Skoči na vsebino

Yamaha XJ6 / N / S / F Diversion


Priporočene objave

Objavljeno

Vse te plastike se da zelo enostavno odstranit, kolikor vem je narisano v navodilih. Jaz bi vzel dol, pogledal, če so vse gumice in nato vse pritrdil nazaj. Je čisto možno da samo kje ni točno na svojem mestu. Drugače pa iz iskušenj trdim, da ima XJ6 bolj kvalitetne plastike, kot jih imajo 2x dražje mašine. (da vključno z mojim in nekaterimi italijani)

 

Yamaha pač niso evropska jajca  :OK:    :bike:

Objavljeno

Razen te malenkosti pa sem zelo, zelo zadovoljen z motorčkom :) Komaj čakam, da odvozim teh prvih 1000km, da bom lahko malo bolj stisnil mašino  :OK:

Objavljeno (popravljeno)

Yamaha pač niso evropska jajca  :OK:    :bike:

Kar je res je res, vsaj za XJ6 je res :D

 

p.s. moja izjava se nanaša na modre plastike, za ardeče neb vedu :P

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Prvih 1000 km je za mano. Ta teden gre motor na menjavo olja.

Razmišljam o povišanem šipi za Diversion. Ima kdo kakšne izkušnje, kako se obnese? Gledam pa to od Givi:
D444S.jpg

Objavljeno

Prvih 1000 km je za mano. Ta teden gre motor na menjavo olja.

Razmišljam o povišanem šipi za Diversion. Ima kdo kakšne izkušnje, kako se obnese? Gledam pa to od Givi:

 

 

Če premakneš balanco na pozicijo naprej bo malenkost bolje glede veterne zaščite že pri originalni šipci. Od Givija ti bo malo bolj čez čelado zrak metala, še vedno pa nabija v ramena, če si malo širši.

Objavljeno

Vem, da lahko dam balanco bolj naprej. V tem primeru dobiš bolj športno držo in si še bolj na rokah. Tega ne bi rad.

Nimam problemov, da bi se mi veter upiral v trup ali ramena. Šipo bi imel predvsem za zmanjšanje hrupa vetra pri višjih hitrostih. Opcija bi bila tudi nabava kake dražje čelade. Samo sem s svojo N85 zelo zadovoljen.

Objavljeno

Vem, da lahko dam balanco bolj naprej. V tem primeru dobiš bolj športno držo in si še bolj na rokah. Tega ne bi rad.

Nimam problemov, da bi se mi veter upiral v trup ali ramena. Šipo bi imel predvsem za zmanjšanje hrupa vetra pri višjih hitrostih. Opcija bi bila tudi nabava kake dražje čelade. Samo sem s svojo N85 zelo zadovoljen.

Ne boj se. 3 cm naprej ne pomeni da boš ležal, ampak bo težišče malce bolj naprej, s tem bo tudi vožnja lepša, sploh ovinki bodo lepše sedli. Če pa ne boš zadovoljen jo vrni v prvotni položaj. Jaz sem na xj6 imel balanco naprej in je bilo veliko lepše vozna. 

Hrupa ti ne bo rešila dražja čelada, ampak je ponavadi vezan na tvojo velikost in držo. Pri teh motorjih se večinoma zrak odbija od ramen in udari direktno pod čelado in potem ropota, buči, bobni. Poskusi najprej z roko ugotoviti kje hrup tolče in potem se igraj z drugimi šipcami.

Objavljeno

Vem, da lahko dam balanco bolj naprej. V tem primeru dobiš bolj športno držo in si še bolj na rokah. Tega ne bi rad.

Nimam problemov, da bi se mi veter upiral v trup ali ramena. Šipo bi imel predvsem za zmanjšanje hrupa vetra pri višjih hitrostih. Opcija bi bila tudi nabava kake dražje čelade. Samo sem s svojo N85 zelo zadovoljen.

 

Če bo pa tako visoka, da boš dobil turbolentni veter v čelado, ti bo pa glavo opletalo. To se mi je dogajalo na CBF-ki 600, ki je imela lih tolko visok vetrobran, da nisem dobil direktnega vetra ampak že turbolentnega. Nad 130 se ni dalo vozit ne da bi se malo sključil in skril. Na zdejšnji FZ1 Fazer je vetrobran nižji, dobim več vetra, predvsem pa direktnega. Glava mirna tudi krepko nad 130. Mene pri vožnji ne moti noben hrup ali kej podobnega. Čelada Shoei XR 1100.

Objavljeno

Težko se je odločit, brez da bi prej probal. Mislim, da bo zaenkrat ostal na serijski šipi + čepki za ušesa na daljših turah. Tak sem ta mesec že preveč zapravil za moped :D

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Napaka. Moderator, ta post lahko izbrišeš.

