Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Yo! Mene zanima neki! A bi jst loh doma zamenu kuplengo(sklopko)- a je treba mašino razdret(cilinder in bat dol in vse ali samo blok), je kaj zakompliciranega, kje bi dobil kašen načrt ali risbo ali skico od motrja in koliko približno stane sklopka?

lp

P.S.upam de ni off topic :blush:

Popravljeno . Popravil agodno
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In zakaj zavorno tekočino prej ven? Če jo nisi nič dolival, bo zavorna tekočina v posodi po vrnitvi batkov spet na maksimumu.

Ja teoretično .)

Ampak dvomim, da boš dobil identične ploščice kot tiste izrabljene, in če hočeš čeljust na disk nataknit, je treba ploščice bolj razpret in tekočine je takoj preveč. Pa itak je priporočljivo še olje menjat ob menjavi ploščic.

Yo! Mene zanima neki! A bi jst loh doma zamenu kuplengo(sklopko)- a je treba mašino razdret(cilinder in bat dol in vse ali samo blok), je kaj zakompliciranega, kje bi dobil kašen načrt ali risbo ali skico od motrja in koliko približno stane sklopka?

lp

P.S.upam de ni off topic :blush:

Ker motor to?

Pri 4t je načeloma še bolj simpl kot 2t. Ampak s pomočjo service manuala se da vse naredit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja hhe aprilia rs-50 letnik 99(predelana drugač sam to ni nč važn razn de je zarad tega šla sklopka-sm 2 lastnik in jo mam dobre pol leta(sedaj v razdrtem stanju) drugač pa je bla sklopka slaba že na začetku, ko sm jo kupil)

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hoj, šrafncigeri :blush:

Nekaj mi povejte; a je že kdo menjaval ketno odmične??

Naj menjam sam, ali dam serviserju, ki mi bo zaračunal za delo, več kot je cena šponara in ketne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

YOU CAN REPPLACE A TWIN / DOME WITH A SINGLE RING / FLAT TOP PISTON.

AND VICE VERSA. BOLLOCKS I SAID, THE DOME TOP WOULD SURELY HIT THE HEAD, RIGHT?.

NO, SAID ROBERTO, NOT IF YOU SET THE SQUISH CLEARANCE TO 1.5 MM . AND THEN SET THE TIMING TO 1.0 MM @TDC.

LIKEWISE GOING FROM A DOME TOP TO A FLAT TOP, YOU WOULD NEED TO SET THE SQUISH TO .5MM AND THE TIMING TO 1.55 @TDC.

A zna kdo ta squish clearance pa timing prevest v Slovenščino, da bi pol jst znal mehaniku razložit kaj mora naredit? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mehanik bi tom ogu vedt brez da mu ti kej poveš sploh, verjetno je treba predvžig naštimat, tisti TDC je verjetno najvišja točka (mrtva)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

TDC je top dead center... ko je 1. bat na vrhu.

Pelji k mehaniku... če bo karkoli zaj*, mu lahko odtrgaš jajca. Ko boš pa sam kej zaj* pa lahko samo še iščeš novo mašino po oglasih.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

YOU CAN REPPLACE A TWIN / DOME WITH A SINGLE RING / FLAT TOP PISTON.

AND VICE VERSA. BOLLOCKS I SAID, THE DOME TOP WOULD SURELY HIT THE HEAD, RIGHT?.

NO, SAID ROBERTO, NOT IF YOU SET THE SQUISH CLEARANCE TO 1.5 MM . AND THEN SET THE TIMING TO 1.0 MM @TDC.

LIKEWISE GOING FROM A DOME TOP TO A FLAT TOP, YOU WOULD NEED TO SET THE SQUISH TO .5MM AND THE TIMING TO 1.55 @TDC.

A zna kdo ta squish clearance pa timing prevest v Slovenščino, da bi pol jst znal mehaniku razložit kaj mora naredit? :)

Obroček s "kupolo" in dvema obročkoma zamenjaš z ravnim, z enim obročkom. Pri kupolastem moraš razdaljo med tdc bata in glavo nastavit na 1.5mm. vžig pa 1mm btdc.

Pri ravnem pa razdalja med batom in glavo 0.5mm in vžig 1.55btdc.

Če sfališ te razdalje, se ti bat lahko v glavo zaletava.

pa če kompresijo sfališ, izgubiš moč ali pa klenka.

Pri ravnem batu imaš manjše kompresijsko razmerje, ki ga uravnavaš s tesnili na glavi. Pri kupolastem je pa višje komp. razmerje, ki ga pa isto lahko uravnavaš s tesnili na glavi ali pa tesnili na cilindru. Če menjaš tesnila na cilindru se ti avtomatsko spremeni še port timing, tko da je treba pol še to upoštevat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Ko boš to zvedu, mi prosim javi. Jaz sem jih dobil na nekem Suzuki servisu v Graz-u.

Serijsko so menda vgrajene dize št. 125 - tako kot na GS500...

Dobil sem informacijo, da je na višini cca. 1500m (5000 ft), kjer je zaradi redkejšega zraka mešanica v bistvu bogatejša kot v nižni, diza velikosti 130 še vedno premalo (in to s serijskim izpuhom/filtrom).

Tako da boš pri nas verjetno rabil kakšno dizo št. 145 ali še več...

D.

post-2898-1140652736_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

post-2898-1140652736_thumb.jpg

Kp-Kp Z zrakom vgorah je takole ;se pravi višje smo redkejši je zrak ,tak zrak se lažje komprimira in v izgorevalnem prostoru je manj molekul kisika zato tudi se rabi manj benzina ,se pravi manjša diza.

