Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


Priporočene objave

Objavljeno
pred 2 urami, solorider pravi:

2007

dej kakšno fotko pa podatek, magari na zs

 

hvala

Objavljeno
pred 13 urami, Wakasaki pravi:

dej kakšno fotko pa podatek, magari na zs

 

hvala

Aha! Še eden ki bo gurtno s sabo fural za kardan privezat  :D

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 32 minutami, KNNMS pravi:

Aha! Še eden ki bo gurtno s sabo fural za kardan privezat  :D

Rezultat iskanja slik za gurtnamam že ogledane, sam še čakam, kakšne barve bo motor:grupni:

 

Objavljeno (popravljeno)

prosim za mnenje tistih ki ste ga dejansko vozil, koliko je še sprejemljiva višina za R1200gs adventure.

Je 185cm/95kg sprejemljivo ali sem premali?

 

Hvala

Popravljeno . Popravil Wakasaki
Objavljeno
pred 7 minutami, Lipstick pravi:

176/82 brez problema, pa še enkrat:

bo šlo ????

haha hvala za tole, kaj pa na semaforju?

Objavljeno
25 minutes ago, Wakasaki said:

prosim za mnenje tistih ki ste ga dejansko vozil, koliko je še sprejemljiva višina za R1200gs adventure.

Je 185cm/95kg sprejemljivo ali sem premali?

 

Hvala

Tvoja višina je več kot zadovoljiva. V bistvu so motorji in avti delani za modele po "JUSu" kot smo včasih rekli. 175 do 185 je nekje ideal za večino motorjev.

Objavljeno
pred 4 minutami, Wakasaki pravi:

haha hvala za tole, kaj pa na semaforju?

Enako, samo......, da ne gre po stopnicah .......

Objavljeno

Za dober dnar prodam 2012 , kot nov!

Objavljeno
Ob ‎2‎. ‎08‎. ‎2016 at 11:21, tonystx pravi:

Enkrat cvilijo, drugič spet ne. Pojma nimam zakaj, vendar se tud men to dogaja sedaj z novimi ploščicami kot prej s prvo vgradnjo. Zgleda da ni zdravila.

...in meni cvilijo:(

Objavljeno

Zanima me kdaj je potrebno zamenjati diske ( kilometri ali se opazi kako drugače )

Objavljeno

Na diskih piše koliko je minimalna dovoljena debelina.

Objavljeno
Ob ‎2‎.‎8‎.‎2016 at 11:21, tonystx pravi:

Enkrat cvilijo, drugič spet ne. Pojma nimam zakaj, vendar se tud men to dogaja sedaj z novimi ploščicami kot prej s prvo vgradnjo. Zgleda da ni zdravila.

Vzemi ploščice ven in jih na zadnji strani (tam ko pritiska bat na njih) namaži z bakreno pasto. Največkrat izvira cviljenje pri zaviranju pri nizkih hitrostih iz stika med zavornim batom in zavorno ploščico. Mora pa biti mast temperaturno odporna, zato bakrena. Obstajajo pa tudi posebne gumirane pločevinice, ki se jih natakne na zadnjo stran ploščic in potem bat ne pritiska direktno na ploščice ampak na gumirano pločevino. Določene ploščice so tako opremljene že serijsko.

Govorim iz lastnih izkušenj, ker so tudi meni včasih cvilile zavore in obe metodi sta pomagali. Lahko pa da ima ploščica v oblogi preveč železnih delcev, potem bo pa cvililo ne glede kaj boš delal. Pomaga samo menjava z drugim tipom ploščic.

Lp.M

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 34 minutami, skalaprava pravi:

Vzemi ploščice ven in jih na zadnji strani (tam ko pritiska bat na njih) namaži z bakreno pasto. Največkrat izvira cviljenje pri zaviranju pri nizkih hitrostih iz stika med zavornim batom in zavorno ploščico. Mora pa biti mast temperaturno odporna, zato bakrena. Obstajajo pa tudi posebne gumirane pločevinice, ki se jih natakne na zadnjo stran ploščic in potem bat ne pritiska direktno na ploščice ampak na gumirano pločevino. Določene ploščice so tako opremljene že serijsko.

Govorim iz lastnih izkušenj, ker so tudi meni včasih cvilile zavore in obe metodi sta pomagali. Lahko pa da ima ploščica v oblogi preveč železnih delcev, potem bo pa cvililo ne glede kaj boš delal. Pomaga samo menjava z drugim tipom ploščic.

