Skoči na vsebino

Adventure riding (light off road, vse izven asfalta, teorija, od vožnje do opreme, ter prosti čvek v zvezi s temo)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

TET : TET uradna stran 

Testi ADV motorjev, ADV opreme, vodeni dnevni treningi na poligonih, vikend treningi z vožnjami in challenge dogodki, kratke video vsebine iz poti, koristni nasveti in še in še

Spletna stran: https://www.advspirit.eu/ FB profil: https://www.facebook.com/profile.php?id=61556725967368 Instagram profil: https://www.instagram.com/advspirit.eu/

ACT:

ACT HR_V01.GPX ACT It V01.GPX ACT RO v01 2.GPX ACT_Pyrenees_V01.GPX ACT-GR V01.GPX ACT-PT V1-80.GPX

fa325-ACT_Italy.gpx

Priporočene objave

Objavljeno

To kar sem napisal zgoraj.

S krajšim prestavnim razmerjem gre občutno lažje.

Bistvena razlika je a gre 10 km/h ali 20km/h (vsaj meni) .

"Spustiš" v prvi, kolo se vrti (mašina zavira ravno prav, drugače pa malo popraviš z zavoro) in se da brez drame speljat "marsikaj" . Profiji tega ne rabijo za navadne smrtnike pa pride prav. Če gre kaj narobe, pa pustiš da crkne (in imaš "avtomatsko ročno" ) to velja za gor in dol.

lp

Objavljeno

se strinjam. 790ka ma kar kratko prvo (po normalnih ne razbrazdanih strminah zavira čisto dovolj zame, GT je bil groza v primerjavi s 790), ampak dajte razumet nekaj:

motor sem spuščal ugasnjen, kot klado. Vržeš v prvo, ne rabiš zadnje zavore, ker doziraš zaviranje s sklopko, pa obe nogi lovita motor. meter po meter. cm po cm

 

Objavljeno

Razumel.

Kadar ni ravno prepad in ima iztek, je lažje, hitrejše in precej bolj udobno, da se zadnje kolo vrti in zavira motor (mašina) , ker to "spuščanje" (z ugasnjenim) je kar garanje, še posebno če so kakšne skale ( "skoki" ) vmes.

lp

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred eno uro, franc pravi:

Razumel.

Kadar ni ravno prepad in ima iztek, je lažje, hitrejše in precej bolj udobno, da se zadnje kolo vrti in zavira motor (mašina) , ker to "spuščanje" (z ugasnjenim) je kar garanje, še posebno če so kakšne skale ( "skoki" ) vmes.

lp

to se absolutno strinjam. Načeloma, če ni kolesnic in vem kaka je podlaga, se mnogo raje peljem, nimam problemov z zaviranjem oz doziranjem obeh zavor. Ampak v tem primeru, bi to bil recept za katastrofo. Fotke ne pokažejo strmine, gladkih gum brez oprijema in sipke zdrsle podlage. Tako pa sem pomagal še jaz z nogama celemu mopedu, da ni zdrsnil. Če bi se odpeljal, pa ne bi mogel ven iz kolesnic ravno zaradi podlage in bi se zložil prečno (kot kolega, kljub kramparcam) oziroma še mnogo bolj. Še tako sem komaj zlezel ven, na spodnjem platoju.

Objavljeno

Kalu se mora vrtet, da se profil puca ( centrifugalna sila pa to ), drgač je vs profil poln blata in drsiiiiiii  si ne morš predstavljat .......   če ja pa nagib in dolžina klaca velika ( če je pa prisoten še prečni nagib, te pa itak tik tak zavrti ), gre vse hitrej in hudiča ne boš ustavu......

Objavljeno
pred 15 urami, Lipstick pravi:

Kalu se mora vrtet, da se profil puca ( centrifugalna sila pa to ), drgač je vs profil poln blata in drsiiiiiii  si ne morš predstavljat .......   če ja pa nagib in dolžina klaca velika ( če je pa prisoten še prečni nagib, te pa itak tik tak zavrti ), gre vse hitrej in hudiča ne boš ustavu......

ni blo blata, suha povrhnjica in sipko, le spodaj v dolini je bilo še nekaj blatnih luž. Se pa spust začne pred fotkami in je še bolj strm.

ps. moje kalu se nč ne puca ko se 1x blata naje, pa čeprav se vrti :P

 

