spartanbp Objavljeno Oktober 22, 2021 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 22, 2021 pred 33 minutami, Joker pravi: Počakaj da bo na trgu. Me zanima, kako popoln bo ta motor... Motor je od Africa Twin. Imaš možnost nakupa DCT. Meni je to čisto sport-touring motor po izgledu. Kot sem napisal, majhna teža za ta segment malce športne težnje (za solo voznika, normalno).
Scarabeo 500 Objavljeno Oktober 22, 2021 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2021 Če hočeš posebno - lep motor se kupi Italijana ali angleža. Vse ostalo pokrije japonc. raza, MiNa in Tedybear 3
Joker Objavljeno Oktober 22, 2021 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2021 pred 8 minutami, spartanbp pravi: Motor je od Africa Twin. Imaš možnost nakupa DCT. Meni je to čisto sport-touring motor po izgledu. Kot sem napisal, majhna teža za ta segment malce športne težnje (za solo voznika, normalno). Ne govorim o agregatu ampak motociklu kot celoti. Tako kot si ti razložil pomanjkljivosti Tracerja kot celote. Osebno pa težko verjamem, da bo en lastnik Versisa 1000, le tega zamenjal za tole Hondo. Morda po 65. letu starosti... Vem pa da bodo nekateri tole Hondo kupili samo zato, ker je Honda. In kakšnega tudi poznam. GoBobi in MiNa 1 1
spartanbp Objavljeno Oktober 22, 2021 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 22, 2021 pred eno uro, Joker pravi: Ne govorim o agregatu ampak motociklu kot celoti. Tako kot si ti razložil pomanjkljivosti Tracerja kot celote. Osebno pa težko verjamem, da bo en lastnik Versisa 1000, le tega zamenjal za tole Hondo. Morda po 65. letu starosti... Vem pa da bodo nekateri tole Hondo kupili samo zato, ker je Honda. In kakšnega tudi poznam. Kdo bodo kupci, ne bi vedel, prodajne številke bodo govorili zase. Ampak Honda NC750X recimo tudi ni na nivoju motorne moči ali teže v primerjavi z Versys 650, Tracer 700 ali Suzuki 650 V-Strom, je pa bolje prodajana od vseh Sedaj pa glavno vprašanje; zakaj potem ljudje kupujejo NC750X, Versys 650, Tracer 700 ali Suzuki 650 V-Strom (po novem tudi Triumph 660). Po moje zato, ker nimajo za kupiti bilo kaj drugega, kar je včasih tvorilo srednji razred sport-touring v preteklosti. Recimo, da je Honda spoznala, da si kupci pač ne želijo wannabe sport, sport-touring, super-moto, superbike, terrain itd...cross-overjev & instektoidnih stree-fighterjev, ki niso ne šiš, ne miš , ampak si želijo tapravega sport-touring ali GT-ja po domače. Drugače si Hondino odločitev ne znam razlagati. Back to the roots Dam pa Hondi en veeeeelik + za pogum.
XTR Objavljeno Oktober 22, 2021 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2021 (popravljeno) 3 hours ago, spartanbp said: 229 kg mokre teže. To je lahko za sport-touring motor. Corner ABS ne rabi, saj ta motor ne nagovarja športne kupce, kot Kawa Z-1000 SE ali pa novi Suzuki GSX 1000 ST. Ta motor nagovarja športno potovalne kupce. Torej tiste, ki se želijo poleg vožnje v dvoje še malo športno peljati. Kar krave tipa FJR 1300 ter RT1250 zagotovo niso Ker so 50 kg težje. 238kg in 248kg DCT so prave teže. Samo 4 kg manj od stare CBF1000F. Ta z cornering abs-om je močna, a umirjen voznik pa ne more naleteti na oviro sredi zavoja? Tracer 9 ima pol aktivno vzmetenje in cornering abs... Je res tako zanič, da ga klasika od honde prekaša? In vse to za podobno ceno. NT1100 bo za penziče.. CB1100X bo prava..če bo sploh kdaj. Popravljeno Oktober 22, 2021. Popravil XTR
DAMI34 Objavljeno Oktober 22, 2021 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2021 pred 18 minutami, XTR pravi: 238kg in 248kg DCT so prave teže. Samo 4 kg manj od stare CBF1000F. Ta z cornering abs-om je močna, a umirjen voznik pa ne more naleteti na oviro sredi zavoja? Tracer 9 ima pol aktivno vzmetenje in cornering abs... Je res tako zanič, da ga klasika od honde prekaša? In vse to za podobno ceno. NT1100 bo za penziče.. CB1100X bo prava..če bo sploh kdaj. mislim da cornering abs, ne igra nobene vloge pri nakupu. Zaviranje v ovinku s cornering al pa brez..lej, nisem opazil neke razlike, ker nihče ne nabije zavor v ovinku na smrt. Z900 se je 2 leti prodajal samo z abs, popolnoma brez vseh drugih bombončkov. Če pa gledam hondo, da ima barvno tv v smislu carpleya, da ma mode vožnje, vetrno zaščito...ja, mogoče bo za penziče, ma veliko penzičev kupi spet motor. V bistvu je tudi ST moped (kawasaki z1000sx, suzukigt) za penziče, za strice, ki so se skobacal dol s supersport mašin. edin Maus noče odrast. Tracer 9 nima semiaktivnega vzmetenja. Še marsikateri dražji model ga nima.
