Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Priporočene objave

Moj mi je z nastavljenimi ventili žrl 6 l. Letos sem dodal še K&N filter, pa bi rekel da bo kak deci več.

Aja, za vse anti GS-ovce. Izdahnila mi je bencinska črpalka. Sicer tega nisem opazil, ker je ne vem kaj še vse držalo skupaj, ob servisu pa je bilo ugotovljeno, da je v qurcu.

Ne moreš verjet. Tovarna je priznala napako in na 11 let starem grdobcu z 104 kkm brezplačno zamenjala. Brez, da bi karkoli rekel.

Bemti....

 

Ko je men crknila na Z1000, pri 20k, niso hoteli nic slisat o tem. Pa tudi o puscajoci vodni pumpi na hondi, en mesec po izteku garancije pri 9k ne.

Popravljeno . Popravil krucymucy
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po zgornjih trditvah bi ti zdaj BMW moral kuriti 3,2 do 3,6!

V tem je poanta. In tega ne boste dosegli v normalni vožnji NIKOLI. Amen.

In veselo naprej z gostilniško debato in oprostite, ker sem si drznil pisat v temo od B M W  :xx:

?? Ne razumem tvoje pripombe! Zakaj bi mi moral kuriti 3,6l? Povedal sem, koliko mi je kurila Vara in koliko BMW. Realno. Spomnim pa se Črne Gore. Jaz z Africo, ti z Varo. Poraba je bila vsakič v pol deci enaka, taka kot sem napisal v zgornjem postu. Porabe 4,4l pa ne bom komentiral.

 

Glede pisanja v BMW temo - seveda so, po mojem mnenju, dobrodošli vsi. Ne razumem pa, zakaj se nekateri raje zadržujejo v BMW temi kot na temi o svojih motorjih. Pa tudi pišejo bolj malo o svojih motorjih, o BMW pa vedo presenetljivo veliko, glede na to, da niso njih lastniki.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lahko obiščeš katerokoli temo, saj forum ni več resen in normalen, tudi motolover se strinja

pametnih tem ni več, pa še vsako si nasmetil z internimi forami svojih nedoletnih kompanjonov

kaj koristnega pa itak nikoli, le iskanje pozornosti in samoreklama, sicer ne vem čemu ☺

kje je sploh cufa?

Sej sem vedel.....megla......govora je o GS motorju !

Kje pa maš svoje nedoletne kompanjone s katerimi smetite forum,a so se te naveličali ,tebe,kamere in tvoje samopromocije tanajbrihtnejšega,sicer ne vem čemu  :closedeyes:

Popravljeno . Popravil Kmet2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tebe so se naveličali in romunije ter jadranke na 100 in en način

jaz pa še pridem za relaksacijo, pa na kašen zs odgovorim iz vljudnosti

zgleda je tudi cufa obupala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tebe so se naveličali in romunije ter jadranke na 100 in en način

jaz pa še pridem za relaksacijo, pa na kašen zs odgovorim iz vljudnosti

zgleda je tudi cufa obupala

A zdej te že to moti :lol1: da se eni vozimo eni pa trolate,bravo  :OK: drugače pa Snecer ti se sam releksiraj tu z provokacijami ,lepo si povedal.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kak si ms uničil je epsko

letos boš na novoletni zabavi že sam sisal ☺

lahko se voziš in trolaš pač tvoja izbira, na wc tudi še hodiš a ne

no, to bi bilo to za nocoj, naj se seljaćina nadaljuje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da si ti tudi zelo osamljen :grim GS je eden od motorjev ki je po kubaturi in konjih najvarčnejši motor kar sem jih imel in to je dejstvo in ne lupetanje v meglo kot to delaš ti! 

Si dober primer politika ki ga dajo z izobrazbo kuharja vodit elektrogospodarski segment :smoke:

 

Res je

Yamaha xt 660x mi je več porabila kot GS. Ne bi verjel če ne bi sam stestiral.

