Skoči na vsebino

Honda NT 1100/CB1100X 2022


Priporočene objave

Objavljeno

Zanimivo...dobrodošla konkurenca iz Honde za Tracer MT09, Versysu 1000, BMW XR900 in Suzi V-Strom 1050, Triumphu Tigru sport...in še verjetno komu. Torej bo Honda "kravo" imenovano VFR 1200/Crossrunner upokojila.

 

1.png

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Meni najlepša izmed vseh, ki si jih naštel?. Kakšne bodo pa kaj karakteristike? Se že kaj ve?

Objavljeno (popravljeno)

AT na "litih" kolesih. Jim je le prišlo. Hondi mislim...

Zakaj bi rabil 18/21 col kolesa, voziš se pa le po asfaltu?

Popravljeno . Popravil MiNa
  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 2 urami, spartanbp pravi:

Zanimivo...dobrodošla konkurenca iz Honde za Tracer MT09, Versysu 1000, BMW XR900 in Suzi V-Strom 1050, Triumphu Tigru sport...in še verjetno komu. Torej bo Honda "kravo" imenovano VFR 1200/Crossrunner upokojila.

 

1.png

fazer1? :)

Objavljeno
pred 1 uro, Pajk pravi:

Meni najlepša izmed vseh, ki si jih naštel?. Kakšne bodo pa kaj karakteristike? Se že kaj ve?

Zelo všečno. 

Objavljeno

nt zgodovina.. nizka višina sedeža , integrirana stranska kovčka , kardan.. nova nt - nič od tega..

Objavljeno

Sicer oblikovno všečna,a mal težka zadeva se mi zdi, manual cca 238kg, dct 248kg, pa par konj čez stotko kar pomeni ta višji reg. razred ?

 

Objavljeno
pred 20 urami, spartanbp pravi:

Torej bo Honda "kravo" imenovano VFR 1200/Crossrunner upokojila.

tej kravci recemo Crosstourer ? in skoda upokojitve - par updatov, sirse gume, kak dodaten konjic in kaksna kila manj pa bi bil mir par let.. 

Objavljeno

V4 bodo upokojili :(  ker jim je kao pre-drag za proizvodnjo in usklajevanje z okoljskimi standardi..........drugače pa, Crosstourerja bi lahko že v osnovi naredili samosvojega, kot pravo Hondo.....ne pa le poceni "predelava" na odličnem agregatu, od vfr 1200 so nekoliko predelali okvir in na zunaj nardili še neko "fake" obliko ........kljub temu, bi ga kasneje lahko tudi dopolnili z vso ne-potrebno opremo, sicer "nujno" v tem razredu za EU, da bi bil bolj konkurenčen EU proizvajalcem, pa jim ni bil interes......največjemu proizvajalcu motorjev na svetu......z ogormnimi resursi znanja, tehnologije......kot "hondoist po srcu", sem razočaran nad tem kakšno strategijo ima Honda za nas v EU, ne samo pri motorjih tudi v avto industriji......

Ta model ...vsaj všečen na pogled, vendar zopet neka šparovna varinata......cilj, agregat od AT obesit na X modelov, dvovaljnik, beri mal sestavnih delov in poceni, na športnem potvalniku ?image.gif  saj bo šlo samo.......spet bo tako, da ne moreš reč da je šit od motorja, prav tako, pa ne da je biser.........v tem primeru še agregat ni to, kot pri  vfr  :(   prodajal se bo, ker je Honda in verjetno vsaj agregat kvalitetno narejen.....

kje so časi novih modelov vfr 800 in BB1100X    v "svojih" časih vodilna v svojih razredih, še sedaj lepa in legendarna  :worship:        na žalost zgodovina

Objavljeno (popravljeno)
pred eno uro, Luka66 pravi:

agregat od AT obesit na X modelov

Nekako tako kot KTM, en agregat...

Sprednji del zelo podoben hišnemu izdelku.

