nisem pa nikoli šel na valarje.Je pa bil zaradi zvoka efekt večje moči :D

xj6 ni R6 in nad 10jurji že zgublja. Kolikor vem ima najlepši navor in moč med 7 in 10.

Objavljeno

 

No taka "matematika" ne vem če čisto drži.

Poglej pred leti sem imel v roki hrvaški Motopulz kjer so vzeli Z 750 (mislim da druge generacije) in mu menjavali slip on dušilce vseh nam okoli poznanih proizvajalcev (Arrow, Remus, Akrapovič, ... ) in potem merili prirastek v moči in navor. In rezultat: samo Akrapovič in Yoshimura sta pridelala 3 KM v plus, nekaj bolj "popeglano" krivuljo navora ob še dovoljeni glasnosti. Vsi ostali (mislim da okoli 8 drugih proizvajalcev) pa so "popravljali" moč in navor v minus. Tako da je stvar menjave izpuhov bolj v glasnosti in designu kot pa da bi bila od tega kakšna resna korist. Moje skromno mnenje.

samo podpišem se pod tole. včasih smo v apn 6 tudi zvrtali luknjo v izpuh da je boljš šlo(ropotalo)

Objavljeno (popravljeno)

 

No taka "matematika" ne vem če čisto drži.

Poglej pred leti sem imel v roki hrvaški Motopulz kjer so vzeli Z 750 (mislim da druge generacije) in mu menjavali slip on dušilce vseh nam okoli poznanih proizvajalcev (Arrow, Remus, Akrapovič, ... ) in potem merili prirastek v moči in navor. In rezultat: samo Akrapovič in Yoshimura sta pridelala 3 KM v plus, nekaj bolj "popeglano" krivuljo navora ob še dovoljeni glasnosti. Vsi ostali (mislim da okoli 8 drugih proizvajalcev) pa so "popravljali" moč in navor v minus. Tako da je stvar menjave izpuhov bolj v glasnosti in designu kot pa da bi bila od tega kakšna resna korist. Moje skromno mnenje.

 

Ja ampak ni blo tazga katalizatorja kot ga ima XJ6 :) Škoda, da nisem slikal takrat, ko se je razstavil. Zgleda pa tko nekak kakor, da bi stlačil v tisto škatlico spodaj dva poka a4 listov in dal luknjo spredaj in ob strani. Tisti auspuh pri xj6 pod trupom je edini večji fail tega motorja. Klasika bi bila veliko boljša, ker bi motor lažje dihal samo verjetno so lovili zgornjo mejo glede kw.

 

Jaz sem dal gor Massa in na relacije brez težav naredim 310/320km preden se mi rezerva prižge. Povprečna hitrost je okoli 110km/h. Je pa res, da je tudi važno kje tankaš. Zadnjič sem tankal na Logotu (pardon Mol) v Logatcu in sem se po 330 prevoženih kilometrih ustavil, ker sem mislil, da mi je lučka za rezervo crknila :)

Popravljeno . Popravil rkasteli
  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Na netu sem našel sliko XJ6 Diversion z nosilcem kovčka, ki mi je veliko bolj estetski od tiste GIVI/Kappa varijante, ampak ne vem proizvajalca.

Pozna kdo?

XJ6-DIVERSION-ABS_CONFIG_STU_02.jpg

Objavljeno

Se mi zdi, da gre za Yamahin originalni nosilec, tisti dve črni rogovili pa se skrijeta pod originalno plastiko?

http://www.yamaha-motor.eu/it/accessori/index.aspx?productCode=XJ6S&accessoryCode=20S-W0736-X0-00&redirect=false

 

20S-W0736-00-00_HR.jpg

 

 

 

Tista dva nosilca (črni rogovili) se ne skrijeta pod original plastiko, saj jih vidiš na zgornji sliki.

Pašeta izredno in sploh vizualno nista moteči.

Objavljeno

aja, pa res se vidita...

ampak gor ne gre givi kovček!!! Samo jamahin

Objavljeno (popravljeno)

Ali veš mogoče, če moraš na originalni Yamahin nosilec namontirat še kako ploščo pod kovček?

