anzec Objavljeno Junij 27, 2013 Opozori Objavljeno Junij 27, 2013 Menjal orig. fedre na 12gsa pr 65k km za Wilbers, vzel pa pri Čarmanu. Pri 60k km so orig. za zamenjat. Če se bo kdaj zgodil, da bom menjal moped se fedri menjajo takoj za Wilbers pa tud če ma moped 0km. skalaprava, krucymucy in gsxf750 3
skalaprava Objavljeno Junij 27, 2013 Opozori Objavljeno Junij 27, 2013 Menjal orig. fedre na 12gsa pr 65k km za Wilbers, vzel pa pri Čarmanu. Pri 60k km so orig. za zamenjat. Če se bo kdaj zgodil, da bom menjal moped se fedri menjajo takoj za Wilbers pa tud če ma moped 0km. Pod tole se pa podpišem takoj Kdor ni probal, ne more verjeti, kako velika je razlika v vožnji! gsxf750 1
krucymucy Objavljeno Junij 27, 2013 Opozori Objavljeno Junij 27, 2013 (popravljeno) Ja, ampak se clovek razvadi in potem se noce/ne more vec vozit z obicnimi (motorji). Popravljeno Junij 27, 2013. Popravil krucymucy Kmet2 in BelaStrela 2
motolover Objavljeno Junij 28, 2013 Opozori Objavljeno Junij 28, 2013 Po moje bo DDC, ki so ga dali na HP4 prihodnost brez katere ne bomo hoteli imeti motorja. V 10. letih bo BMW to dajal na vse modele.
krucymucy Objavljeno Junij 28, 2013 Opozori Objavljeno Junij 28, 2013 Gotovo, razvoj gre naprej in tako je edino pravilno. Če samo pogledaš napredek zadnjih 20 let. Današnji motorji, v tej obliki s to tehniko so bili pred toliko leti nepredstavljivi.
cb1300 Objavljeno Julij 4, 2013 Opozori Objavljeno Julij 4, 2013 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7451239 :grim
Kmet2 Objavljeno Julij 4, 2013 Opozori Objavljeno Julij 4, 2013 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7451239 :grim Boš novega vzel
jjag3r Objavljeno Julij 9, 2013 Opozori Objavljeno Julij 9, 2013 Imam problem. Motor mi od 2000 do 3000 obratov cuka. Najbolj se to čudi v 1. in 2. prestavi. Vožnja po mestu je že kar moteča. Prav tako motor ni "miren" v prostem teku, celo kazalec za obrate na števcu malo poskakuje. Motor ima 50.000 prevoženih, letnik 2005. Mogoče kdo ve kaj bi lahko bilo narobe? Svečke, ali pa je mogoče potrebno nastavljanje cilindrov? Hvala!
dromomaniac Objavljeno Julij 9, 2013 Opozori Objavljeno Julij 9, 2013 Desni ščit glave letnik 2011, dam za drobiž..če kdo rabi več na PM
fish Objavljeno Julij 10, 2013 Opozori Objavljeno Julij 10, 2013 Boš novega vzel Za dva jurja vec dobiš res novega ;-).
kasti Objavljeno Julij 11, 2013 Opozori Objavljeno Julij 11, 2013 Prodam popolnoma nov Xenon kit za R1200GS/A - plug n play varianta. Set vsebuje vse potrebno za priklop (tudi izredno majhen balast in 6000K H7 xenon žarnico). Cena: 50€, več info na PM.
u-r-o-s Objavljeno Julij 12, 2013 Opozori Objavljeno Julij 12, 2013 CANBUS, se ne pritožuje? Bi vzel, može po pošti?
kasti Objavljeno Julij 12, 2013 Opozori Objavljeno Julij 12, 2013 CANBUS, se ne pritožuje? Bi vzel, može po pošti? Can Bus se ne pritužuje in ja, može po pošti.
MariborBMW Objavljeno Julij 15, 2013 Opozori Objavljeno Julij 15, 2013 Dogaja se mi, da ob močnem zaviranju, če s prednjim kolesom priletim na neravnino/luknjo popusti bremza. Tako moram ročico popustit in ponovno bremzat. To se mi ne zdi čisto normalno. A ima kdo podobne izkušnje? Letnik 2004...ABS
royal Objavljeno Julij 15, 2013 Opozori Objavljeno Julij 15, 2013 Dogaja se mi, da ob močnem zaviranju, če s prednjim kolesom priletim na neravnino/luknjo popusti bremza. Tako moram ročico popustit in ponovno bremzat. To se mi ne zdi čisto normalno. A ima kdo podobne izkušnje? Letnik 2004...ABS v kritični situaciji ni časa za takšne akrobacije z ročko
Kmet2 Objavljeno Julij 15, 2013 Opozori Objavljeno Julij 15, 2013 v kritični situaciji ni časa za takšne akrobacije z ročko :notworthy: zelo tehničen odgovor! Mislim,da je iz vašega posta razbral kje ma težavo :evilgrin:
basbas Objavljeno Julij 15, 2013 Opozori Objavljeno Julij 15, 2013 Dogaja se mi, da ob močnem zaviranju, če s prednjim kolesom priletim na neravnino/luknjo popusti bremza. Tako moram ročico popustit in ponovno bremzat. To se mi ne zdi čisto normalno. A ima kdo podobne izkušnje? Letnik 2004...ABS Ja hudiča sej čez luknje pa ležeče policaje se ne bremza , ...prej pa potem,če je treba.
