Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Priporočene objave

Kakor sem jaz tebe vidu ,ne potrebuješ tud prve :P  :lol:

pol Romunije jo res nisem imel in sotrpini skoraj niso opazili... :kva2:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pol Romunije jo res nisem imel in sotrpini skoraj niso opazili... :kva2:

Ravno zaradi tega se poleg Damija in še eno par rad s tabo peljem..... :OK:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

katera budala bremza z zadnjo

...ne samo z zadnjo ampak tudi z zadjno...ne verjemem, da si jo stran odmontiral? 

aja, sem spregledal tvoje pojasnilo, mi nekaj šteka comp  :mellow:

 

smo pa spet uredu zasmetili :kva1:

Popravljeno . Popravil vandrovec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za pravi nasvet je vedno potrebno vprašati tiste, ki so se ga losali ali ga niti v sanjah ne bi kupili.

Hvalijo ga le nesrečni lastniki, ki so jih nategnili, da so prepračali zastarel agregat in kopico elektronskih pripomočkov, da je crkavanje bolj zabavno.

Efekt renomirane znamke veliko ljudi zavede.

Za konec pa je še obupnega dizajna.

Sneckica

 

Eno ti dam pa 100% prav.

 

ZA OBUPEN DIZAJN  . . .  na to se namrec edino spoznas, saj si lastis No1 primerek OBUPNEGA DIZAJNA    -   Kawasaki  VERSACHE™   :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kawi so menjali le masko pa je postal lepotec... Pa tudi prej je bil vsaj simetričen plus drugi deli lepo oblikovani.

Pri gs1200 ni kaj menjat...rešitev je samo da ne kupiš.

Krasna alternativa yaponec mt 09 tracer...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No bom pa še jaz nekaj napisal o tako opevanem motorju. Prej sem imel Hondo CBF 1000 let. 2011. Odličen motor za vožnjo, tudi za vožnjo v dveh, lahko vodljiv, skratka bil sem zadovoljen. No pa sem si zamislil GS, ker ga vsi tako hvalijo. Pred dvema mesecema sem ga pripeljal domov, letnik 2008,37000km, slovenski motor od prvega lastnika z potrjeno servisno knjigo, skratka motor očuvan-kot nov. Pred dvema dnevoma se odpravim na prvo vožnjo Idrija-Koper in nazaj -razočaran. Tresenje kot bi se peljal z vibratorjem, stopalka za zadnjo zavoro nizka- ni možnosti nastavitve, če hočeš dati plin do konca zviješ roko ker ima ročica plina toliko hoda, pri višji hitrosti (160km/h) nemiren motor. Po 30km vožnje se mi prižge lučka na števcu da so gume premalo napumpane( preverjene pred odhodom), ustavim pogledam vse ok. Užgem in se odpeljem naprej pa je bilo popravljeno :grrr .  Dobra stvar je glas, ker je montiran Akrapovič, in položaj sedenja.  Mislim da jih velika večina ta motor hvali, ker jim je nerodno priznat da so za ta denar pričakovali več.

To je samo moje mnenje, da ne bo kakšne hude krvi.

Osnovna napaka je primerjati dvovaljni motor s štirivaljnim. Dolg hod ročice je bil včasih nekako BMW trademark, se da urediti če te moti, najverjetneje se pa boš navadil in to sprejel. 

Najbolj primerna in prijetna hitrost za ta motor je 80 do 130 km/h. 

Ker pa si kupil 8.let star motor, pričakuj, da ga bo treba tudi kaj pregledati Če je lepo ohranjen, ne pomeni, da je brezhiben. Pelji na servis in povej za svoje težave.

Za Akrapoviča poglej če v prometni vpisana homologacija, da ne boš kdaj kje naletel na težave.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

AKRO dol snam in hit prodaj za isti denar kot si ga kupil.

 

Ko bos profitabilne lesnike stel ti zna se vsec ratat.   :smoke:

Popravljeno . Popravil Nearrain
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kawi so menjali le masko pa je postal lepotec... Pa tudi prej je bil vsaj simetričen plus drugi deli lepo oblikovani.

Pri gs1200 ni kaj menjat...rešitev je samo da ne kupiš.

Krasna alternativa yaponec mt 09 tracer...

 

Lepotec?  ... ce so mu deset let staro masko od Fazerja upasal se ne pomeni, da je s tem postal ideal lepote. Res pa je, da je neprimerno lepsi od tvojega.

 

GS 1200 . . .  Srecen sem zate...ker si...m... ... rešen   :smoke:

 

Tracer . . . ce bi imel v pujsku samo 10k eurosongov bi razmisljal v tej smeri . . . tako pa... tudi po nesreci ne.  Tracer je vreden samo toliko kolikor stane in tudi evra vec ne. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...dokler je nov pa še nekaj časa, ko se začnejo heci so pa kr dragi...je pa res, da gre tudi, če ne dela vse tako kot mora, na cesti te redko pusti.

 

Moj je nov, pa vseeno heca!

Ampak se ne dam!!!!!

Jutri zjutraj bom spet spoznaval nove znance na A-Cosmosu :OK: in utrjeval stara znanstva :grrr

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tresenje kot bi se peljal z vibratorjem, stopalka za zadnjo zavoro nizka- ni možnosti nastavitve, če hočeš dati plin do konca zviješ roko ker ima ročica plina toliko hoda, pri višji hitrosti (160km/h) nemiren motor.

 

 

Osnovna napaka je primerjati dvovaljni motor s štirivaljnim. Dolg hod ročice je bil včasih nekako BMW trademark, se da urediti če te moti, najverjetneje se pa boš navadil in to sprejel. 