S prve roke če voziš popolnoma umirjeno pride poraba na 4,6.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

?? Ne razumem tvoje pripombe! Zakaj bi mi moral kuriti 3,6l? Povedal sem, koliko mi je kurila Vara in koliko BMW. Realno. Spomnim pa se Črne Gore. Jaz z Africo, ti z Varo. Poraba je bila vsakič v pol deci enaka, taka kot sem napisal v zgornjem postu. Porabe 4,4l pa ne bom komentiral.

 

Glede pisanja v BMW temo - seveda so, po mojem mnenju, dobrodošli vsi. Ne razumem pa, zakaj se nekateri raje zadržujejo v BMW temi kot na temi o svojih motorjih. Pa tudi pišejo bolj malo o svojih motorjih, o BMW pa vedo presenetljivo veliko, glede na to, da niso njih lastniki.

Ja nekaj popravkov. Govoril sem o zmerni vožnji. GSa še nisem ožemal, Vara pa mi tudi pri malo hitrejši vožnji ni prišla čez 6l/100km. Ne pomnim, da bi kdaj na tank porabil več kot 6l/100km. Vseeno pa bom komentiral porabo tvoje Vare - verjetno si mislil 6,4

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kak si ms uničil je epsko

letos boš na novoletni zabavi že sam sisal ☺

lahko se voziš in trolaš pač tvoja izbira, na wc tudi še hodiš a ne

no, to bi bilo to za nocoj, naj se seljaćina nadaljuje

Sneckice ... A si se moralo tudi v tej temi usrat?

PS: mislim da si med zadnjimi primerki svoje vrste, kateri imajo pravo na moraliziranje glede svinjanja tem.

Primerek svoje vrste ... Beri: nedofukan internetni geeek z izredno malo Ali nic real life-a

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kak si ms uničil je epsko

letos boš na novoletni zabavi že sam sisal ☺

lahko se voziš in trolaš pač tvoja izbira, na wc tudi še hodiš a ne

no, to bi bilo to za nocoj, naj se seljaćina nadaljuje

Lepo spi......pa lepe sanje o bmfah ^_^

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sneckice ... A si se moralo tudi v tej temi usrat?

PS: mislim da si med zadnjimi primerki svoje vrste, kateri imajo pravo na moraliziranje glede svinjanja tem.

Primerek svoje vrste ... Beri: nedofukan internetni geeek z izredno malo Ali nic real life-a

Zdravo,

 

sem se hotel vzdržati, pa ne gre.  

 

To temo prebiram od samega začetka in lako rečem, da ste načeloma lastniki tega motorja zelo objektivni. Motijo pa me neutemeljeni odgovori in pripombe vseznalcev, ki jim je GS samo mokre sanje.  Skušajo poiskati in predvsem sebe prepričati da je to slab motor in  napisati čim več negativnega  ter s tem zadovoljiti sami sebe in svoj ego.

 

To kar pa piše  Snecer pa je izven vseh norm.  Snecer, ali bo bolje če ti potrdim(o) da imaš največjega (kar koli že)? Boš potem zadovoljen?

Ne verjamem, če je vsa komunala sposobna takega smetenja, kot si ti sposoben smetiti po tem  forumu. Ma brez veze. Ni vredno. Si glavni (kje že?).

 

 

Ostalim  se oproščam za to smetenje in želim vam čim več lepih in varnih kilometrov na vašem motorju -  pa ni važno katerega proizvajalca je.

 

lp

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa dobr fantje kok smo stari? 5 let mogoče? Da se bomo prepucaval kdo ma večjega pa kdo več upa?

Jest sm resno mislu da je vsa debata pod naslovi BMW 1200gs, Varadero, itd normalna... Mi je jasno da se v temi "zakaj ne BMW-ja" "zakaj so Japonci za en k..." piše bedarije.

Ampak pod tak naslov kot je ime motocikla bi pa človek pričakoval malo več resnosti.

 

Pa dobr Spencer in ostala ekipa, kaj vam ni prav? To da si določeni želimo imet Nemca, ker mi Japonc ni tok ql (pa sem z njim zelo zadovoljen, da nebo pomote)

Al vas najbolj to boli, da vi ne morete imeti Bavarca, ker je pač predragm, oziroma ga nočete imeti, iz slovenskega principa "če ma sosed bmw, bom jaz imel nevem kaj...?!?!?"

