Skoči na vsebino

Adventure riding (light off road, vse izven asfalta, teorija, od vožnje do opreme, ter prosti čvek v zvezi s temo)


DAMI34
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

TET : TET uradna stran 

Testi ADV motorjev, ADV opreme, vodeni dnevni treningi na poligonih, vikend treningi z vožnjami in challenge dogodki, kratke video vsebine iz poti, koristni nasveti in še in še

Spletna stran: https://www.advspirit.eu/ FB profil: https://www.facebook.com/profile.php?id=61556725967368 Instagram profil: https://www.instagram.com/advspirit.eu/

ACT:

ACT HR_V01.GPX ACT It V01.GPX ACT RO v01 2.GPX ACT_Pyrenees_V01.GPX ACT-GR V01.GPX ACT-PT V1-80.GPX

fa325-ACT_Italy.gpx

Priporočene objave

15 hours ago, DAN said:

Sobota na Gorjance???

kaj ti bi šel…?..Jaz po možnosti na jug…

Popravljeno . Popravil Satao
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 hours ago, Satao said:

kaj ti bi šel…?..Jaz po možnosti na jug…

Samo sprašujem če ste našli dobro pot do Trdina,mi je žal da nisem šel z vami iz Zagreba,potem je sam par lokalcev šlo en mali krog okol ZG.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

32 minutes ago, DAN said:

Samo sprašujem če ste našli dobro pot do Trdina,mi je žal da nisem šel z vami iz Zagreba,potem je sam par lokalcev šlo en mali krog okol ZG.

a ti si…💪…mi 3 smo potem kako uro krožili tam okoli planine..jaz sem še gumo presekal-predru..🤦🏻…potem sta mariborčana šla domov…jaz pa Kostanjevica in spet v breg…potem pa proti Trdinovem vrhu…

6635314E-8B1E-41E2-8604-64B602A4E7BE.jpeg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Satao said:

potem pa proti Trdinovem vrhu…

A to po grebenu do TV. Tole je nad Javorovico. A niso grabni do rit tam gor predno prideš na Krče. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Počasi razmišljam, da bi 790ko zamenjal za nekaj lažjega, al Honda crf300R (+ upgrejd vzmetenja) al pa ktm390 adv...hm...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, DAMI34 pravi:

Počasi razmišljam, da bi 790ko zamenjal za nekaj lažjega, al Honda crf300R (+ upgrejd vzmetenja) al pa ktm390 adv...hm...

To ti je slaba odločitev (ne tič ne miš, edino cenovno je boljše) .

Če že hočeš kaj lažjega, glej v rangu EXC ali Freeride.

lp

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lažje ja, 150kg je kr velik dobiček, ne bi pa prav na hard šel. Še vedno govorimo o lajt advenčanju :P, večji hod vzmetenja, ugodno ceno, neprenavita zadeva, da lahko komot odvozim 200km asfalta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 33 minutami, DAMI34 pravi:

Počasi razmišljam, da bi 790ko zamenjal za nekaj lažjega, al Honda crf300R (+ upgrejd vzmetenja) al pa ktm390 adv...hm...

Verjetno mislis crf300L? Preden sem kupil pr7, sem sel na testno voznjo z malo hondo. Vzmetenje je za v vrtec, sploh zadej. Velikost samega motorja je za mene, 196 cm, 110 kg žive teže, za ene dve konfekcijski številki premajhna. Za v gmajno med korenine je pa super. Pa tudi po cesti se prov lepo pelje. Tut 110 kmh kr normalno doseže in je lepa potovalna hitrost - po ravnini seveda. Ker 27 konjičkov je ravno tolko da se zadeva normalno premika, kakšnega veselja pa ne vzbuja. 