312685_2021_HONDA_X-ADV-scaled-red.thumb.jpg.83bf137e48ea69ccfeadd71e7ac8bbc1.jpg

Hondi manjka nekaj "enostavnega" med 700 in 800ccm. Se že nekaj časa piše o obujanju TA. Upam, da kaj spesnijo preden res ostarim, da ne bom več za na dve kolesi :P.

Nismo vsi za 1000+ kubikov in 100+KW.

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno
Ob 23. 8. 2021 ob 14:07, Pajk pravi:

Meni najlepša izmed vseh, ki si jih naštel?. Kakšne bodo pa kaj karakteristike? Se že kaj ve?

Motor od Honde Africa Twin, torej preko 100 KS zagotovo. Je pa tule še ena varianta, ta mi je lepša.

 

 

Brez naslova.png

pred 3 urami, MiNa pravi:

Nekako tako kot KTM, en agregat...

Sprednji del zelo podoben hišnemu izdelku.

312685_2021_HONDA_X-ADV-scaled-red.thumb.jpg.83bf137e48ea69ccfeadd71e7ac8bbc1.jpg

Hondi manjka nekaj "enostavnega" med 700 in 800ccm. Se že nekaj časa piše o obujanju TA. Upam, da kaj spesnijo preden res ostarim, da ne bom več za na dve kolesi :P.

Nismo vsi za 1000+ kubikov in 100+KW.

Saj je NC750X čisto spodoben motor. Pa v novi verziji se mi zdi skoraj 60 KS.Pa tudi lep je.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 4 urami, MiNa pravi:

Nekako tako kot KTM, en agregat...

Sprednji del zelo podoben hišnemu izdelku.

312685_2021_HONDA_X-ADV-scaled-red.thumb.jpg.83bf137e48ea69ccfeadd71e7ac8bbc1.jpg

Hondi manjka nekaj "enostavnega" med 700 in 800ccm. Se že nekaj časa piše o obujanju TA. Upam, da kaj spesnijo preden res ostarim, da ne bom več za na dve kolesi :P.

Nismo vsi za 1000+ kubikov in 100+KW.

Ne gre za KM, kubituro in isti agregat, predvsem za kakšen agregat, kakšne komponente................gre za to da se je, največji proizvajalec bajkov, pojem za dirkanje in različne naslove v moto športu, izgubil v povprečju vsega, predvsem pa v svoji viziji in poslanstvu na račun dobička......delal so V4 800ccm.....kdo še v tistih časih?  Štancajo bajke, nižjih kubitur v velikih proizvodnih številkah za Azijo......

Marketing???  Kako so izkoristili MM naslove v GP, so dalo kako limitirano serijo Repsolk njemu in sebi v čast na trg, ki bi se prodajal za med.....so izkoristili Gajserjeve naslove.......čista nula.

Izdelujejo že itak enostavne bajke 500, 700, 750ccm v različnih verzijah, ceneno in enostavno, en disk spredaj, plastike vidno "kitajske", itd.......pač namenjeno določeni skupini kupcev, vendar Honda je v zgodovini vedno ponudila nekaj več, nekaj unikatnega, hightech, tudi kaj za moto in tehnične sladokusce......tukaj so sedaj na žalost nula.....če odmislimo GW.......Ducati in BMW sta jih prehitela za svetlobno leto......

Se strinjam, da jim manjka marsikateri model, med drugim tudi prava 21 col endura srednjega razreda......čeprav to že "skoraj" imajo v NC750X enostavna izpeljanka treh modelov na istem "gruštu" .......lahko je kao nejked športak, lah je tudi endura.... kr neki :(    me prav zanima kaj bodo ščarali skupaj tokrat za ta razred......od AT "grušt" in NC agregat povrtan na 800ccm in 85KM......pa bi že lahko bilo to.

Sedež, tega novega bajka, ki je na sliki všečen se mi zdi povem enak kot na moji VFR-ki pred 15 leti, verjetno tudi je........vse čim ceneje.........praktično v zadnji 10 letih razen AT niso dali nič novega omembe vrednega za Hondo na trg...........in ukinili kup modelov in agregatov......