Sori sine, amap če pač nimaš € pač nimaš. Jbg je treba delat za ta hobi. In res ni primerno bit na tak način fovš tistim ki imajo radi vibracije od boksarjev. In točno tako je. Pač ja enim je grd in zato nikoli ne bodo priznali da je motor dober, pa tut če vse Varaderke pa Kavelni na svetu crknejo. 

Še ena taka glede boksar motorja in kardana. BMW ga ima od druge svetovne vojne dalje. Ali res mislite "gospodje anti bokser" da bi tehnično natančni Švaba razvijal nekaj 70 let, če bi vedel da je to navaden šrot???

Res ni mi všeč da je od 200 strani polovica šrota, kjer se napiše "menjalnik ni za okras" ali pa "kardan ne crkne"....

 

Saj ne rečem da ni dosti uporabnih informacij, ampak na tak način kot sedaj poteka debata, človek ne more dobiti nobenih pametnih informacij več.

 

No sedaj pa še malo resnosti.

Sem pogledal predstavitveni video o GS-A ju

http://www.motosvet.com/test-bmw-r1200-gs-adevnture.html

video o Yamahi super Tenere

http://www.motosvet.com/test-yamaha-xt-1200-ze-super-tenere.html

in o Varaderki, ki je bil sicer bolj star, ampak vseeno malo za orientacijo

http://www.motosvet.com/vozili-smo-honda-xl-1000-v-varadero.html

 

Ok, Varadera je stara in tak moped brez števca za bencin nima kej počet, to je moje mnenje. Makedama je itak vedno manj kot ceste tako da to me ne skrbi toliko. Itak sem pa na makedamu bolj previden in nebi delal to kar on dela v videu :)

 

Druga stvar sta pa GS in Tenere. Armaturka je taka kot more bit. Programov je ogromno...

Sicer bogokletno za lastnike GS, ampak ali je Tenere dostojen konkurent GS-u?

Zdej me pa zanima sledeče. Ali je recimo GS res slabši na makedamu kot Tenerejka. Sicer se ne bom veliko vozil po pesku nekoč ko bom imel GS :) ampak me vseeno zanima.

Pa še ena stvar. Na testu GS se omeni, da je sedaj na novem vodnem agregatu velikokrat prižge ventilator, da ohladi zadevo. Kakšne imate kaj izkušnje s tem tisti ki imate še zračno hlajene mašine?

Ali se je komu res že totalno pregrela. Ne vem primer, da poleti nekje na križišču, ker je pač taka gneča pri 35+ motor zakuha? 

 

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa dobr fantje kok smo stari? 5 let mogoče? Da se bomo prepucaval kdo ma večjega pa kdo več upa?

Jest sm resno mislu da je vsa debata pod naslovi BMW 1200gs, Varadero, itd normalna... Mi je jasno da se v temi "zakaj ne BMW-ja" "zakaj so Japonci za en k..." piše bedarije.

Ampak pod tak naslov kot je ime motocikla bi pa človek pričakoval malo več resnosti.

 

Pa dobr Spencer in ostala ekipa, kaj vam ni prav? To da si določeni želimo imet Nemca, ker mi Japonc ni tok ql (pa sem z njim zelo zadovoljen, da nebo pomote)

Al vas najbolj to boli, da vi ne morete imeti Bavarca, ker je pač predragm, oziroma ga nočete imeti, iz slovenskega principa "če ma sosed bmw, bom jaz imel nevem kaj...?!?!?"

Sori sine, amap če pač nimaš € pač nimaš. Jbg je treba delat za ta hobi. In res ni primerno bit na tak način fovš tistim ki imajo radi vibracije od boksarjev. In točno tako je. Pač ja enim je grd in zato nikoli ne bodo priznali da je motor dober, pa tut če vse Varaderke pa Kavelni na svetu crknejo. 

Še ena taka glede boksar motorja in kardana. BMW ga ima od druge svetovne vojne dalje. Ali res mislite "gospodje anti bokser" da bi tehnično natančni Švaba razvijal nekaj 70 let, če bi vedel da je to navaden šrot???

