Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

http://www.unior.si/cgi-bin/cms.cgi?doc=10...id=NvShkxXU52CO

takšen ključ si kupi :) ali pa oni, ki imajo z obeh strani ključ... ;)

Ja, sej mam tri take doma; 16, 19 in 21 :) Vsi čisto lepo pridejo noter, samo ker pač ni prava velikost.

Ma nimam nobene "rezervne" svečke doma, knjige za uporabo pa tudi ne. Bom si 17ko sposodil pa bo že :)

Hvala za pomoč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja, pa ne bo slučajn kaki smeti v frgazer potegnal ko bo kr direkt brez onga filterčka? al še ma mogoč kej kajga?

Seveda ima še filter na pipci nekateri motorji pa še mrežico v uplinjačih ,ker ti filtri na cevi za gorivo so večina montirani naknadno .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, sej mam tri take doma; 16, 19 in 21 :) Vsi čisto lepo pridejo noter, samo ker pač ni prava velikost.

Ma nimam nobene "rezervne" svečke doma, knjige za uporabo pa tudi ne. Bom si 17ko sposodil pa bo že :)

Hvala za pomoč.

Jz sem imeu pa naslednji problem...na svečko je pasal ključ 17, vendar je biu predebel da bi pasal notr v glavo motorja :unsure: ...potem sm pa ta tastar ključ oz. nastavek za gidoro lepo zbrusu tist dober milimeter, da je lepo šeu not, fotru pa novga kupu, tega mam pa zdej sam za svečke mejat :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda ima še filter na pipci nekateri motorji pa še mrežico v uplinjačih ,ker ti filtri na cevi za gorivo so večina montirani naknadno .

aha...eh pol pa tko kul...sm ga odstranu pa mislim da je blo boljš, mejčkan je enkrat še zatrokiru (to bo pa najbrž zarad fergazerjev -- bom kr na servis pelu da mal spučejo) drugač pa je zdej OK....sm pa šeu gledat na skice, pa je pr mojmu motorju ta filterček že original gor, vendar sm pa opazu, da ga je en kreten okol obrnu, ne morš verjet :glare:

aja hvale vsem skupaj še enkrat za pomoč pa nasvete, več glav več ve :P

Popravljeno . Popravil Cestakar
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aha...eh pol pa tko kul...sm ga odstranu pa mislim da je blo boljš, mejčkan je enkrat še zatrokiru (to bo pa najbrž zarad fergazerjev -- bom kr na servis pelu da mal spučejo) drugač pa je zdej OK....sm pa šeu gledat na skice, pa je pr mojmu motorju ta filterček že original gor, vendar sm pa opazu, da ga je en kreten okol obrnu, ne morš verjet :glare:

aja hvale vsem skupaj še enkrat za pomoč pa nasvete, več glav več ve :P

Si mislil, več glav več zelja, hehe :naughty: . Vseeno pa lahko montiraš nov filter za gorivo, ni prevelik strošek. Pa tudi bolje se boš počutil, ker boš vedel, da ti ne bodo morebitne smeti iz rezervoarja v motor prišle in delale škode.

LP Robert

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ročka bremze je segreta trša kot neogreta, batki se ne zatikajo. Primec je reku, da se mu nič ne zdi narobe z bremzo, pa je vse pogledou.

Ali je možno, da sem jaz pri menjavi zavorne tekočine kej narobe naredil, da bi bla to posledica?

Npr. a ima kaj veze koliko tole (označenp z A) zategnjeno?

batki.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ročka bremze je segreta trša kot neogreta, batki se ne zatikajo. Primec je reku, da se mu nič ne zdi narobe z bremzo, pa je vse pogledou.

Ali je možno, da sem jaz pri menjavi zavorne tekočine kej narobe naredil, da bi bla to posledica?

Npr. a ima kaj veze koliko tole (označenp z A) zategnjeno?

batki.gif

Mogoče je kaj lufat ostalo :whistle:

Poskusi s tisto finto preiskušeno.

1. Najprej malo odviješ pokrovček zavorne tekočine

2. "napumpaš" bremzo in jo stisneš, ter poviješ z gumijastim trakom - pajk za prtljago, trdno k ročki.

3. Počakaš 1-2 ure oziroma dokler se ročka ne stisne do gasa.

4. Ponoviš postopek iz točke 2 parkrat.

Če je not kolčkaj lufta se bo stvar uredila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kr sam 17ko kup

Aaaaaaaaaaa :headbang:

Sem kupil 17 in je očitno 18. To je kot po Murphyu. Sedaj imam celo zbirko, samo še 18 mi manjka :rolleyes:

Nič, v gužvo pa nazaj v Merkur. Prekleto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče je kaj lufat ostalo :whistle:

Poskusi s tisto finto preiskušeno.

1. Najprej malo odviješ pokrovček zavorne tekočine

2. "napumpaš" bremzo in jo stisneš, ter poviješ z gumijastim trakom - pajk za prtljago, trdno k ročki.

3. Počakaš 1-2 ure oziroma dokler se ročka ne stisne do gasa.

4. Ponoviš postopek iz točke 2 parkrat.

Če je not kolčkaj lufta se bo stvar uredila.

A nima kawasaki 636 od letnika 03- naprej ajnlift tud na zavorni ročki?

