biker77 Objavljeno Junij 9, 2013 Opozori Objavljeno Junij 9, 2013 če gledaš tadva potem vzemi prvega..je adventure.. drugi nima 105 konjev ampak 100.. basbas 1
BelaStrela Objavljeno Junij 9, 2013 Opozori Objavljeno Junij 9, 2013 Tisti s 100 konji je menda tudi slab z navorom v nižjih obratih. Jaz sem kupila motor s 50 000 km, ni mi žal. Pri menjalniku in pri kardanu mora bit suh kot poper - ko je umazan, ne ko je ravnokar spucan.
basbas Objavljeno Junij 9, 2013 Opozori Objavljeno Junij 9, 2013 Biker! bova spila 2 pira ,enga častim jaz ,ker si mi oplemenitil model druzga ti za napako ........ Matevž ..BMW ji nimajo problemov z kardani , lastniki pa občasno..hehe Kmet2, pik1 in BelaStrela 3
Kmet2 Objavljeno Junij 10, 2013 Opozori Objavljeno Junij 10, 2013 Biker! bova spila 2 pira ,enga častim jaz ,ker si mi oplemenitil model druzga ti za napako ........ Matevž ..BMW ji nimajo problemov z kardani , lastniki pa občasno..hehe Dej hitro povej,katerega boš kupil naslednjega,... ...da ti svetujemo :lol: basbas 1
matevz4 Objavljeno Junij 10, 2013 Opozori Objavljeno Junij 10, 2013 Hvala za odgovore. Torej letniki 2005 delajo kot je treba. Bom šel ta teden na oglede, da vidim kako in kaj. lp
biker77 Objavljeno Junij 10, 2013 Opozori Objavljeno Junij 10, 2013 Biker! bova spila 2 pira ,enga častim jaz ,ker si mi oplemenitil model druzga ti za napako ........ Matevž ..BMW ji nimajo problemov z kardani , lastniki pa občasno..hehe a je ta prvi tvoj in si gor napopal vse te stvari? se posipam s pepelom, zgleda kot adventure.. no evo, pol lahko matevžu lepo poveš kokrat ti je na tla padu in vse te zadeve basbas 1
BelaStrela Objavljeno Junij 10, 2013 Opozori Objavljeno Junij 10, 2013 Js sm ga že hotla it kupt... ker ma tanke od adv-ja, na osnovi od navadnga -- pomen, da bi lahko mela advetureja in dosegla do tal! in to rumenga! K sm pa ugotovila, da je to od basbasa motor, sm idejo opustila, ker zihr ne bi bil za menjavo ključ za ključ, a ne basbas?
basbas Objavljeno Junij 10, 2013 Opozori Objavljeno Junij 10, 2013 Js sm ga že hotla it kupt... ker ma tanke od adv-ja, na osnovi od navadnga -- pomen, da bi lahko mela advetureja in dosegla do tal! in to rumenga! K sm pa ugotovila, da je to od basbasa motor, sm idejo opustila, ker zihr ne bi bil za menjavo ključ za ključ, a ne basbas? to z ključi maš prav, ampak tank pa ni od ..adv-ja.
MariborBMW Objavljeno Junij 10, 2013 Opozori Objavljeno Junij 10, 2013 če gledaš tadva potem vzemi prvega..je adventure.. drugi nima 105 konjev ampak 100.. ?? Nobeden ni adventure...
MariborBMW Objavljeno Junij 10, 2013 Opozori Objavljeno Junij 10, 2013 Tisti s 100 konji je menda tudi slab z navorom v nižjih obratih. Jaz sem kupila motor s 50 000 km, ni mi žal. Pri menjalniku in pri kardanu mora bit suh kot poper - ko je umazan, ne ko je ravnokar spucan. ?? Če že, pade navor med 4500-5500 min-1... Jaz sem to malenkost "popravil" z akrapotom... Če se ne motim ima novejši tudi to "luknjico" pri enakih obratih
MariborBMW Objavljeno Junij 10, 2013 Opozori Objavljeno Junij 10, 2013 Potreboval bi malo pomoči. Odločam se za nakup GS-a. V poštev mi prideta tale dva: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7393023 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7383032 Prebral sem že celotno temo vendar še vedno ne vem ali so imeli letniki 2005 kakšne težave (kardan.... .). Ali moram biti pri tem letniku pri ogledu še naj kaj posebej pozoren? Prav tako nimam občukta ali je 50.000 oz. 70.000 prevoženih kilometrov veliko za takšen motor? Po internetu vidim da imajo nekateri prevoženih že več kot 200.000km. Hvala za vso pomoč in nasvete od izkušenih lastnikov GS-ov. Lp Da še tebi malo "nasmetim". Jaz bi šel z tistim, ki ti je "všeč" do najbljižjega BMW servisa, plačal za kak pir, pa majstra prosil, da ga še on pregleda.
