Skoči na vsebino

Honda NT 1100/CB1100X 2022


Priporočene objave

Objavljeno

Honda in nasplošno Japonci so popolnoma izgubili kompas. Po eni strani mi pa je prav všeč...v 70-ih, 80-ih in 90-ih so dobesedno uničili evropsko industrijo motociklov. Bili so vodilni, tako v tehniki kot v ceni.

Prvi zametki končanja prevlade Japoncev se vidijo v prvem in drugem desetletju novega tisočletja. Ker gre razvoj zelo hitro naprej, so jih nekatere evropske firme (kar jih je pač ostalo) pričele prehitevati. Kar ni slabo, sploh za nas uporabnike :)

Objavljeno
pred 2 urami, fico77 pravi:

Danes pa bo. Dan D

kdaj in kje ?

Objavljeno

Tapravi tourer, hvalabogu še imajo ene firme pamet. Prijetno sem presenečen, le cena še mora "pasati", pa bo.

Objavljeno

buhtl 

image.thumb.png.92e10e8c10614c1081c976848a7d83c3.png

sem si jo predstavljal bol vitko. Proti suzi in kavi je tole daleč od sporta. Malo razočaran (videz).

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred eno uro, mladench pravi:

buhtl 

image.thumb.png.92e10e8c10614c1081c976848a7d83c3.png

sem si jo predstavljal bol vitko. Proti suzi in kavi je tole daleč od sporta. Malo razočaran (videz).

enako, ne potegne

Objavljeno (popravljeno)
pred 2 urami, spartanbp pravi:

12 jurjev brez avtomatskega klumpa :) Tam nekje :)

12,000 je v funtih, kar znese 14,200€. Tam nekje.....

Pa še daleč od všečnosti! K skuter od spredaj.

Mogoče v živo pokaže kaj več.

Popravljeno . Popravil raza
Objavljeno
pred 1 minuto, Snečer pravi:

a v vsakem primeru lepše kot ... :) 

Hvalabogu da nekomu najlepše.

Objavljeno
pred 4 urami, raza pravi:

12,000 je v funtih, kar znese 14,200€. Tam nekje.....

Pa še daleč od všečnosti! K skuter od spredaj.

Mogoče v živo pokaže kaj več.

To bo verjetno z avtomatskim menjalnikom. Spredaj je velika ta Honda, zaradi zascite. Meni je pa vsec...direkten konkurent FRJ 1300 in BMW RS ali RT...tocno ne vem za BMW-ja, se pardoniram. 

Objavljeno
19 minutes ago, spartanbp said:

Meni je pa vsec...direkten konkurent FRJ 1300 in BMW RS ali RT...tocno ne vem za BMW-ja, se pardoniram.

Prej konkurenca F900XR, le da je malo bolj zabuhel in bolj potovalno usmerjen (tudi težji). Do "pravega" potovalnega motocikla mu še malo manjka (moči in opreme).  Dobra nadgradnja Crossrunner-ja 800, ker so se končno odpovedali staremu V-tec motorju in nič več. 

Objavljeno
pred 33 minutami, spartanbp pravi:

To bo verjetno z avtomatskim menjalnikom. Spredaj je velika ta Honda, zaradi zascite. Meni je pa vsec...direkten konkurent FRJ 1300 in BMW RS ali RT...tocno ne vem za BMW-ja, se pardoniram. 

The NT1100 will arrive in dealers in January with the standard model priced at £11,999 while the DCT version will cost £12,999.

11,999£ = 14,200€ =klasika

12,999£=15,422€ = DCT

Bo zdaj razumljivo glede predvidene cene.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 2 urami, raza pravi:

The NT1100 will arrive in dealers in January with the standard model priced at £11,999 while the DCT version will cost £12,999.

11,999£ = 14,200€ =klasika

12,999£=15,422€ = DCT

Bo zdaj razumljivo glede predvidene cene.

Hja...mogoce bo pa 1 £ = 1 € 

Novi Triumph je tudi presenetil s ceno.

Objavljeno
pred 3 urami, XTR pravi:

Prej konkurenca F900XR, le da je malo bolj zabuhel in bolj potovalno usmerjen (tudi težji). Do "pravega" potovalnega motocikla mu še malo manjka (moči in opreme).  Dobra nadgradnja Crossrunner-ja 800, ker so se končno odpovedali staremu V-tec motorju in nič več. 