Objavljeno

20210304_132154.jpg

Nanos neprevozen od Debelega vrha dalje

Objavljeno
pred eno uro, Dagobert pravi:

20210304_132154.jpg

Nanos neprevozen od Debelega vrha dalje

se mi je kr zdelo, da bo zadaj kaj takega. Na čavnu je še cesta v ledu, pa je bilo 8C

 

Objavljeno
Ob 26. 1. 2021 ob 19:05, DAMI34 pravi:

Tema namenjena debatam, vseh, ki se s kakršnim koli motorjem odpravijo izven asfaltne podlage, z namenom dosega cilja, razgleda, z namenom raziskovanja, lažji terenski vožnji, ki pa občasno zahteva tudi tehnično znanje. Ni pravi enduro offroad, je pa tema, ki zajema vožnjo po šodru, lepih utrjenih površinah, občasno blatu, kakemu prečkanju potoka, premagovanju raznih klancev in podobno. Tema, ki ni tekma na čas. Tema ki je Camel Trophy ne pa Pariz Dakar. Seveda pa so tehnike vožnje enake kot na pravem offroadu, trialu ali krosu. Le bolj izi je vse skupaj.

20210108_134447_HDR.thumb.jpg.43d8ba0b1217fb639cdc1155e61a7e2d.jpg

20210114_123358_HDR.thumb.jpg.cb3de3d53353c4901e5e4a705d50b02b.jpg

20210116_124738_HDR.thumb.jpg.f1826d77c3f86cecf6b856c31877a63f.jpg

20210126_133448_HDR.thumb.jpg.03ac7b03a83f7dcd391fda2f6624e1cc.jpg

20210126_135118_HDR.thumb.jpg.8da8233f8b521c0bf72ff0fc8c581aba.jpg

eno vprašanje, koliko res rabite prvo bremzo na terenu? Govorim za normalno ofroad vožnjo.

Namreč mam problem, od prometne dalje mam omejeno rotacijo in nagib (navzgor) dlani, pa potem dokaj težko, predvsem pri vožnji stoje navzdol, držim prst na zavori.

Navzgor sicer ni tak problem, pa tut zaviranja je manj, če pa je, kar z zadnjo pošlihtam.

 

 

124280109_3580323418703851_154001521386968409_n.jpg

125037476_3597302160339310_8466290940789162744_n.jpg

126147108_3605924749477051_1374704613778673281_n.jpg

131935314_3689495981119927_7094452561735277523_n.jpg

uporabljaš jo ko ti na zadnji bremza odpove :D, pa še takrat samo če je nujno ;) 

Objavljeno
pred 17 urami, MARE 65 pravi:

Dami kakšne gume imaš v planu?

Mitas E07+ 

Objavljeno

Da ne boš pričakoval preveč. Boljše od sedanjih ampak nič posebnega v kakšnih slabših razmerah.

lp

Objavljeno
pred 41 minutami, franc pravi:

Da ne boš pričakoval preveč. Boljše od sedanjih ampak nič posebnega v kakšnih slabših razmerah.

lp

vem vem, sem marsikaj pregledal in tudi govoril z uporabniki. Mal boljše so z več bočnega oprijema, za blato so isto problematične. Nočem pa preveč offroad gum ker, je naslov teme "advenčr rajding" :D in ker ga še vedno zlo zlo rad nažgem po asfaltu. Pa pričakujem, da se bo mogoče kaka meja kdaj odprla, potem je pa nekaj transferja vmes, nato pa šele teren. In dobro terensko gumo bi jaz z mojo vožnjo, z zlorabo na asfaltu prehitro uničil in bi bila spet nič posebnega, al pa celo nevarna na kakem mokrem asfaltu.

Če mi bodo pa premalo, bom naslednje izbral bolj ofroad orientirane. Ampak potem bi bilo smiselno tut motor menjat itd itd..never ending story.

Če sva poštena, je 790 adv S namenjen lažjemu in lepšemu terenu, ne pa skakanju, nabijanju itd..že sedaj včasih ugotovim, da bi mi bolj sedel daljši hod vzmetenja, pa še kaj in da bi bilo za resnejšo vožnjo bolje Ra nabavit.

Zaenkrat nisem še tam, oziroma hočem motor, da se tut komot 500km stran zapeljem po normalnih cestah.

