Skoči na vsebino

Adventure riding (light off road, vse izven asfalta, teorija, od vožnje do opreme, ter prosti čvek v zvezi s temo)


DAMI34
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

TET : TET uradna stran 

Testi ADV motorjev, ADV opreme, vodeni dnevni treningi na poligonih, vikend treningi z vožnjami in challenge dogodki, kratke video vsebine iz poti, koristni nasveti in še in še

Spletna stran: https://www.advspirit.eu/ FB profil: https://www.facebook.com/profile.php?id=61556725967368 Instagram profil: https://www.instagram.com/advspirit.eu/

ACT:

ACT HR_V01.GPX ACT It V01.GPX ACT RO v01 2.GPX ACT_Pyrenees_V01.GPX ACT-GR V01.GPX ACT-PT V1-80.GPX

fa325-ACT_Italy.gpx

Priporočene objave

3 hours ago, DAMI34 said:

No tako kot si napisal, ja crf 300LR, to mislim. In nekako tako kot si zapisal, jaz mam sicer 174cm, pa tja malce pod 90 žive teže in sem že prebral, da je vzmetenje bolj ubogo, tako da bi zihr šel na upgrejd vsaj zadaj. In točno za ta namen kot praviš me zanima, u izi še 100km(h pol pa v gmajno. Nižja teža pa daljši hodi vzmetenja doprinesejo k lažji obvladljivosti terena, pa lažje tudi slabši teren premagaš. Še vedno pa je oblika dovolj advenčerska. Torej vizir, dovolj udoben sedež. Pa tudi osnovna cena ni huda.

Ravnokar sem prodal crf250LR, ker mi je bila pretežka in preveč okorna za v gmajno.

Za po tleh metat in za okoli hiše sem si omislil Yamaho WR250F z italijansko homologacijo (sliši na ime Fantic XEF 250).

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, DAMI34 pravi:

Počasi razmišljam, da bi 790ko zamenjal za nekaj lažjega, al Honda crf300R (+ upgrejd vzmetenja) al pa ktm390 adv...hm...

Ne mi rečt, da boš tudi ti prestopil mejo in se podal v nelegalno ritje po hostah in travnikih...😠

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, Satao pravi:

eh..daj no daj…as dec, al baba..😝😆😝..pa se v pink ga farbn, ce bos ze nadgrajeval…🙏😆..

pravi deci vozjo harley..🤷🏼‍♂️

IMG_9772.MOV

prjatu, še dva petka sta mi ostala, pa mi še ti čas kradeš ker moram tvoje MOVije dolvlečt pa čakat :P

ej o roza barvi nisem razmišljal, ma neb bla slaba. Čeb šel kdaj med maline me ne bi bilo videt vsaj :P

ps. mam še Huso. nekaj zaščite dodam pa lahko nadomesti 790 oziroma je celo boljša, pa še eno ropotuljico rabim :D

pss. tle maš prauga deca na GSu :P https://www.facebook.com/554468378/videos/524422652352254?idorvanity=781363442018802

pred 15 urami, skalar36 pravi:

1. nardiš z gasom. 300tka dvomim, da to dela.

2. Jest vidm KTM 690 Enduro da je zlo tam tam. Sam se še ne mislem tok "stegnt" cenovno, glede na to, da bi ga mel za potleh metat.

3. Drug tedn mam plan napast Nanos, lahko greva skp, pa mal probaš Dominatorco.

1. pri 300ki nardiš s fedri k se tok ziblje :P

2. cena, cena, cena, nisem še testiral a je v igri, sam..po tleh metat...hm pa teža je baje zadaj

3. zvrcni, jaz iz dneva v dan ne vem, razn, da sem fraj v ponedeljek

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, greg570 pravi:

Pocakaj na novi gasgas 400

ma to so vse drage rakete, pa verjetno še predobre zame, beri škoda nekaj plačat, če ne izkoristiš.

pred 3 urami, Tedybear pravi:

Ne mi rečt, da boš tudi ti prestopil mejo in se podal v nelegalno ritje po hostah in travnikih...😠

ne, ostajam vedno tam kjer sem. Le daljše hode vzmetenja iščem, poceni nakup, poceni vzdrževanje, nižjo težo...no občasno kako nelegalno cesto odpeljem, po gozdu se mi ne matra. so pa kake vzdrževalne ceste včasih v tako hudem stanju, da se mi 790ka smili, pa tudi ni temu namenjena.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

41 minutes ago, DAMI34 said:

prjatu, še dva petka sta mi ostala, pa mi še ti čas kradeš ker moram tvoje MOVije dolvlečt pa čakat :P

ej o roza barvi nisem razmišljal, ma neb bla slaba. Čeb šel kdaj med maline me ne bi bilo videt vsaj  :D

pss. tle maš prauga deca na GSu :P https://www.facebook.com/554468378/videos/524422652352254?idorvanity=781363442018802

