Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Priporočene objave

Lepo, jaz bi imel pa "špic lampe" (dolge luči in ne meglenke, saj zdi se mi da so to meglenke)

Upam,da sem bil dovolj jasen in slovničen. :kva1:

 

 

No od teh originalnih dodatnih luči ne pričakuj preveč na novih modelih pa imajo dodatne luči zelo dobro svetilnost!

 

No sej to sem opazil in jih ne bi imel, res je da si bolj viden, ampak čez gozdne variante je pa fajn če se naredi dan, ko vklopiš lampe, se pravi da sveti dlje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem kako se jim reče......meglenke ali špic lampe, ampak origimal led varianta sveti več kot odlično!

imam ves čas prižgane, pa ne slepi nasproti vozečih (vsaj ne preveč  :grrr ), osvetljuje pa super!

 

mogoče je samo moteč drugačen svetlobni odtenek v primerjavi z original žarometom.

 

lp,

 

andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

 

hvala za odgovore. V TC imam naročene dodatne LED luči Givi G-S320. Sem jih naročil decembra (-30%). Kar sem gledal na netu imajo odlično svetilnost pri majhni porabi. Samo stikalo pa je bolj bogo (vsaj na videz), zato bi ga rad nadmestil z originalnim. Samo 100€ pa ne dam.

 

lp


...jaz imam v delu BiXenon ;)

To pa tudi mene zanima. Mogoče malo več podatkov?

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo stikalo pa je bolj bogo (vsaj na videz), zato bi ga rad nadmestil z originalnim. Samo 100€ pa ne dam.

 

Malo čekiraj e-bay. Se originalni dostikrat pojavijo. Novi in rabljeni...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tkole je,

na prvi sliki je komplet z led lučmi, maš pa varianto tud z navadnimi lučmi, kakršne so bile na GSA do 2014.

Se strinjam, da je 100 evrov za stikalo preveč, samo varianta z komplet inštalacijo, relejem, varovalko, konektorji za 130 evrov je pa glede na ceno stikala zame še kr sprejemljiva.

 

V primeru, da nočeš dodajat novega stikala pa lahko uporabiš tole.

http://www.autoswitch.com/index.php

 

Preizkušeno deluje, mam uporabljenega za dodaten ventilator na RT-u, je mal več dela, strošek pa nekje okrog 30 USD plus rele in varovalka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tkole je,

na prvi sliki je komplet z led lučmi, maš pa varianto tud z navadnimi lučmi, kakršne so bile na GSA do 2014.

Se strinjam, da je 100 evrov za stikalo preveč, samo varianta z komplet inštalacijo, relejem, varovalko, konektorji za 130 evrov je pa glede na ceno stikala zame še kr sprejemljiva.

 

V primeru, da nočeš dodajat novega stikala pa lahko uporabiš tole.

http://www.autoswitch.com/index.php

 

Preizkušeno deluje, mam uporabljenega za dodaten ventilator na RT-u, je mal več dela, strošek pa nekje okrog 30 USD plus rele in varovalka.

Malo berem to zadevo pa me zanima v teh 130€ kaj je vse vsteto ker kar gledam pride kompled z LED lucmi cez 400€....za GS LC mislim...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo berem to zadevo pa me zanima v teh 130€ kaj je vse vsteto ker kar gledam pride kompled z LED lucmi cez 400€....za GS LC mislim...

Malce off-topic vendar gre omeniti eno negativno stran GS-a in ta je, da je originalna ali aftermarket oprema draga kot žafran. Še proizvajalci istih reči za različne motorje pri delih za bavarske kante fino nabijejo ceno.

Popravljeno . Popravil Fritz
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

 

 

Preizkušeno deluje, mam uporabljenega za dodaten ventilator na RT-u, je mal več dela, strošek pa nekje okrog 30 USD plus rele in varovalka.

 

Mene pa zanima, kakšen ventilator si montiral na RT-ja? Kje si ga nabavil? Vem da so jih imeli nekateri ameriški modeli kot org.opremo. A si ga vezal na kak termostat, pa ga potem avtomatsko vklapljaš z Avtoswitch-em, ali ga pač vklapljaš ročno sam po potrebi?

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo berem to zadevo pa me zanima v teh 130€ kaj je vse vsteto ker kar gledam pride kompled z LED lucmi cez 400€....za GS LC mislim...

Teh 130 € naj bi blo tole vendar govoriva še K25, prejšnja generacija.

