Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Priporočene objave

Slabo informiran si zadnje čase ;)

Nisem več toliko v Nemškem morju,zdaj plavam bolj v Jodlarskih jezerih ^_^

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj pravim, da je BMW Slovenija velik problem. Če bi poznal moj boj (z mlini na veter) s slovenskimi pooblaščenci, bi vedel, da se borim proti temu, da za drag motor in servis dobimo vozniki prst u rit, ne morem drugače rečt.

Ker sem si pobližje ogledala par nemških servisov, razumem kaj Nemci računajo - pa troli pri nas tega ne znajo izvajat.

Očitno si spregledala, da je bila "zamenjava" regulatorja opravljena v Nemčiji.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Očitno si spregledala, da je bila "zamenjava" regulatorja opravljena v Nemčiji.

Hja sej Turčinu u nemčiji se tud jebe za ventilator he he!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na to sem napeljeval.

Dopust mu je škodoval...ne mu zamerit...

 

Kako je potem z menjavo sijalk, če super duper ekstra low energy fensi LED crkne? Moraš kar motor menjat? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dopust mu je škodoval...ne mu zamerit...

 

Kako je potem z menjavo sijalk, če super duper ekstra low energy fensi LED crkne? Moraš kar motor menjat? 

takrat nrdijo vpoklic pa ti menjajo, itak si se skeširal že v štartu tko da maš vsaj povem mir  ^_^

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

takrat nrdijo vpoklic pa ti menjajo, itak si se skeširal že v štartu tko da maš vsaj povem mir  ^_^

 

Ne ne, ne mislim serijske napake, mislim ko od izstrošenosti crkne del, ko je motor že iz garancije...kot naprimer, če ti pri avtu crkne žarnica, jo zamenjaš, a kaj če tukaj crkne sijalka? ...kaj potem zamenjaš :P?...drag špas...Čeprav je nemški izdelek, ni rečeno, da bo delal za vedno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne ne, ne mislim serijske napake, mislim ko od izstrošenosti crkne del, ko je motor že iz garancije...kot naprimer, če ti pri avtu crkne žarnica, jo zamenjaš, a kaj če tukaj crkne sijalka? ...kaj potem zamenjaš :P?...drag špas...Čeprav je nemški izdelek, ni rečeno, da bo delal za vedno.

zdej bojo bmw-jaši se jezili k smetimo :P

verjetno so predvidli da bo doživljenska in če pač ne bo, bojo nrdili vpoklic, itak že u štartu plačaš za vsak šrauf malo več, tko da niso pol slučajno z vpoklici na zgubi :P mal heca 

Popravljeno . Popravil cikadina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čez par let, bodo tako ali tako tudi vsi ostali mopedi imeli LED žaromete, pa se boste takrat plastičarji spraševali kaj če crkne, kje bom dobil? Takrat bo itak poln ebay poceni kitajskih ledic.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čez par let, bodo tako ali tako tudi vsi ostali mopedi imeli LED žaromete, pa se boste takrat plastičarji spraševali kaj če crkne, kje bom dobil? Takrat bo itak poln ebay poceni kitajskih ledic.

 

Zdej sicer ne vem, na koga je to letelo, ampak če sem tudi jaz zdraven, boš mogu pogruntat, da si se fejst zmotil. Prej si ti plastičar kot jaz, lahko primerjava koliko ima kdo plastike...toliko o tem.

 

Sicer pa motiti se je človeško...vsak ima svoje mišljenje.... kajti LED tehnologija je ena velika šminka...Pa ne mi zdej o tem kako je boljš, pa manj troši pa nevem kaj...poglej še ceno LED/halogen,xeon, pa se lahko takoj nehamo pogovarjat. Zdej če si pa ti iz foha svetil tako kot jaz in veš več kot jaz, potem se iskreno opravičujem, če sem napisal kaj kar ni res...

 

Na avtu mi xenonka ni crknila od novega do 13 let, ko sem ga prodal. Bi pa najbrž bila draga, če bi se to zgodilo.

 

 

A bejš, si pogruntal, da so bli včasih avtomobili in svari delane na drugačen način kot danes? Si naredil napako, ker nisi povedal, koliko kilometrov je imel avto...seveda lahko 13let zdrži žarnica, če je pa avto obratoval samo 2leti, ostalo je bil parkiran (recimo)...isto se ti ne more strošit podvozje, če je avto večino časa parkiran na dvorišču pa cesto gleda samo od daleč...npr..doma na nemškem stroju za kar nekaj deset tisoč € je original Osram xeon je zdržala natanko 3leta...toliko o tem.

 

Men se pač osebno te novitete ne dopadejo preveč, pa ne da ne podpiram nove tehnologije, samo ko pride pa čas po menjavi ali čem drugim, naletimo pa na taužen novih problemo...da o ceni ne govorimo.