XTR Objavljeno Oktober 22, 2021 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2021 12 minutes ago, DAMI34 said: mislim da cornering abs, ne igra nobene vloge pri nakupu. Zaviranje v ovinku s cornering al pa brez..lej, nisem opazil neke razlike, ker nihče ne nabije zavor v ovinku na smrt. Z900 se je 2 leti prodajal samo z abs, popolnoma brez vseh drugih bombončkov. Če pa gledam hondo, da ima barvno tv v smislu carpleya, da ma mode vožnje, vetrno zaščito...ja, mogoče bo za penziče, ma veliko penzičev kupi spet motor. V bistvu je tudi ST moped (kawasaki z1000sx, suzukigt) za penziče, za strice, ki so se skobacal dol s supersport mašin. edin Maus noče odrast. Tracer 9 nima semiaktivnega vzmetenja. Še marsikateri dražji model ga nima. V temi GSX-S 1000 GT je spraševal o cornering ABS-U. V kritičnih situacijah je lahko odločilen... Ja, Z je bil brez elektronike, sport touring gum se pa nisi upal namestiti. Pa tako korajžen na gasu.. Tracer 9 ima naprednejše vzmetenje od nove Honde. Tukaj preberi.. https://ultimatemotorcycling.com/2021/09/11/2021-yamaha-tracer-9-gt-review-23-fast-facts/ Še po naše.. http://www.moto1.si/yamaha-tracer-9-gt-pol-aktivno-vzmetenje-in-quickshifter-serijsko/
DAMI34 Objavljeno Oktober 22, 2021 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2021 pred 18 minutami, XTR pravi: V temi GSX-S 1000 GT je spraševal o cornering ABS-U. V kritičnih situacijah je lahko odločilen... Ja, Z je bil brez elektronike, sport touring gum se pa nisi upal namestiti. Pa tako korajžen na gasu.. Tracer 9 ima naprednejše vzmetenje od nove Honde. Tukaj preberi.. https://ultimatemotorcycling.com/2021/09/11/2021-yamaha-tracer-9-gt-review-23-fast-facts/ Še po naše.. http://www.moto1.si/yamaha-tracer-9-gt-pol-aktivno-vzmetenje-in-quickshifter-serijsko/ Semiaktivno ima samo GT verzija. Tracer 9 ima nastavljivo. Ok, en model ga ima in je verjetno precej dražji, mislim da bo honda bolj igrala konkurenco tracerju9 https://www.yamaha-motor.eu/si/sl/products/motorcycles/sport-touring/tracer-9-2021/techspecs/ . Torej cena 12-13 jurjev Semikativnega nima niti ninja1000sx SE, ima ga samo najdražji model Versisa (SEmodel) za 17kek. Verjetno debata o gumah in zakaj jih nisem na zja dal, je nebistvena v tej temi, sicer pa sem povedal zakaj jih nisem dal mar ne. Brez pomagal je imelo zja še veliko uporabnikov MSja. Najmanj 2 al tri ti lahko naštejem. Zakaj sem omenil Zja prej, ker se je dobro prodajal. Ampak v primerjavi s konkurenco je bil absolutno premalo opremljen. Šele čez 2 leti so dodal ostalo šaro.
