Zivnorc Objavljeno April 7, 2022 Opozori Objavljeno April 7, 2022 pred 19 urami, BRANE pravi: bom dobil prestavna razmerja od tomosove specialke, ki pa nimajo veze z originali na APN. drugače pa se res zobnike od 5. prestave obrne. iz piramide na avtomat in obratno. ... Hvala za info. ... za specialko imam tudi jaz, tko da se ti ni treba truditi. Ima 1. brzino 11-37 ... 6. brzina pa ima celo dve možnosti z različnimi sek. zobniki, koliko dolgo češ imeti 6. brzino. ... če pa "navaden menjalnik" za 6. brzino drži, da obrneš razmerje zobnikov, pa je broblem rešen... ... sej pravim, ne bi "kompliciral", ampak veliko jih piše (vsepovsod), da ni ravno idealno razmerje orig. zobnikov, če samo dodaš 6. brzino.... pa sem se hotel pozanimati kaka naj bi bila idealna razmerja prestav v menjalniku.... ... ne bom nič kompliciral več s tem, če bom naslednjo zimo imel kaj več časa, se mogoče res lotim tega "projekta" z obrnjenimi razmerji zobnikov 5. prestave.... Hvala!! BRANE 1
BRANE Objavljeno April 7, 2022 Opozori Objavljeno April 7, 2022 moja malenkost projekt Tomos opušča. smasher 1
bajkr88 Objavljeno Julij 25, 2022 Opozori Objavljeno Julij 25, 2022 Kot mulc sem sam vgradil 5. Prestavo v apn in je delalo super... Menju sm celo piramido se spomnim,.. zdej pa gledam da se dobi dva zobnika.. tole treba kj prešat al sam gor daš pa pravi lufti in je to to? https://www.cilinder.si/apn/6814-zobnik-5-prestave-master-apn4-apn6-atx-bt.html?search_query=Zobnik+apn&results=16 In pa zanima me kaj je bolje spredaj menjat zobnik al zadaj ? ..da bi probal še kak kmh iztisnit 😁
Zivnorc Objavljeno Julij 26, 2022 Opozori Objavljeno Julij 26, 2022 (popravljeno) ... v bistvu je naprešano na piramido, ampak še kar na lahko... tko, da ni problem dat dol tisti veliki zobnik, ki pride na sklopko, namesto zobnika 5. prestave pa je gor samo distančna puša, ki je samo vstavljena gor in nič naprešana... fino je, da imaš izvlekač (apciger) za dol potegnit veliki zobnik.... za nazaj dat gor oba zobnika, pa lahko tudi v primežu skup nazaj daš...al pa kako pušo uporabiš pa s kladivom.... pa ne na silo!!! ... če ne gre, raje uporabi večje kladivo.. pa ne direkt kovina na kovino! ali plastično kladivo ali pa bakreno kladivo... ali pa kak trši les podložiti... tudi na drugi strani piramide, kjer pride ležaj. ... fino bi bilo preverit, kak je moznik pod 3. prestavo (zobnikom), če ni deformiran ali zdrobljen... ampak ta problem se je pojavljal bolj pri E90, 15 SLC... al pa pri napiljenih mašinah..... ampak od navadnega APN bi pričakoval, da je moznik cel... ... na prestavni piramidi pa je samo puša, ki jo zamenjaš z zobnikom 5. prestave. ....le bodi pazljiv, da ga pravilno obrneš, da je tisti zamaknjeni del navzven, kjer pridejo distančne podložke in tista jeklena debelejša podložka. Glede verižnikov. Preštej, koliko jih je zadaj in spredaj... deli število zadaj s številom spredaj, pa boš videl, za koliko je razlika, če zamenjaš en zob spredaj ali zadaj.... po navadi je razmerje cca 1:2,5..... torej, če daš spredaj en zob več, je enako, če bi dal zadaj 2,5 zoba manj (seveda je to praktično nemogoče) in obratno.... .. če APN ni nič piljen, verjetno ne bo treba menjati verižnikov, ker ti bo 5. prestava vse skup podaljšala prestavno razmerje.... kvečjemu se bo znalo zgodit, da boš moral dati spredaj en zob manj ali pa zadaj enega več, da ti bo zvleklo 5. prestavo, kot prej recimo 4. prestavo... vendar ti bo v klanec bolje vleklo in imel boš malenkost krajša prestavna razmerja med ostalimi prestavami....da ti recimo, ko se pelješ v klanec, pa ko prešaltaš v 3. prestavo, ti ga ne bo zamorilo (preveč zmanjšalo obrate).... ... za dodat kak km/h je treba povečati moč... ne samo prestavno razmerje... Popravljeno Julij 26, 2022. Popravil Zivnorc bajkr88 1
raza Objavljeno Julij 26, 2022 Opozori Objavljeno Julij 26, 2022 Za kak km več s klanca ne rabi povečevat moči....za v klanc pa shujšat kako kilo, pa bo tud prec bolš. Đovk😜 Mavti in Zivnorc 2
bajkr88 Objavljeno Julij 26, 2022 Opozori Objavljeno Julij 26, 2022 Ja shujsat nesmem k sm ze zdej presuh 😅 Drgac pa ja , pomoje bo 40 bat pa zadaj manjsi zobnik in bo zaenkt ok 😁
Zivnorc Objavljeno Julij 26, 2022 Opozori Objavljeno Julij 26, 2022 pred 24 minutami, bajkr88 pravi: Ja shujsat nesmem k sm ze zdej presuh 😅 Drgac pa ja , pomoje bo 40 bat pa zadaj manjsi zobnik in bo zaenkt ok 😁 Mislim, da sem enkrat v tej temi nalepil link, kako brez kakih večjih predelav malo napiliti moped, da gre tistih 65 na uro....za kaj več so pa že večji posegi. Če misliš dat 5. prestavo, po mojem spominu ne potrebuješ menjat verižnikov. ...pa če boš razkopal mašino, zamenjaj vso ležajno tehniko...in simmeringe....pa bo mašinka ko nova....
