Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


Priporočene objave

Objavljeno

Cenik je tak kokr se pustiš nategnit. vsaj pri Avtovalu je tko da v začetku sezone je manj popusta,bol ko gre sezona h koncu cenej ti dajo.Tist cenik pa je itak brezveze ker noben itak ne plača tolk motorja kokr tm piše.

Ja sej to mi je jasno sem vidu 2 leti nazaj ko sm se zanimu za nakup. K Avtovalu sm pršu lih iz službe pač oblečen bolj kot klošar me skor povohal, popusta tud ni blo na testno me niso klical. Pol sem šel pa proti koncu sezone mal bolj okrancan tja je blo pa naenkrat vse na razpolago.

Objavljeno

Ja sej to mi je jasno sem vidu 2 leti nazaj ko sm se zanimu za nakup. K Avtovalu sm pršu lih iz službe pač oblečen bolj kot klošar me skor povohal, popusta tud ni blo na testno me niso klical. Pol sem šel pa proti koncu sezone mal bolj okrancan tja je blo pa naenkrat vse na razpolago.

Star pregovor pravi - obleka naredi človeka ! !

Objavljeno

Star pregovor pravi - obleka naredi človeka ! !

 kriza pa prodajalce....

 

no, vsaj v večini so SLo prodajalci čustveno zavrti osebki...

Objavljeno

Ja sej to mi je jasno sem vidu 2 leti nazaj ko sm se zanimu za nakup. K Avtovalu sm pršu lih iz službe pač oblečen bolj kot klošar me skor povohal, popusta tud ni blo na testno me niso klical. Pol sem šel pa proti koncu sezone mal bolj okrancan tja je blo pa naenkrat vse na razpolago.

Čist isto sem jaz doživel pri Selmarju v Celju ... slabo uro sem se  sprehajal po salonu, pa niti blizu ni prišel noben. Potem je prišel sam šef in butnil tako ceno, da sem samo še rekel hvala in odšel ... včasih imam občutek, da jim je čist vseeno, če prodajo kaj ali nič ... :(

Objavljeno

Včasih je res težko razumeti te prodajalce.

Prejsšnji teden pri Selmarju sme želel pogledat novega GS. 2 prodajlca mi nista niti odzdravila, ker sta morala nujno srfati po FB (v steklu se vse vidi), tretji pa je prišel čez čas in mi je povedal, da je to najboljši motor na svetu, da imajo najboljše mehanike pri njih ipd.

Ko sem prosil za kako brošuro in predvsem seznam dodatne opreme za motor, sem dobil prospekte za čeladein obleke ter katalog za prejšnjega GS.

Ko sem ga vprašal, kaj naj s tem, mi je odvrnil, da se bom že še vrnil, če me bo kaj zanimalo.

No, zanimalo me bo, ampak pri njih ziher ne.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

ta stara Selmarca jih bo pa zdaj v kleti namakala v kislini  :grim

Popravljeno . Popravil corser
Objavljeno

Problem je, ker se zaradi majhne prodaje ukvarjajo s prodajo motorjev prodajalci avtomobilov, oziroma tisti, ki so trenutno v salonu. Redki saloni imajo zaposlenega prodajalca, ki se ukvarja izključno s prodajo motorjev.

Pri Darku Kavčiču na Cosmosu boste deležni pravega odnosa, on je zadolžen samo za prodajo motorjev in se na svoje delo dobro spozna, ker je v tem že leta. Prej je bil pri bivšem uvozniku BMWjev za Slovenijo Avto Aktivu.

Seveda pa morate vedeti, da so prodajalci že rahlo naveličani "kupcev", katerih prvo vprašanje je, koliko popusta bo. Pokažite pravo zanimanje za motor, ne samo težiti s ceno. To pride na koncu, ko točno več kaj hočeš.

Objavljeno

Grem mal zatežit za testno tanovga GS-a....pa da vidmo, he he.....bom kar s skuterjem uletu :-)

Ps....motolover.....si ti vozil za mano na črni kal v nedeljo z s1000rr.....sta bila dva na motorju?

Objavljeno

Problem je, ker se zaradi majhne prodaje ukvarjajo s prodajo motorjev prodajalci avtomobilov, oziroma tisti, ki so trenutno v salonu. Redki saloni imajo zaposlenega prodajalca, ki se ukvarja izključno s prodajo motorjev.

Pri Darku Kavčiču na Cosmosu boste deležni pravega odnosa, on je zadolžen samo za prodajo motorjev in se na svoje delo dobro spozna, ker je v tem že leta. Prej je bil pri bivšem uvozniku BMWjev za Slovenijo Avto Aktivu.