 

Tudi od kmeta motor bo čez 10let kot nov z prvo vgrajeno žarnico, če bo še do takrat tako lepo parkiran neregistriran :) hehe

 

lp

Popravljeno . Popravil HyperJack
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čez par let, bodo tako ali tako tudi vsi ostali mopedi imeli LED žaromete, pa se boste takrat plastičarji spraševali kaj če crkne, kje bom dobil? Takrat bo itak poln ebay poceni kitajskih ledic.

 

Zadnjo luč že dolgo imamo LED, in je džabe strošek za zamenjat, okoli 50 eur+, če sploh crkne.

 

Sprednja pa je večji problem oz. žaromet, bmw ima za hlajenje poseben hladilnik. 

 

Je pa res, kot so zgoraj napisali, da ko bo zadeva izpopolnjena in poceni, bodo vsi montirali, do tedaj pa to ni smiselno iz stroškovnega vidika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Snecer upam da se strinjava da je tehnologija popolnoma neprimerljiva za žaromet in za zadnjo luč oz. smernike. ž

Vsaka močnejša LED potrebuje dodatno hlajenje, še LED svetilka iz hoferja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnjo luč že dolgo imamo LED, in je džabe strošek za zamenjat, okoli 50 eur+, če sploh crkne.

 

Sprednja pa je večji problem oz. žaromet, bmw ima za hlajenje poseben hladilnik. 

 

Je pa res, kot so zgoraj napisali, da ko bo zadeva izpopolnjena in poceni, bodo vsi montirali, do tedaj pa to ni smiselno iz stroškovnega vidika.

 

Joj Snecer, ne bi zdej o zadnji luči, ker meni je že crknila in imam drugo že namontirano, od tega da motor še ni vidu 30kkm...cena ja 50€x2 ;)

 

Uglavnem smo prišli do spoznanja, da se pač doma ne bo dalo nič kaj dost zamenjat, če pa že, bo pa treba vseeno na uradni servis, da bo izbrisal indikacijsko lučko na računalniku, kot je to dosedaj na novejših avtomobilih...

 

Ljudem se zdi ta LED tehnologija super...sej je res moderna in izgleda lepo, samo noben se ne zaveda, da se led diodam na leto delovanja svetilnost zmanjša za cirka 10%, ne rečem, nemškim izpopolnjenim LED sijalkam prav gotovo manj, čeprav je še vseeno veliko....kar pomeni, da bo po 10letih svetila za 50% moči kot je svetila na začetku...

 

lp

 

 

Snecer upam da se strinjava da je tehnologija popolnoma neprimerljiva za žaromet in za zadnjo luč oz. smernike. ž

Vsaka močnejša LED potrebuje dodatno hlajenje, še LED svetilka iz hoferja.

 

 

Ja samo tu, LED žarnice ne igrajo tako pomembno vlogo, kot tiste steklene leče...brez leče je ledica še vedno samo ena neuporabna zadeva več.

Popravljeno . Popravil HyperJack
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vsak ima svoje mišljenje.... kajti LED tehnologija je ena velika šminka...Pa ne mi zdej o tem kako je boljš, pa manj troši pa nevem kaj...poglej še ceno LED/halogen,xeon, pa se lahko takoj nehamo pogovarjat. Zdej če si pa ti iz foha svetil tako kot jaz in veš več kot jaz, potem se iskreno opravičujem, če sem napisal kaj kar ni res...

Ja, ampak spomni se tega čez par let, ko bo "Z850" imel LED luč serijsko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Joj Snecer, ne bi zdej o zadnji luči, ker meni je že crknila in imam drugo že namontirano, od tega da motor še ni vidu 30kkm...cena ja 50€x2 ;)

 

Uglavnem smo prišli do spoznanja, da se pač doma ne bo dalo nič kaj dost zamenjat, če pa že, bo pa treba vseeno na uradni servis, da bo izbrisal indikacijsko lučko na računalniku, kot je to dosedaj na novejših avtomobilih...

 

Ljudem se zdi ta LED tehnologija super...sej je res moderna in izgleda lepo, samo noben se ne zaveda, da se led diodam na leto delovanja svetilnost zmanjša za cirka 10%, ne rečem, nemškim izpopolnjenim LED sijalkam prav gotovo manj, čeprav je še vseeno veliko....kar pomeni, da bo po 10letih svetila za 50% moči kot je svetila na začetku...

 

lp

 

Ja samo tu, LED žarnice ne igrajo tako pomembno vlogo, kot tiste steklene leče...brez leče je ledica še vedno samo ena neuporabna zadeva več.

Se strinjam in vem kar si napisal. Čeprav moj Z je imel pri 32.000km originalno zadnjo luč. Zdej jih ima spet 17.000 vidim na a_net :)

Popravljeno . Popravil krucymucy
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsakemu svoje. Zato pa je za vse potencialne kupce BMW pripravil dve varianti, klasika na H7 žarnice (no tudi te crkavajo) in LED varianto za pristaše novitet. Kaj je potem problem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsakemu svoje. Zato pa je za vse potencialne kupce BMW pripravil dve varianti, klasika na H7 žarnice (no tudi te crkavajo) in LED varianto za pristaše novitet. Kaj je potem problem?