XTR Objavljeno Oktober 22, 2021 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2021 14 minutes ago, DAMI34 said: Torej cena 12-13 jurjev 14.490€ osnovna, DCT za doplačilo 1100€ Dodatna oprema za doplačilo. vir: avto.net
spartanbp Objavljeno Oktober 22, 2021 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 22, 2021 pred 59 minutami, XTR pravi: 238kg in 248kg DCT so prave teže. Samo 4 kg manj od stare CBF1000F. Ta z cornering abs-om je močna, a umirjen voznik pa ne more naleteti na oviro sredi zavoja? Tracer 9 ima pol aktivno vzmetenje in cornering abs... Je res tako zanič, da ga klasika od honde prekaša? In vse to za podobno ceno. NT1100 bo za penziče.. CB1100X bo prava..če bo sploh kdaj. Za penzioniste.... No, da povem...sem si lastil Suzukija GS1000E, torej motor ki je vrgel s trona Kawasakijevo legendo Z900, poznanega kot "Frankensteinstochter". Seveda že dolgo časa nazaj. No, tisti motor je bil ob izidu pravi "superbike", imel 90 KS ter 255 kg mokre teže. Elektronska pomagala - kaj je to Tale Honda pa ima 100 KS ter dober navor, pa težo 239 kg. Hmmm...nisem jaz kriv, če se današnji motoristi ne znajo več peljati brez elektronskih pomagal. Bog jim daj žegen, mi smo že bili srečni, če nam platno ni štrlelo ven iz gum Pravkar, XTR pravi: 14.490€ osnovna, DCT za doplačilo 1100€ Dodatna oprema za doplačilo. vir: avto.net Počakajmo
DAMI34 Objavljeno Oktober 22, 2021 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2021 pred 5 minutami, XTR pravi: 14.490€ osnovna, DCT za doplačilo 1100€ Dodatna oprema za doplačilo. vir: avto.net torej ji bo konkurenco dobro tolkel tracer 9 (ne rabiš GT )
Scarabeo 500 Objavljeno Oktober 22, 2021 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2021 pred 4 minutami, spartanbp pravi: Bog jim daj žegen, mi smo že bili srečni, če nam platno ni štrlelo ven iz gum Dva dogodka iz teh cajtov - kolegova. Jaz sem imel samo bicikl. Ker si je nabavil japonsko zverino in vsi smo jo občudovali. Vožnje so bile v stilu malo levo malo desno, samo, da te je videlo čimveč občudovalcev. No, naposled je zmanjkalo gume in nato še skoraj platna - vse to pa je stalo in težko dobiti pri nas. Je šel kolega menjati gumo v Avstrijo. Na servisu jih je skoraj kap, videlo se je več platna kot gume. Druga štorija. S kolegi so šli na Grobnik. Pa je bil čas za vračanje domov. Se posedejo na svoje mrcine in gasa. Start uspel, le enemu ne. Ponovno v ler, pa 1. pa ne gre, pa ponovi postopek - saj mašina tuli, samo v prazno. Sestopi in ugotovo, da je brez ketne. Zanimivi cajti, ja. Še sreča, da nisem imel motorja. Ja, pa rolanja po malinah je bilo veliko. Vsi akterji so pa še živi - hvalabogu. raza, Mavti in spartanbp 1 2
raza Objavljeno Oktober 22, 2021 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2021 (popravljeno) Ja po gume smo hodili v Avstrijo in s seboj nosili ščipalnik za nohte, da smo z nove gume "cufke" stran ščipali in potem iskali po polju luže in blato, da smo jih zamazali, da nebi na carini opazili novih gum. To so bili časi, ja, zdaj se pa iz "belega kruha desetih vrst" norca delamo..... Popravljeno Oktober 22, 2021. Popravil raza Scarabeo 500, Kawasaki_rider, MiNa in 5 others 8
Popularna objava Zok Objavljeno Oktober 22, 2021 Popularna objava Opozori Objavljeno Oktober 22, 2021 (popravljeno) 5 hours ago, spartanbp said: 229 kg mokre teže. To je lahko za sport-touring motor. Corner ABS ne rabi, saj ta motor ne nagovarja športne kupce, kot Kawa Z-1000 SE ali pa novi Suzuki GSX 1000 ST. Ta motor nagovarja športno potovalne kupce. Vem, da se je v 20 letih marsikaj spremenilo, tudi klasifikacija razredov motociklov... ...ampak 235 je imela polno nalozena Aprilia Futura pred 20 leti, pa je takrat veljala za sport touring motor, tudi precej velik moped je. Bolj sportne kupce je nagovarjal Falco ki se vedno ni supersportnik, a je Futura je proti njem ena velika tezka krava - kar se mase tice sem mislil, da bo v dveh desetletjih vsaj za kakih 10% nizja... Cornering ABS je za "penzjonerja" ravno tako koristen kot za nekoga, ki vozi dosti na limitu. Z manj izkusnjami kriticnih situacij se prej naredi neumnost, ko do situacije pride... Bolj razumem izbor DCT, menjalnik se na touringu uporablja bolj pogosto kot spreminja nastavitve podvozja npr. Ne vem pa zakaj bi nujno potreboval aktivno vzmetenje - na misel mi pride le ce se pogosto menja situacija sam/v dvoje.. ...ali pa just because I can. Mi je padel tale moped v oci, ampak karkoli na njem pogledam, se vedno mi je bistveno bolj vsec Suzuki GSX 1000 GT. Sem malo zenki omenil, pa je ze severni veter popihal skoz dnevno sobo... ...bom se enkrat napeljal na to temo ko bodo kosti spet cele. ? Popravljeno Oktober 22, 2021. Popravil Zok boki brm, DAMI34, Tedybear in 7 others 7 3
