Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

Obstajajo navodila zato v Angleščini.Jaz imam navodila za Yamaha yfz 600 v angleščini, kjer vse lepo piše.Ampak moraš imeti malo izkušenj s tem.Lahko to pošljem CD z navodili za 17 EUR in poštnina , če mi daš naslov.

:headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:

Objavljeno (popravljeno)

naj bi bil zastonj, potrebna je registracija

Ne prezgodaj obupat, Geslo je prišlo po parih dneh, ampak prišlo je pa vseeno ... :)

Popravljeno . Popravil RobiRoberto
Objavljeno

Ne prezgodaj obupat, Geslo je prišlo po parih dneh, ampak prišlo je pa vseeno ... :)

Jst sem se danes registriral on-line (beri takoj, vse skupaj ni trajalo 2 minute).

lp

Objavljeno

Lepo počasi pa po pameti.

Zamenjaj sprednji zobnik, pa nato še zadnji zobnik, skuplaj ketno pa je.

Če imaš mal veselja do šraufanja, potem to ni velik problem. Ne pretiravaj z zategovanjem.

Za vsak slučaj pa poišči kakšnega kolega, da ti pomaga na licu mesta.

Na vijake pa kapni mal lepila, ki služi za varovanje. (ga dobiš skoraj v vsaki tehnični trgovini)

Objavljeno

Lepo počasi pa po pameti.

Zamenjaj sprednji zobnik, pa nato še zadnji zobnik, skuplaj ketno pa je.

Če imaš mal veselja do šraufanja, potem to ni velik problem. Ne pretiravaj z zategovanjem.

Za vsak slučaj pa poišči kakšnega kolega, da ti pomaga na licu mesta.

Na vijake pa kapni mal lepila, ki služi za varovanje. (ga dobiš skoraj v vsaki tehnični trgovini)

tukaj bi dodal sprednji zobnik odtegni najprej dokler imaš še verigo gor na zobnikih .

Objavljeno

Najprej probaj napolnit... pa bos videl kaj in kako ti bo pokazalo... če bo užgal, potem izmeri napetost ki ti jo daje alternator pri delujočem motorju. Naj bi bila cca 14V kakega 0.5 V gor ali dol. Kar se tiče, če je res star 10 let potem vsa čast mu, je odslužil svoje. Drugače pa ni neke velike razlike med cenejšim in dražjim akumulatorjem. Edino pazi na velikost v cm in v Ah. Da ne bo imel premalo Ah.

Moje skromno mnenje.

Lep pozdrav

D.

Jaz pa pravim da je razlika med poceni in dragim akumulatorjem. Sam sem tudi lani menjal akumulator in sem notr vtaknil "tapocenga" iz Louisa (se mi zdi da gor piše BIKEPOWER).

Zadevo sem polnil z kvalitetnim polnilcem za modelarske namene ki prikazuje vse parametre.

Tapoceni akumulator je imel nov skoraj polovico nižjo kapaciteto kot pa je nazivna.

Nazivna kapaciteta je 9Ah, napolnil sem ga ~5,5Ah, ven pa dobil ~4Ah. Tko da .... :BUA:

Drgač pa zadeva deluje BP .)

Objavljeno

Pozdravljeni,

moj motor ima 8500 Km nikoli ga še nisem šraufal sam, sedaj pa sem se odločil da pred začetkom pomladi naredim manjši servis kot menjava olja in filtra. Menim da je najslapše,če čakam do servisa na 12k kajti olje je že staro cca. 8mesecev in od tega je 4 mesece motor stal. Kaj parvite na to ali je to stran vržen denar ali...

Na servis ga pomoje ne bom več peljal kajti doma imam orodije,mikrofilme,navodila in veselje tako da se bom lotil kar sam. Moti me samo to glede vbrizga, ki je elektronski in se mora na 12k nastavit :?

Objavljeno

Pozdravljeni,

moj motor ima 8500 Km nikoli ga še nisem šraufal sam, sedaj pa sem se odločil da pred začetkom pomladi naredim manjši servis kot menjava olja in filtra. Menim da je najslapše,če čakam do servisa na 12k kajti olje je že staro cca. 8mesecev in od tega je 4 mesece motor stal. Kaj parvite na to ali je to stran vržen denar ali...

Na servis ga pomoje ne bom več peljal kajti doma imam orodije,mikrofilme,navodila in veselje tako da se bom lotil kar sam. Moti me samo to glede vbrizga, ki je elektronski in se mora na 12k nastavit :?