Res ni mi všeč da je od 200 strani polovica šrota, kjer se napiše "menjalnik ni za okras" ali pa "kardan ne crkne"....

 

Saj ne rečem da ni dosti uporabnih informacij, ampak na tak način kot sedaj poteka debata, človek ne more dobiti nobenih pametnih informacij več.

 

No sedaj pa še malo resnosti.

Sem pogledal predstavitveni video o GS-A ju

http://www.motosvet.com/test-bmw-r1200-gs-adevnture.html

video o Yamahi super Tenere

http://www.motosvet.com/test-yamaha-xt-1200-ze-super-tenere.html

in o Varaderki, ki je bil sicer bolj star, ampak vseeno malo za orientacijo

http://www.motosvet.com/vozili-smo-honda-xl-1000-v-varadero.html

 

Ok, Varadera je stara in tak moped brez števca za bencin nima kej počet, to je moje mnenje. Makedama je itak vedno manj kot ceste tako da to me ne skrbi toliko. Itak sem pa na makedamu bolj previden in nebi delal to kar on dela v videu :)

 

Druga stvar sta pa GS in Tenere. Armaturka je taka kot more bit. Programov je ogromno...

Sicer bogokletno za lastnike GS, ampak ali je Tenere dostojen konkurent GS-u?

Zdej me pa zanima sledeče. Ali je recimo GS res slabši na makedamu kot Tenerejka. Sicer se ne bom veliko vozil po pesku nekoč ko bom imel GS :) ampak me vseeno zanima.

Pa še ena stvar. Na testu GS se omeni, da je sedaj na novem vodnem agregatu velikokrat prižge ventilator, da ohladi zadevo. Kakšne imate kaj izkušnje s tem tisti ki imate še zračno hlajene mašine?

Ali se je komu res že totalno pregrela. Ne vem primer, da poleti nekje na križišču, ker je pač taka gneča pri 35+ motor zakuha? 

 

 

lp

Tenere je zelo dostojen konkurent.

Na drugo vprašanje ti ne morem odgovoriti ker sem od teh dveh motorjev vozil samo GSA po makedamu kjer se z pravo izbiro pnevmatik obnese super,ne dvomim da isto tudi Tenere. Ti pa svetujem da v kakšne hard enduro potke ne rineš s tema dvema motorjoma.

Ne zakuha,saj ga termično stikalo pred pregretjem ugasne in tako tudi obvaruje agregat ,se mi je zgodilo v Beogradu,nič takšnega,po 10 sek je že spet prižgal in gasa naprej. No tukaj sem se navadil da sem ga zatem vedno ko sem stal ugašal na tipko za hitri izklop,saj če si ga ugasnil po proceduri si mogu počakatpar sekund da je računalnik vse zmlel ko si mu dal kontakt.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa dobr fantje kok smo stari? 5 let mogoče? Da se bomo prepucaval kdo ma večjega pa kdo več upa?

Jest sm resno mislu da je vsa debata pod naslovi BMW 1200gs, Varadero, itd normalna... Mi je jasno da se v temi "zakaj ne BMW-ja" "zakaj so Japonci za en k..." piše bedarije.

Ampak pod tak naslov kot je ime motocikla bi pa človek pričakoval malo več resnosti.

 

Pa dobr Spencer in ostala ekipa, kaj vam ni prav? To da si določeni želimo imet Nemca, ker mi Japonc ni tok ql (pa sem z njim zelo zadovoljen, da nebo pomote)

Al vas najbolj to boli, da vi ne morete imeti Bavarca, ker je pač predragm, oziroma ga nočete imeti, iz slovenskega principa "če ma sosed bmw, bom jaz imel nevem kaj...?!?!?"

Sori sine, amap če pač nimaš € pač nimaš. Jbg je treba delat za ta hobi. In res ni primerno bit na tak način fovš tistim ki imajo radi vibracije od boksarjev. In točno tako je. Pač ja enim je grd in zato nikoli ne bodo priznali da je motor dober, pa tut če vse Varaderke pa Kavelni na svetu crknejo. 