Najbolj primerna in prijetna hitrost za ta motor je 80 do 130 km/h. 

Ker pa si kupil 8.let star motor, pričakuj, da ga bo treba tudi kaj pregledati Če je lepo ohranjen, ne pomeni, da je brezhiben. Pelji na servis in povej za svoje težave.

Za Akrapoviča poglej če v prometni vpisana homologacija, da ne boš kdaj kje naletel na težave.

 

Prej sem imel 1 cilinder, zdej pa dva. BMW GS manj trese, ampak trese, kar je normalno za 2 cilindra.

Napaka je v tem da greš iz 4 na 2 cilindra :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno se jih veliko vozi s precej bolj tresočimi bokserji, kot je normalno za ta motor ker je toliko stvari, ki lahko nagajajo in kdor ne ve, kako mora tak motor delovati niti ne zahteva na servisu, da odpravljajo tresljaje. Na servisu normalno naredijo sinhronizacijo, če opazijo nemiren prosti tek morda predlagajo še menjavo potenciometra...ne vem, če povsod preskušajo motor tudi v vožnji nad 5000 obrati pa še tam lahko le občasno trese. Tudi moj še ne dela tako, kot bi moral pa je bil na servisu z opravljeno sinhronizacijo in drugo. Saj ob določenih pogojih teče gladko kot urca, potem se nekaj spremeni in spet trese, ne vem ali temperatura, vlaga...bo potrebno dobiti še kakšnega strokovnjaka.

Sem pa slišal razne izjave drugih lastnikov, kako so odpravljali te napake.

Popravljeno . Popravil vandrovec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj je nov, pa vseeno heca!

Ampak se ne dam!!!!!

Jutri zjutraj bom spet spoznaval nove znance na A-Cosmosu :OK: in utrjeval stara znanstva :grrr

Kaj pa je narobe, pri novem, da greš zopet na servis?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za pravi nasvet je vedno potrebno vprašati tiste, ki so se ga losali ali ga niti v sanjah ne bi kupili.

Hvalijo ga le nesrečni lastniki, ki so jih nategnili, da so prepračali zastarel agregat in kopico elektronskih pripomočkov, da je crkavanje bolj zabavno.

Efekt renomirane znamke veliko ljudi zavede.

Za konec pa je še obupnega dizajna.

 

Se pravi si ga ti imel in si se ga uspešno losal, da tako govoriš čez GSa. 

Potemtakem je na svetu veliko nesrečnih ljudi z Gs-i pa zelo malo teh nesrečnikov jih prodaja ta motor. Če ga pa že prodaja so imajo pa veliko km. Samo tukaj mi pa ni jasno kako da so nesrečni z motorjem naredili veliko kilometrov... po možnosti brez težav :)

 

Kar se pa dizajna tiče so pa za moje pojme zadeli v nulo. Motor zgleda robusten in nabildan, tako kot se za nemca spodobi. Japonci imajo samo več plastike na sebi. Ampak čez bokser obliko je ni :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hitro si ti našga Snecija pogruntal, kakršen ime imaš... Če boš takele "strelov" , ne boš njegov prjatu... Da te ne plačuje kakšen propelerjev diler...

Kakorkoli, lepo si tole napisal :-)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Peljal sem kar nekaj GSov, RTjev in podobnih bokser propelerčkov, vse dokaj nove in vsi so vibrirali, kot se za bokser motor spodobi. S tem ni nič narobe, vibracije so res večje pri višjih hitrostih (nad 160km/h), ampak kot rečeno je ta motor namenjen za "Landstassen" pri hitrosti od 80 do 130. Tam je pa enkraten. Normalen touring voznik, ki se vozi v dvoje, višjih hitrosti pravzaprav ne potrebuje in pri BMWju se tega dobro zavedajo. S tem ni rečeno, da ne gre hitreje, le veliko lepše gre pri omenjenih hitrostih za katere je namenjen. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, zagovorniki sedaj zastareli bokser in vibracije opevajo kot zaželjeno lastnost.

Kapo dol.

:kva1: kakšen pa je motor če ne trese.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, zagovorniki sedaj zastareli bokser in vibracije opevajo kot zaželjeno lastnost.

Kapo dol.

Kot realnost, ki jo pri zasnovi motorja sprejmeš. Med 80 in 130, kjer se največ voziš, vibracij praktično ni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bolj berem tele vaše študije, manj mi je jasno o čem se pogovarjate !?#&* Pa ni ravno poanta motorja da trese, cuka, poka... ok...verjetno sem jaz čuden!

 

Sicer pa bil lastnik CBF-ke in sedaj GS-a ... pa mi je (predvsem pa sopotnici) na CBF-ki nad 140 km/h zaradi vibracij mrtvilo noge in roke (pa ni bilo z motorjem nič narobe), med tem ko na GS-u nobeno tresenje ne moti.. ne mene, in ne moje drage. Ne rečem...CBF je ODLIČEN motor...samo jaz sem z 4-valjniki zaklučil.  

 

 

Ja ja ... čudak  :kmet: ..a ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čudak ja, en tule je iskal šipo da mu ne bi pihalo.

Zakaj bi kupoval tresoč polizdelek, ko ima konkurenca boljše, ceneje...

Čudaki bemflarji

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čudak ja, en tule je iskal šipo da mu ne bi pihalo.

Zakaj bi kupoval tresoč polizdelek, ko ima konkurenca boljše, ceneje...

Čudaki bemflarji

Zame je čudak nekdo, ki se stalno oglaša v temi o motorju, ki mu ni všeč, ga ne zanima in ga nikoli ne bi imel.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!