 

kaka dva petka…???🤔

ta z malinam je dobra..🤣🤣🤣

je…sede napadel klanec…tak to ne gre…stoje ali nič..🤦🏻

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, Satao pravi:

kaka dva petka…???🤔

ta z malinam je dobra..🤣🤣🤣

je…sede napadel klanec…tak to ne gre…stoje ali nič..🤦🏻

ti bo @pik povedal okrog petkov :D

GSovc je primer neumnosti, ki jih počno in se brezveze matrajo. Vsa teža zadaj + pretežak motor, verjetno povprečne gume, pa pink ponk sede levo in desno. Valda ga odbija ko osla :D

Škoda motorja, za take neumnosti.

Si že predihtal vilice na tvojmu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@GregorM, Yamaho WR250F oziroma nekaj podobnega  tudi jaz iščem. Je možno kaj več napisati o Fanticu XEF250?

Si nabavil novega ali rabljenega, kakšne so kaj cene, tehnični podatki za homologirano verzijo?

Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

40 minutes ago, DAMI34 said:

ti bo @pik povedal okrog petkov :D

GSovc je primer neumnosti, ki jih počno in se brezveze matrajo. Vsa teža zadaj + pretežak motor, verjetno povprečne gume, pa pink ponk sede levo in desno. Valda ga odbija ko osla :D

Škoda motorja, za take neumnosti.

Si že predihtal vilice na tvojmu?

Ti raje vloži denar za kako offroad šolo…pa bos videl kaj vse so sposobni velki enduro motorji…🤷🏼‍♂️

zakaj vilce predihtat…al to je BMW…😝..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, Satao pravi:

Ti raje vloži denar za kako offroad šolo…pa bos videl kaj vse so sposobni velki enduro motorji…🤷🏼‍♂️

zakaj vilce predihtat…al to je BMW…😝..

mojster, a nej motor v šolo pošljem? :P

Motorji so že sposobni, v danem primeru šofer 100% ni. :D

 

Za vilice kar tko mal vprašam, ker vidim, kje vse ga vlačiš. Tule smo mal debatirali pred časom, v večini jih 1x letno. Menjava olja, pa tesnila. Je pa res, da ni nihče omenil da bmw vozi, mogoče tam ni treba. Sej jaz tudi nisem, ampak 2 leti, pa 22kkm bo počasi potrebno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

32 minutes ago, DAMI34 said:

mojster, a nej motor v šolo pošljem? :P

Motorji so že sposobni, v danem primeru šofer 100% ni. :D

 

Za vilice kar tko mal vprašam, ker vidim, kje vse ga vlačiš. Tule smo mal debatirali pred časom, v večini jih 1x letno. Menjava olja, pa tesnila. Je pa res, da ni nihče omenil da bmw vozi, mogoče tam ni treba. Sej jaz tudi nisem, ampak 2 leti, pa 22kkm bo počasi potrebno.

sej zato pa sofer rabi šolo…lej, to je sam moj predlog…🤷🏼‍♂️

moj ima 61.234km..in je bil ze 2x delan veliki servis…kjer se pregleda vse od prvih vilic, ventile se štela, itd…

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, JureTA said:

@GregorM, Yamaho WR250F oziroma nekaj podobnega  tudi jaz iščem. Je možno kaj več napisati o Fanticu XEF250?

Si nabavil novega ali rabljenega, kakšne so kaj cene, tehnični podatki za homologirano verzijo?

Hvala.

Motoxgeneration ima demota, najbolje da ga greš sam probat.

Jaz sem vzel novega, vendar ga še čakam, tako da bom lahko kaj več napisal šele čez teden ali dva.

Cena novega je bila 9k. Moč v homologaciji je smešno nizka (12kW), kar je fajn za poceni registracijo. Predvidevam, da so ga Italijani spravili čez Euro 5 homologacijo na štand gasu (en vijak omejuje odpiranje gasa).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Satao pravi:

sej zato pa sofer rabi šolo…lej, to je sam moj predlog…🤷🏼‍♂️

moj ima 61.234km..in je bil ze 2x delan veliki servis…kjer se pregleda vse od prvih vilic, ventile se štela, itd…

ja sj, voznika pošlji v šolo, jaz se ne ubijam tako kot on, sploh pa nimam gsa :P (z vsemi kufri.)

 

 

aha..ok...jaz na cestnih tudi nisem menjal tesnil, tule bo pa verjetno treba kaj prej.

Veš tole debato nisem začel, ker bi me šola zanimala, al pa karkol v zvezi s tehniko vožnje.

 

Razmišljam omenil sem, ker sem opazil, kaka je lahko razlika v teži, kaka je razlika v hodu vzmetenja, ko sem 500exc vozil.

