TheMan Objavljeno Junij 11, 2009 Opozori Objavljeno Junij 11, 2009 http://www.unior.si/cgi-bin/cms.cgi?doc=10...id=NvShkxXU52CO takšen ključ si kupi ali pa oni, ki imajo z obeh strani ključ...
Frenky Objavljeno Junij 11, 2009 Opozori Objavljeno Junij 11, 2009 http://www.unior.si/cgi-bin/cms.cgi?doc=10...id=NvShkxXU52CO takšen ključ si kupi ali pa oni, ki imajo z obeh strani ključ... Ja, sej mam tri take doma; 16, 19 in 21 Vsi čisto lepo pridejo noter, samo ker pač ni prava velikost. Ma nimam nobene "rezervne" svečke doma, knjige za uporabo pa tudi ne. Bom si 17ko sposodil pa bo že Hvala za pomoč.
bna Objavljeno Junij 11, 2009 Opozori Objavljeno Junij 11, 2009 aja, pa ne bo slučajn kaki smeti v frgazer potegnal ko bo kr direkt brez onga filterčka? al še ma mogoč kej kajga? Seveda ima še filter na pipci nekateri motorji pa še mrežico v uplinjačih ,ker ti filtri na cevi za gorivo so večina montirani naknadno .
Cestakar Objavljeno Junij 11, 2009 Opozori Objavljeno Junij 11, 2009 Ja, sej mam tri take doma; 16, 19 in 21 Vsi čisto lepo pridejo noter, samo ker pač ni prava velikost. Ma nimam nobene "rezervne" svečke doma, knjige za uporabo pa tudi ne. Bom si 17ko sposodil pa bo že Hvala za pomoč. Jz sem imeu pa naslednji problem...na svečko je pasal ključ 17, vendar je biu predebel da bi pasal notr v glavo motorja :unsure: ...potem sm pa ta tastar ključ oz. nastavek za gidoro lepo zbrusu tist dober milimeter, da je lepo šeu not, fotru pa novga kupu, tega mam pa zdej sam za svečke mejat
Cestakar Objavljeno Junij 11, 2009 Opozori Objavljeno Junij 11, 2009 (popravljeno) Seveda ima še filter na pipci nekateri motorji pa še mrežico v uplinjačih ,ker ti filtri na cevi za gorivo so večina montirani naknadno . aha...eh pol pa tko kul...sm ga odstranu pa mislim da je blo boljš, mejčkan je enkrat še zatrokiru (to bo pa najbrž zarad fergazerjev -- bom kr na servis pelu da mal spučejo) drugač pa je zdej OK....sm pa šeu gledat na skice, pa je pr mojmu motorju ta filterček že original gor, vendar sm pa opazu, da ga je en kreten okol obrnu, ne morš verjet :glare: aja hvale vsem skupaj še enkrat za pomoč pa nasvete, več glav več ve Popravljeno Junij 11, 2009. Popravil Cestakar
trebor Objavljeno Junij 11, 2009 Opozori Objavljeno Junij 11, 2009 aha...eh pol pa tko kul...sm ga odstranu pa mislim da je blo boljš, mejčkan je enkrat še zatrokiru (to bo pa najbrž zarad fergazerjev -- bom kr na servis pelu da mal spučejo) drugač pa je zdej OK....sm pa šeu gledat na skice, pa je pr mojmu motorju ta filterček že original gor, vendar sm pa opazu, da ga je en kreten okol obrnu, ne morš verjet :glare: aja hvale vsem skupaj še enkrat za pomoč pa nasvete, več glav več ve Si mislil, več glav več zelja, hehe :naughty: . Vseeno pa lahko montiraš nov filter za gorivo, ni prevelik strošek. Pa tudi bolje se boš počutil, ker boš vedel, da ti ne bodo morebitne smeti iz rezervoarja v motor prišle in delale škode. LP Robert
Prevtzer Objavljeno Junij 12, 2009 Opozori Objavljeno Junij 12, 2009 Ročka bremze je segreta trša kot neogreta, batki se ne zatikajo. Primec je reku, da se mu nič ne zdi narobe z bremzo, pa je vse pogledou. Ali je možno, da sem jaz pri menjavi zavorne tekočine kej narobe naredil, da bi bla to posledica? Npr. a ima kaj veze koliko tole (označenp z A) zategnjeno?