cb1300 Objavljeno Junij 10, 2013 Opozori Objavljeno Junij 10, 2013 Za dober dnar je še moj naprodaj :-) 08 letnik.....ima vse kar imajo veliki :-)
Kmet2 Objavljeno Junij 10, 2013 Opozori Objavljeno Junij 10, 2013 Ti GS.i se vsi prodajajo ko da so zlati motorji stari 7 in več let z 1ookkm in več ne bi smel bit nobeden več kot 5k€. No sej zato pa jih nekateri prodajajo tudi po več let ...... Primer ...mam GSA letnik 2012 z vso možno opremo od karbona,navigacij,zaščit.......itd... motor je prišel z opremo na cesto krepko čez 20k€,motor je še celo leto v tovarniški garanciji......če bi vzel razmerje za koliko se prodajajo te stare kište bi moral motor prodat za najmanj 18k€ realno????? Daleč od realnosti!!! Tud 15k€ bi težko dobil,no mogoče od katerega ki ve koliko truda in denarja sem vložil v motor,drugače greš pa rajši po novega a je tako!? P.S. no še vedno pa se najdejo pacienti ki za 7 in več let star motor odštejejo 8k€...... MariborBMW 1
HyperJack Objavljeno Junij 10, 2013 Opozori Objavljeno Junij 10, 2013 Ti GS.i se vsi prodajajo ko da so zlati motorji stari 7 in več let z 1ookkm in več ne bi smel bit nobeden več kot 5k€. No sej zato pa jih nekateri prodajajo tudi po več let ...... Primer ...mam GSA letnik 2012 z vso možno opremo od karbona,navigacij,zaščit.......itd... motor je prišel z opremo na cesto krepko čez 20k€,motor je še celo leto v tovarniški garanciji......če bi vzel razmerje za koliko se prodajajo te stare kište bi moral motor prodat za najmanj 18k€ realno????? Daleč od realnosti!!! Tud 15k€ bi težko dobil,no mogoče od katerega ki ve koliko truda in denarja sem vložil v motor,drugače greš pa rajši po novega a je tako!? P.S. no še vedno pa se najdejo pacienti ki za 7 in več let star motor odštejejo 8k€...... Ja sam, za razliko, da je tvoj bolj spucan kot tisti, ki ga dobiš v salonu z 0km...da ne govorimo o hand made karbonskih izdelkih, ki so bli narejeni v edini seriji na svetu ...tudi to je nekaj vredno, haha Kmet2 1
matevz4 Objavljeno Junij 11, 2013 Opozori Objavljeno Junij 11, 2013 V zadnjih dneh sem prebral ogromno tujih forumov na temo 1200GS-ov. Po večini velja mnenje, da se je potrebno letnikov 04-06 izogibati zaradi servo zavornega mehanizma. Dokler je motor nov deluje ok. Ko pa ima motor prevoženih že kar nekaj kilometrov pa se pričenejo dokaj pogosto pojavljati problemi z zavorami ali pa servo čisto crkne. Nov servo pa je nenormalno drag (cca 2500e). Bom varčeval naprej in čez kakšno leto nabavil 07 ali 08 model. Hvala vsem za nasvete. lp
som Objavljeno Junij 11, 2013 Opozori Objavljeno Junij 11, 2013 V zadnjih dneh sem prebral ogromno tujih forumov na temo 1200GS-ov. Po večini velja mnenje, da se je potrebno letnikov 04-06 izogibati zaradi servo zavornega mehanizma. Dokler je motor nov deluje ok. Ko pa ima motor prevoženih že kar nekaj kilometrov pa se pričenejo dokaj pogosto pojavljati problemi z zavorami ali pa servo čisto crkne. Nov servo pa je nenormalno drag (cca 2500e). Bom varčeval naprej in čez kakšno leto nabavil 07 ali 08 model. Hvala vsem za nasvete. lp Ko pa boš dovolj privarčeval boš na forumih prebral ,da pri letnikih 07,08, crkuje ABS centrala ,ki je nenormalno draga ,ajej. MihaGS in basbas 2
matevz4 Objavljeno Junij 11, 2013 Opozori Objavljeno Junij 11, 2013 Ko pa boš dovolj privarčeval boš na forumih prebral ,da pri letnikih 07,08, crkuje ABS centrala ,ki je nenormalno draga ,ajej. BMW GS bi naj veljal za zanesljiv in dobro narejen motor. Bolj kot raziskujem manj imam takšen občutek. Mogoče sem pa samo preveč dlakocepski... gift 1
MariborBMW Objavljeno Junij 11, 2013 Opozori Objavljeno Junij 11, 2013 BMW GS bi naj veljal za zanesljiv in dobro narejen motor. Bolj kot raziskujem manj imam takšen občutek. Mogoče sem pa samo preveč dlakocepski... matevz4, vidim, da si nov, pa si že dregnil v osje gnezdo :grrr . Ker zdaj se bodo vsi, ki še niso vozili GS-a oglasili in dodali strokovna mnenja. Drugače ti jaz iz lastnih izkušenj povem, da je z vsemi motorji, če jih normalno vzdržuješ vse v najlepšem redu. No, pa seveda, če jih normalno voziš. GS ni cestni bojevnik, pa APN tudi ne. Tisto z bremzami je malo tako, tako... Vse kar sem jaz pogruntal je, da zaradi bremz požre nekaj več štroma, to pa je tudi vse, če mene vprašaš. Če imaš dnar, si kupi nekaj novejšega, če ga nimaš pa kaj starejšega. Tudi 1150 je en enkraten motor...