Seveda pa morate vedeti, da so prodajalci že rahlo naveličani "kupcev", katerih prvo vprašanje je, koliko popusta bo. Pokažite pravo zanimanje za motor, ne samo težiti s ceno. To pride na koncu, ko točno več kaj hočeš.

Z g.Kavčičem sem pa tudi sam govoril. Moram reči, da je prodajalec na mestu....mogoče mi letos proda GSja.

Objavljeno (popravljeno)

Pred časom smo imeli debato okoli "crash bar" ali je že kdo podrsal. No, nekdo je že, vsaj tako je napisal. Po tem videu sodeč, bi rekel, da je hudo dober...

 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=peQaeU4O_pA

Sej ta jih nima montiranih. Govora je bilo o SW motech zaščiti. Prilepil sem tudi fotke.

 

edit: Tule imaš link do fotke v tej temi. http://www.motosvet.com/tabla/topic/5950-bmw-r-1200-gs/?p=2009879

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno

Pred časom smo imeli debato okoli "crash bar" ali je že kdo podrsal. No, nekdo je že, vsaj tako je napisal. Po tem videu sodeč, bi rekel, da je hudo dober...

 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=peQaeU4O_pA

oj.....od zadnjič ko sem jih gor dal.......sem naredil že kar nekaj km.....do njih še nisem prišel, pa sem podrajsal že obe taci in centralni štender......zaenkrat BP

Objavljeno
...

Seveda pa morate vedeti, da so prodajalci že rahlo naveličani "kupcev", katerih prvo vprašanje je, koliko popusta bo. Pokažite pravo zanimanje za motor, ne samo težiti s ceno. To pride na koncu, ko točno več kaj hočeš.

 

A misliš, da je prvo vprašanje tipičnega kupca motorja, ki lahko stane tudi 20.000 € kakšen bo popust?

 

Sej noben nima težav s tem, če prodajalec ni najbolj podkovan, ampak je vsaj toliko spreten, da ti to pove in vsaj pokaže motor in da ustrezne brošure. Če pa je kak nadut pomembnež, ki misli, da ti dela uslugo s tem, ko ti pokaže motor, ga pač naj ima. Enostavno.

 

 

Ampak pustimo to...

 

 

Ima že kdo izkušnje z novim GS-om? Zanima me, kako se obnesejo LED glavne luči?

Objavljeno (popravljeno)

Danes se hočem zjutraj odpeljat na vožnjo. Motor vžgem, se pripeljem do vhodnih vrat, kjer ugasne. Štartam ponovno. Teče par sekund...ugasne. In tako parkrat. Ker je bila temperatura 32 stopinj si lahko mislite, kaj se je dogajalo pod jakno in čelado. Prekolnem vse bavarske inženirje in se spravim iskat napako. Hitro ugotovim, da gre za težavo z dovodom goriva. na levi strani odkrijem škatlico s hladilnimi rebri, za katero potem po brskanju po internetu ugotovim, da je regulator bencinske črpalke.

 

20130621_144655.jpg

 

Pa še iz spodnje strani, kjer je zažgan:

 

20130621_144705.jpg

 

Pač v odvisnosti od potreb dodaja napetost črpalki. demontiram, spodaj črna snov, podobna gumi, že odstopa od tiskanega vezja. Odluščim, spodaj vse zažgano. Ugotovim, da je ob robu ohišja iz kurč...ve litine, ki korodira, zašla voda in povzročila kratek stik na tiskanini. OK, gremo na internet. najdem tole stran, kjer je problem na široko opisan (da slučajno ne slišim koga nakladat o superiornosti bemflov!!!) : 

 

http://www.ukgser.com/forums/showthread.php?t=152727

 

nato še tole, kako se rešiš na terenu (hja, sredi Sahare imaš ziher internet in kabel, ne?)

 

http://www.hexcode.co.za/techinfo/electric-fuel-pump-controller

 

http://www.motorcycleinfo.co.uk/index.cfm?fa=contentGeneric.nvxszdkebklxuaer&pageId=233223#fpc_bypass

 

Nato kličem Selmarja v Maribor in tam mi povedo, da je bil moj moped že šestkrat vpoklican (res kakovostna firma, ni kaj %&#!!), pri enem vpoklicu so (v Nemčiji) zamenjali tudi ta kontroler. in zakaj potem ni črne barve kot novi? Hja, to seveda ne vedo. In zdaj naj zaradi njihove šlamparije kupim novega? Da jim jeb.. mamicu amatersku, BMW-ju bom naredil 1.000 x več škode z negativno reklamo, kot je vreden tisti jajc (no, po ocenah je vreden 1 $, ampak ga BMW-jeve zlatarske firme prodajajo od 104 € do celo 260 $ v ZDA !!!!). Kako bi jih vi prisilili, da priznajo tovarniško napako oz. neizvedbo zamenjave?