O.K. olje filter razumem in se strinjam :grim

Vbrizg nastavljat?!? :eek: :krneki:

To pa ne razumem nastavit prosti tek ja, vbrizga pa najbrž ne al kaj :hmm:

Objavljeno

Vbrizg nastavljat?!? :eek: :krneki:

To pa ne razumem nastavit prosti tek ja, vbrizga pa najbrž ne al kaj :hmm:

Vsake 12k je potrebno nastaviti vbrizg šob v cilindra oz. lahko kasnej ali prej.

S posebno elektronsko napravo, ki jo serviser priklopi na ta vbrizgalnik nastavi da v vsak cilinder pride ista količina zraka in bencina kajti to se s časom razštela in začne motor kašljat.

Objavljeno

Vsake 12k je potrebno nastaviti vbrizg šob v cilindra oz. lahko kasnej ali prej.

S posebno elektronsko napravo, ki jo serviser priklopi na ta vbrizgalnik nastavi da v vsak cilinder pride ista količina zraka in bencina kajti to se s časom razštela in začne motor kašljat.

Zato skrbijo senzorji in PC , treba prilklopit vse skupaj na tester, kako dolgo dela vse ok nimaš kaj praskat ali pač pelji na servis..tvoja odločitev.

Objavljeno

In zakaj menjati 8 mesecev staro olje in filter na motorčku, ki ima 8500 km?

Olje in filter sta notri 7500 km, ker je bil verjetno 1. servis pri 1000 km opravljen, tam pa itak ne naredijo kaj dosti več, kot zamenjajo olje in oljni filter.

Z nepotrebnimi predčasnimi menjavami olja in filtrov samo pospešujete onesnaževanje okolja.

In tudi denar je stran vržen, seveda.

Če ti proizvajalec prerdpisuje 12000 km menjalni interval in 1 letno max dobo uporabe olja in filtra, ne vidim razloga, da bi zadevo skrajševal na 3/4.

Zaradi tega ne bo motor nič bolj zdravo tekel in se manj rabil.

Objavljeno (popravljeno)

Vsake 12k je potrebno nastaviti vbrizg šob v cilindra oz. lahko kasnej ali prej.

S posebno elektronsko napravo, ki jo serviser priklopi na ta vbrizgalnik nastavi da v vsak cilinder pride ista količina zraka in bencina kajti to se s časom razštela in začne motor kašljat.

Ti verjetno imaš v mislih sinhronizacijo cilindrov (throttle body synchronization), tu pa štelaš samo količino zraka ki gre v določen cilinder - glede na podtlak, zato pa ne rabiš neke super duper naprave, ampak zgolj vodno tehtnico in navodila katere vijake obračat. Na sliki so karburatorji, ti pa jo priklopi na ohišje injektorja. Saj praviš da imaš navodila tam ti bi moralo pisati kam. Pri "napravi" pazi da so cevi dovolj dolge, drugače ti bo kaj hitro povleklo tekočino v motor. Sam sem na vrhu, kjer se nahaja druga sponka, napravil ekspanzijske posode da sem to preprečil.

lp

Popravljeno . Popravil TBoxer
Objavljeno

Ti verjetno imaš v mislih sinhronizacijo cilindrov (throttle body synchronization), tu pa štelaš samo količino zraka ki gre v določen cilinder - glede na podtlak, zato pa ne rabiš neke super duper naprave, ampak zgolj vodno tehtnico in navodila katere vijake obračat. Na sliki so karburatorji, ti pa jo priklopi na ohišje injektorja. Saj praviš da imaš navodila tam ti bi moralo pisati kam. Pri "napravi" pazi da so cevi dovolj dolge, drugače ti bo kaj hitro povleklo tekočino v motor. Sam sem na vrhu, kjer se nahaja druga sponka, napravil ekspanzijske posode da sem to preprečil.

