Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Priporočene objave

Menjal orig. fedre na 12gsa pr 65k km za Wilbers, vzel pa pri Čarmanu. Pri 60k km so orig. za zamenjat. Če se bo kdaj zgodil, da bom menjal moped se fedri menjajo takoj za Wilbers pa tud če ma moped 0km.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Menjal orig. fedre na 12gsa pr 65k km za Wilbers, vzel pa pri Čarmanu. Pri 60k km so orig. za zamenjat. Če se bo kdaj zgodil, da bom menjal moped se fedri menjajo takoj za Wilbers pa tud če ma moped 0km.

 

Pod tole se pa podpišem takoj :OK:

Kdor ni probal, ne more verjeti, kako velika je razlika v vožnji!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, ampak se clovek razvadi in potem se noce/ne more vec vozit z obicnimi (motorji).

Popravljeno . Popravil krucymucy
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gotovo, razvoj gre naprej in tako je edino pravilno.

Če samo pogledaš napredek zadnjih 20 let. Današnji motorji, v tej obliki s to tehniko so bili pred toliko leti nepredstavljivi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam problem. Motor mi od 2000 do 3000 obratov cuka. Najbolj se to čudi v 1. in 2. prestavi. Vožnja po mestu je že kar moteča. Prav tako motor ni "miren" v prostem teku, celo kazalec za obrate na števcu malo poskakuje. Motor ima 50.000 prevoženih, letnik 2005.

 

Mogoče kdo ve kaj bi lahko bilo narobe? Svečke, ali pa je mogoče potrebno nastavljanje cilindrov?

 

Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prodam popolnoma nov Xenon kit za R1200GS/A - plug n play varianta.

Set vsebuje vse potrebno za priklop (tudi izredno majhen balast in 6000K H7 xenon žarnico).

 

Cena: 50€, več info na PM.

 

post-76-0-01055900-1373566487_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dogaja se mi, da ob močnem zaviranju, če s prednjim kolesom priletim na neravnino/luknjo popusti bremza. Tako moram ročico popustit in ponovno bremzat.

To se mi ne zdi čisto normalno. A ima kdo podobne izkušnje?

Letnik 2004...ABS

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dogaja se mi, da ob močnem zaviranju, če s prednjim kolesom priletim na neravnino/luknjo popusti bremza. Tako moram ročico popustit in ponovno bremzat.

To se mi ne zdi čisto normalno. A ima kdo podobne izkušnje?

Letnik 2004...ABS

 v kritični situaciji ni časa za takšne akrobacije z ročko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 v kritični situaciji ni časa za takšne akrobacije z ročko

:notworthy: zelo tehničen odgovor! Mislim,da je iz vašega posta razbral kje ma težavo :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dogaja se mi, da ob močnem zaviranju, če s prednjim kolesom priletim na neravnino/luknjo popusti bremza. Tako moram ročico popustit in ponovno bremzat.

To se mi ne zdi čisto normalno. A ima kdo podobne izkušnje?

Letnik 2004...ABS

Ja  hudiča sej čez luknje pa ležeče  policaje  se ne  bremza , ...prej  pa potem,če je treba.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja  hudiča sej čez luknje pa ležeče  policaje  se ne  bremza , ...prej  pa potem,če je treba.

 

Glej ga, če pa si sam opisal kje ti popusti, obstaja verjetnost, da boš moral zavret in ravno bo tam luknja na cesti, kar je na naših cestah velika verjetnost :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMW R1200 GS - AKUMULATOR ALI KAK DRUG PROBLEM?

 

Večkrat se zgodi, da motor, kljub temu, da prej normalno deluje, vžiga (ne čisto tekoče),  kar naenkrat NE VŽGE… Pritisnem štart gumb in samo KLIK KLIK… ok, to je znak, da je akumulator v slabem stanju. Ni mi pa jasno zakaj se, ko motor ne vžge, samo od sebe vključi gretje ročk, čeprav odstranim ključ in stikalo za gretje ročk NI VKLJUČENO in to potem povzroči še dodatno praznenje akumulatorja.

Ali je možno, da preslab akumulator povzroči napako v elektroniki in posledično pride do samodejnega gretja ročk? Ali naj kupim nov akumulator ali pa je problem kje drugje?

