Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


Priporočene objave

Objavljeno

A si ostanke gume gor pustil?.

Objavljeno

Brez kompresorja je ziva jeba

50 minutes ago, ufo plast said:

Zamenjal ročke. To pa je bila muka. S težavo sem odstranil original gumo iz rocic in jo nadomestil z novo identično. 

 

 

Objavljeno (popravljeno)
1 hour ago, luxsa said:

A si ostanke gume gor pustil?.

Gumo sem obrezal maksimalno. Malo več sem je pustil na tistem mestu kjer je grelna žica pritrjena na ročko tako da se ne bi odpela. Ja ostalo pa dol tudi plastiko. Težje kot sem gledal na youtube. Ja tudi kompresor je pomagal. 

Popravljeno . Popravil ufo plast
Objavljeno

Pripeljal domov BMW R1200GS Rallye letnik 2012 z Wilbersovim vzmetenjem in spuščen za cca 3 cm.

Prej se je motor super peljal, sedaj pa prav tako.

Objavljeno
pred 20 urami, tomash pravi:

Pripeljal domov BMW R1200GS Rallye letnik 2012 z Wilbersovim vzmetenjem in spuščen za cca 3 cm.

Prej se je motor super peljal, sedaj pa prav tako.

In kok je navrglo v eur

Objavljeno
pred 15 urami, Wakasaki pravi:

In kok je navrglo v eur

Računaj dva amortizerja in premontaža. 1k

Objavljeno

Zakaj nisi pa več znižal, če si že nižal...menda je mogoče do skoraj 7cm?

Objavljeno
pred 54 minutami, vandrovec pravi:

Zakaj nisi pa več znižal, če si že nižal...menda je mogoče do skoraj 7cm?

Ker mi točno toliko odgovarja. Opcije pri Wilbers vzmetenju so 0, 3 ali 6 cm. 

Objavljeno

In tu je moja zgodba z vzmetenjem zaključena.

Mogoče bom Dedku Mrazu naročil še meglenke (daljinke). Ima kdo kakšno enostavno rešitev?

Potrebno je poleg nosilcev in luči, montirati tudi stikalo? Le tega se zveže na kaj?

Pa da ne bo spet hude ure. Letos pač v delavnici ni nobenega novega projekta, pa bom GSa 

Objavljeno
pred 23 urami, tomash pravi:

In tu je moja zgodba z vzmetenjem zaključena.

Mogoče bom Dedku Mrazu naročil še meglenke (daljinke). Ima kdo kakšno enostavno rešitev?

Potrebno je poleg nosilcev in luči, montirati tudi stikalo? Le tega se zveže na kaj?

Pa da ne bo spet hude ure. Letos pač v delavnici ni nobenega novega projekta, pa bom GSa 

jaz jih bom verjetno direkt na aku....še čakam poštarja:panic:

Objavljeno
pred 3 minutami, Wakasaki pravi:

jaz jih bom verjetno direkt na aku....še čakam poštarja:panic:

Krmiljenje pa preko AUX konektorja, da ti jih kdo me prižge, ko kje parkiraš....

Objavljeno

Jaz bi to naredil tako, da lahko prižgem luči le ob kontaktu. 

Je AUX konektor za to, in kaj to sploh je?

Objavljeno

AUX okrajšava od "auxilary", pomožni (uhod, izhod). Pomožni izhod, na katerega lahko priklopiš dodatno opremo ali jo krmiliš.

IMG_20160127_140531.thumb.jpg.3180bafed3da1f5ef49638372ed9045f.jpg

Konektor za priklop na AUX izhod, v Celju cca 16€.

Na mojem motorju je tok na tem izhodu omejen na 5A zato ga uporabljam za krmiljenje. Razno rezanje žic in priklopi na pozicijske luči ter povijanje z izolirtrakom mi deluje preveč "šalabajzersko". Se pa konektor na F-seriji nahaja nad akumulatorjem, kje je na R-seriji pa ne vem.

Objavljeno
pred 16 minutami, MiNa pravi:

zato ga uporabljam za krmiljenje

Pravilno. Vmes mora biti rele(pa varovalke tudi), da ne pustiš pomotoma luči ali kaj drugega prižgano in ti spije akumulator. Kontakt off rele off.

Možno je tudi za  krmiljenje releja uporabiti dovod "+" od ene luči. Recimo zadnje pozicijske(rele porabi zelo malo toka). Pogoj je da motor nima canbus napeljave.

