solorider Objavljeno Januar 11, 2019 Opozori Objavljeno Januar 11, 2019 pred 54 minutami, ZdravkoK pravi: Alarm vedno vleče nek določen tok. Preizkušeno in sem alarm snel in namontiral aftermarket zadevo. Ni več problema. Voziš BMW pa neveš da nima varovalk...ajajaj!! Pa bi bil zmozen nov acu. v enem tednu spraviti na 5V? ZdravkoK 1
Kmet2 Objavljeno Januar 11, 2019 Opozori Objavljeno Januar 11, 2019 pred 1 uro, solorider pravi: Pa bi bil zmozen nov acu. v enem tednu spraviti na 5V? Pri meni zaradi istega sranja motor po 14 dneh več ne kresne ...... solorider in ZdravkoK 1 1
KyoKon Objavljeno Januar 23, 2019 Opozori Objavljeno Januar 23, 2019 Uglavnem, men po 3-4 mescih kresne, brez da se dotikam ali polnem akumulator. Ne sme pa bit vklopljen akumulator. solorider, Quest, Joker in 1 other 3 1
ufo plast Objavljeno Januar 25, 2019 Opozori Objavljeno Januar 25, 2019 Končno dobil konektorje za zadnjo luč, da ni bilo potrebno preščipnit original kablov, sicer sem moram 1 konentor rahlo predelati ampak deluje. Video delovanja
MiNa Objavljeno Januar 25, 2019 Opozori Objavljeno Januar 25, 2019 ...da si nisi s to predelavo mogoče nakopal težave na tehničnem pregledu?
ufo plast Objavljeno Januar 28, 2019 Opozori Objavljeno Januar 28, 2019 On 1/25/2019 at 3:54 PM, MiNa said: ...da si nisi s to predelavo mogoče nakopal težave na tehničnem pregledu? @RSaima enako predelavo in mu niso težili prav tako ima to predelavo še en kolega in ni omenil da bi bilo kaj, bomo videli
RSM Objavljeno Januar 29, 2019 Opozori Objavljeno Januar 29, 2019 Ob 25.1.2019 ob 15:00, ufo plast pravi: Video delovanja Ti si boš nakopal težave, če imaš še vedno tako napravljeno kot je na videu. Pozicijo si vezal na blic.... MiNa in kasti 2
solorider Objavljeno Marec 12, 2019 Opozori Objavljeno Marec 12, 2019 Kje bi lahko dobil ceneje gumici med menjalniku in kardanu?
Kmet2 Objavljeno Marec 12, 2019 Opozori Objavljeno Marec 12, 2019 pred 21 minutami, solorider pravi: Kje bi lahko dobil ceneje gumici med menjalniku in kardanu? Ebay.
Joker Objavljeno Marec 12, 2019 Opozori Objavljeno Marec 12, 2019 Ampak res so nekatere stvari nelogično drage... Ena posrana gumica 60€ ali nekaj takega, medtem ko sem dal za LED žmiguc 35€... solorider in MiNa 2
MiNa Objavljeno Marec 13, 2019 Opozori Objavljeno Marec 13, 2019 Število izdelanih komadov ne gre v 100tisoče, zato pa je cena tako visoka. Pri njih so žal tudi povsem standardni rezervni deli precej po zlatarsko precenjeni (vijaki, semeringi, ležaji...). solorider 1
ZdravkoK Objavljeno April 5, 2019 Opozori Objavljeno April 5, 2019 Ob 29. 1. 2019 ob 6:54, RSa pravi: Ti si boš nakopal težave, če imaš še vedno tako napravljeno kot je na videu. Pozicijo si vezal na blic.... Točno tako, upam da je tip popravil.
Wakasaki Objavljeno April 10, 2019 Opozori Objavljeno April 10, 2019 Baje so na voljo drsniki za kufre za goske
Joker Objavljeno April 10, 2019 Opozori Objavljeno April 10, 2019 pred 21 minutami, Wakasaki pravi: Baje so na voljo drsniki za kufre za goske Ko se mi je prvič zgodilo, da je kovček zagrabil v asfalt, sem šel v upgrade vzmetenja... Wakasaki in MiNa 2
adventure only Objavljeno April 16, 2019 Opozori Objavljeno April 16, 2019 Pozdravljeni. Sem nov na forumu. Pregledal sem večino tem pa nisem videl take teme, katera obravnava tak problem kot ga mam jaz. In sicer gre za motor BMW r1200gsa l.2009. Problem pa je tak, da na prednjem vzmetenju pri preklapljanju ESA ne vidim dejanskega premika prednapetosti vzmeti kot na zadnjem vzmetenju. Na displeju je vse ok. Ima kdo mogoče podobne izkušnje z tem? Lp Igor
b-sprint Objavljeno April 16, 2019 Opozori Objavljeno April 16, 2019 Še to.. je kdo menjal original ESA vzmetenje s katerim aftermarket.. Ohlins, Wilbers, Touratech.. z ESA in katero se obnese?
DAMI34 Objavljeno April 16, 2019 Opozori Objavljeno April 16, 2019 pred eno uro, adventure only pravi: Pozdravljeni. Sem nov na forumu. Pregledal sem večino tem pa nisem videl take teme, katera obravnava tak problem kot ga mam jaz. In sicer gre za motor BMW r1200gsa l.2009. Problem pa je tak, da na prednjem vzmetenju pri preklapljanju ESA ne vidim dejanskega premika prednapetosti vzmeti kot na zadnjem vzmetenju. Na displeju je vse ok. Ima kdo mogoče podobne izkušnje z tem? Lp Igor tule ti bodo prej povedali. pred 30 minutami, b-sprint pravi: Še to.. je kdo menjal original ESA vzmetenje s katerim aftermarket.. Ohlins, Wilbers, Touratech.. z ESA in katero se obnese? če se ne motim @krucymucy, pa še kdo.