bajkr88 Objavljeno Julij 26, 2022 Opozori Objavljeno Julij 26, 2022 Verjetno pozimi ko bo dolgčas.... Zdej bom gor ruknu 40bt pa zobnik..... To maš tik tak nrjen... Zivnorc 1
okramcjab Objavljeno Januar 24, 2023 Opozori Objavljeno Januar 24, 2023 Živ Iz mojega arhiva sem privlekel izpuh za E90 , ki je bil malce spremenjen, da se ga montira na APN. Izpuh E90 ali pa od petke (15 SL, SLC), je bila obvezna oprema na primorskih štirkah. V tej temi, pa še v kateri drugi se je pojavilo vprašanje, če je izpuh od E90 sploh resonančni, kot od petke. In kakšne so razlike med njima. Že SL in SLC nista enaka, ma to ni bistveno tukaj. Od petke ima v notranjosti konus in se da razstaviti, povleči ven. E 90 se razstavi samo deloma (dušilec), ostali deli pa so varjeni , kar se vidi že od zunaj. E90 ima vidne 4 točkovne vare na spodnji strani, ki držijo notranje prirobe. Poleg tega ima E90 daljše koleno za ca 3 cm. Kako je izdelan izpuh E90 v notranjosti nisem nikjer zasledil zato je sledila kolonoskopija in shema bistvenih elementov. Nekaj fotografij dušilca in izpuha je objavljenih že v prejšnjih postih drugih članov zato jih ne dodajam. Gravirana šifra na izpuhu: Tomos 211.680 Upam da bo to uporabno še za koga. raza, Zivnorc, Zok in 2 others 2 3
BRANE Objavljeno Januar 25, 2023 Opozori Objavljeno Januar 25, 2023 štirka z avspuhom od E90 ni šla. takrat smo mulci sklepali, da je bilo koleno predolgo. jaz sem uporabljal od petbrzinca, tistega postrani prisekanega.
bajkr88 Objavljeno Marec 7, 2023 Opozori Objavljeno Marec 7, 2023 se da kaj narest z lučmi na mopedu?? imam 6v elektriko in ne sveti nič.... kaka led ideja ?
franc Objavljeno Marec 8, 2023 Opozori Objavljeno Marec 8, 2023 Pomaga edino, da tuljavo približaš magnetu kolikor se da. Malo pomaga tudi "direktna" ozemljitev prednje luči (pri Apn 4 je tako) . Potem malo eksperimentiraš z močjo in voltažo žarnice. Načeloma potem sveti bolje, ni pa čudežev. lp bajkr88 1
Snečer Objavljeno Marec 8, 2023 Opozori Objavljeno Marec 8, 2023 (popravljeno) pred 20 urami, bajkr88 pravi: se da kaj narest z lučmi na mopedu?? imam 6v elektriko in ne sveti nič.... kaka led ideja ? Montiral sem led žarnico in sedaj zelo močno sveti. Z očesom seveda ne vidiš črne črte oz utripanja. Popravljeno Marec 8, 2023. Popravil Snečer
franc Objavljeno Marec 8, 2023 Opozori Objavljeno Marec 8, 2023 @Snečer Kako pa "ledice" prenašajo nihanje napetosti?
Snečer Objavljeno Marec 8, 2023 Opozori Objavljeno Marec 8, 2023 pred 36 minutami, franc pravi: @Snečer Kako pa "ledice" prenašajo nihanje napetosti? Sčasoma jih skuri
izibajker Objavljeno Marec 8, 2023 Opozori Objavljeno Marec 8, 2023 pred 2 urami, Snečer pravi: Montiral sem led žarnico in sedaj zelo močno sveti. Z očesom seveda ne vidiš črne črte oz utripanja. Kakšnega elektronika bi bilo za povprašat, če se te napetosti na lampah ne bi dalo malo omejiti (da ne bi prihajalo do večjih napetostnih špic) kar posledično verjetno slabo vpliva na življensko dobo LED-ic. Pa morda tudi kakšen primeren kondenzator, ki bi malo zgladil nihanja napetosti oz. posledično utripanja lamp. Verjetno se tudi na YT najdejo kakšne primerne rešitve.