Še ena taka glede boksar motorja in kardana. BMW ga ima od druge svetovne vojne dalje. Ali res mislite "gospodje anti bokser" da bi tehnično natančni Švaba razvijal nekaj 70 let, če bi vedel da je to navaden šrot???

Res ni mi všeč da je od 200 strani polovica šrota, kjer se napiše "menjalnik ni za okras" ali pa "kardan ne crkne"....

 

Saj ne rečem da ni dosti uporabnih informacij, ampak na tak način kot sedaj poteka debata, človek ne more dobiti nobenih pametnih informacij več.

 

No sedaj pa še malo resnosti.

Sem pogledal predstavitveni video o GS-A ju

http://www.motosvet.com/test-bmw-r1200-gs-adevnture.html

video o Yamahi super Tenere

http://www.motosvet.com/test-yamaha-xt-1200-ze-super-tenere.html

in o Varaderki, ki je bil sicer bolj star, ampak vseeno malo za orientacijo

http://www.motosvet.com/vozili-smo-honda-xl-1000-v-varadero.html

 

Ok, Varadera je stara in tak moped brez števca za bencin nima kej počet, to je moje mnenje. Makedama je itak vedno manj kot ceste tako da to me ne skrbi toliko. Itak sem pa na makedamu bolj previden in nebi delal to kar on dela v videu :)

 

Druga stvar sta pa GS in Tenere. Armaturka je taka kot more bit. Programov je ogromno...

Sicer bogokletno za lastnike GS, ampak ali je Tenere dostojen konkurent GS-u?

Zdej me pa zanima sledeče. Ali je recimo GS res slabši na makedamu kot Tenerejka. Sicer se ne bom veliko vozil po pesku nekoč ko bom imel GS :) ampak me vseeno zanima.

Pa še ena stvar. Na testu GS se omeni, da je sedaj na novem vodnem agregatu velikokrat prižge ventilator, da ohladi zadevo. Kakšne imate kaj izkušnje s tem tisti ki imate še zračno hlajene mašine?

Ali se je komu res že totalno pregrela. Ne vem primer, da poleti nekje na križišču, ker je pač taka gneča pri 35+ motor zakuha? 

 

 

lp

In v čem se razlikuje tvoj komentar od večine....iz povedanega je moč sklepat, da si že prepričan.

Mislim da ti Kmet2 lahko poda najbolj objektiven odgovor. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nope, odgovori bodo izrazito subjektivni.

Tu na MS je zavržno ravnanje, če poskušaš voziti v prometu zmerno, normalno oziroma se odgovorno obnašati.

Enako je tudi zavržno kupit karkoli pod jurja in z manj od 150PS, sicer tvegaš nepremičninski davek.

 

BMW pa je itak uberales, vse kar na njem ni ok, pa je zaželjena lastnost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sneckica . . . tole probaj implementirat v svoj mind set in bos veliko lazje shajal z svojimi frustracijami.  :smoke:
 
Live and Let Live is an idiom in which expresses the idea that all should be able to live their lives in the manner they want to, regardless of what other may think of them.
  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Primerek svoje vrste ... Beri: nedofukan internetni geeek z izredno malo Ali nic real life-a

 

Morda sedaj krucy še bolj razume tisto, kar ima v svojem podpisu. Čeprav on na tašen nivo ne more pasti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa dobr fantje kok smo stari? 5 let mogoče? Da se bomo prepucaval kdo ma večjega pa kdo več upa?

Jest sm resno mislu da je vsa debata pod naslovi BMW 1200gs, Varadero, itd normalna... Mi je jasno da se v temi "zakaj ne BMW-ja" "zakaj so Japonci za en k..." piše bedarije.

Ampak pod tak naslov kot je ime motocikla bi pa človek pričakoval malo več resnosti.

 

Pa dobr Spencer in ostala ekipa, kaj vam ni prav? To da si določeni želimo imet Nemca, ker mi Japonc ni tok ql (pa sem z njim zelo zadovoljen, da nebo pomote)

Al vas najbolj to boli, da vi ne morete imeti Bavarca, ker je pač predragm, oziroma ga nočete imeti, iz slovenskega principa "če ma sosed bmw, bom jaz imel nevem kaj...?!?!?"

