Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


Priporočene objave

Objavljeno

 Servisi v Sloveniji imajo res precejkrat težave z osnovnim bontonom in zdravo logiko, mi pa izpademo sitnobe s čudnimi konstantno pokvarjenimi motorji.

 

Točno to, se popolnoma strinjam. Tukaj bi še bolj izpostavil moto trgovine v Sloveniji.

Nekateri imajo do nas kupcev res poseben odnos. Še dobro, da lahko izbiramo in da je tukaj še tujina. Ravno zaradi tega bi morali biti bolj špoštljivi, ker danes pa res lahko vsak trenutek "skočiš" k sosedom, kupiš na nivoju in aufiderzen.

 

Pa ne samo pri BMWju, pri vsaki znamki človek mora biti strog, ker dejansko jim v roke dajemo svoja živlenja in servis mora biti napravljen na nivoju!

Objavljeno

No, sej se mi je zdelo, da isto mislimo.

Mene zelo žalosti, da je tako. Vem, da se posamezniki trudijo ampak so običajno na prenizkih pozicijah in preredki.

 

Seveda je podobna situacija tudi izven motociklizma.

Objavljeno

V treh letih kolikor imam BMWja, nisem imel na servisu nikakršnih težav. Kupil sem ga v Cosmosu, kjer ga tudi servisiram.

Avta pa nikakor ne peljati v Avto Aktiv v Trzin, da ne bo koga tja zaneslo.

Objavljeno

Hondo kup'te, pa naute 'mel problemov...

V bistvu je pa tako, da ne bom pristranski;

Vsak motor je dober, samo da laufa kakor treba!!

(Meni dela - ker 'mam hondo!)

 

Pa še nekaj resnega (četudi gre za avto - katerega osnovna varianta je prav tako motor);

18 let sem delal na programu Mercedes, 18 let na vozilih honda. Torej;

 

Vem, kaj je varno statusno prevozno sredstvo in vem, kaj je brezhibno vozilo, ki funkcionira brez roblema!

Z motorji je enako!

Sprobano na lastni koži.

Objavljeno

A je kdo nadgradil original esa za wilbers? Občutil kake bistvene razlike? Slišal tudi, da nekateri dajo ESA na teren, da kasneje zapnejo z štendrom ob asfalt.....anyone?

Objavljeno

A je kdo nadgradil original esa za wilbers? Občutil kake bistvene razlike? Slišal tudi, da nekateri dajo ESA na teren, da kasneje zapnejo z štendrom ob asfalt.....anyone?

Nisem siguren če sem si prav zapomnil a vem ,da sta Biker77 in Krucymucy nekaj predelovala vzmetenje na GS.

Zadnji del posta pa žal ne razumem :blush: če daš ESA na tavelike hribčke motor(vzmetenje)dvigne kar konkretno,se pravi ,da potem ne bi smelo zapeti centralno stojalo,drugače pa ja ob bolj močnem nagibu zabrusi centralno stojalo sploh če je ovinek še malo bolj razgiban kot je to v naši državi že skoraj običaj :P

Objavljeno

Nisem siguren če sem si prav zapomnil a vem ,da sta Biker77 in Krucymucy nekaj predelovala vzmetenje na GS.

Zadnji del posta pa žal ne razumem :blush: če daš ESA na tavelike hribčke motor(vzmetenje)dvigne kar konkretno,se pravi ,da potem ne bi smelo zapeti centralno stojalo,drugače pa ja ob bolj močnem nagibu zabrusi centralno stojalo sploh če je ovinek še malo bolj razgiban kot je to v naši državi že skoraj običaj :P

Bomo počakal na odgovore odgovornih :-)

Ja....na hribčke se esa oz motor konkretno dvigne......zato razmišljal v tej smeri.....nisem še probal kako se obnaša na cesti......zato vprašal če je tu že kak ki lahko iz prve roke pove, he he.......včeraj konkretno zapel desno stran in mi je zadnje kolo izgubilo oprijem :-(

Objavljeno

A to drajsanje je že prerastl u boxer cup? Mislm, sam tok da vem, če morm še trenirat :lol:

 

Mimgrede, js nimam ese, mam pa zdej aftermarket amortizerje s fedri, ker so serijski odpovedal poslušnost -- stara jajca pač. Se da te amortizerje tut po višini nastavt, js mam malenkost nižji motor, da lažje manevriram (in prej dotaknem razne  kovinske dele). Verjetno se da motor tudi zvišat? Samo razmišljam...