Tule smo šli na Porezen, enostavno ne moreš z mojim hitrej nekje ker ga ubiješ, ni vzmetenje doraslo pa še pretežek je. Agregat bi šel z lahkoto, celo gume grabijo, pa vzmetenje ne zmore več. Namesto v tretji pulit po grbinah moram v drugi itd..

292348205_5404807269588781_1219063294832359747_n.thumb.jpg.46fed5ff263323b0793056b1045d496b.jpg

291956513_5404807549588753_4478072414091015965_n.thumb.jpg.7ce19d49afda83ef1ebc28397f3a1e3b.jpg

Nočem pa iti popolnoma v isti smeri, da bi imel tak primeren moped (exc500 in podobno), ki je absolutno zabaven, lahek, grabi povsod, ker se ne vidim, da bi z njim najprej 200km odvozil, potem pa kak makedam ali podobno.

Ko sva z Mihatom zamenjala je z mojim kmal šel v maline, masa je masa, po blatu prime pol manj. Žal se ga moraš navadit in voziti temu primerno. Tudi v blatu ne zagrabi tako kot oranžko z bobki na gumi. Sicer pa ne vidim interesa zakaj bi ga v blato rinil, pa potem dve uri kopal da ga vn skopljem. Recimo 150 kg še zvlečem vn s struge, 220 je pa mal težko :P (preverjeno)

V osnovi, kot sem zapisal malce gledam in razmišljam o nečem lahkem, pa dokaj poceni, nočem se pa odreči vetrni zaščiti, udobju, pa seveda potovalni zmožnosti, torej bodo gume še vedno delno za cesto.

Je kar nekaj zadev v tej smeri primernih, od 690, 701, pa nekaj kar so prej omenili fantje...časa mam še veliko. Tudi 790 nisem prerastel, le spoznal kje so mu omejitve. Za tisto kar se pa sedaj turistično vozim je večkot dovolj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 28 minutami, DAMI34 pravi:

V osnovi, kot sem zapisal malce gledam in razmišljam o nečem lahkem, pa dokaj poceni, nočem se pa odreči vetrni zaščiti, udobju, pa seveda potovalni zmožnosti, torej bodo gume še vedno delno za cesto.

Ko boš kaj takega našel, pa le "razsvetli" še nas ostale (meni to ni uspelo) .

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, franc pravi:

Ko boš kaj takega našel, pa le "razsvetli" še nas ostale (meni to ni uspelo) .

lp

sj nisem reku, da bo meni :P

tist kr maš ti je zlo blizu.

 

Satao ne razume, da mene "light" ali advenčr vožnja izven asfalta ne zanima zaradi premagovanja težav, tekmovanja, ampak ker občasno rad kam pridem. Do kakih lepih razgledov, če se le da se težavam izognem. :D

Sem pa zihr, da nekaj takega kot je hondica zgoraj, al pa kak podoben moped, z malce bolj solidno pnevmatiko, daljšim hodom vzmetenja, lažje in dlje prerinem po odsekih, kjer me pri 790 začne boleti srce.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

tist kr maš ti je zlo blizu.

Najbližje. Samo še vedno daleč od želja.

O udobju, vetrni zaščiti in cenovni ugodnosti, lahko samo sanjaš.

Sem kar nekaj prepotoval z njim, samo je to bolj "stanje duha" kot primernosti. Veter ti onemogoča, da bi potoval (na daljše razdalje) več kot 100-110km/h. Vožnja po AC je nevarna, ker zaradi vibracij ne vidiš v ogledala (ne pomaga nič, ne druga ogledala, ne protivibracijski poviški) .

Cena in stroški (vzdrževanja) , pa je bolj stvar sreče (nikakor pa ni poceni) .

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, Tedybear pravi:

Ne mi rečt, da boš tudi ti prestopil mejo in se podal v nelegalno ritje po hostah in travnikih...😠

 

pred 21 minutami, DAMI34 pravi:

Mene "light" ali advenčr vožnja izven asfalta ne zanima zaradi premagovanja težav, tekmovanja, ampak ker občasno rad kam pridem. Do kakih lepih razgledov, če se le da se težavam izognem. :D

Točno to mene zanima. Ne rijem po travniku, niti po hostah. Je brezveze. Če sem pa na enem "puklu", hočem pa na sosednjega, se pa ne peljem naokrog, če je kje gozdna cesta kjer se vozijo s traktorjem. 

Ampak naj te ne skrbi Tedy. Ker sem strastni gobar, poberem smeti, ki jih dobim v hosti in nesem v dolino. Sploh me moti ko po poseku kmet pusti plastenke od pijače ter embalažo od olja\benza na samem kraju. Tko da je to nek "odpustek" tistih 3% ko se peljem tam kjer se "nebi smel". :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 51 minutami, franc pravi:

Najbližje. Samo še vedno daleč od želja.