matevz4 Objavljeno Junij 11, 2013 Opozori Objavljeno Junij 11, 2013 matevz4, vidim, da si nov, pa si že dregnil v osje gnezdo :grrr . Ker zdaj se bodo vsi, ki še niso vozili GS-a oglasili in dodali strokovna mnenja. Drugače ti jaz iz lastnih izkušenj povem, da je z vsemi motorji, če jih normalno vzdržuješ vse v najlepšem redu. No, pa seveda, če jih normalno voziš. GS ni cestni bojevnik, pa APN tudi ne. Tisto z bremzami je malo tako, tako... Vse kar sem jaz pogruntal je, da zaradi bremz požre nekaj več štroma, to pa je tudi vse, če mene vprašaš. Če imaš dnar, si kupi nekaj novejšega, če ga nimaš pa kaj starejšega. Tudi 1150 je en enkraten motor... Kar se tiče vzdrževanja mi je povsem jasno. Tudi vse dosedanje motorje sem zelo skrbno vzdrževal in mi ni bilo nikoli žal denarja za najboljše olje... Nočem pa, da bi si sedaj kupil motor za 6000 ali 7000e potem pa bi mi čez 2 meseca crknil servo in bi imel za 2500e stroškov. Nekaj takšnega se je zgodilo mojemu stricu na RT-ju letniku 2004, zato sem še toliko bolj previden.
Kmet2 Objavljeno Junij 11, 2013 Opozori Objavljeno Junij 11, 2013 Kar se tiče vzdrževanja mi je povsem jasno. Tudi vse dosedanje motorje sem zelo skrbno vzdrževal in mi ni bilo nikoli žal denarja za najboljše olje... Nočem pa, da bi si sedaj kupil motor za 6000 ali 7000e potem pa bi mi čez 2 meseca crknil servo in bi imel za 2500e stroškov. Nekaj takšnega se je zgodilo mojemu stricu na RT-ju letniku 2004, zato sem še toliko bolj previden. Po forumih pljuvajo po bmflih tisti ki jih nimajo,zato se ne sekiraj,to je dober stroj a pokvarljiv tako kot vsak drug.Jaz jih vozim zdaj že 7 leto pa nisem mel na nobenemu okvar!!!Lp ludiluka in igorkr 2
krucymucy Objavljeno Junij 11, 2013 Opozori Objavljeno Junij 11, 2013 (popravljeno) Kar se tiče vzdrževanja mi je povsem jasno. Tudi vse dosedanje motorje sem zelo skrbno vzdrževal in mi ni bilo nikoli žal denarja za najboljše olje... Nočem pa, da bi si sedaj kupil motor za 6000 ali 7000e potem pa bi mi čez 2 meseca crknil servo in bi imel za 2500e stroškov. Nekaj takšnega se je zgodilo mojemu stricu na RT-ju letniku 2004, zato sem še toliko bolj previden. V najslabšem primeru kupiš nov zavorni cilinder in druge cevi, servo pa odpikaš stran. popravek: še cilinder lahko uporabiš obstoječ. Popravljeno Junij 11, 2013. Popravil krucymucy som in igorkr 2
BelaStrela Objavljeno Junij 11, 2013 Opozori Objavljeno Junij 11, 2013 Js imam "tastar" bremz sistem na R1200R. Se ne kvari, deluje brezhibno pa je motor star 6 let in ima 64 000 km. Dokler nisem ob prerivanju motorja in stiskanju bremz slišala ta čuden značilen zvok in začela raziskovat kaj je, sploh vedla nisem, da moj sistem ni enak mlajšemu od GSAja, ki stoji zraven v garaži. Pa sem zelo dlakocepska. som 1
Borutt Objavljeno Junij 11, 2013 Opozori Objavljeno Junij 11, 2013 Ne vozim GS-a, ampak nekaj drugega BMW-jevega, pa v tolikih letih in tolikih kilometrih ni odpovedal servo. Je pa res, da česar ni, ne more crkniti. Verjetno bodo znali lastniki dotičnega modela podati najbolj verodostojne informacije kako in kaj.
fish Objavljeno Junij 11, 2013 Opozori Objavljeno Junij 11, 2013 Glede na to, da imam v Nemčiji in pri nas firmo, kjer prodajam motorje, lahko rečem, da so Nemci totalno navdušeni nad novim gs-om. Prvi dve zalogi sta šli ko šus. Itak pa vsak Nemec pravi, da morta bit pes in motor nemška pr bajt ;-).
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se