Da ne bo pomote, govorimo današnjem času in standardih..........in o Hondi, pojmu za motociklizem, največjemu proizvajalcu motociklov na svetu, z vsemi resursi, ki jih ima......tako, da Hondi trenutno še marsikaj manjka........na žalost.

Objavljeno

Kaj pa vem, meni se pa ne zdi prava pot, da vsako modelno leto proizvajalec vrta po cilindrih in dodaja kilograme ter navlako.

Motorji so danes precej zmogljivi, tudi rang od 600 dalje.

Za moje pojme je NC z vsemi izpeljankami zadetek v polno.

 

Objavljeno
pred 16 minutami, Snečer pravi:

Za moje pojme je NC z vsemi izpeljankami zadetek v polno.

Zakaj se potem še vedno voziš z Verysom? Po moje je pa Versys boljši oz. vsaj lepši od te Honde :)

Objavljeno
pred 53 minutami, vandrovec pravi:

Zakaj se potem še vedno voziš z Verysom? Po moje je pa Versys boljši oz. vsaj lepši od te Honde :)

ravno iz istega razloga, ker je versys tudi zadetek v polno in ima vse, kar imajo veliki...

Objavljeno

a se lahko držite teme honda-nt-1100cb1100x-2022 ?

cb je bila od cb360 naprej 4 cilindre .. 

nt je bila v izvedenki naked in potovalna ..

to sedaj je kar nekaj .. pa ne mi govorit da ne znajo naredit potovalnega motorja s kardanom ali pa lepega nakeda.. včasih so imeli vse kar ti srce poželi..

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 4 urami, spartanbp pravi:

 

 

 

Brez naslova.png

 

Tole pa izgleda vrhunsko. 

Objavljeno
pred eno uro, Snečer pravi:

ravno iz istega razloga, ker je versys tudi zadetek v polno in ima vse, kar imajo veliki...

Res je Kawa dober bajk, vendar mu fali še ogromno, da bi imel, kar imajo "veliki", žal, kot tudi Hondi NC...........ni jih za primerjat s premium I ali D znamkami, ker so razlike ogromne, od vsakega vijaka naprej, kar se kaže konec koncev pri cenah, čeprav povsem pretiranih........... vsak pač namenjen drugim kupcem, odvisno kaj komu kaj pomeni in je pripravljen to tudi plačati.

Objavljeno

sploh se ne morem odločit. Lepo/nelepo..honda ni več honda. Zaenkrat, mogoče ko jo vidim v živo spremenim mnenje.

Pa 2 cilindra? eh..

 

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Objavljeno

 

2 hours ago, thumper said:

to sedaj je kar nekaj .. pa ne mi govorit da ne znajo naredit potovalnega motorja s kardanom ali pa lepega nakeda.. včasih so imeli vse kar ti srce poželi..

CB1000R Neo Sports Cafe je kar soliden izdelek. V CB1100x naj stlačijo malo zaprt I4 motor od Neo-ta, v NT-jko pa dvovaljnik. Problem rešen. 

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
Ob 23. 8. 2021 ob 12:19, spartanbp pravi:

Zanimivo...dobrodošla konkurenca iz Honde za Tracer MT09, Versysu 1000, BMW XR900 in Suzi V-Strom 1050, Triumphu Tigru sport...in še verjetno komu. Torej bo Honda "kravo" imenovano VFR 1200/Crossrunner upokojila.

 

1.png

To je neki fotoshop.

Če pogledate podrobno, ima zajle za plin. Africatwin jih nima več

  • 5 tedne pozneje...
Objavljeno
Ob 1. 10. 2021 ob 9:58, Erikcslo pravi:

 

Malo bi jo bilo treba še "naviti"...na vsaj 115KM... 

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Dvovaljnik.... čez en teden bo vse znano. 

 

Objavljeno

Sem se pogovarjal z enim iz Honde. Cene bodo 14 za navadno in 15 tisoč za DCT. Pa stranske kovčke bo imela integrirane v zadnji del. Torej kot Deavillka.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!