Se ne strinjam...potovalni motocikli drugih proizvajalcev so resda mocnejsi in imajo vec navora....ampak so tudi bistveno tezji in tudi drazji. Konec koncev je potrebno gledati pri motorni moci razmerje KM/kg. Jaz Honde nikakor ne bi podcenjeval, saj je povsem jasno, komu namerava mesati strene in to so vecji potovalni motocikli drugih proizvajalcev, s tem da se zaradi manjse teze verjetno tudi prelaga enostavneje. Oprema se dokupi, to ni problem.

 

Ce bi ze izbiral, bi sam raje izbral to Hondo, kot pa ostale res "debele krave" iz tega segmenta.

Je pa res, da imajo vsake oci svojega malarja ;)

Objavljeno

Razmerje moči in teže ni nič posebnega. Ni peresno lahek motor in na ta račun ne bo pridobil na živahnosti. Ne rečem, da je slab, sem pa pričakoval več. Opremo boš pa verjetno težko dokupil.. ni cornering abs-a, ni aktivnega vzmetenja...

Objavljeno

Pravzaprav ne vem kam Honda meri s tem motociklom. Se mi zdi da v en prazen prostor nekam vmes. Tja kjer je Yamahin Tracer 9, ki ji bo najbrž tudi največja konkurenca. In meni osebno bolj potegne Tracer.  Že zaradi agregata.

Definitivno pa tole ni nobena zamenjava za Crosstourer.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred eno uro, XTR pravi:

Razmerje moči in teže ni nič posebnega. Ni peresno lahek motor in na ta račun ne bo pridobil na živahnosti. Ne rečem, da je slab, sem pa pričakoval več. Opremo boš pa verjetno težko dokupil.. ni cornering abs-a, ni aktivnega vzmetenja...

229 kg mokre teže. To je lahko za sport-touring motor. Corner ABS ne rabi, saj ta motor ne nagovarja športne kupce, kot Kawa Z-1000 SE ali pa novi Suzuki GSX 1000 ST. Ta motor nagovarja športno potovalne kupce.

 

Torej tiste, ki se želijo poleg vožnje v dvoje še malo športno peljati. Kar krave tipa FJR 1300 ter RT1250 zagotovo niso :) Ker so 50 kg težje.

 

 

Objavljeno
pred 22 minutami, Joker pravi:

Pravzaprav ne vem kam Honda meri s tem motociklom. Se mi zdi da v en prazen prostor nekam vmes. Tja kjer je Yamahin Tracer 9, ki ji bo najbrž tudi največja konkurenca. In meni osebno bolj potegne Tracer.  Že zaradi agregata.

Definitivno pa tole ni nobena zamenjava za Crosstourer.

To ni konkurent Tracerju, to se že na prvi pogled vidi. Tracer je cross-over. Kaj to pomeni;

Ima oklep - pa te ta ne ščiti pred vetrom.

Ima vetrobran - pa imaš vseeno turbulence.

Imaš motor - pa imaš zanič vzmetenje.

Imaš sedež za 2 - pa sopotnika ne moreš voziti brez da ne bi menjal zadnjega amortizerja.

Rad bi bil športen - pa imaš zanič fabriške gume.

Evo...cross-over :D

  • Haha 3
Objavljeno

To je večji brat model NC.

Sport touring, segment ki se najbolj prodaja in je najbolj uporaben na asfaltu.

 

Objavljeno
pred 9 minutami, spartanbp pravi:

To ni konkurent Tracerju, to se že na prvi pogled vidi. Tracer je cross-over. Kaj to pomeni;

Ima oklep - pa te ta ne ščiti pred vetrom.

Ima vetrobran - pa imaš vseeno turbulence.

Imaš motor - pa imaš zanič vzmetenje.

Imaš sedež za 2 - pa sopotnika ne moreš voziti brez da ne bi menjal zadnjega amortizerja.

Rad bi bil športen - pa imaš zanič fabriške gume.

Evo...cross-over :D

Počakaj da bo na trgu. Me zanima, kako popoln bo ta motor...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!