 

Ktm390 je pa cestni motor z imenom adventure. Nisem pelju, je internet povedu - no, fortnine. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No tako kot si napisal, ja crf 300LR, to mislim. In nekako tako kot si zapisal, jaz mam sicer 174cm, pa tja malce pod 90 žive teže in sem že prebral, da je vzmetenje bolj ubogo, tako da bi zihr šel na upgrejd vsaj zadaj. In točno za ta namen kot praviš me zanima, u izi še 100km(h pol pa v gmajno. Nižja teža pa daljši hodi vzmetenja doprinesejo k lažji obvladljivosti terena, pa lažje tudi slabši teren premagaš. Še vedno pa je oblika dovolj advenčerska. Torej vizir, dovolj udoben sedež. Pa tudi osnovna cena ni huda.

Sem pogledal nekaj filmčkov upgrejda, pa se mi zdi zanimiva zadeva. Zaenkrat itak sam na glas razmišljam.

322964_2021_CRF300_Rally-scaled.thumb.jpg.415ae04e87fe6d2b77b0cce8d178608f.jpg

Sem vozil 500exc pa je preveč hard mašina, vozi se noro, nikakor pa se ne vidim na njem da bi prej drgnil 100km po asfaltu.

Kar se ktm390 tiče, je res, premal vzmetenja, pa če se ne motim 19 col spredaj, pa je v bistvu bolje 790 držat dalje.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

12 minutes ago, DAMI34 said:

Nižja teža pa daljši hodi vzmetenja doprinesejo k lažji obvladljivosti terena, pa lažje tudi slabši teren premagaš. 

 

eh..daj no daj…as dec, al baba..😝😆😝..pa se v pink ga farbn, ce bos ze nadgrajeval…🙏😆..

pravi deci vozjo harley..🤷🏼‍♂️

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 48 minutami, DAMI34 pravi:

No tako kot si napisal, ja crf 300LR, to mislim. In nekako tako kot si zapisal, jaz mam sicer 174cm, pa tja malce pod 90 žive teže in sem že prebral, da je vzmetenje bolj ubogo, tako da bi zihr šel na upgrejd vsaj zadaj. In točno za ta namen kot praviš me zanima, u izi še 100km(h pol pa v gmajno. Nižja teža pa daljši hodi vzmetenja doprinesejo k lažji obvladljivosti terena, pa lažje tudi slabši teren premagaš. Še vedno pa je oblika dovolj advenčerska. Torej vizir, dovolj udoben sedež. Pa tudi osnovna cena ni huda.

Sem pogledal nekaj filmčkov upgrejda, pa se mi zdi zanimiva zadeva. Zaenkrat itak sam na glas razmišljam.

322964_2021_CRF300_Rally-scaled.thumb.jpg.415ae04e87fe6d2b77b0cce8d178608f.jpg

Sem vozil 500exc pa je preveč hard mašina, vozi se noro, nikakor pa se ne vidim na njem da bi prej drgnil 100km po asfaltu.

Kar se ktm390 tiče, je res, premal vzmetenja, pa če se ne motim 19 col spredaj, pa je v bistvu bolje 790 držat dalje.

 

CRF 300 Rally sm tud jest full razmišlju, da bi kupu. Pa se mi je zdel predrag za komplet, ki ga ponuja. Prešvog, pa vzmetenje je NUJNO za zamenjat. 

Če bi recimo kupu en lonec pa športni filter zraka, dobiš neki malga konjičev, kar se pri takem motorju že kr pozna. Sam pol se pa cenovno že pribižaš enmu rabljenemu KTM 690 Enduro, ki je v vsem boljši od Honde.

Men je nasprot pršla Dominatorca. Pa mi je všeč, k je mejhna, jo kamot obladujem z nogami, če mi sprednji del zdrsne. Polno tankana ima 180 kg (sm zvagu sam)Je pa "mal švoh", glede da sm navajem Huske. Tko da ne vem, kako bi ti to prenesu če bi šel na 300. Sej veš, k greš čez pukl, pa more sprednji konc mal dvignt, nardiš z gasom. 300tka dvomim, da to dela.

Jest vidm KTM 690 Enduro da je zlo tam tam. Sam se še ne mislem tok "stegnt" cenovno, glede na to, da bi ga mel za potleh metat.

Drug tedn mam plan napast Nanos, lahko greva skp, pa mal probaš Dominatorco.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!