Popravljeno . Popravil c00L3r
Objavljeno

Pozdravljeni,

 

precej strani te teme sem že prebral in dobil marsikatero informacijo o omenjenem motorju. V roku meseca in pol imam namen it v nabavo tega motorja (naked izvedba), tako da bi vas prosil za nekaj informacij:
- Okvirna cena zavarovanja

- Cena registracije (novo vozilo) (Motor bo blokiran na 35kW)

- Stroški vzdrževanja

- Gume

Že vnaprej hvala za odgovore :)

LP
 

Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni,

 

precej strani te teme sem že prebral in dobil marsikatero informacijo o omenjenem motorju. V roku meseca in pol imam namen it v nabavo tega motorja (naked izvedba), tako da bi vas prosil za nekaj informacij:

- Okvirna cena zavarovanja

- Cena registracije (novo vozilo) (Motor bo blokiran na 35kW)

- Stroški vzdrževanja

- Gume

Že vnaprej hvala za odgovore :)

LP

 

 

Ne bo neke panike. 

 

Osnovno zavarovanje z vsemi popusti: okoli 100€/leto  (za mojega 110kW sem dal 142€ z zeleno karto)

Registracija: cca. 40€/leto (za mojega 998 ccm sem dal skupaj s tehničnim 55€)

Stroški vzdrževanja: recimo okrog 150€/leto 

Gume: komplet 180€ - 200€ + montaža (recimo, da menjaš en komplet na leto - 12.000 km)

Poraba: 5l/100 km

 

Skratka je dokaj ekonomičen motor :D

Popravljeno . Popravil igorkr
Objavljeno

Servisni intervali so na 10000km, kar še pripomore k zmanjšanju stroškov vzdrževanja.

Objavljeno

V istem mahu bo nabavljen tudi akrapovič. Sicer izpuha za točno ta model ni narejenega, me pa zanima, ali bi šlo skos, da bi se namontiral slip-on od Yamahe R6 (kar se tiče homologacije)?

Objavljeno

V istem mahu bo nabavljen tudi akrapovič. Sicer izpuha za točno ta model ni narejenega, me pa zanima, ali bi šlo skos, da bi se namontiral slip-on od Yamahe R6 (kar se tiče homologacije)?

Jaz sem nekaj eksperimentiral v tej smeri, le da sem imel krivine od r6 in dušilec od gsx-r(skrajšanega) In sem prej prodal motor kot pa sem homologiral, seveda se nebi dalo legalno tega naredit.

Objavljeno

jaz bom rekel tako vse se da homoligirat tudi, če je piksna gor, ali se to dela legalno ali ne pa raje ne bom razlagal...

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Gre ta nalepka na tanku lepo dol? Jo je treba prej kaj segret s fenom? Po mojem bi jo bilo dobro zdaj dol vzet, ko je moped še nov.

post-3293-0-01582400-1396889763_thumb.jpg

Objavljeno

Gre ta nalepka na tanku lepo dol? Jo je treba prej kaj segret s fenom? Po mojem bi jo bilo dobro zdaj dol vzet, ko je moped še nov.

attachicon.giftank nalepka.jpg

 

Na moji Fejzrci po 4 letih ta nalepka še vedno krasi tank in ga bo še kr naprej :D

Objavljeno

OT, kaj če si to bo kdaj mudilo lahko po pomoti dizl pipo zagrabiš, te nalepka opozori da morš dat neosvinčen benz not  :P

Objavljeno (popravljeno)

Gre ta nalepka na tanku lepo dol? Jo je treba prej kaj segret s fenom? Po mojem bi jo bilo dobro zdaj dol vzet, ko je moped še nov.

attachicon.giftank nalepka.jpg

mah potegni dol pa če ostane kej od lepila spucaj, sej menda ni tako slabo barvano, da ti bo še barvo dol povleklo.

 

če ne dej s fenom da boš zihr, če te tako skrbi. 

Popravljeno . Popravil cikadina
Objavljeno

Moja ni šla nič lepo dol, s fenom sem si pomagal pa na koncu še z nežno polir pasto, da ni bilo več sledi.

Če je ne bi snel dol, je ne bi popolnoma pokrila običajna zaščitna tank nalepka, pa bi glupo izgledalo.

Objavljeno

Mal nafte, pa gre vse lepo dol

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni,

iščem xj6, po možnosti z abs-om.

 

Baje da letos v Slo ne bo več pošiljke tega modela, ostaja le še eden "tovarniški testni" s cca 400km.

Je možno, da je zgolj s testiranji v tovarni nabral 400km oz.da ni bil to "klasični testni primerek", ki bi ga testirali končni kupci, novinarji, itd. ?

 

Če bo morda kdo prodajal xj6 se priporočam za info...

LP Andrej

Popravljeno . Popravil pitrolejcek
Objavljeno

en mali dodatek za Xj 6

 

post-798-0-27727600-1402311236_thumb.jpg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!