MariborBMW Objavljeno Julij 29, 2013 Opozori Objavljeno Julij 29, 2013 A je komu na tem svetu že uspelo spravit RepROm na papir? ali pdf...
cb1300 Objavljeno Julij 30, 2013 Opozori Objavljeno Julij 30, 2013 v čet.sem zmenjen za test.....pa da vidimo krucymucy 1
krucymucy Objavljeno Julij 30, 2013 Opozori Objavljeno Julij 30, 2013 (popravljeno) Jst se nočem prijavit, ker se bojim da bom pol spet zapravljal ... Poročaj pa le ... Popravljeno Julij 30, 2013. Popravil krucymucy
cb1300 Objavljeno Julij 30, 2013 Opozori Objavljeno Julij 30, 2013 Jst se nočem prijavit, ker se bojim da bom pol spet zapravljal ... Poročaj pa le ... sem se jest tud dolgo izogibal, he he.....sam firbec mi ni dal miru.....poročam.....upam da ne izgubim kardana :-)
krucymucy Objavljeno Julij 30, 2013 Opozori Objavljeno Julij 30, 2013 Sej ni tvoj, tega lahko zgubis. Edino tistih 8% odbitne fransize bos mogu placat.
cb1300 Objavljeno Julij 30, 2013 Opozori Objavljeno Julij 30, 2013 Sej ni tvoj, tega lahko zgubis. Edino tistih 8% odbitne fransize bos mogu placat. zakaj....sej je še v garanciji
DanAja Objavljeno Julij 30, 2013 Opozori Objavljeno Julij 30, 2013 GS1200.jpgA je komu na tem svetu že uspelo spravit RepROm na papir? ali pdf... Jaz bi bil kar z elektronsko obliko zadovoljen; če kdo ima...
DanAja Objavljeno Julij 31, 2013 Opozori Objavljeno Julij 31, 2013 (popravljeno) Nekaj servisnih navodil v angleščini boste našli na tej strani. Kako si narediti canbus kabel za navigacijo. Popravljeno Julij 31, 2013. Popravil DanAja
krucymucy Objavljeno Julij 31, 2013 Opozori Objavljeno Julij 31, 2013 Kasko je, ce ga stolces placas 8% odbitne. To podpises pred testno voznjo.
cb1300 Objavljeno Avgust 2, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2013 (popravljeno) včeraj 150km z novim.....napram staremu: veliko odzivnejši agregat, pod 2500 obrati se ne "matra" več tok, moči polna kapa, v zavojih lepše drži smer in veliko stabilnejši pri hitrih ovinkih, ESA pri istih nastavitvah precej trše nastavljeno, in večja razlika med soft-hard kot pri starem, menjalnik za moje pojme celo preveč mehak, pri prestavljanju na dol nič več "klonk" :-), sedež ožji in trši, stopalke bi rekel da so malenkost višje in bolj športen položaj, stikalo smernikov na levi strani......bolj ščegetavček kot stikalo, večkrat preveril a sem vklopil smernik ali ne....preveč soft vse skupaj. Več vibracij je prihajalo z zadnjega dela motorja.....ne vem ali je to posledica novega prenosa ali tega, da je motor trše nastavljen. Pri suverenem pospeševanju iz ovinka imel občutek da sprednji del bolj izgublja oprijem kot stari......ampak spet......motor bolj suvereno cukne kot stari...morda zato......pa še tale : by whire je veliko odzivnejši.....celo preveč....verjetno se navadiš... ko odvzameš gas je pri novem večji pojemek kot pri starem..... Uglavnem....vesel testa in vtisov, graja edino, ko sem po prvih ovinkih opazil, da so izdali motor z 1,9-2,2 pritiska v gumah. Zaključek......če nisi bolan na najnovejši motor........škoda menjati starejšega......dobil boš motor z manj duše oz večji približek riževemu narastku Popravljeno Avgust 2, 2013. Popravil cb1300 jami65, Bostjan L in Kmet2 3
Kawl Objavljeno Avgust 2, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2013 Mogoče kdo ve če ima Selmar Celje tudi kakšnega testnega da se grem mal peljat?
matjazek Objavljeno Avgust 6, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2013 Si pa optimist glede Selmarja! Pravijo, da jih sproti prodajo in da jim ni potrebe po testnih. Verjetno res. Letos No, niti v salonu ga nimajo, tako da je škoda hodit tja. Za letos pa imajo naročena še 2 komada in sicer sivega ter rdečega z kao full opremo za 18.000 €. Kako vem...ker tudi mene zanima in sem se pravkar vrnil od njih.
