Skoči na vsebino

Predelava Tomos APN 6 1986


Priporočene objave

Objavljeno

Tole mi deluje bol kot kondenzator kot regulator, kajti samo 2 žici? Masa in potencial in kaj po tem? 

Objavljeno

Tukaj je govora o 17W. Čudežev ne bo.

Pozabil sem vprašati: Koliko se greje (da ne skuri parabole) ?

lp

Pri Tomosu se da moč z zadnje žarnice preusmeriti na prednjo s 24v žarnico, samo potem zadaj samo "brli" .

Objavljeno
pred 3 urami, raza pravi:

Tole mi deluje bol kot kondenzator kot regulator, kajti samo 2 žici? Masa in potencial in kaj po tem? 

... sej... zato pa pravim, če je tu kak štromar, da bo natančneje povedal. 

...ampak, tudi če je tu not navaden diodni mostiček in kondenzator (pa še ostala drobnarija), bi bilo verjetno dovolj dve žici, pa masa...

Objavljeno
pred 7 minutami, Zivnorc pravi:

... sej... zato pa pravim, če je tu kak štromar, da bo natančneje povedal. 

...ampak, tudi če je tu not navaden diodni mostiček in kondenzator (pa še ostala drobnarija), bi bilo verjetno dovolj dve žici, pa masa...

Se pri nas tudi dobi. Nisem se poglabljal v vezavo, kako to gre. Eno je ozemljitev, drugo pa gor žica iz tuljave za luč.

https://www.frcomoto.si/si/tuljave/5012-regulator-napetosti-6v-univerzal.html

Usmernik ali regulator spremeni izmenično napetost , ki nastane v alternatorju v enosmerno napetost 6 V , ki se uporablja v električnem sistemu vozila in ohranja napetost v določenem tolerančnem območju.

Tako napolnite baterijo in zagotovite , da na primer žarnice ne pregorijo.

tak mam, ena žica za vse 3 žarnice, torej sprednja, zadaj tablica osvetlitev in zadnja pozicijska :)

za vse ostalo je roka :) 

IMG_20210412_140013.thumb.jpg.edf9d1c05b932705bec82f04cda96ffb.jpg

Objavljeno

...no...to je to, kar sem mislil, da je.... pa še ceneje, kot na alie press...

Objavljeno
Pravkar, Zivnorc pravi:

...no...to je to, kar sem mislil, da je.... pa še ceneje, kot na alie press...

ne spoznam se na elektriko sicer, opis mi ni všeč, ko piše o alternatorju in izmenični napetosti...

tuljava proizvaja najbrž enosmeren tok preko magneta...

verjetno pa je možno tudi tu uporabit pač samo kot regulator napetosti

bo že kdo povedal

Objavljeno

... pri Tomosu je izmenični štrom...če češ istosmernega, rabiš ta regulator.

Na Tomosu deluje vse na izmenični štrom... razen pri E-90, ali sprint, ki imata akumulator in regulator. To govorim za prestavne stare mašine...za novejše izvedenke ne vem, kako je narejeno....

Jaz sem nabavil nove elektrike za vse moje Tomose z usmernikom in regulatorjem napetosti (regler po domače), da ni težav s tem. Imam pa še vedno izhod za izmenični štrom za hupo in obratomer, recimo...

Ko je bila debata o LED.... če nimaš istosmernega štroma, moraš kupiti LEDico za izmenični štrom...

Objavljeno
pred 18 minutami, Zivnorc pravi:

... pri Tomosu je izmenični štrom...če češ istosmernega, rabiš ta regulator.

Na Tomosu deluje vse na izmenični štrom... razen pri E-90, ali sprint, ki imata akumulator in regulator. To govorim za prestavne stare mašine...za novejše izvedenke ne vem, kako je narejeno....

Jaz sem nabavil nove elektrike za vse moje Tomose z usmernikom in regulatorjem napetosti (regler po domače), da ni težav s tem. Imam pa še vedno izhod za izmenični štrom za hupo in obratomer, recimo...

Ko je bila debata o LED.... če nimaš istosmernega štroma, moraš kupiti LEDico za izmenični štrom...

imaš prav, to bo pravi odgovor oziroma tista "škatlica" zgoraj :) če hočeš met LED

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno
Ob 12. 2. 2022 ob 21:13, Zivnorc pravi:

.in to na 3.brzini,kjer je navor največji med zobniki na mozniku...

...itak da moznik odstriže.

20220212_204120.thumb.jpg.18e1718372a8c2135526862ffbdf6c3a.jpg

 

saj ne, da ne morem spat in sem siten ampak, trditev, da je zobnik 3. prestave najbolj obremenjen z navorom ne drži.
Na 1. piramidi je navor za vse enak in je produkt navora na glavni gredi in prenosa z sklopke na 1. piramido

Objavljeno

 

pred 8 urami, no_name pravi:

saj ne, da ne morem spat in sem siten ampak, trditev, da je zobnik 3. prestave najbolj obremenjen z navorom ne drži.
Na 1. piramidi je navor za vse enak in je produkt navora na glavni gredi in prenosa z sklopke na 1. piramido

...je res, kot praviš, glede enakega navora na 1. gredi in strižne sile na moznik, če "gledaš samo s te - pogonske strani"... ko mašina dela lepo enakomerno..

..če pa gledaš še po "prenosih naprej" in iz druge strani "povratne informacije od kolesa" (ne vem, kako naj se drugače izrazim), ko kolo cuka-ruka in se to "nabijanje" prenaša po prenosih, pa v praksi daleč najbolj trpi tretja brzina (od zobnikov z moznikom)... predvsem tudi zaradi tega, ker po kakih luknjah, makadamih...klancih itd.. več voziš v tej brzini, kot pa v četrti ali peti... in pa seveda dolžina moznika, ki seže malo več kot do polovice širine pesta v zobniku tretje brzine in ta "navor" deluje na precej manjšo površino moznika, zato ga odstriže.

Tudi ko razkoplješ piramido, je moznik vedno najbolj stolčen (ali celo zlomljen) pri tretji brzini, pri četrti manj...pri peti pa se komajda kaj pozna na mozniku.

...drugače pa ja... "matematično" gledano je pa na "1. piramidi" navor enak.

...lepo, da si opazil in komentiral...   :D 

Objavljeno

"povratna informacija" pa na notranje dele motorja pride največja v 5. prestavi, ker je zobnik 5. na izhodni gredi najmanjši.
Preobremenjen moznik v 3. prestavi pride izključno zaradi "polovičnega" nalega kajle

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!