lp

Jaz sem mehanik pa mi tale tvoja razlaga sploh ni jasna.Namreč sinhroniziraš lahko samo vplinjače nikakor ne cilindrov.Vplinjače sinhroniziraš najlažje z manometrom (podtlačnim),ki ga priključiš pred vplinjače na vsisno cev(apsolutno pred loputo gasa) in tako nastaviš obe loputi gasa. S tem pa še ni končana nastavitev kajti potrebno je nastaviti še zmes goriva in zraka z vijakom za nastavitev mešanice.Groba nastavitev je da oba vijaka dokraja zapreš (pri zapiranju šteješ) za koliko obratov si zaprl vsak vplinjač seštevek obeh deliš z dva(pri 4 cilidrih s 4) in za toliko potem vsak vplinjač odpreš. Nato je potrebno še izmerit CO ki naj bi ustrzal teh.podatkom ca 2% +- 0,5%.Še enostavnejše je pri motorjih,ki imajo na vsaki izpušni cevi prikluček za merjenje CO vrednosti. Če po štelanju motor pri odvzemu gasa poči na auspuh je potrebno oba vijaka(pri 4-cil. vse 4 vijake) odviti še najmanj za 1/4 - 1/2 obrata:OK:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno (popravljeno)

Res sem mogoče malo čudno napisal, ampak meni je še vedno vse jasno. :photo:

Jst sem predvideval oz. predvidevam da imaš v navodilih opisan postopek kako se to naredi, le da nimaš naprave za to naredit.

Kako se postopku po slovensko reče ne vem, ker ima ima on vbrizg (v angleščini je throttle body sinhronization), kar pa ni sinhronizacija karburatorjev.

V glavnem, to vodno vago priklopiš pri UGASNJENEM!!! motorju, na telo injektorja. In vžgeš, bolj ko je motor razštelan, bolj vleče tekočino na eno stran. Postopek nastavitve poglej v navodilih, je pa identičen, kot če bi imel elektronski merilec (Predvidevam da je v navodilih elektronski merilec, saj omenjaš računalnik.)

Na mojem motorju, mi pri nastavljeni sinhronizaciji pokaže razliko cca. 5mm med obema stolpcema.

Kot sem že prej omenil, pazi da bodo cevke dovolj dolge, da ti slučajno ne bo tekočine takoj povleklo v motor, če je motor dosti razštelan, ali pa če se spozabiš in odklopiš le en konec, dokler motor laufa. Da bi to preprečil, sem si jaz naredil ekspanzijske posode na vrhu cevk (preden se začnejo spuščat z deščice/nosilca), tako da se celotna tekočina lahko ustavi tam in ne pride do motorja.

lp

P.S. Upam da je sedaj kaj bolj jasno, če ni bilo že prej.

Popravljeno . Popravil TBoxer
Objavljeno

Groba nastavitev je da oba vijaka dokraja zapreš (pri zapiranju šteješ) za koliko obratov si zaprl vsak vplinjač seštevek obeh deliš z dva(pri 4 cilidrih s 4) in za toliko potem vsak vplinjač odpreš. Nato je potrebno še izmerit CO ki naj bi ustrzal teh.podatkom ca 2% +- 0,5%.Še enostavnejše je pri motorjih,ki imajo na vsaki izpušni cevi prikluček za merjenje CO vrednosti. Če po štelanju motor pri odvzemu gasa poči na auspuh je potrebno oba vijaka(pri 4-cil. vse 4 vijake) odviti še najmanj za 1/4 - 1/2 obrata:OK:

To je res groba nastavitev. Je tovarniško podano, koliko morajo biti vijaki priviti. Pa tudi navoji oz. natančneje korak navoja ni pri vseh uplinjačih enak zato to ne bo čisto držalo. Če štelaš je najbolje pogledat v kak service manual oz. v kako bukvo od natančno tistega motorja na katerem je to potrebno nastavit. Če že kaj štelaš naredi tako kot je treba :glare:

Objavljeno

To je res groba nastavitev. Je tovarniško podano, koliko morajo biti vijaki priviti. Pa tudi navoji oz. natančneje korak navoja ni pri vseh uplinjačih enak zato to ne bo čisto držalo. Če štelaš je najbolje pogledat v kak service manual oz. v kako bukvo od natančno tistega motorja na katerem je to potrebno nastavit. Če že kaj štelaš naredi tako kot je treba :glare:

Marduk jaz s teboj itak ne diskutiran,ampak samo nekaj kdor ima BUKLO pol je sploh brezveze,da po internetu sprašuje kako kaj nastavit .Če ti stvar bolj poznaš ne kritiziraj ampak napiši tvojo verzijo nastavitve.O koraku navoja je sigurno brezveze raspravljat pri nastavitvi vplinjačev zato sem lepo napisal za fino nastavitev je potrebno nastavit tudi CO. :OK: :OK:

Ps. odgovorja ne potrebujem!!!!!!