Ko pa govoriva o K50 oz. LC pa rabiš naslednje:

Je res, da razni prodajalci ponujajo komplet okrog 400 evrov, jaz sem zračunal nekje okrog 380 evrov glede na kataloške, seveda pa so cene tud mal stvar pogajanj.

 

Glede cen, pa se mi zdi, da vsaj po mojem mnenju niso prav nabite, sem gledal npr. par LED luči original 200 €, podobne Givi, ..... pa nekje okrog 180 - 190 €.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Mene pa zanima, kakšen ventilator si montiral na RT-ja? Kje si ga nabavil? Vem da so jih imeli nekateri ameriški modeli kot org.opremo. A si ga vezal na kak termostat, pa ga potem avtomatsko vklapljaš z Avtoswitch-em, ali ga pač vklapljaš ročno sam po potrebi?

A ni to tema o GS-u?... :naughty:

Popravljeno . Popravil PrimozC
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

 

 

 

Mene pa zanima, kakšen ventilator si montiral na RT-ja? Kje si ga nabavil? Vem da so jih imeli nekateri ameriški modeli kot org.opremo. A si ga vezal na kak termostat, pa ga potem avtomatsko vklapljaš z Avtoswitch-em, ali ga pač vklapljaš ročno sam po potrebi?

 

 

 

Nabavil sem original, ventilator v UK, samo moraš pazit, ker je različen za letnik do 2010 in od letnika 2010 naprej, ohišje pa pri nas. Vse skupaj z Autoswitchom in relejem okrog 130 evrov.

Vklapljam ročno po potrebi, lotil pa sem se tega zaradi ene poletne kolone od Čateža do meje, k tud z motorjem ni šlo dost naprej in je bla temperatura olja že tolk visoka, da je blo treba motor ugasnit.

Sam ventilator je pa isti kot na F 650 al pa C1 samo ohišje je drugačno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ni to tema o GS-u?... :naughty:

 

RT je v bistvu lepši GS :kva1: ....oz.povedano drugače: isto sranje, samo drugo pakovanje :grim

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nabavil sem original, ventilator v UK, samo moraš pazit, ker je različen za letnik do 2010 in od letnika 2010 naprej, ohišje pa pri nas. Vse skupaj z Autoswitchom in relejem okrog 130 evrov.

Vklapljam ročno po potrebi, lotil pa sem se tega zaradi ene poletne kolone od Čateža do meje, k tud z motorjem ni šlo dost naprej in je bla temperatura olja že tolk visoka, da je blo treba motor ugasnit.

Sam ventilator je pa isti kot na F 650 al pa C1 samo ohišje je drugačno.

 

No saj zato sprašujem, ker sem tudi jaz že večkrat v kaki koloni obstal in nemočno gledal, kako teperatura raste v nebo. Hvala za odgovor!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To pa tudi mene zanima. Mogoče malo več podatkov?

 

lp

Za mojega GS-a sem jih delal, pa je GS prej šel od hiše. Gre se za najmanjše dobavljive BiXenon leče. Špic lampe oz. daljinke svetijo daleč, vendar nimajo širine...Zame neuporabne...meglenke imajo širino, pa nimajo dolžine...če jih nastaviš malo višje, močno slepiš ostale voznike. Zato sem si zamislil bixenon leče, zaprte v custom ohišju. Zadevo sem stestiral in dela zelo dobro. Potrebuješ napajanje preko svojega stikala ter povežeš signal na dolgo ter park luč. Park je za angel eyes, dolga pa signal za lečo, da se odpre ko prižgeš dolgo luč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

 

 

 

Mene pa zanima, kakšen ventilator si montiral na RT-ja? Kje si ga nabavil? Vem da so jih imeli nekateri ameriški modeli kot org.opremo. A si ga vezal na kak termostat, pa ga potem avtomatsko vklapljaš z Avtoswitch-em, ali ga pač vklapljaš ročno sam po potrebi?

 

 

 

Ne samo Ameriški modeli,tudi naši letečmeni imajo ventilatorje na vseh RT.....no vsaj meli so.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Touratechov xenon naredi dan...

A to tista dodatna pod glavno lučjo ali stranske lučke? Ker stranske lučke so hudo drage....418€ za kos... :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

 

 

 

Mene pa zanima, kakšen ventilator si montiral na RT-ja? Kje si ga nabavil? Vem da so jih imeli nekateri ameriški modeli kot org.opremo. A si ga vezal na kak termostat, pa ga potem avtomatsko vklapljaš z Avtoswitch-em, ali ga pač vklapljaš ročno sam po potrebi?