Kmet2 Objavljeno Avgust 6, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2013 Si pa optimist glede Selmarja! Pravijo, da jih sproti prodajo in da jim ni potrebe po testnih. Verjetno res. Letos No, niti v salonu ga nimajo, tako da je škoda hodit tja. Za letos pa imajo naročena še 2 komada in sicer sivega ter rdečega z kao full opremo za 18.000 €. Kako vem...ker tudi mene zanima in sem se pravkar vrnil od njih. Zapelji se do Avtovala Grosuplje,mene so oni poklicali,če bi želel testno vožnjo!
cb1300 Objavljeno Avgust 7, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2013 Avtoval Grosupje ga jest dobil......dogovoril se po telefonu.....zelo korekten odnos napram Lj.....velik +
THOMPSON Objavljeno Avgust 7, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2013 Za popestritev v poletni vročini ena zabavna izjava Ljubljanskega trgovca letos spomladi (na moj račun): Kot pravite, ste s starim mopedom popolnoma zadovoljni. Se pravi, da sploh ne razmišljate o nakupu novega . In mi niti ni omenil opcije testne vožnje. lp, andrej
matjazek Objavljeno Avgust 8, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2013 Avtoval Grosupje ga jest dobil......dogovoril se po telefonu.....zelo korekten odnos napram Lj.....velik + Kako je bilo?
cb1300 Objavljeno Avgust 8, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2013 Kako je bilo? maš eno stran nazaj vtis
u-r-o-s Objavljeno Avgust 10, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2013 včeraj 150km z novim.....napram staremu: veliko odzivnejši agregat, pod 2500 obrati se ne "matra" več tok, moči polna kapa, v zavojih lepše drži smer in veliko stabilnejši pri hitrih ovinkih, ESA pri istih nastavitvah precej trše nastavljeno, in večja razlika med soft-hard kot pri starem, menjalnik za moje pojme celo preveč mehak, pri prestavljanju na dol nič več "klonk" :-), sedež ožji in trši, stopalke bi rekel da so malenkost višje in bolj športen položaj, stikalo smernikov na levi strani......bolj ščegetavček kot stikalo, večkrat preveril a sem vklopil smernik ali ne....preveč soft vse skupaj. Več vibracij je prihajalo z zadnjega dela motorja.....ne vem ali je to posledica novega prenosa ali tega, da je motor trše nastavljen. Pri suverenem pospeševanju iz ovinka imel občutek da sprednji del bolj izgublja oprijem kot stari......ampak spet......motor bolj suvereno cukne kot stari...morda zato......pa še tale : by whire je veliko odzivnejši.....celo preveč....verjetno se navadiš... ko odvzameš gas je pri novem večji pojemek kot pri starem..... Uglavnem....vesel testa in vtisov, graja edino, ko sem po prvih ovinkih opazil, da so izdali motor z 1,9-2,2 pritiska v gumah. Zaključek......če nisi bolan na najnovejši motor........škoda menjati starejšega......dobil boš motor z manj duše oz večji približek riževemu narastku Super, ker nisem cepljen na nove "gate" si me potolažil ...
cb1300 Objavljeno Avgust 19, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2013 pri 75000km se mi je sredi dolomitov prelomu kardan......ma smo hit zrihtal :-) MihaGS, Kmet2, BelaStrela in 2 others 5
Žan96 Objavljeno Avgust 19, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2013 A tale črn trak dobiš v kompletu z orodjem ?
dromomaniac Objavljeno Avgust 21, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2013 Išče pa ne najdem stojalo za prednje kolo za r1200gs??! Kje bi lahko dobil?
krucymucy Objavljeno Avgust 21, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2013 Jaz imam klasičnega, še od prejšnjih mopedov. Vtakne se spodaj v luknje v vilicah. Takole pride osnova ... Potem pa pač taki nastavki ... Je blo pa nekih 50€ pri lokalnem vulkanizerju v Cerknici pred kakimi tremi leti
CeneR Objavljeno Avgust 21, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2013 Išče pa ne najdem stojalo za prednje kolo za r1200gs??! Kje bi lahko dobil? Išče pa ne najdem stojalo za prednje kolo za r1200gs??! Kje bi lahko dobil? lp Z dodatnimi distančniki (cca 25 mm)je uporabno tudi motorje z 19`kolesom.
BelaStrela Objavljeno Avgust 21, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2013 Sicer ne vem za kaj rabiš, ampak js pod mojga dam dvigalko (fifija) na karter pa jopco umes da ne podrgne. Za zimsko spanje, da sta obe gumi v luftu.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se