To je sigurno pravilna razlaga,veliko vbrizgalnih sistemov ima v usisni cevi merilec gostote zraka in računalnik zmanjša kolićino goriva. :OK:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Imam zamašen hladilnik (sicer pri avtu, pa vendar) z usedlinami rje (blok in glava sta litoželezna). Ve kdo mogoče za način kako očistiti satovje usedlin ?

Moje ideje so:

- Ferosan (kemikalija, ki uničuje rjo)

- mehansko "tolčenje" po hladilniku, da delci odstopijo

Ve kdo še za kaj bolj učinkovitega ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Obroček s "kupolo" in dvema obročkoma zamenjaš z ravnim, z enim obročkom. Pri kupolastem moraš razdaljo med tdc bata in glavo nastavit na 1.5mm. vžig pa 1mm btdc.

Pri ravnem pa razdalja med batom in glavo 0.5mm in vžig 1.55btdc.

Če sfališ te razdalje, se ti bat lahko v glavo zaletava.

pa če kompresijo sfališ, izgubiš moč ali pa klenka.

Pri ravnem batu imaš manjše kompresijsko razmerje, ki ga uravnavaš s tesnili na glavi. Pri kupolastem je pa višje komp. razmerje, ki ga pa isto lahko uravnavaš s tesnili na glavi ali pa tesnili na cilindru. Če menjaš tesnila na cilindru se ti avtomatsko spremeni še port timing, tko da je treba pol še to upoštevat.

govori o batih!!!

normalen bat s kupolo (neraven) in dvema batnima obrockoma

se lahko zamenja za raven bat (flat top) in z enim batnim obrockom

squish clearance = razdalja med batom v zgornji mrtvi legi in glavo

obicajno so na glavi in na batu ravni deli ki se po tlorisu popolnoma ujemajo

drugje so v glavi ventili, na batu pa izogibne udrtine za ventile, da se ne srecajo

malo bolj naviti motorji majo vsi tko narjen

primer:

glava ki ima squish area

squish area

in glava ki tega nima

no squish area

to predvsem pomaga pri visokih kompresijah, da ne klenka

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam zamašen hladilnik (sicer pri avtu, pa vendar) z usedlinami rje (blok in glava sta litoželezna). Ve kdo mogoče za način kako očistiti satovje usedlin ?

Moje ideje so:

- Ferosan (kemikalija, ki uničuje rjo)

- mehansko "tolčenje" po hladilniku, da delci odstopijo

Ve kdo še za kaj bolj učinkovitega ?

Ferosan ne, ker niti ne odstrani rje, malo jo popapa in naredi nek fosforjev nga čez... skratka, imaš še večjo packarijo, ki načeloma deluje pri tankih za gorivo, za kiler pa glih nebi priporočal. Malo povprašaj pri serviserjih, s čim oni to pucajo. Sicer pa italija kliče.... (odvisno kter avto, ampak vseeno).

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede tega nastavlanja, sem šel do mehanika pa prav da on to bol teško naredi, naj poskusim najdet kakšnega, ki se ukvarja s tunanjem mašin. No sej enkrat bom pelu k njemu da mi kompresijo zmer pa bom pol vidu al se mi splača še kej s tem se hecat.

Mam pa 2 nova uprašanja :D

A je kaj narobe če mata zobnika pri ketni mal lufta, tko slab milimeter se levo desno lahko premikata.

Pa še eno, sem menjal tesnilo tam ko je olje za menjalnik notri, pa sem zgleda mal preveč en vijak zategnil in se je zlomil nekje na polovici :slap: , a je kak postopek, da dobim to ven, ker mi zdej po malem olje vn teče. Tako not v luknji je ostal :).

Opažam da se mi nekje 2 od 3 stvari pri mojmu šravfanju zalomi, Murphijev zakon je zelo prisoten pri meni :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Opažam da se mi nekje 2 od 3 stvari pri mojmu šravfanju zalomi, Murphijev zakon je zelo prisoten pri meni :rolleyes:

predlagam manual z vsemi podatki in dober moment ključ, pa se ne bo več nič zlomlo .)

glede zlomljenega šraufa pa...ja je več načinov kak ga ven spravit. samo o tem ti bo vedel več kak mojster povedat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede tega nastavlanja, sem šel do mehanika pa prav da on to bol teško naredi, naj poskusim najdet kakšnega, ki se ukvarja s tunanjem mašin. No sej enkrat bom pelu k njemu da mi kompresijo zmer pa bom pol vidu al se mi splača še kej s tem se hecat.

Mam pa 2 nova uprašanja :D

A je kaj narobe če mata zobnika pri ketni mal lufta, tko slab milimeter se levo desno lahko premikata.

Pa še eno, sem menjal tesnilo tam ko je olje za menjalnik notri, pa sem zgleda mal preveč en vijak zategnil in se je zlomil nekje na polovici :slap: , a je kak postopek, da dobim to ven, ker mi zdej po malem olje vn teče. Tako not v luknji je ostal :).

Opažam da se mi nekje 2 od 3 stvari pri mojmu šravfanju zalomi, Murphijev zakon je zelo prisoten pri meni :rolleyes:

Če ti kaj pomaga, jaz sem pri svoji bivši Gilerci glavo znižal za 1.5mm, pa je začelo klenkat in pregrevat se <_<

Če vijak mal ven gleda, morebitni deklc dol vzem pa ga z dobrimi kleščami odviješ, če je debelejši zvrtaš luknjo vanj pa s kontra svedrom odšraufaš, če pa to ne gre ga pa povrtaš pa na novo navoje vrežeš.

Če te pa samo olje moti, pa malo rdečega kita not natlačiš, pa je :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!