Objavljeno
pred 46 minutami, MiNa pravi:

AUX okrajšava od "auxilary", pomožni (uhod, izhod). Pomožni izhod, na katerega lahko priklopiš dodatno opremo ali jo krmiliš.

IMG_20160127_140531.thumb.jpg.3180bafed3da1f5ef49638372ed9045f.jpg

Konektor za priklop na AUX izhod, v Celju cca 16€.

Na mojem motorju je tok na tem izhodu omejen na 5A zato ga uporabljam za krmiljenje. Razno rezanje žic in priklopi na pozicijske luči ter povijanje z izolirtrakom mi deluje preveč "šalabajzersko". Se pa konektor na F-seriji nahaja nad akumulatorjem, kje je na R-seriji pa ne vem.

pri R je pa pri balanci blizu ključavnice

Objavljeno (popravljeno)
Ob 25. 11. 2017 ob 9:19, MiNa pravi:

Krmiljenje pa preko AUX konektorja, da ti jih kdo me prižge, ko kje parkiraš....

Torej ima AUX tok le ob kontaktu ali veš čas?

Je potem še potreben rele?

Popravljeno . Popravil tomash
Objavljeno (popravljeno)

cca 30s po izklopu kontakta se izhod ugasne.

Rele pa je dobro vgradit v vsakem primeru. Seveda se kupijo tudi namenske zadeve, na katere priključiš razne dodatke.

Drugače pa + akumulatorja, varovalka, rele (krmiljen preko AUX), stikalo in porabnik, ki ga krmili rele.

ps, da mora biti varovalka pri akumulatorju menda ni potrebno poudarjat?!

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno
pred 2 urami, MiNa pravi:

cca 30s po izklopu kontakta se izhod ugasne.

Rele pa je dobro vgradit v vsakem primeru. Seveda se kupijo tudi namenske zadeve, na katere priključiš razne dodatke.

Drugače pa + akumulatorja, varovalka, rele (krmiljen preko AUX), stikalo in porabnik, ki ga krmili rele.

ps, da mora biti varovalka pri akumulatorju menda ni potrebno poudarjat?!

tako se dela ja ....:worship:

je fino videt varovalko namontirano 1 meter od aku:twak:....haha:lol1: in izgovor je potem, sej vem sam ni blo placa.:eek:...

Objavljeno

Bi bila to prava vezava. Je v tem primeru AUX potrebno priklopit in kam?

20171127_070826.jpg

Objavljeno

Če ti kratka luč gori vedno, tudi ob dolgi je to OK. Drugače pa "napajanje s kratke luči" zamenjaj z AUX. Imel boš vedno ob prižganem kontaktu možnost vklopa luči. Ob izklopu kontakta pa siguren izklop luči.

Če pa hočeš zadržati AUX prost pa priklopi na pozicijsko luč, ali zadnjo luč.(če nima tvoj motor canbus-a bo to OK)

Objavljeno

Ponavadi je AUX že tovarniško za stikalom in varovalko (5A), ker je to za dodatno opremo, npr. gretje ročk, 12v vtičnica itd...

Vsaj pri meni je tako.

Objavljeno
pred 2 urami, tomash pravi:

Bi bila to prava vezava. Je v tem primeru AUX potrebno priklopit in kam?

20171127_070826.jpg

Jaz imam tako vezano, samo, da imam stikalo ON/OFF, na napajalni veji, med varovalko in relejem.

Deluje že na drugem GS-u in ne moti canbusa.

pred 2 minutami, Snecer pravi:

Ponavadi je AUX že tovarniško za stikalom in varovalko (5A), ker je to za dodatno opremo, npr. gretje ročk, 12v vtičnica itd...

Vsaj pri meni je tako.

BMW, žal nima varovalk.

Objavljeno
pred 30 minutami, RSa pravi:

BMW, žal nima varovalk.

Ker imajo vsi BMW motorji od K serije Canbus.

pred 2 urami, tomash pravi:

Bi bila to prava vezava. Je v tem primeru AUX potrebno priklopit in kam?

Kot ti je že @Quest napisal v tvojem primeru samo zamenjaš priklop iz luči na AUX. Izogneš se "šarjenju" po originalni instalaciji in s tem povezanimi težavami. Ne samo pri Canbus-u...

pred 22 urami, MiNa pravi:

Razno rezanje žic in priklopi na pozicijske luči ter povijanje z izolirtrakom mi deluje preveč "šalabajzersko".

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred eno uro, MiNa pravi:

Razno rezanje žic in priklopi na pozicijske luči ter povijanje z izolirtrakom mi deluje preveč "

Malce manj "šalabajzersko"  kabl spojka,

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!