Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


Priporočene objave

Objavljeno

Ne gre za denar ampak princip. Imam občutek, da so BMW dealerji rahlo razvajeni zaradi takega razmišljanja strank.

Objavljeno

Ko se to zgodi doma, ni problem je le jeza.

 

http://www.aroundtheworld.si/blog/jordanija-2#/image/large/4458

 

Nerodno je, če se ti to zgodi v tujini, kjer razkopljejo motor, da ugotovijo feler, ki je očitno serijski.

Ko so pri BMW ju ugotovili feler, so nas o tem obvestili in prosili, da pripeljemo motor, da zamenjajo del brezplačno in se v imenu firme opraviči., Seveda so lahko vpoklicali le tiste, ki so servisirali na pooblaščenih servisih  tudi izven garancije. Mislim, da je to korektno.lp

Objavljeno (popravljeno)

Evo, tvoji želji je ugodeno: http://www.motosvet.com/tabla/topic/38039-okvara-regulatorja-črpalke-za-gorivo-na-bmw-r-1200-gs/

Da pa se ne boš preveč matral po temi ti zaupam, da na terenu pač črpalko na direkt zvežeš na akumulator in se boš privlekel domov. Glede na tvoje (ne) okvare pa sklepam, da motor pač ne vidi drugega kot asfalt; nikoli mi ne bo jasno, zakaj si ljudje potem kupijo enduro motor, razen, če so nadmerski kot jaz.

Saj ne bi razglabljal enduro pa potovalni enduro, pa teren pa asfalt... Meni tudi ni jasno kaj za vraga počnejo ljudje z vodnimi posteljami in da so oh in sploh, in da boljšga sploh ni, pa nič ne bentim čez nje :-)

Videl sem tvoj opis in težavo in rešitev, super, mogoče bo prišlo komu prav in to je poanta foruma, jaz naprimer sem izvedel, da mi to lahko crkne... Sem te hotel spodbuditi, da več svojih problemov z GS-om izpostaviš... Ampak So what, bi rekel Pahor. Grem se vozit. Pavličevo sedlo prihajam...

Popravljeno . Popravil Robson
Objavljeno

In kakšen vpliv na to napako ima servisiranje na pooblaščenih servisih?

Objavljeno

Če servisiraš, doma v garaži nimaš teh informacij!

Objavljeno (popravljeno)

Pošteno bi seveda bilo, da bi brezplačno nadomestili vse regulatorje te serije, kajti odpovedo prav vsi, eni prej, drugi pozneje. Konec koncev smo ta del vsi plačali enako ob nakupu motorja. Napaka sploh ni nedolžna, saj je recimo med prehitevanjem zadeva lahko smrtno nevarna. O odnosu BMW-ja si naj pa vsak mnenje ustvari sam.

Popravljeno . Popravil DanAja
Objavljeno (popravljeno)

Evo, še eden za zbirko; korodiran je celoten notranji del, ki naj bi bil zaščiten z gumo:

 

20130622_131235.jpg

 

20130622_150703.jpg

 

BMW R 1200 GS 2003-2007 BenzinPumpe (Fuel pump) 201035250

Popravljeno . Popravil DanAja
Objavljeno (popravljeno)

A ti to s kakšne piromanske strani dol vlečeš? A je torej treba pazit, da ga ne parkiraš blizu tabornega ognja? K..c pa takšna zbirka... :-(

Tole Sneciju pošlji na ZS. Mu bo veselje prišlo v hišo..

Popravljeno . Popravil Robson
Objavljeno

Vse firme, tudi avtomobilske, te o vpoklicu obvestijo na pooblaščenem servisu. 

Tudi za vpoklic ajdove moke v Hoferju piše na njihovi oglasni deski pred trgovino (pa je aflatoksin tudi lahko smrtno nevaren) in ne na prvi strani časopisa. Ker motorji menjajo lastnike, nima smisla, da bi iskali in kontaktirali nove lastnike - ker so ljudje sami nedosledni pri tem. Jaz osebno bi novega lastnika sporočila BMWju, sam kaj ko 1000 drugih ne bi.

Če bi kdaj videl pravi BMW servis in ne te grajzlarije pri nas, ti ne bi bilo žal niti dinarja zanje.

 

In najbolj važno - to ni odnos BMW GmBH. To je odnos BMW Slovenija.

 

Tudi na našem GSA-ju je bil vpoklic - ko je bil motor star 5 let. Kar mirno - saj si menda tistih 100 eur že prišparal, ker si šraufal doma?