Snečer Objavljeno Marec 8, 2023 Opozori Objavljeno Marec 8, 2023 Pravkar, izibajker pravi: Kakšnega elektronika bi bilo za povprašat, če se te napetosti na lampah ne bi dalo malo omejiti (da ne bi prihajalo do večjih napetostnih špic) kar posledično verjetno slabo vpliva na življensko dobo LED-ic. Pa morda tudi kakšen primeren kondenzator, ki bi malo zgladil nihanja napetosti oz. posledično utripanja lamp. Verjetno se tudi na YT najdejo kakšne primerne rešitve. tako je, "nekaj" se montira še, škatlica utripanja pa oko ne vidi, to je zaradi kamere, ledika utripa 100 do 120x na sekundo in tega oko ne zazna... na kameri pa se vidu
Snečer Objavljeno Marec 8, 2023 Opozori Objavljeno Marec 8, 2023 https://www.cilinder.si/zarnice/8619-zarnica-led-dmp-6v-ba15s.html jaz sem na aliju nabavil
Snečer Objavljeno Marec 8, 2023 Opozori Objavljeno Marec 8, 2023 oz na ebayu sem par nabavil https://www.ebay.de/itm/153687819204
izibajker Objavljeno Marec 8, 2023 Opozori Objavljeno Marec 8, 2023 pred 59 minutami, Snečer pravi: Sčasoma jih skuri Ravno danes sem doma zamenjal eno "crknjeno" led žarnico za 220V s "klasičnim" E27 navojem. Ker je imela namesto steklenega balona plastičnega (tanka bela mat plastika) sem jo zlahka odprl, da pofirbcam, kako izgleda notri. Polje 10kos led-ic (zelo podobne oz. verjetno enake kot v moto lampah), le da je tu seveda vgrajen še enostaven napetostni regulator, ki zniža omrežno napetost 220V na nizko napetost, optimalno za delovanje led. Je pa tako, da so led-ice v takih lampah vezane zaporedno (v seriji), in če crkne ena potem ne sveti več nobena. Bolj spretni bodo verjetno znali tudi posamične led-ice zamenjat.
GeeSXer Objavljeno Marec 8, 2023 Opozori Objavljeno Marec 8, 2023 ne rabiš zamenjat Preveri zvečer, v temi kako sveti svetlobo razprši da cesta sploh ni osvetljena pred 3 urami, Snečer pravi: Montiral sem led žarnico in sedaj zelo močno sveti. Z očesom seveda ne vidiš črne črte oz utripanja. izibajker 1
bajkr88 Objavljeno Marec 8, 2023 Opozori Objavljeno Marec 8, 2023 Ja to led na cilindru sm gledu ....sam nism vedu kok sveti ponoci in ce crkuje pol brezveze.... Bom meu za kako nočno furco na leto kr led na baterijo dodatno zraven in je mir 😂
smasher Objavljeno Marec 8, 2023 Opozori Objavljeno Marec 8, 2023 Jaz sem sicer za zadaj naštimal kolegu tako da mu ostane več energije za spredaj. Če imaš 2 žarnice eno reskiraj in preveri ali ima v grlu regulator napetosti ali samo upor. Tiste ki imajo čipovje bolje prenesejo nihanje. Če se ti da igrat lahko vgradiš en mali mostiček pa LM317 in s tem naštelaš na željeno voltažo in se višek kuri na regulatorju napetosti, mislim da več kot 1A tale žarnica nebi smela pokurit.
Zivnorc Objavljeno Marec 9, 2023 Opozori Objavljeno Marec 9, 2023 ...uff... ste se razpisal... ..kaj pa kej takega? https://www.aliexpress.com/item/1005001757439716.html?spm=a2g0o.productlist.main.21.4fb96fcaiAHWi2&algo_pvid=062364ab-b29c-4672-b98a-21f61650c397&algo_exp_id=062364ab-b29c-4672-b98a-21f61650c397-10&pdp_ext_f={"sku_id"%3A"12000017444701725"}&pdp_npi=3%40dis!EUR!18.17!16.36!!!!!%4021021a7216783407202291208d0765!12000017444701725!sea!SI!192576401&curPageLogUid=rQNzvZTLKcTQ ...6V usmernik - regulator ... pa daš potem lahko gor katerokoli LED na enosmerno napetost. ... Če je kak štromar tu, bo bolj natančno povedal, če je to v redu... na cilinder sem gledal, pa se mi zdi, da imajo samo 12V regulatorje.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se