bmwslo Objavljeno Junij 12, 2009 Opozori Objavljeno Junij 12, 2009 Ročka bremze je segreta trša kot neogreta, batki se ne zatikajo. Primec je reku, da se mu nič ne zdi narobe z bremzo, pa je vse pogledou. Ali je možno, da sem jaz pri menjavi zavorne tekočine kej narobe naredil, da bi bla to posledica? Npr. a ima kaj veze koliko tole (označenp z A) zategnjeno? Mogoče je kaj lufat ostalo Poskusi s tisto finto preiskušeno. 1. Najprej malo odviješ pokrovček zavorne tekočine 2. "napumpaš" bremzo in jo stisneš, ter poviješ z gumijastim trakom - pajk za prtljago, trdno k ročki. 3. Počakaš 1-2 ure oziroma dokler se ročka ne stisne do gasa. 4. Ponoviš postopek iz točke 2 parkrat. Če je not kolčkaj lufta se bo stvar uredila.
Frenky Objavljeno Junij 12, 2009 Opozori Objavljeno Junij 12, 2009 kr sam 17ko kup Aaaaaaaaaaa Sem kupil 17 in je očitno 18. To je kot po Murphyu. Sedaj imam celo zbirko, samo še 18 mi manjka Nič, v gužvo pa nazaj v Merkur. Prekleto.
Jure Objavljeno Junij 12, 2009 Opozori Objavljeno Junij 12, 2009 Pa kaj imaš kakšne izvenstandardne svečke?
Kawl Objavljeno Junij 12, 2009 Opozori Objavljeno Junij 12, 2009 Mogoče je kaj lufat ostalo Poskusi s tisto finto preiskušeno. 1. Najprej malo odviješ pokrovček zavorne tekočine 2. "napumpaš" bremzo in jo stisneš, ter poviješ z gumijastim trakom - pajk za prtljago, trdno k ročki. 3. Počakaš 1-2 ure oziroma dokler se ročka ne stisne do gasa. 4. Ponoviš postopek iz točke 2 parkrat. Če je not kolčkaj lufta se bo stvar uredila. A nima kawasaki 636 od letnika 03- naprej ajnlift tud na zavorni ročki? Drugač pa mašina je zamenjana - potrebno je samo še zmetat vse skupi do konca.... Upam da bo užgala... mormo bit na kej pozorni ob prvem zagonu - mogoče kakšne posebne zvijače? LP Rok
Frenky Objavljeno Junij 12, 2009 Opozori Objavljeno Junij 12, 2009 Pa kaj imaš kakšne izvenstandardne svečke? Brez zajebancije; imam ključ 16, 17, 19, in 21. 17 premajhen 19 prevelik. Grem še enkrat probat, ampak sem zihr.
dupijadi Objavljeno Junij 12, 2009 Opozori Objavljeno Junij 12, 2009 A nima kawasaki 636 od letnika 03- naprej ajnlift tud na zavorni ročki? Drugač pa mašina je zamenjana - potrebno je samo še zmetat vse skupi do konca.... Upam da bo užgala... mormo bit na kej pozorni ob prvem zagonu - mogoče kakšne posebne zvijače? LP Rok Fajn je, če naliješ olje, pa hladilno tekočino :naughty:
Motorist76 Objavljeno Junij 12, 2009 Opozori Objavljeno Junij 12, 2009 Brez zajebancije; imam ključ 16, 17, 19, in 21. 17 premajhen 19 prevelik. Grem še enkrat probat, ampak sem zihr. Če bi bla svečka 18 bi jo lahko odvil z 19, razen če se ti kje v glavi zatakne in je ne dobiš gor, kaj če bi ti probal to slikat in sliko kor prilepit? D.
Frenky Objavljeno Junij 12, 2009 Opozori Objavljeno Junij 12, 2009 Evo, tale nestandardna svečka je bila notri. Direkt paše na 18 ključ kot mama na ateja. Zanimivo; na ngk strani mi tole prvo ponudi, tko da ne vem zakaj je tko čudno Nič, letim po nove. Hvala vseeno vsem za pomoč.