 

V tem primeru bi lahko namesto Yamahine plošče pripasal Givijevo, pa dal gor Givijev kovček (Givijev kovček z ploščo namreč že imam doma.. )

 

Ali pa se Yamahin kovček gor postavi kar direktno, brez neke dodatne plošče?

Vidim sicer, da Yamahine plošče tudi obstajajo: http://delta-team.com/product/product&path=1869_1874&product_id=874

 

Mi pa tako na oko izgleda, da originalni nosilec ne rabi nobene plošče....

Popravljeno . Popravil Fantocci
Objavljeno

Na sliki ima nosilec neke luknje, na katere se bi mogoče dalo montirat drugo ploščo.

Poskusi poklicat v Delta team, ti bodo pomoje znali najbolj zanesljivo svetovati. Ali pa prodaj kovček in ploščo, pa kupi original yamahinega :ninja:

Objavljeno

Po tej sliki sodeč dodatna plošča ni potrebna: 538717x640x480_FFFFFF_H.jpg

na to ploščo paše samo jamahin kovček brez dodatne plošče, givi kovčekti pana ta nosilec ne bo uspelo montirat.

sam imam točno to in vem da ne gre drugače

Objavljeno (popravljeno)

na to ploščo paše samo jamahin kovček brez dodatne plošče, givi kovčekti pana ta nosilec ne bo uspelo montirat.

sam imam točno to in vem da ne gre drugače

 

Če je le srebrn nosilec aluminijast, se da z minimalnimi modifikacijami pritrdit katero koli plato...nič ni nemogoče...

Pa iz tega zornega kota sploh ne izgleda spet tako lepo.

 

lp

Popravljeno . Popravil HyperJack
Objavljeno (popravljeno)

Tu je še ena slika kompleta, ki sem jo našel na netu  - ful prevelika, ampak kaj čem...

Se mi zdi, da ima original yamaha nosilec za top case in GIVIjeve bočne kovčke. Je nastal kar lušten touring moped iz XJ6:

20130329_132841.jpg

 

Res je, samo iz boka izgleda vrhunsko. Razne GIVI varijante pa so še slabše... Preveč štrlijo stran oz nazaj.

 

 

 

Me zanima, kak bi izgledal SW-Motechov nosilec (ima kdo, da lahko poslika s kovčkom iz vseh strani?)

To je SW Motech:

brands_yamaha_xj6_1.jpg gpt.06.479.15000b-1.jpg

Popravljeno . Popravil Fantocci
Objavljeno

ne pozabit da ima xj6 57kw moči in ob dveh potnikih z prtljago bo kaj bogi ratal tale motor. za toliko prtljage je po mojem mnenju vredno razzmisliti okoli 1000ccm

Objavljeno (popravljeno)

ne pozabit da ima xj6 57kw moči in ob dveh potnikih z prtljago bo kaj bogi ratal tale motor. za toliko prtljage je po mojem mnenju vredno razzmisliti okoli 1000ccm

niti ni toliko problem moč, kot pa vzmetenje, ki se ga ne da dovolj otrditi, potem pa vse plava. Ampak vozit se vseeno da, preverjeno :D

Kar pa se tiče samih kufrov en moj nasvet, saj veliko potujem v dvoje:

kupujte torbe ali kufre racionalno in po potrebi, pakirajte kar je nujno. Jaz imam raje distančnike za mehke torbe (25-32litrov), na taiste distančnike pa gredo tudi givijeve trde torbe TPH01 15 litrske. Če ne kampiraš, ti zadostujejo 15 litrske torbe + kovček 42 l. Še vedno pa imaš v rezervi tank torbo. (mehke torbe+distančniki+tph01 torbe je še vedno veliko cenej kot kufri)

 

tak je pa uboga xj6 zgledala maximalno natovorjena, pa sva vseeno celo Yugo prepotovala

 

post-18923-0-19203100-1378200482_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

niti ni toliko problem moč, kot pa vzmetenje, ki se ga ne da dovolj otrditi, potem pa vse plava. Ampak vozit se vseeno da, preverjeno :D