Objavljeno

Bomo počakal na odgovore odgovornih :-)

Ja....na hribčke se esa oz motor konkretno dvigne......zato razmišljal v tej smeri.....nisem še probal kako se obnaša na cesti......zato vprašal če je tu že kak ki lahko iz prve roke pove, he he.......včeraj konkretno zapel desno stran in mi je zadnje kolo izgubilo oprijem :-(

Ups,no jaz  nisem izgubil oprijema nikoli,saj sem ga počas brusil do te mere da zdaj redko zapne,nisem pa nikoli dvigoval vzmetenja na off road potem pa šel probavat če štender še vedno zapne,to storim ko motor naložim z prtljago in boljšo polovico,sam takrat vozim uglajeno tako da ni blema z zapenjanjem.

Objavljeno

ker ze glih smetite o HID in LED........ na banditu imam se vedno HID (dolga + kratka) ca. 95k km. nobena menjana.

 

BTW pocasi ze krepko :topic:

Objavljeno

A to drajsanje je že prerastl u boxer cup? Mislm, sam tok da vem, če morm še trenirat :lol:

 

Mimgrede, js nimam ese, mam pa zdej aftermarket amortizerje s fedri, ker so serijski odpovedal poslušnost -- stara jajca pač. Se da te amortizerje tut po višini nastavt, js mam malenkost nižji motor, da lažje manevriram (in prej dotaknem razne  kovinske dele). Verjetno se da motor tudi zvišat? Samo razmišljam...

moznosti imas vec: od podlozk do zamenjave "dog bones" pri spodnjem vpetju amortizerja. pridobis ca. od 5 do 35 mm na visini zadka. vec v doticni temi o visanju motorja.

Objavljeno

A je kdo nadgradil original esa za wilbers? Občutil kake bistvene razlike? Slišal tudi, da nekateri dajo ESA na teren, da kasneje zapnejo z štendrom ob asfalt.....anyone?

ja. razlika je občutna..

jest sm ga pustu na isti višini..lahko pa nižaš..ali višaš..

Objavljeno

ja. razlika je občutna..

jest sm ga pustu na isti višini..lahko pa nižaš..ali višaš..

sej kolikor sem opazil pomoje niti ni tok problem višina, bolj to da se zadaj preveč posede v dolgih ovinkih ali če zadaneš v kako neravnino na cesti.....takrat ga preveč zabije z original vzmetenjem.....pa mam vedno na sport

Objavljeno

sej kolikor sem opazil pomoje niti ni tok problem višina, bolj to da se zadaj preveč posede v dolgih ovinkih ali če zadaneš v kako neravnino na cesti.....takrat ga preveč zabije z original vzmetenjem.....pa mam vedno na sport

Probaj nastavit Esa še na 2 človeka in 2 kovčka +sport.

Objavljeno

Točno to, se popolnoma strinjam. Tukaj bi še bolj izpostavil moto trgovine v Sloveniji.

Nekateri imajo do nas kupcev res poseben odnos. Še dobro, da lahko izbiramo in da je tukaj še tujina. Ravno zaradi tega bi morali biti bolj špoštljivi, ker danes pa res lahko vsak trenutek "skočiš" k sosedom, kupiš na nivoju in aufiderzen.

 

Pa ne samo pri BMWju, pri vsaki znamki človek mora biti strog, ker dejansko jim v roke dajemo svoja živlenja in servis mora biti napravljen na nivoju!

 

Zato ga pa jaz kar iz Nemčije pripeljem, pa še to za 35% ceneje. Sej nisem nor, da delam za marže Slo trgovcev.

Objavljeno

Če bo imel še kdo na terenu težavo z regulatorjem črpalke za gorivo, si naj pomaga takole:

 

20130623_103233.jpg

 

20130623_103436.jpg

 

S tako kratkospojeno črpalko se boste komot peljali še 1500 km brez težav. Kdor se bo z GS-om odpravil na daljšo pot pa priporočam izdelavo takega pripomočka kar doma.

Objavljeno

A je kdo nadgradil original esa za wilbers? Občutil kake bistvene razlike? Slišal tudi, da nekateri dajo ESA na teren, da kasneje zapnejo z štendrom ob asfalt.....anyone?

Jaz sem lani peljal Čarmanu. Sicer nimam ne ESA, ne Wilbers, ampak majster mi je fedro tako nastavil, da sem kar jokal od sreče...

Obvlada...

Objavljeno

A je kdo nadgradil original esa za wilbers? Občutil kake bistvene razlike? Slišal tudi, da nekateri dajo ESA na teren, da kasneje zapnejo z štendrom ob asfalt.....anyone?

Da. Wilbers na normal je isto kot original na sport. Comfort je mogoče ostal komfort, Sport je pa zabit ... :OK:

 

Cena :BUA:

Objavljeno

Koliko, če ni skrivnost?

Lahko na PM...

 

lp, andrej

Objavljeno

Ima kdo izkušnje s temi torbami? Zanima me primerjava med touratech in wunderlich in če lahko kdo iz prakse pove, koliko prostora je v teh torbah??