gtcore Objavljeno Junij 14, 2009 Opozori Objavljeno Junij 14, 2009 pozdravljeni forumaši... obračam se na vas, ker imam sledeči problem..., namreč, motor ko se zelo segreje, drugače kresne praktično v prvo, recimo po kakih 100kilometrih, noče več vžgat (enduro motor aprilia etx 125cc nožni zagon) kaj bi lahko bilo? ko je hladen, oziroma nekaj časa v garaži, kresne na nogo v prvo, ko pa je topu, že nekaj časa vozen, pa ga nikakor ne morem vžgat... kaj bi lahko bil problem in kako zadevo rešit? najlepša hvala za vašo pomoč! m
trebor Objavljeno Junij 14, 2009 Opozori Objavljeno Junij 14, 2009 pozdravljeni forumaši... obračam se na vas, ker imam sledeči problem..., namreč, motor ko se zelo segreje, drugače kresne praktično v prvo, recimo po kakih 100kilometrih, noče več vžgat (enduro motor aprilia etx 125cc nožni zagon) kaj bi lahko bilo? ko je hladen, oziroma nekaj časa v garaži, kresne na nogo v prvo, ko pa je topu, že nekaj časa vozen, pa ga nikakor ne morem vžgat... kaj bi lahko bil problem in kako zadevo rešit? najlepša hvala za vašo pomoč! m Mogoče svečka? LP Robert
biker77 Objavljeno Junij 14, 2009 Opozori Objavljeno Junij 14, 2009 pozdravljeni forumaši... obračam se na vas, ker imam sledeči problem..., namreč, motor ko se zelo segreje, drugače kresne praktično v prvo, recimo po kakih 100kilometrih, noče več vžgat (enduro motor aprilia etx 125cc nožni zagon) kaj bi lahko bilo? ko je hladen, oziroma nekaj časa v garaži, kresne na nogo v prvo, ko pa je topu, že nekaj časa vozen, pa ga nikakor ne morem vžgat... kaj bi lahko bil problem in kako zadevo rešit? najlepša hvala za vašo pomoč! m mel isti problem s husqvarno.. sem srečen da sem se je znebil..menjava svečk ni pomagala
kuntakinte Objavljeno Junij 14, 2009 Opozori Objavljeno Junij 14, 2009 (popravljeno) ... Popravljeno Junij 14, 2009. Popravil kuntakinte
muki Objavljeno Junij 14, 2009 Opozori Objavljeno Junij 14, 2009 pozdravljeni forumaši... obračam se na vas, ker imam sledeči problem..., namreč, motor ko se zelo segreje, drugače kresne praktično v prvo, recimo po kakih 100kilometrih, noče več vžgat (enduro motor aprilia etx 125cc nožni zagon) kaj bi lahko bilo? ko je hladen, oziroma nekaj časa v garaži, kresne na nogo v prvo, ko pa je topu, že nekaj časa vozen, pa ga nikakor ne morem vžgat... kaj bi lahko bil problem in kako zadevo rešit? najlepša hvala za vašo pomoč! m mogoče se ti zatakne loputa na čoku (zauhu) lp
ravni Objavljeno Junij 14, 2009 Opozori Objavljeno Junij 14, 2009 pozdravljeni forumaši... obračam se na vas, ker imam sledeči problem..., namreč, motor ko se zelo segreje, drugače kresne praktično v prvo, recimo po kakih 100kilometrih, noče več vžgat (enduro motor aprilia etx 125cc nožni zagon) kaj bi lahko bilo? ko je hladen, oziroma nekaj časa v garaži, kresne na nogo v prvo, ko pa je topu, že nekaj časa vozen, pa ga nikakor ne morem vžgat... kaj bi lahko bil problem in kako zadevo rešit? najlepša hvala za vašo pomoč! m A si probal če takrat meče iskro?
gtcore Objavljeno Junij 14, 2009 Opozori Objavljeno Junij 14, 2009 svečka je notri nova..., no..., cirka 1000km, je pa vse tako vroče ponavadi, da se, do takrat da se ohladi, sploh ne da nič šlatat... probam vse zaenkrat predlagano... hvala!
motorist Objavljeno Junij 15, 2009 Opozori Objavljeno Junij 15, 2009 Mogoče je pregret oz. že "malo" zariban...
Speedseeker Objavljeno Junij 15, 2009 Opozori Objavljeno Junij 15, 2009 Kašne barve je svečka? Če je preveč črna, zna bit da maš prebogato mešanco bencin-zrak, to je pa potem tako kot da bi skoz mel zaug prkloplen, in ne užge ko je toplo.
MiNa Objavljeno Junij 15, 2009 Opozori Objavljeno Junij 15, 2009 Kašne barve je svečka? Če je preveč črna, zna bit da maš prebogato mešanco bencin-zrak, to je pa potem tako kot da bi skoz mel zaug prkloplen, in ne užge ko je toplo. Kakšna naj bi bila svečka si poglej tukaj.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se