Teste  stupide ..hehe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, to sem pa res opravičujem, sem spregledala.

Dosti je neupravičenega pljuvanja po BMWju (ne po BMW Slovenija) in že kar pavšalno berem. To se je pa za ujezit.

 

nordkap, osebno sem se potrudila (pa vem še za vsaj enega človeka), da so jim nagnali munchensko revizijo na vrat. Smrduhi se znajo za 2 uri zložit, ko so Nemci tam. Meni je blo noro zabavno kako so se po tistem z mano obnašali! :lol:

So pa v dobrem letu že pozabili, tko da...

 

Kolikor vem, je bila zgodba s KTMom mal drugačna... no, bi blo treba slišat obe plati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, to sem pa res opravičujem, sem spregledala.

Dosti je neupravičenega pljuvanja po BMWju (ne po BMW Slovenija) in že kar pavšalno berem. To se je pa za ujezit.

 

nordkap, osebno sem se potrudila (pa vem še za vsaj enega človeka), da so jim nagnali munchensko revizijo na vrat. Smrduhi se znajo za 2 uri zložit, ko so Nemci tam. Meni je blo noro zabavno kako so se po tistem z mano obnašali! :lol:

So pa v dobrem letu že pozabili, tko da...

 

Kolikor vem, je bila zgodba s KTMom mal drugačna... no, bi blo treba slišat obe plati.

jeb.š ti za dve uri, morali bi delati take nenapovedane štih probe, vsaj tako bi jaz zahteval, če bi bil glavni, pa take, da prideš lepo v civilu, ne napovedano, pr nas pa tako kot v politiki, ko pride eden od big bossov so vsi ritolizneži, ko pa je frei luft pa udri po siromahu, in žal še dolgo ne bo boljše.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, to sem pa res opravičujem, sem spregledala.

Dosti je neupravičenega pljuvanja po BMWju (ne po BMW Slovenija) in že kar pavšalno berem. To se je pa za ujezit.

 

nordkap, osebno sem se potrudila (pa vem še za vsaj enega človeka), da so jim nagnali munchensko revizijo na vrat. Smrduhi se znajo za 2 uri zložit, ko so Nemci tam. Meni je blo noro zabavno kako so se po tistem z mano obnašali! :lol:

So pa v dobrem letu že pozabili, tko da...

 

Kolikor vem, je bila zgodba s KTMom mal drugačna... no, bi blo treba slišat obe plati.

 

BMW razmišljanje. Če voziš bmwja, misliš da ti morajo slo. serviserji jesti iz roke? ne se hecat.

 

To so isti ljudje, ki servisirajo in delajo pri drugih znamkah.

 

Za tisto menjavo olja in "pregled" pa res ne rabiš nekega majstra (pri normalnih znamkah). 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj pravim, da je BMW Slovenija velik problem. Če bi poznal moj boj (z mlini na veter) s slovenskimi pooblaščenci, bi vedel, da se borim proti temu, da za drag motor in servis dobimo vozniki prst u rit, ne morem drugače rečt.

 

 

Hja čakaj malo, kaj pa ti pričakuješ, da ker si kupila BMW, da te bodo zdaj še po rokah nosili ali kaj? Morda častno stražo ob motorju?

 

Če kupiš kruh v trgovini, ti ga tudi prodajalka ne pride domov razrezat!

 

Saj to je zmotno razmišlanje določenih kupcev, ker mislijo, da kupijo določeno stvar, da se jim bo zato pol bavarske klanjalo. Prosim no, potrošnik (kupec) kot vsak drug.

Odvisno pa pa je, kakšen odnos ima pač dotična znamka do svojih kupcev - uporabnikov. Njim pa res ni mus ujčkat svojih strank.

Vpoklic motorjev pa morajo izpeljat dosledno, lahko bi se preko kupcev pozanimali o nadaljnji uporabi njihovih motorjev. Danes pri vsej tej tehnologiji pa res ni problem.

Popravljeno . Popravil BREITNER
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne pričakujem nič posebnega: samo, da je opravljeno kar piše na računu, da so uslužbenci povprečno prijazni in, da je value for money kolikortoliko ok, da je dobava rezervnih delov v časovnih okvirih.

 

Žal moram reči, da se na račun bentenja nekaterih lastnikov BMWjev zdi, kot, da iščejo iglo v senu in težijo za vsak drek. Servisi v Sloveniji imajo res precejkrat težave z osnovnim bontonom in zdravo logiko, mi pa izpademo sitnobe s čudnimi konstantno pokvarjenimi motorji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!