Objavljeno

Draga Strela, ravno zato, ker sem videl "delo" in "znanje" pooblaščenih serviserjev, mi za motor skrbi gospod, ki že 35 let šraufa izključno BMW-jeve bokserje. Denar pri meni pač ni faktor, ki bi vplival na odločitev o tem, kdo bo imel v rokah moj motor. Bom pa še enkrat napisal, če tovarna ve, da so izdelali nenakovosten del, je potrebno menjat vse, ne pa samo tiste, ki servisirajo na pooblaščenih servisih.Torej; če jaz pridem s tem okvarjenim delom na servis, mi pripada nov. Kaj tu ne razumeš? Ne ves pa še nečesa. Regulator je bil po računalniški evidenci zamenjan, dejstvo pa je, da je še originalen. Kdo je zdaj nepošten?

Objavljeno

To je fotka regulatorja, ki sem jo včeraj naredil s telefonom doma. Če te zanimajo podatki o lokaciji posnetka, ti jo lahko pošljem na mail...

Objavljeno

Razen servisa v Grosuplju, ki je po oceni BMW ja vodilni serviser v  Slo. so serviserji v  Lj. Ce. in Mb. veliki nateguni-(lastne izkušnje), zato mi ni težko se vozit na servis v Grosuplje in nazaj ~ 300 km

Objavljeno

Za vpoklice je dobro spremljati kakšne večje forume posvečene določeni znamki, ker skoraj vedno kdo objavi temo / sporočilo, ko se zgodi vpoklic. Drugače pa poišči seznam vpoklicev za tvoj motor (na hitro sem našel tega: http://www.dealerrater.com/recalls/BMW/R1200-GS/ (koliko je točen ne vem)) in pri sebi preveri zadeve na seznamu.

Objavljeno

Kot sem že napisal; moj je bil vpoklican in je menjava regulatorja tudi zabeležena, ampak dejstvo je to, da je na motorju ostal star regulator, ki je zdaj spustil dušo.

Objavljeno

Saj pravim, da je BMW Slovenija velik problem. Če bi poznal moj boj (z mlini na veter) s slovenskimi pooblaščenci, bi vedel, da se borim proti temu, da za drag motor in servis dobimo vozniki prst u rit, ne morem drugače rečt.

Ker sem si pobližje ogledala par nemških servisov, razumem kaj Nemci računajo - pa troli pri nas tega ne znajo izvajat.

Objavljeno

Saj pravim, da je BMW Slovenija velik problem. Če bi poznal moj boj (z mlini na veter) s slovenskimi pooblaščenci, bi vedel, da se borim proti temu, da za drag motor in servis dobimo vozniki prst u rit, ne morem drugače rečt.

Ker sem si pobližje ogledala par nemških servisov, razumem kaj Nemci računajo - pa troli pri nas tega ne znajo izvajat.

...sploh pa ne razumem BMW firme kot take, da takim prepotentnežem v Sloveniji ne odvzamejo koncesije tako za prodajo in servis, kot je to naredil KTM, pa da pol vidimo njihove nabildane glave, kako hitro bi povesili kljun.

Objavljeno (popravljeno)

Zdravo lastniki,

 

kako ste kaj zadovoljni s tem motorjem?

Če ima kdo...kako sveti ponoči tale LED luč in kako je kaj občutljiva na umazanijo?

 

 

LP, M.

Te LED luči so dnevne in so čez dan zelo dobro vidne,ponoči pa so le lepotni dodatek.

Popravljeno . Popravil Kmet2
Objavljeno

Te LED luči so dnevne in so čez dan zelo dobro vidne,ponoči pa so le lepotni dodatek.

Ne bo držalo kolega.

Objavljeno

Baje, da so LED tudi normalne luči za ponoči in pravijo, da svetijo velik boljše, kot navadne.

Mislim, da obstajajo 3 kombinacije teh luči, ene čist navadne, ene navadne s tisto ELD obrobo, ki jo ti omenjaš in ene full LED.

 

Ni druge, enkrat bo treba sprobat. Srce hoče takoj, pamet pa pravi, da bo boljše drugo leto konec sezone... ;)

Objavljeno

Tako je. Opcija je Full LED luč, ki po prebiranju mnenj na tujih forumih sveti odlično.

 

Jaz osebno se sicer ponoči ne vozim dosti, tako da vprašanje koliko je dražja napram navadni. Ma če že kupiš moped kupiš fully loaded!

Objavljeno

Ne bo držalo kolega.

Se pravi da ima novi GS tudi nočne LED luči,ker jaz sem mislil,da se pogovarjamo o obrobi iz LED lučk(dnevne luči).

Objavljeno

Ja ima vse troje. DLR led obrobo, LED kratke in LED dolge. Pa še LED meglenke se da dokupit.

Objavljeno

Ja ima vse troje. DLR led obrobo, LED kratke in LED dolge. Pa še LED meglenke se da dokupit.

No o lepotnem dodatku ponoči sem govoril o DLR,nisem vedel da ima led luči :blush:

Objavljeno

Slabo informiran si zadnje čase ;)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!