O udobju, vetrni zaščiti in cenovni ugodnosti, lahko samo sanjaš.

Sem kar nekaj prepotoval z njim, samo je to bolj "stanje duha" kot primernosti. Veter ti onemogoča, da bi potoval (na daljše razdalje) več kot 100-110km/h. Vožnja po AC je nevarna, ker zaradi vibracij ne vidiš v ogledala (ne pomaga nič, ne druga ogledala, ne protivibracijski poviški) .

Cena in stroški (vzdrževanja) , pa je bolj stvar sreče (nikakor pa ni poceni) .

lp

točno to. Sicer bi lahko nadgradil veterno, ampak skoraj ni potrebe, niso to agregati za pulit po AC. Vzdrževanje ni poceni, to tut vem.

Se pa poigravam z mislijo, ker si lahko privoščim. V garaži je 790ka in husa. Slednja zlahka nadomesti tisti lepši in lažji del ofroad turizma, ki ga sedaj opravim s 790, pa še malce boljša je. Bi pa moral investirat v zaščito, kar mi smrdi (790ko sem že vsaj 4x po tleh ruknil, pa ni nobene škode, husa pa tega ne bi prenesla), pa še nekaj drobnarij, kot je vsaj zračni predfilter. Pa še vedno je ne bi toliko zlorabljal kot 790 in to zgolj, kot si omenil, vzdrževanje ni poceni.

In potem ostane prostor za drugi moped, v kolikor 790 gre od hiše, za težje, mal bolj tehnične zadeve. Še vedno pa ne za pravi hard enduro, skoke, dirkanja ter podobno kar maherji zmorejo in si lahko privoščijo celo s težjimi motorji.

Zdej parametre sem si postavil, ne predrago, tja do max 10kek, še raje 6 :P z nižjo težo 150kg bi bilo idealno , z malce bolj terenskimi gumami a še vedno za asfaltne transferje. Vse ostalo me niti toliko ne biriga, torej konji in kubiki so sekundarni, recimo 500-600ccm bi bilo idealno.

Kaj se bo iz tega izcimilo, pa res nimam pojma. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 33 minutami, skalar36 pravi:

 

Točno to mene zanima. Ne rijem po travniku, niti po hostah. Je brezveze. Če sem pa na enem "puklu", hočem pa na sosednjega, se pa ne peljem naokrog, če je kje gozdna cesta kjer se vozijo s traktorjem. 

Ampak naj te ne skrbi Tedy. Ker sem strastni gobar, poberem smeti, ki jih dobim v hosti in nesem v dolino. Sploh me moti ko po poseku kmet pusti plastenke od pijače ter embalažo od olja\benza na samem kraju. Tko da je to nek "odpustek" tistih 3% ko se peljem tam kjer se "nebi smel". :) 

Da ne omenjamo, koliko neraziskanih cest in poti je v naši soseščini. Legalno dovoljenih. Bosna je prepredena z njimi. Ma kaj bosna, en Trnovski gozd nima ne konca ne kraja potk :D

Sem mnenja kot ti. Da ni bistven znak kje se pelješ, ampak v kolikor je pot je pot (pustmo pešpoti in singltraile). Ne vidim poante, da s tem nastane huda škoda. Bolj je bistveno obnašanje voznika, od odmetavanja smeti, do namernega ritja po kakih travnikih. ajd, če se zapelješ tistih 10m do neke točke, ni potrebno kake hude škode storiti, se da tudi v izi.

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nekaj v tem stilu, meni se zdi ropotuljica kar živahna

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglej si "Itchy boots" na Youtube. S takim potuje čez ameriko. Pretežno po stranskih cestah, pa je menjala zadnjo vzmet in se občasno pritožuje, da ga "zmanjka" . Sredstva ji, glede na uspešnost kanala, niso problem.

Zanimiva zadeva, samo malo dvomim, da je to, to kar iščeš.

lp

ps. če bi že kupoval bi vzel "navadnega" , manj svari za polomit, cenejši in edini minus (v primerjavi z "rally" ) mu je manjši rezervar

Popravljeno . Popravil franc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, franc pravi:

Zanimiva zadeva, samo malo dvomim, da je to, to kar iščeš.

 

najbrž ni. Tak kot pravi Skalar, preveč vložka bi bilo potrebno pa si potem na 10 kek.

AJP pr7 je tisto kar iščem :D sloko, lahko, dovolj močno. Žal pa šepa prodajna in poprodajna podpora. (pa cene nisem niti omenil :P )

 

pred 6 urami, greg570 pravi:

Teža ni ovira 🙂

vlcsnap-2022-10-21-11h17m58s905.jpg

ni, za v klance sploh ne, še lepše grabi :P

KTM se z lahkoto dvigne preverjeno, ven iz kanala ga pa težje povlečeš.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!