Quest Objavljeno April 16, 2019 Opozori Objavljeno April 16, 2019 pred eno uro, adventure only pravi: preklapljanju ESA ne vidim dejanskega premika prednapetosti vzmeti kot na zadnjem vzmetenju. Prednapetost se spreminja preko ESA samo zadaj. Prednji amortizer nima motorčka za prednapetost. Ne potrebuješ, ker se ob dodatnem tovoru beri kufrih in sopotnikom težišče najbolj spremeni zadaj.
RSM Objavljeno April 16, 2019 Opozori Objavljeno April 16, 2019 pred eno uro, adventure only pravi: Pozdravljeni. Sem nov na forumu. Pregledal sem večino tem pa nisem videl take teme, katera obravnava tak problem kot ga mam jaz. In sicer gre za motor BMW r1200gsa l.2009. Problem pa je tak, da na prednjem vzmetenju pri preklapljanju ESA ne vidim dejanskega premika prednapetosti vzmeti kot na zadnjem vzmetenju. Na displeju je vse ok. Ima kdo mogoče podobne izkušnje z tem? Lp Igor Preglej v navodilih, če se prav spomnim je tam opisano, kaj se dogaja z vzmetenjem spredaj, zadaj, med menjavo stopenj. Na voljo imaš pet nastavitev za prednapetost, če se ne motim se šele pri zadnji poveča prednapetost tudi prednjega dela.
krucymucy Objavljeno April 16, 2019 Opozori Objavljeno April 16, 2019 (popravljeno) 25 minutes ago, Quest said: Prednapetost se spreminja preko ESA samo zadaj. Prednji amortizer nima motorčka za prednapetost. Ne potrebuješ, ker se ob dodatnem tovoru beri kufrih in sopotnikom težišče najbolj spremeni zadaj. Ima tudi spredaj. Samo zadaj se preload nastavlja v "cestnih" programih. Celada, celada s kufri, dve celadi. Spredaj pa samo v dveh enduro programih ko dvigne cel motor. Wilbers se obnese odlicno, ohlins najbrz se bolje. Popravljeno April 16, 2019. Popravil krucymucy
adventure only Objavljeno April 17, 2019 Opozori Objavljeno April 17, 2019 pred 20 urami, krucymucy pravi: Ima tudi spredaj. Samo zadaj se preload nastavlja v "cestnih" programih. Celada, celada s kufri, dve celadi. Spredaj pa samo v dveh enduro programih ko dvigne cel motor. Wilbers se obnese odlicno, ohlins najbrz se bolje. Je tako. Preverjeno.?
krucymucy Objavljeno April 17, 2019 Opozori Objavljeno April 17, 2019 Naj izkoristim priloznost. Doma se mi se vedno valja originalno showa ESA vzmetenje od 1200GS letnik 2010. Kasneje v letu so menjali iz showa na wp, a ESA je ostala enaka. Ce kdo potrebuje za predelavo na wilbers, da mu originalno vzmetenje ostane.
tomash Objavljeno Junij 17, 2019 Opozori Objavljeno Junij 17, 2019 Evo nove gume. Tokrat Continental Trail Attack3. Pirelli scorpion trail2 so zdržale 11000 km. Vsaj polovico v dvoje z obremenjenim motorjem. Ko je sprednja ene trikrat zdrsnila sem zamenjal. Lahko bi naredil še kakšnih 1000. Se zna zgodit, da bo letos še ena menjava. Kdo ve! Wakasaki 1
mato295 Objavljeno Julij 16, 2019 Opozori Objavljeno Julij 16, 2019 (popravljeno) Danes sem šel na ogled tega: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14405918&display=BMW R 1200 GS ABS ZELO lepo ohranjen Nikoli še nisem imel GS-sa, zato težko dejansko ocenim stanje. Sama vožnja mi je OK. Gori pa oranžen trikotnik na armaturi. Prodajalec pravi, da je zato, ker je prazen tank? Poleg tega se pri zagonu izpiše EWS. Kaj bi to lahko bilo? Občasno se je zaslišalo piskanje iz motorja. Mogoče je normalno, ne vem. Nisem imel občutka, da bi bilo kaj hudo narobe. Vožnja se mi je zelo dopadla, zato nimam ravno trezne glave. Kaj pravite, ali je za kupit? Mogoče kak drug predlog, vendar ne kaj dosti dražje. Se mi ta model kar dopade. Popravljeno Julij 16, 2019. Popravil mato295
solorider Objavljeno Julij 16, 2019 Opozori Objavljeno Julij 16, 2019 pred 25 minutami, mato295 pravi: Danes sem šel na ogled tega: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14405918&display=BMW R 1200 GS ABS ZELO lepo ohranjen Nikoli še nisem imel GS-sa, zato težko dejansko ocenim stanje. Sama vožnja mi je OK. Gori pa oranžen trikotnik na armaturi. Prodajalec pravi, da je zato, ker je prazen tank? Poleg tega se pri zagonu izpiše EWS. Kaj bi to lahko bilo? Občasno se je zaslišalo piskanje iz motorja. Mogoče je normalno, ne vem. Nisem imel občutka, da bi bilo kaj hudo narobe. Vožnja se mi je zelo dopadla, zato nimam ravno trezne glave. Kaj pravite, ali je za kupit? Mogoče kak drug predlog, vendar ne kaj dosti dražje. Se mi ta model kar dopade. Tista oznaka se mi zdi, da je prazna baterija za alarm, ce ga ima. Pa km mi ne gredo v glavo...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se