 

 

 

 

Takole zgleda tale ventilator in potrebni ostali deli v katalogu 

post-5391-0-04191200-1422713047_thumb.png

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No saj zato sprašujem, ker sem tudi jaz že večkrat v kaki koloni obstal in nemočno gledal, kako teperatura raste v nebo. Hvala za odgovor!

 

Pr men na GS-u se še ni vzdignila, zgleda ne vozim v kolonah al pa ne čakam. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pr men na GS-u se še ni vzdignila, zgleda ne vozim v kolonah al pa ne čakam. :grim

 

 

Tud jst še nism nikol doživel pri GS dvig temeprature, pa sem poleti velikokrat stal v koloni na semaforju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud jst še nism nikol doživel pri GS dvig temeprature, pa sem poleti velikokrat stal v koloni na semaforju.

 

Stati pred semaforjem pod "štandgasom"je eno, polžje pomikanje v kilometerski klanec v koloni pri +32°C z otovorjenim motorjem, brez možnosti prehitevanja, kjer moraš speljevati konstantno s povečanim plinom pa je nekaj popolnoma drugega!

Vaši GS-i bi najbrž tudi takrat ostali hladni ko špricer - yeah right!

Ampak jaz očitno nimam pojma, ker z GS-skami se očitno kar preko streh avtomobilov odpeljete naprej če ne gre drugače! 

Kakorkoli, zakaj hudiča potem švaba ponuja celo v svojem uradnem katalogu ventilator?! Najbrž je mišljen samo za pussy-je mojega kova! (kaj pa jaz vem, se očitno premalo vozim...samo 30kkm letno :ninja:)

Sicer pa ima boxer tudi termično varovanje in ko se ti bo temp. dvignila preko dovoljene meje, te bo najprej kričeči rdeči trikotnik opozarjal, da ga nehaj "hajcat", nato pa ti bo motor preprosto ugasnil in ga ne boš več vžgal, dokler se ne ohladi pod dovoljeno mejo. To zna pa trajati.....

Super scenarij za infarkt, ko oblečen kot eskim s čelado na glavi pri 30+ porivaš otovorjen motor na roke iz ceste :kva1:

 

Jap....pomlad je očitno še daleč, kot je videti....... :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stati pred semaforjem pod "štandgasom"je eno, polžje pomikanje v kilometerski klanec v koloni pri +32°C z otovorjenim motorjem, brez možnosti prehitevanja, kjer moraš speljevati konstantno s povečanim plinom pa je nekaj popolnoma drugega!

Vaši GS-i bi najbrž tudi takrat ostali hladni ko špricer - yeah right!

Ampak jaz očitno nimam pojma, ker z GS-skami se očitno kar preko streh avtomobilov odpeljete naprej če ne gre drugače! 

Kakorkoli, zakaj hudiča potem švaba ponuja celo v svojem uradnem katalogu ventilator?! Najbrž je mišljen samo za pussy-je mojega kova! (kaj pa jaz vem, se očitno premalo vozim...samo 30kkm letno :ninja:)

Sicer pa ima boxer tudi termično varovanje in ko se ti bo temp. dvignila preko dovoljene meje, te bo najprej kričeči rdeči trikotnik opozarjal, da ga nehaj "hajcat", nato pa ti bo motor preprosto ugasnil in ga ne boš več vžgal, dokler se ne ohladi pod dovoljeno mejo. To zna pa trajati.....

Super scenarij za infarkt, ko oblečen kot eskim s čelado na glavi pri 30+ porivaš otovorjen motor na roke iz ceste :kva1:

 

Jap....pomlad je očitno še daleč, kot je videti....... :glare:

Doživel to v Beogradu 2 oz. 3 leta nazaj,zunanja temperatura 38+ ,ceste prekopane in kot praviš polžje premikanje,termično stikalo je izklopilo funkcije motorja ,a po 10 sekundah je že spet štartnu in gas naprej,zelo hito se shladi,ni trajalo. Kasneje ko sem se znašel v takšnem položaju nisem več nikoli imel prižgan motor,temveč sem ga na gumbu za hitri izklop ugašal in prižigal,problema več ni bilo nikoli. 

Je pa ta ventilator mišljen samo za RT modele,na GS-u ga ne moreš montirat brez predelav(premalo prostora za oljnim hladilnikom).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!