royal Objavljeno Julij 15, 2013 Opozori Objavljeno Julij 15, 2013 Ja hudiča sej čez luknje pa ležeče policaje se ne bremza , ...prej pa potem,če je treba. Glej ga, če pa si sam opisal kje ti popusti, obstaja verjetnost, da boš moral zavret in ravno bo tam luknja na cesti, kar je na naših cestah velika verjetnost :grim
mconz Objavljeno Julij 17, 2013 Opozori Objavljeno Julij 17, 2013 BMW R1200 GS - AKUMULATOR ALI KAK DRUG PROBLEM? Večkrat se zgodi, da motor, kljub temu, da prej normalno deluje, vžiga (ne čisto tekoče), kar naenkrat NE VŽGE… Pritisnem štart gumb in samo KLIK KLIK… ok, to je znak, da je akumulator v slabem stanju. Ni mi pa jasno zakaj se, ko motor ne vžge, samo od sebe vključi gretje ročk, čeprav odstranim ključ in stikalo za gretje ročk NI VKLJUČENO in to potem povzroči še dodatno praznenje akumulatorja. Ali je možno, da preslab akumulator povzroči napako v elektroniki in posledično pride do samodejnega gretja ročk? Ali naj kupim nov akumulator ali pa je problem kje drugje? Serviser pri selmarju je rekel, da takega problema, da bi se gretje ročk samo od sebe vključilo, še ni imel… Še to: motor je star 4 leta, še vedno prvi akumulator, prevoženih 45000km ko motor normalno vžiga, stikalo za gretje ročk deluje ok Hvala za odgovor!
DanAja Objavljeno Julij 17, 2013 Opozori Objavljeno Julij 17, 2013 S kabli priklopi drug akumulator. Če se težava ne bo več pojavljala, menjaj akumulator.
Executioner Objavljeno Julij 22, 2013 Opozori Objavljeno Julij 22, 2013 GSA Telelever oz. prednja vilica pušča olje.. Pozdravljeni, kmalu po prvem servisu na 1000 km sem opazil, da leva vilica zgoraj (oz. v prostoru pred rezervoarjem) "pušča" olje.. Sicer ne veliko, je pa celotna površina teleskopa, ki se "potaplja" v amortizer mokra oz. prekrita s prozornim oljnim filmom.. Če prav razumem ti amortizerji niso oljni temveč vzmetni, tisto olje (ca. 3-4 dcl) pa le skrbi, da teleskop oz. njegov drsni ležaj ne ostaneta suha?? Je kdo od vas že imel podobne težave?? Namreč v petek imam namen skočiti do SLO in kasneje nazaj (ca. 1600 km) pa moj händler ne najde termina pred naslednjim tednom.. Desni teleskop je seveda suh kot poper... LP Marko
Coban Objavljeno Julij 22, 2013 Opozori Objavljeno Julij 22, 2013 BMW R1200 GS - AKUMULATOR ALI KAK DRUG PROBLEM? Večkrat se zgodi, da motor, kljub temu, da prej normalno deluje, vžiga (ne čisto tekoče), kar naenkrat NE VŽGE… Pritisnem štart gumb in samo KLIK KLIK… ok, to je znak, da je akumulator v slabem stanju. Ni mi pa jasno zakaj se, ko motor ne vžge, samo od sebe vključi gretje ročk, čeprav odstranim ključ in stikalo za gretje ročk NI VKLJUČENO in to potem povzroči še dodatno praznenje akumulatorja. Ali je možno, da preslab akumulator povzroči napako v elektroniki in posledično pride do samodejnega gretja ročk? Ali naj kupim nov akumulator ali pa je problem kje drugje? Serviser pri selmarju je rekel, da takega problema, da bi se gretje ročk samo od sebe vključilo, še ni imel… Še to: motor je star 4 leta, še vedno prvi akumulator, prevoženih 45000km ko motor normalno vžiga, stikalo za gretje ročk deluje ok Hvala za odgovor! Če je akumulator star 4 leta+ potem nebo nič narobe, če kupiš novega ga formiraš in namontiraš. Po vsej verjetnosti pa težava z gretjem ročk nebo odpravljena potrebno bo najti električno šemo in pregledati MASE od releja za štartanje in od releya gretja ročk nekje ni dobre mase ! !
Coban Objavljeno Julij 22, 2013 Opozori Objavljeno Julij 22, 2013 GSA Telelever oz. prednja vilica pušča olje.. Pozdravljeni, kmalu po prvem servisu na 1000 km sem opazil, da leva vilica zgoraj (oz. v prostoru pred rezervoarjem) "pušča" olje.. Sicer ne veliko, je pa celotna površina teleskopa, ki se "potaplja" v amortizer mokra oz. prekrita s prozornim oljnim filmom.. Če prav razumem ti amortizerji niso oljni temveč vzmetni, tisto olje (ca. 3-4 dcl) pa le skrbi, da teleskop oz. njegov drsni ležaj ne ostaneta suha?? Je kdo od vas že imel podobne težave?? Namreč v petek imam namen skočiti do SLO in kasneje nazaj (ca. 1600 km) pa moj händler ne najde termina pred naslednjim tednom.. Desni teleskop je seveda suh kot poper... LP Marko Ne sekiraj se zaradi tega malega solzenja greš lahko vseno na pot, ko se boš vrnil pa daš lepo zamenjat teleskop.Absolutno zahtevaj nov teleskop in ne da ti ga razdirajo in popravljajo. V teleskopu je vedno vzmet in blažilec - amortizer zato se imenuje teleskop.Navrhu je semering nad njim pa še zasčitna guma !
Executioner Objavljeno Julij 23, 2013 Opozori Objavljeno Julij 23, 2013 Hvala.. Seveda bom vztrajal pri zamenjavi.. LP Marko
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se