spartanbp Objavljeno Oktober 22, 2021 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 22, 2021 pred 4 urami, Zok pravi: Vem, da se je v 20 letih marsikaj spremenilo, tudi klasifikacija razredov motociklov... ...ampak 235 je imela polno nalozena Aprilia Futura pred 20 leti, pa je takrat veljala za sport touring motor, tudi precej velik moped je. Bolj sportne kupce je nagovarjal Falco ki se vedno ni supersportnik, a je Futura je proti njem ena velika tezka krava - kar se mase tice sem mislil, da bo v dveh desetletjih vsaj za kakih 10% nizja... Cornering ABS je za "penzjonerja" ravno tako koristen kot za nekoga, ki vozi dosti na limitu. Z manj izkusnjami kriticnih situacij se prej naredi neumnost, ko do situacije pride... Bolj razumem izbor DCT, menjalnik se na touringu uporablja bolj pogosto kot spreminja nastavitve podvozja npr. Ne vem pa zakaj bi nujno potreboval aktivno vzmetenje - na misel mi pride le ce se pogosto menja situacija sam/v dvoje.. ...ali pa just because I can. Mi je padel tale moped v oci, ampak karkoli na njem pogledam, se vedno mi je bistveno bolj vsec Suzuki GSX 1000 GT. Sem malo zenki omenil, pa je ze severni veter popihal skoz dnevno sobo... ...bom se enkrat napeljal na to temo ko bodo kosti spet cele. ? Bodi tiho....jaz sem jo komaj gor spravil ? Zok 1
Joker Objavljeno Oktober 24, 2021 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2021 https://avto-magazin.metropolitan.si/moto/novice/hpnda-nt1100/
raza Objavljeno Oktober 24, 2021 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2021 Ob 21. 10. 2021 ob 20:30, raza pravi: The NT1100 will arrive in dealers in January with the standard model priced at £11,999 while the DCT version will cost £12,999. 11,999£ = 14,200€ =klasika 12,999£=15,422€ = DCT Bo zdaj razumljivo glede predvidene cene. Pri uvozniku Motoceneter AS Domžale so znane tudi cene. Za različico s standardnim menjalnikom bo potrebno odšteti 14.490 EUR, za model s samodejnim DCT pa 15.590 EUR.
spartanbp Objavljeno Oktober 24, 2021 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 24, 2021 pred 11 urami, raza pravi: Pri uvozniku Motoceneter AS Domžale so znane tudi cene. Za različico s standardnim menjalnikom bo potrebno odšteti 14.490 EUR, za model s samodejnim DCT pa 15.590 EUR. Pocakaj na akcije. Ker 14 jurjev pa tale motor ni vreden, sorry. Res ni. Fazer03 1
spartanbp Objavljeno November 11, 2021 Avtor Opozori Objavljeno November 11, 2021 Še test....sicer hvalijo na 1000PS, vendar pa tudi grajajo šparanje. Ker cena ni ravno majhna. https://www.1000ps.de/testbericht-3008658-honda-nt1100-reise-motorrad-im-test-2022
Markisan Objavljeno November 16, 2021 Opozori Objavljeno November 16, 2021 Sem prebral da je ta DCT manj napreden od tistega v novi AT 1100. Je to res? Kdo ve kakšne so razlike?
b2z25 Objavljeno November 16, 2021 Opozori Objavljeno November 16, 2021 NT bo imel isti model DCT kot AT 2021. Bi pa naj AT 2022 dobila nov model. Če sem prav razumel, bi naj delovanje novega modela DCT nadzorovala centralna enota, ki bo prepoznavala gibanje motorja in temu prilagajala ter po potrebi tudi omejevala prestavljanja (npr. da bi ne prestavljal v ovinku ali v strm klanec ipd.).
Fazer03 Objavljeno December 1, 2021 Opozori Objavljeno December 1, 2021 (popravljeno) Na 7.40 se testnik muči z nastavljanjem višine vizirja ... saj ne vem, ali bi se smejal ali je to za zjokat. Popravljeno December 1, 2021. Popravil Fazer03 DAMI34 in mladench 2
DAMI34 Objavljeno December 1, 2021 Opozori Objavljeno December 1, 2021 pred eno uro, Fazer03 pravi: Na 7.40 se testnik muči z nastavljanjem višine vizirja ... saj ne vem, ali bi se smejal ali je to za zjokat. SDGT ima podoben sistem, ki sicer odlično deluje, tudi med vožnjo, z eno roko, tole je pa zakomplicirana enostavnost. Fazer03 1
Kölm Objavljeno December 9, 2021 Opozori Objavljeno December 9, 2021 Dougcajt. Kugelschreiber, Joker in siks 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se