Kar pa se tiče samih kufrov en moj nasvet, saj veliko potujem v dvoje:

kupujte torbe ali kufre racionalno in po potrebi, pakirajte kar je nujno. Jaz imam raje distančnike za mehke torbe (25-32litrov), na taiste distančnike pa gredo tudi givijeve trde torbe TPH01 15 litrske. Če ne kampiraš, ti zadostujejo 15 litrske torbe + kovček 42 l. Še vedno pa imaš v rezervi tank torbo. (mehke torbe+distančniki+tph01 torbe je še vedno veliko cenej kot kufri)

 

tak je pa uboga xj6 zgledala maximalno natovorjena, pa sva vseeno celo Yugo prepotovala

 

attachicon.gif254822_153019501434277_5394604_n.jpg

 

Še dobro, da imaš tako vitko lepšo polovico, drugač mam filing, da bi bil plac samo zate na temle mopedu. Dobro si ka otovoril, ko osla.

Objavljeno (popravljeno)

ne pozabit da ima xj6 57kw moči in ob dveh potnikih z prtljago bo kaj bogi ratal tale motor. za toliko prtljage je po mojem mnenju vredno razzmisliti okoli 1000ccm

 

Vozim se sam, moped pa poleti uporabljam tudi za vožnjo v službo, tako da mi težke in nerodne krave ne odgovarjajo. XJ6 je idealna za moj stil vožnje.

 

P.S.: Najprej sem razmišljal o Deauvillki 700 pa sem ravno zaradi 13KM več začel pogledovati XJ6. Pa še dosti lažja je.

Popravljeno . Popravil Fantocci
Objavljeno (popravljeno)

Še dobro, da imaš tako vitko lepšo polovico, drugač mam filing, da bi bil plac samo zate na temle mopedu. Dobro si ka otovoril, ko osla.

Verjem, da sedi dobro, pa tut kaka bolj obilna bi se stisnla na sedež, ker sopotnik ima v bistvu nogo pri kolenu naprej, zatem se pa zavije nazaj. Edin plezanje je malce bolj nerodno.

 

sicer pa na SXu ne zgleda nič drugače (le konji in vzmetenje opravijo svoje delo, pa je velik lažje prehitevati), celo XJ6 ma večjo razdaljo do tačk pri sopotniku kot SX.

 

1. kombinacija s trdimi torbami givi: post-18923-0-74065600-1378202412_thumb.jpg

 

2. in popolnoma otovorjena (ves luksuz, šotor, samonapihljive blazine, vzglavniki, odejice, 2 stolčka, in majmunski krevet)

post-18923-0-88183600-1378202478_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

niti ni toliko problem moč, kot pa vzmetenje, ki se ga ne da dovolj otrditi, potem pa vse plava. Ampak vozit se vseeno da, preverjeno :D

Kar pa se tiče samih kufrov en moj nasvet, saj veliko potujem v dvoje:

kupujte torbe ali kufre racionalno in po potrebi, pakirajte kar je nujno. Jaz imam raje distančnike za mehke torbe (25-32litrov), na taiste distančnike pa gredo tudi givijeve trde torbe TPH01 15 litrske. Če ne kampiraš, ti zadostujejo 15 litrske torbe + kovček 42 l. Še vedno pa imaš v rezervi tank torbo. (mehke torbe+distančniki+tph01 torbe je še vedno veliko cenej kot kufri)

 

tak je pa uboga xj6 zgledala maximalno natovorjena, pa sva vseeno celo Yugo prepotovala

 

attachicon.gif254822_153019501434277_5394604_n.jpg

sej ne solim pamet nobenemu kvečjemu kaj izvem na MS pa tudi verjetno jih kar nekaj od tle naredi mojo sezonsko kilometrino v 2 mesecih. imam pa sam ta motor xj6 diversion 2009 pa je za moj okus precej boljši prejšnja cbr600f. če mi uspeprodatbo nasledjno sezono stet honda. vsake oči imajo svojega malarja.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!