Drugač pa mašina je zamenjana - potrebno je samo še zmetat vse skupi do konca.... Upam da bo užgala... mormo bit na kej pozorni ob prvem zagonu - mogoče kakšne posebne zvijače? :)

LP Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa kaj imaš kakšne izvenstandardne svečke? :)

Brez zajebancije; imam ključ 16, 17, 19, in 21. 17 premajhen 19 prevelik. Grem še enkrat probat, ampak sem zihr.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A nima kawasaki 636 od letnika 03- naprej ajnlift tud na zavorni ročki?

Drugač pa mašina je zamenjana - potrebno je samo še zmetat vse skupi do konca.... Upam da bo užgala... mormo bit na kej pozorni ob prvem zagonu - mogoče kakšne posebne zvijače? :)

LP Rok

Fajn je, če naliješ olje, pa hladilno tekočino :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brez zajebancije; imam ključ 16, 17, 19, in 21. 17 premajhen 19 prevelik. Grem še enkrat probat, ampak sem zihr.

Če bi bla svečka 18 bi jo lahko odvil z 19, razen če se ti kje v glavi zatakne in je ne dobiš gor, kaj če bi ti probal to slikat in sliko kor prilepit?

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, tale nestandardna svečka je bila notri. Direkt paše na 18 ključ kot mama na ateja. Zanimivo; na ngk strani mi tole prvo ponudi, tko da ne vem zakaj je tko čudno :P

Nič, letim po nove. Hvala vseeno vsem za pomoč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdravljeni forumaši...

obračam se na vas, ker imam sledeči problem..., namreč, motor ko se zelo segreje, drugače kresne praktično v prvo, recimo po kakih 100kilometrih, noče več vžgat (enduro motor aprilia etx 125cc nožni zagon)

kaj bi lahko bilo? ko je hladen, oziroma nekaj časa v garaži, kresne na nogo v prvo, ko pa je topu, že nekaj časa vozen, pa ga nikakor ne morem vžgat...

kaj bi lahko bil problem in kako zadevo rešit?

najlepša hvala za vašo pomoč!

m

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdravljeni forumaši...

obračam se na vas, ker imam sledeči problem..., namreč, motor ko se zelo segreje, drugače kresne praktično v prvo, recimo po kakih 100kilometrih, noče več vžgat (enduro motor aprilia etx 125cc nožni zagon)

kaj bi lahko bilo? ko je hladen, oziroma nekaj časa v garaži, kresne na nogo v prvo, ko pa je topu, že nekaj časa vozen, pa ga nikakor ne morem vžgat...

kaj bi lahko bil problem in kako zadevo rešit?

najlepša hvala za vašo pomoč!

m

Mogoče svečka? :hmm:

LP Robert

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdravljeni forumaši...

obračam se na vas, ker imam sledeči problem..., namreč, motor ko se zelo segreje, drugače kresne praktično v prvo, recimo po kakih 100kilometrih, noče več vžgat (enduro motor aprilia etx 125cc nožni zagon)

kaj bi lahko bilo? ko je hladen, oziroma nekaj časa v garaži, kresne na nogo v prvo, ko pa je topu, že nekaj časa vozen, pa ga nikakor ne morem vžgat...

kaj bi lahko bil problem in kako zadevo rešit?

najlepša hvala za vašo pomoč!

m

mel isti problem s husqvarno..

sem srečen da sem se je znebil..menjava svečk ni pomagala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdravljeni forumaši...

obračam se na vas, ker imam sledeči problem..., namreč, motor ko se zelo segreje, drugače kresne praktično v prvo, recimo po kakih 100kilometrih, noče več vžgat (enduro motor aprilia etx 125cc nožni zagon)

kaj bi lahko bilo? ko je hladen, oziroma nekaj časa v garaži, kresne na nogo v prvo, ko pa je topu, že nekaj časa vozen, pa ga nikakor ne morem vžgat...

kaj bi lahko bil problem in kako zadevo rešit?

najlepša hvala za vašo pomoč!

m

mogoče se ti zatakne loputa na čoku (zauhu) :hmm:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdravljeni forumaši...

obračam se na vas, ker imam sledeči problem..., namreč, motor ko se zelo segreje, drugače kresne praktično v prvo, recimo po kakih 100kilometrih, noče več vžgat (enduro motor aprilia etx 125cc nožni zagon)

kaj bi lahko bilo? ko je hladen, oziroma nekaj časa v garaži, kresne na nogo v prvo, ko pa je topu, že nekaj časa vozen, pa ga nikakor ne morem vžgat...

kaj bi lahko bil problem in kako zadevo rešit?

najlepša hvala za vašo pomoč!

m

A si probal če takrat meče iskro?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

svečka je notri nova..., no..., cirka 1000km, je pa vse tako vroče ponavadi, da se, do takrat da se ohladi, sploh ne da nič šlatat...

probam vse zaenkrat predlagano...

hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kašne barve je svečka? Če je preveč črna, zna bit da maš prebogato mešanco bencin-zrak, to je pa potem tako kot da bi skoz mel zaug prkloplen, in ne užge ko je toplo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kašne barve je svečka? Če je preveč črna, zna bit da maš prebogato mešanco bencin-zrak, to je pa potem tako kot da bi skoz mel zaug prkloplen, in ne užge ko je toplo.

Kakšna naj bi bila svečka si poglej tukaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!