Sori sine, amap če pač nimaš € pač nimaš. Jbg je treba delat za ta hobi. In res ni primerno bit na tak način fovš tistim ki imajo radi vibracije od boksarjev. In točno tako je. Pač ja enim je grd in zato nikoli ne bodo priznali da je motor dober, pa tut če vse Varaderke pa Kavelni na svetu crknejo. 

Še ena taka glede boksar motorja in kardana. BMW ga ima od druge svetovne vojne dalje. Ali res mislite "gospodje anti bokser" da bi tehnično natančni Švaba razvijal nekaj 70 let, če bi vedel da je to navaden šrot???

Res ni mi všeč da je od 200 strani polovica šrota, kjer se napiše "menjalnik ni za okras" ali pa "kardan ne crkne"....

 

Saj ne rečem da ni dosti uporabnih informacij, ampak na tak način kot sedaj poteka debata, človek ne more dobiti nobenih pametnih informacij več.

 

No sedaj pa še malo resnosti.

Sem pogledal predstavitveni video o GS-A ju

http://www.motosvet.com/test-bmw-r1200-gs-adevnture.html

video o Yamahi super Tenere

http://www.motosvet.com/test-yamaha-xt-1200-ze-super-tenere.html

in o Varaderki, ki je bil sicer bolj star, ampak vseeno malo za orientacijo

http://www.motosvet.com/vozili-smo-honda-xl-1000-v-varadero.html

 

Ok, Varadera je stara in tak moped brez števca za bencin nima kej počet, to je moje mnenje. Makedama je itak vedno manj kot ceste tako da to me ne skrbi toliko. Itak sem pa na makedamu bolj previden in nebi delal to kar on dela v videu :)

 

Druga stvar sta pa GS in Tenere. Armaturka je taka kot more bit. Programov je ogromno...

Sicer bogokletno za lastnike GS, ampak ali je Tenere dostojen konkurent GS-u?

Zdej me pa zanima sledeče. Ali je recimo GS res slabši na makedamu kot Tenerejka. Sicer se ne bom veliko vozil po pesku nekoč ko bom imel GS :) ampak me vseeno zanima.

Pa še ena stvar. Na testu GS se omeni, da je sedaj na novem vodnem agregatu velikokrat prižge ventilator, da ohladi zadevo. Kakšne imate kaj izkušnje s tem tisti ki imate še zračno hlajene mašine?

Ali se je komu res že totalno pregrela. Ne vem primer, da poleti nekje na križišču, ker je pač taka gneča pri 35+ motor zakuha? 

 

 

lp

Nisem sicer imel GS-a, zato pa RT-ja, ki ima enak agregat. Skratka, pri temperaturah nad 37 stopinj (v zelo počasi se premikajoči koloni) nisem imel nikdar nobenih težav s pregrevanjem. Zaradi vročine je pa večkrat Garmin omagal ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nope, odgovori bodo izrazito subjektivni.

Tu na MS je zavržno ravnanje, če poskušaš voziti v prometu zmerno, normalno oziroma se odgovorno obnašati.

Enako je tudi zavržno kupit karkoli pod jurja in z manj od 150PS, sicer tvegaš nepremičninski davek.

 

BMW pa je itak uberales, vse kar na njem ni ok, pa je zaželjena lastnost.

Tebe še niso dol vrgli iz foruma?? Kako lahko sploh ti kej komentiraš, če imaš pa za osebni avto fiat MULTIPLO!??!?! Prosim pejt en krog pa se nadihi. Vem, da si želiš GS ampak vem, da si tega ne moreš privoščit. Zato pa tukaj smetiš normalno temo.

 

 

ONTOPIC: Moj boxer letnik 2003 je stal v zelo zelo dolgi koloni pri 40 stopinj in ni bilo nobenih problemov.

Popravljeno . Popravil Vito23
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Multiple nimam več.

GSa si ne želim in lahko si ga privoščim.

Niso me še vrgli iz foruma, po enakih kriterij bi namreč forum povsem izpraznili.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa dobr fantje kok smo stari? 5 let mogoče? Da se bomo prepucaval kdo ma večjega pa kdo več upa?