Lp.M

Novim ploščicam sem vedno samo malenkost z finim brusnim papirjem pobral robove, da niso bili tako ostri..prav tako pa vedno površino kjer nalegajo bati namazal z bakreno mastjo!

 

Objavljeno
On 12. 7. 2016 at 7:41 AM, HyperJack said:

WTF... zadnji kufer sem mel spuščen na manjšo velikost, sem ga lahko normalno zaprl. Čez vikend je bil dvignjen in tako dva dni uporabljen, pridem domov da ga bom pospravil, ga spustim na manjšo velikost, ga ne morem več zaprt...ga dvignem se zapre normalno...je tle kakšna višja tehnika, da jaz ne zakapiram kaj delam narobe...?

 

Objavljeno (popravljeno)

 

pred 51 minutami, XJRMarko pravi:

 

Vprašaj HyperJacka kako je rešil isti problem .

Popravljeno . Popravil Kmet2
Objavljeno
pred 7 minutami, Kmet2 pravi:

Vprašaj HyperJacka kako je rešil isti problem .

Pa vprašaj direktno kaj te je sram =)

Samo sprednjo stranico čist res čist malo pritisneš da se upogne za kak milimeter in potem lepo sede pokrov. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Ob 4. 8. 2016 at 16:23, Wakasaki pravi:

prosim za mnenje tistih ki ste ga dejansko vozil, koliko je še sprejemljiva višina za R1200gs adventure.

Je 185cm/95kg sprejemljivo ali sem premali?

 

Hvala

Saj veš jaz imam 188cm pa stojim na mestu in mam 5cm lufta med zicom in PRAZNIMI cojones :lol1:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 43 minutami, KyoKon pravi:

Saj veš jaz imam 188cm pa stojim na mestu in mam 5cm lufta med zicom in PRAZNIMI cojones :lol1:

To je pomemben podatek prazno polno :kva2:

ja ja ampak mislim, da ma adv kakšen cm ekstra.

Na tvojem,ko sem probal, dam tudi jst dlan+ med cojones pa zic...ko stojim na tleh..

Sicer pa a nima adv nastavljiv zic al je to opcijsko?

Objavljeno
pred eno uro, Wakasaki pravi:

To je pomemben podatek prazno polno :kva2:

ja ja ampak mislim, da ma adv kakšen cm ekstra.

Na tvojem,ko sem probal, dam tudi jst dlan+ med cojones pa zic...ko stojim na tleh..

Sicer pa a nima adv nastavljiv zic al je to opcijsko?

Serijsko.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Na Adv. nimam nobenih problemov kljub temu, da sem visok 175 cm (vsaj včasih sem bil). Imam pa sedež na spodnji poziciji. Pred nakupom so mi vsi odsvetovali tako visok motor, kao da sem premajhen. Vendar mi ni žal, ker imam filing veliko boljši na Adv kot na klasiki.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
Ob Monday, July 11, 2016 at 11:57, MrakA pravi:

Pozdravljeni,

 Sem novopečeni lastnik GS-a 1200 letnik 2004. Ker sem se do sedaj družil le z vzhodnjaškimi motorji mi je vožnja s tem nekaj drugačnega. Motor je po števcu že prekoračil 70.000km, vendar vsi poznamo slovenski trg, kjer je nujno zbiti kilometre, kej pogalfat, koga nategnt,... Za to med vožnjo ne uživam, kot bi lahko ampak poslušam, poslušam, poslušam,...

Povejte mi, ko zaženete ta motor, je normalen kovinski zvok, kot bi se odteklo olje in ko se ustvari pritisk, vse potihne?

Al pa, ko imate v visoki prestavi in nizke obrate, dodate plin in se iz motorja zasliši rrrrrrrrrr, je to OK?

Aja, to sem se že malo navadil, luft v kardanu oz kotnem prenosu, koliko se to lahko sliši, da je še ok?

Kako pogosto menjujete olja (motor, menjalnik, glavni prenos)? Katero olje priporočite?

Res hvala vsem, ki boste kaj pripomogli, da začnem uživat in ne poslušat.

LP Andrej

 

Nehaj poslusati in se voz. Sem imel iste probleme. Imel yamahe...kupil bmfla in poslusal....ma jok imel je 23000 zdaj ima 101000. Gasa fant pa ne poslusaj tam zadaj fausije...lp.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!