 

Objavljeno

Meni se mitas 07 zdijo ok, točno za to kar opisuje Dami. Osebno se mi zdi problem edino pri večji hitrosti (AC) saj se vsaj pri meni pojavlja tresenje, ki smo ga probali rešiti s ponovnim centriranjem pa zgleda, da guma ni ravno uravnotežena in malo "opleta". Drži pa odlično tudi na asfaltu.

Rad bi pa probal Dunlop trailmax mission, pa jih baje ni še v Sloveniji v mojih dimenzijah (150/70-18 in 90/90-21).

Objavljeno

Sprednja E07+ fajn zgublja tlak. Sicer neka smesna hiba teh gum o kateri jamrajo precej po KTM 1290  in ostalih grupah na FB. V 10ih dneh iz 2.4 na 1.4 pri meni.... 

Objavljeno

Motoz tractionator GPS je cca tko k E07 sam bolš. V slo je ni, sam če je vja se jo da dobit.

Objavljeno
pred 18 minutami, Dagobert pravi:

Motoz tractionator GPS je cca tko k E07 sam bolš. V slo je ni, sam če je vja se jo da dobit.

Motoz imajo pri Adventure spec. Ampak njihova nova EU trgovina še ne obratuje zaradi birokracije. 

Objavljeno
pred 13 urami, MARE 65 pravi:

Meni se mitas 07 zdijo ok, točno za to kar opisuje Dami. Osebno se mi zdi problem edino pri večji hitrosti (AC) saj se vsaj pri meni pojavlja tresenje, ki smo ga probali rešiti s ponovnim centriranjem pa zgleda, da guma ni ravno uravnotežena in malo "opleta". Drži pa odlično tudi na asfaltu.

Rad bi pa probal Dunlop trailmax mission, pa jih baje ni še v Sloveniji v mojih dimenzijah (150/70-18 in 90/90-21).

tale Mission kar hvalijo po Tubi, deluje zlo zanimivo (oblika, profil), sploh sem prepričan, da bi za asfaltne transferje znala biti boljša od Mitaske, na terenu pa načeloma ne slabša.

ps. Širnik jo ima, kar vidim:

https://www.gumexl.net/moto-gume?product_id=148949&mfp=1f-moto-gume-irina[17]%2C2f-moto-gume-vi-ina[119]%2C3f-moto-gume-premer[141]%2C80f-moto-gume-proizvajalec[856]

product-148949-500x500.jpg.93657950902b7f93f6627cd032f5d30a.jpg

 

Jaz pa razmišljam, če bi spredaj raje E07 montiral (nekak mi deluje mehkejše in z boljšim oprijemom kot + ) zadaj pa 07+. Edin se bojim, da jo na asfaltu prehitro skurim.

Načeloma pa raje vozim mehkejše gume, bolj elastične, z manj tršo zgradbo.  Hm..Za bit da bi v tem primeru menja 2x spredaj 1x zadaj.

 

 

Objavljeno

Kission je top gumq, sam jo za afriko pred junijem nimajo v slo. 

Objavljeno

A tale BMW F800GS je dost kul za tak teren al kako?

Objavljeno

Za kakšen teren?

Objavljeno

Tale, ki se je vozil z mano, bi po domače rekel, da ni nekih bistvenih razlik, kar se tiče motorja v primerjavi z mojim. Dimenzije gum so dovolj, vzmetenja je dovolj, kar je po moji logiki za "soft ofroad " dovolj.

 

Objavljeno

a little joke, a little fun, a little jump :P

 

 

IMG_4838.jpg

IMG_4836 2.jpg

IMG_4835 2.jpg

vzmetenje ima še 30% rezerve, kar nekje pomeni, da bi šli skoki do 50cm višine :D, preden ga zabije

 

IMG_4834.jpg

Objavljeno
Ob 6. 3. 2021 ob 10:06, DAMI34 pravi:

...zadaj pa 07+. Edin se bojim, da jo na asfaltu prehitro skurim.

 

Vzami dakar verzijo.

Objavljeno
pred 14 urami, DAMI34 pravi:

 

IMG-4817.thumb.JPG.441c4bd432bd554c6654b3888ee38df9.JPG

Položaj podplata na stopalki ni ok.  Mal bi bilo treba naredit še na drži trupa. Drgač pa kr veselo naprej. Škoda edin ker gum nimaš pravih :D

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!