Jest sm resno mislu da je vsa debata pod naslovi BMW 1200gs, Varadero, itd normalna... Mi je jasno da se v temi "zakaj ne BMW-ja" "zakaj so Japonci za en k..." piše bedarije.

Ampak pod tak naslov kot je ime motocikla bi pa človek pričakoval malo več resnosti.

 

Pa dobr Spencer in ostala ekipa, kaj vam ni prav? To da si določeni želimo imet Nemca, ker mi Japonc ni tok ql (pa sem z njim zelo zadovoljen, da nebo pomote)

Al vas najbolj to boli, da vi ne morete imeti Bavarca, ker je pač predragm, oziroma ga nočete imeti, iz slovenskega principa "če ma sosed bmw, bom jaz imel nevem kaj...?!?!?"

Sori sine, amap če pač nimaš € pač nimaš. Jbg je treba delat za ta hobi. In res ni primerno bit na tak način fovš tistim ki imajo radi vibracije od boksarjev. In točno tako je. Pač ja enim je grd in zato nikoli ne bodo priznali da je motor dober, pa tut če vse Varaderke pa Kavelni na svetu crknejo. 

Še ena taka glede boksar motorja in kardana. BMW ga ima od druge svetovne vojne dalje. Ali res mislite "gospodje anti bokser" da bi tehnično natančni Švaba razvijal nekaj 70 let, če bi vedel da je to navaden šrot???

Res ni mi všeč da je od 200 strani polovica šrota, kjer se napiše "menjalnik ni za okras" ali pa "kardan ne crkne"....

 

Saj ne rečem da ni dosti uporabnih informacij, ampak na tak način kot sedaj poteka debata, človek ne more dobiti nobenih pametnih informacij več.

 

No sedaj pa še malo resnosti.

Sem pogledal predstavitveni video o GS-A ju

http://www.motosvet.com/test-bmw-r1200-gs-adevnture.html

video o Yamahi super Tenere

http://www.motosvet.com/test-yamaha-xt-1200-ze-super-tenere.html

in o Varaderki, ki je bil sicer bolj star, ampak vseeno malo za orientacijo

http://www.motosvet.com/vozili-smo-honda-xl-1000-v-varadero.html

 

Ok, Varadera je stara in tak moped brez števca za bencin nima kej počet, to je moje mnenje. Makedama je itak vedno manj kot ceste tako da to me ne skrbi toliko. Itak sem pa na makedamu bolj previden in nebi delal to kar on dela v videu :)

 

Druga stvar sta pa GS in Tenere. Armaturka je taka kot more bit. Programov je ogromno...

Sicer bogokletno za lastnike GS, ampak ali je Tenere dostojen konkurent GS-u?

Zdej me pa zanima sledeče. Ali je recimo GS res slabši na makedamu kot Tenerejka. Sicer se ne bom veliko vozil po pesku nekoč ko bom imel GS :) ampak me vseeno zanima.

Pa še ena stvar. Na testu GS se omeni, da je sedaj na novem vodnem agregatu velikokrat prižge ventilator, da ohladi zadevo. Kakšne imate kaj izkušnje s tem tisti ki imate še zračno hlajene mašine?

Ali se je komu res že totalno pregrela. Ne vem primer, da poleti nekje na križišču, ker je pač taka gneča pri 35+ motor zakuha? 

 

 

lp

 

V linku imas kar soliden shootout review BMW R 1200 GS Adventure, KTM 1190 Adventure, Yamaha Super Ténéré ES

http://www.ridermagazine.com/road-tests/adventure-shootout-bmw-r-1200-gs-adventure-ktm-1190-adventure-yamaha-super-tenere-es.htm/

Dostojen konkurent?   Je. Ce ze drugje ni, je sigurno v razliki v ceni.

 

Kar se pa makedama tice. Primerne gume so osnova, vendar se ne pricakuj enduro offroad zmogljivosti/performans, ker zal to niso endure.

Ce zelis endurirat si omisli manjso Tenerejko 660 ali pa se kaj lazjega od nje. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!