Popravljeno . Popravil DanAja
Objavljeno

Malo branja o "kakovosti" krave:  http://bmwr1200gsservicehistory.blogspot.com/

 

Samo spisek okvar do 100.000 milj:

 

Battery
Brake disc, front (6)
Brake disc, rear (3)(1 probably replaced unnecessarily)
Brake pads, front (3 sets, 12 pads)
Brake pads, rear (6 sets, 12 pads)
Charcoal canister
Clutch assembly (2)
Clutch cable
Drive shaft
Drive shaft boots
Fuel pump regulator (fuel pump electronics)(2)
Fuel gauge (replaced fuel pump assembly)
Seal, clutch input shaft
Seal, rear axle, inner
Seal, rear axle, outer (2)
Seal, speedometer pick-up
Seal, transmission, rear
Speedometer (replaced instrument cluster)
Splash guard rear (2)(Did not replace after 2nd one broke)
Spring strut, front
Spring strut, rear
Starter
Top box (inadequate fastening system)
Transmission

Objavljeno

Ker sem motor redno servisiral na pooblaščenem servisu v Grosuplju, so mi ta regulator preventivno, brezplačno zamenjali leto in pol po poteku garancije.              Zato BMW  :notworthy:

Objavljeno

Mogoče bi bilo zanimivo, da nalepiš še kakšno svojo težavo in ev. rešitev.. Tole lepljenje tujih zadev me malo spomni na modela iz metropole v eni drugi temi. Sam bom imel predvidoma konec meseca 120.000 km na GS l.2008 - pa poleg rednih servisev in treh akcij ni nič omembe (in stroška) vrednega.

P.S. Je pa res da mi do 100.000 milj še malo manjka. :-)

Objavljeno (popravljeno)

Ker sem motor redno servisiral na pooblaščenem servisu v Grosuplju, so mi ta regulator preventivno, brezplačno zamenjali leto in pol po poteku garancije.              Zato BMW  :notworthy:

V tem času si itak plačal še tri zraven...pa tudi moj je bil "redno servisiran", že vpoklicev je je toliko, da ni moglo bit drugače..BMW-ju pa bi se klanjal, če se jim take zadeve sploh ne bi dogajale. Nedopustno je namreč, da te moped takega cenovnega razreda pusti na cedilu kje v vukojebini. In potem bi moral del, ki crkne zaradi njihove nekakovosti, še kupit??? Če sem lastnik svete krave še nisem zaslepljen. Še ena taka, pa menjam!

Popravljeno . Popravil DanAja
Objavljeno

Mogoče bi bilo zanimivo, da nalepiš še kakšno svojo težavo in ev. rešitev.. Tole lepljenje tujih zadev me malo spomni na modela iz metropole v eni drugi temi. Sam bom imel predvidoma konec meseca 120.000 km na GS l.2008 - pa poleg rednih servisev in treh akcij ni nič omembe (in stroška) vrednega.

P.S. Je pa res da mi do 100.000 milj še malo manjka. :-)

Evo, tvoji želji je ugodeno:  http://www.motosvet.com/tabla/topic/38039-okvara-regulatorja-%C4%8Drpalke-za-gorivo-na-bmw-r-1200-gs/

Da pa se ne boš preveč matral po temi ti zaupam, da na terenu pač črpalko na direkt zvežeš na akumulator in se boš privlekel domov. Glede na tvoje (ne) okvare pa sklepam, da motor pač ne vidi drugega kot asfalt; nikoli mi ne bo jasno, zakaj si ljudje potem kupijo enduro motor, razen, če so nadmerski kot jaz.

Objavljeno

Nimaš alternative, pa srečno na cesti.

Objavljeno (popravljeno)

Glede na tvoje (ne) okvare pa sklepam, da motor pač ne vidi drugega kot asfalt; nikoli mi ne bo jasno, zakaj si ljudje potem kupijo enduro motor, razen, če so nadmerski kot jaz.

Nevem kakšno hudo enduro vožnjo ti zganjaš s 250kg..??..jaz imam še na asfaltu težave s temi kilogrami..

Popravljeno . Popravil jan999
  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Ne vem zakaj tolk jamraja za 2 (dva) "kestla" bencina na advenčerju. Bolj je jeba da motor ne pelje.

Men je zaradi gumijastega držala črpalke 1150gs stal v garaži3 tedne avgusta 2009. Del so mi pri Selmarju najprej obljubili v treh dneh, nato pa .....

Popravljeno . Popravil MiNa

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!