 

1173889059_21de79882c.jpg

38E778F5-9BC4-4DE1-9C10-5AF41FE90113-196

 

 

Objavljeno

Ima kdo izkušnje s temi torbami? Zanima me primerjava med touratech in wunderlich in če lahko kdo iz prakse pove, koliko prostora je v teh torbah??

 

1173889059_21de79882c.jpg

38E778F5-9BC4-4DE1-9C10-5AF41FE90113-196

Mam Wunderlichove in sem zadovoljen,prostora v njih ni ne vem koliko(npr.v vsako stran gre ena rokavica) ker pa so vodoodporne ih največkrat uporabljam za dokumente ali stvari ki morajo biti na potovanju pri roki.

Touaratech pa imajo več prostora za shranjevanje samo so pa bolj mehke in se pri vožnji če niso polne mečkajo.

Ne bom trdil,samo se mi zdi da so Wunderlichove tudi cenovno ugodnejše.Lp

Objavljeno

Mam Wunderlichove in sem zadovoljen,prostora v njih ni ne vem koliko(npr.v vsako stran gre ena rokavica) ker pa so vodoodporne ih največkrat uporabljam za dokumente ali stvari ki morajo biti na potovanju pri roki.

Touaratech pa imajo več prostora za shranjevanje samo so pa bolj mehke in se pri vožnji če niso polne mečkajo.

Ne bom trdil,samo se mi zdi da so Wunderlichove tudi cenovno ugodnejše.Lp

eila, hvala za hiter odgovor! :beer2:

Objavljeno

A je kdo nadgradil original esa za wilbers? Občutil kake bistvene razlike? Slišal tudi, da nekateri dajo ESA na teren, da kasneje zapnejo z štendrom ob asfalt.....anyone?

Jaz sem zamenjal original vzmetenje BMW ESA  za vzmetenje Wilbers (imenuje se WESA) in sicer na RT-ju (spredaj in zadaj).

Ne vem kako se obnese na GS-u, ampak RT je postal drug motor - v pozitivni smeri! S tem da ob naročilu podaš podatke o svoji teži, teži sopotnice in teži prtljage (pribljižno veš, koliko voziš prtljage na poti), in ti potem naredijo vzmeti po tvojih gabaritih.

Cena je pa kar konkretna, s tem da vzamejo servo motorčke in motorček za zategovanje zadnje vzmeti od originalnega vzmetenja in Čarman potem pri sebi komponente skupaj sestavi.

Pri meni je bilo potrebno zamenjati še sevomotorček na zadnjem amortizerju (vdor vode in je zarustal), in če se ne motim me je to vse skupaj prišlo cca. 900€. (mislim da je okoli 250€ nov servo motorček, nisem siguren)

Sem bil sprva skeptičen, ker cena je res konkretna, ampak samo do prvih ovinkov, potem mi ni bilo žal niti centa več, ki sem ga zapravil za tole.

 

Iz moje perspektive in izkušenj:

Če se je potrebno odločati na primer med investicijo v novo vzmetenje ali pa recimo novi izpuh od Akrapoviča (ki tudi ni ravno poceni), potem lahko brez oklevanja rečem, da prvo denarce investirati v vzmetenje, potem pa v nov izpuh. Pa imam pri sebi obe zadevi zamenjani, tako da vem o čem govorim. Razlika v vožnji z zamenjanim vzmetenjem je mnogo mnogo večja, kot pa je razlika ob zamenjavi izpuha (razen zvoka seveda). No, razen če je zvok vse kar si človek želi od vožnje, potem vsaka dilema odpade :)

 

Lp.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

 

 

Iz moje perspektive in izkušenj:

Če se je potrebno odločati na primer med investicijo v novo vzmetenje ali pa recimo novi izpuh od Akrapoviča (ki tudi ni ravno poceni), potem lahko brez oklevanja rečem, da prvo denarce investirati v vzmetenje, potem pa v nov izpuh. Pa imam pri sebi obe zadevi zamenjani, tako da vem o čem govorim. Razlika v vožnji z zamenjanim vzmetenjem je mnogo mnogo večja, kot pa je razlika ob zamenjavi izpuha (razen zvoka seveda). No, razen če je zvok vse kar si človek želi od vožnje, potem vsaka dilema odpade :)

 

Lp.

 

Točno tako, vzmetenje je najboljši "tuning", ki ga lahko daste na motor. Tudi moj je čist drug odkar ima nove amortizerje+fedre.

GSarji, razmislite tudi o Ohlinsih. Ko se utrudijo serijski, se lahko odločite za obnovo ali pa za nakup novih. In v slednjem primeru so menda originalni le 150 eur cenejši od Ohlinsa, govorim za moj motor. Za GS cen ne poznam, se pa da vprašat v Dolskem, so zelo prijazni.

Objavljeno

In kdaj se bi naj utrudili serijski,da jih je smiselno obnovit oz. zamenjat?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!