Serviser pri selmarju je rekel, da takega problema, da bi se gretje ročk samo od sebe vključilo,  še ni imel…

 

Še to:

  • motor je star 4 leta, še vedno prvi akumulator,  prevoženih 45000km
  • ko  motor normalno vžiga, stikalo za gretje ročk deluje ok

Hvala za odgovor!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S kabli priklopi drug akumulator. Če se težava ne bo več pojavljala, menjaj akumulator. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GSA Telelever oz. prednja vilica pušča olje..

 

 

Pozdravljeni, kmalu po prvem servisu na 1000 km sem opazil, da leva vilica zgoraj (oz. v prostoru pred rezervoarjem) "pušča" olje.. Sicer ne veliko, je pa celotna površina teleskopa, ki se "potaplja" v amortizer mokra oz. prekrita s prozornim oljnim filmom.. Če prav razumem ti amortizerji niso oljni temveč vzmetni, tisto olje (ca. 3-4 dcl) pa le skrbi, da teleskop oz. njegov drsni ležaj ne ostaneta suha??

 

Je kdo od vas že imel podobne težave?? Namreč v petek imam namen skočiti do SLO in kasneje nazaj (ca. 1600 km) pa moj händler ne najde termina pred naslednjim tednom..

 

Desni teleskop je seveda suh kot poper...

 

 

LP Marko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMW R1200 GS - AKUMULATOR ALI KAK DRUG PROBLEM?

 

Večkrat se zgodi, da motor, kljub temu, da prej normalno deluje, vžiga (ne čisto tekoče),  kar naenkrat NE VŽGE… Pritisnem štart gumb in samo KLIK KLIK… ok, to je znak, da je akumulator v slabem stanju. Ni mi pa jasno zakaj se, ko motor ne vžge, samo od sebe vključi gretje ročk, čeprav odstranim ključ in stikalo za gretje ročk NI VKLJUČENO in to potem povzroči še dodatno praznenje akumulatorja.

Ali je možno, da preslab akumulator povzroči napako v elektroniki in posledično pride do samodejnega gretja ročk? Ali naj kupim nov akumulator ali pa je problem kje drugje?

Serviser pri selmarju je rekel, da takega problema, da bi se gretje ročk samo od sebe vključilo,  še ni imel…

 

Še to:

  • motor je star 4 leta, še vedno prvi akumulator,  prevoženih 45000km
  • ko  motor normalno vžiga, stikalo za gretje ročk deluje ok

Hvala za odgovor!

Če je akumulator star 4 leta+ potem nebo nič narobe, če kupiš novega ga formiraš in namontiraš. Po vsej verjetnosti pa težava z gretjem ročk nebo odpravljena potrebno bo najti električno šemo in pregledati MASE od releja za štartanje in od releya gretja ročk nekje ni dobre mase ! !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GSA Telelever oz. prednja vilica pušča olje..

 

 

Pozdravljeni, kmalu po prvem servisu na 1000 km sem opazil, da leva vilica zgoraj (oz. v prostoru pred rezervoarjem) "pušča" olje.. Sicer ne veliko, je pa celotna površina teleskopa, ki se "potaplja" v amortizer mokra oz. prekrita s prozornim oljnim filmom.. Če prav razumem ti amortizerji niso oljni temveč vzmetni, tisto olje (ca. 3-4 dcl) pa le skrbi, da teleskop oz. njegov drsni ležaj ne ostaneta suha??

 

Je kdo od vas že imel podobne težave?? Namreč v petek imam namen skočiti do SLO in kasneje nazaj (ca. 1600 km) pa moj händler ne najde termina pred naslednjim tednom..

 

Desni teleskop je seveda suh kot poper...

 

 

LP Marko

Ne sekiraj se zaradi tega malega solzenja greš lahko vseno na pot, ko se boš vrnil pa daš lepo zamenjat teleskop.Absolutno zahtevaj nov teleskop in ne da ti ga razdirajo in popravljajo. V teleskopu je vedno vzmet in blažilec - amortizer zato se imenuje teleskop.Navrhu je semering nad njim pa še zasčitna guma !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!