Objavljeno

bom še tukej vprašov, sicer bom tko al tko na servis pelju, ampak, da vsaj vidm kaj bi lahko blo, no pa gremo h stvari:

vozm 125cc 4T in sem opazu, da kljub trdno zašraufanem pokrovčku za olje (tistem k je za dolivat oz. na katerem je 'štangca' za preverjat kolk ga je not), olje teče vn. motor je takorekoč nov (okol 7800km) in tega nisem prej nikol opazu. se mi pa je med vožnjo odšraufu ta pokrovček in je olje letelo ven...dobro, da sem pravi čas to opazu...pred tem je blo vse v najlepšem redu, zdej pa je skos mastno in od olja okol pokrovčka, oz. teče vn (ne vem sicer kako, ker je tako zategnen, da se ga ne da odvit z roko)

fotr je sicer reku, da lahko, da sem ga pregreu, pa da je obroček hin (verjetno batni obroček), ampak ne vrjamem, ker je nemogoče, da bi se motor pregreu, saj nisem terov, niti počas v hrib vozu, niti vroče spet ni tako blo (to je blo predvčerajšnim), pregreva se pa tud ne rad, ker pol, glede na to kolko časa in kako sem se že vozu v enem šusu, bi se mogu že stopit .)

torej, kaj bi lahko blo, razen tega, da je pokrovček v kurcu in je začel puščat :?

Objavljeno

no smo pogruntal...zle pršu iz garaže in se oddahnu :D...zgleda, da ko je mehanik menju olje, se je zgubila dihtunga, pokrovčk pa pol ni dobr prjeu in je polahko vn teklo...

no če je to to...upam, da je... :D

drgač pa mi lahko vseen razložite mau kaj bi lahko blo vse narobe...me zelo tehnika zanima, sm o njej takorekoč ne vem nič :doze: :slap:

Objavljeno

no smo pogruntal...zle pršu iz garaže in se oddahnu :D...zgleda, da ko je mehanik menju olje, se je zgubila dihtunga, pokrovčk pa pol ni dobr prjeu in je polahko vn teklo...

no če je to to...upam, da je... :D

drgač pa mi lahko vseen razložite mau kaj bi lahko blo vse narobe...me zelo tehnika zanima, sm o njej takorekoč ne vem nič :doze: :slap:

Na kratko:

Če bi ti olje vn zmetalo bi mel 2T :devil:

Če veš kaj mislm

Objavljeno

no smo pogruntal...zle pršu iz garaže in se oddahnu :D...zgleda, da ko je mehanik menju olje, se je zgubila dihtunga, pokrovčk pa pol ni dobr prjeu in je polahko vn teklo...

no če je to to...upam, da je... :D

drgač pa mi lahko vseen razložite mau kaj bi lahko blo vse narobe...me zelo tehnika zanima, sm o njej takorekoč ne vem nič :doze: :slap:

Za natančen odgovor bi blo dobro vedet takrat,ko ti je olje ven zmetalo koliko si ga moral doliti ,če nisi dolil več kot ca 1/2l se ni nič moglo zgoditi in veselo vozi naprej. Pri dolivanju olja pa vedno pazi na gumijast obroček (to je dihtunga)na tem pokrovčku,da je vedno na svojem mestu sicer pušča. :OK: :OK:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

ja sm pogruntu...ne ni velik vn steklo...v bistvu smo z očetom pogruntala, da ga je celo malo veliko, kar bi biu tud lahko vzrok :OK:

prej sploh nism dost preverjov tega pokrovčka, zato me je mal zaskrbelo od kje vse mastno kar naenkrat...no hvalabogu je moj stric (poleg tega tudi orodjar) dobro založen s takim 'potrošnim' materialom in smo takoj zrihtal...ampak sem prepričan, da nisem prej nikol opazu nobene dihtunge...no...stvari so majhne pa se mimgrede zgubijo...no upam da je to to...če ne se pa še kaj oglasim (upam da nikoli več tu :rolleyes: )

Objavljeno

Za natančen odgovor bi blo dobro vedet takrat,ko ti je olje ven zmetalo koliko si ga moral doliti ,če nisi dolil več kot ca 1/2l se ni nič moglo zgoditi in veselo vozi naprej. Pri dolivanju olja pa vedno pazi na gumijast obroček (to je dihtunga)na tem pokrovčku,da je vedno na svojem mestu sicer pušča. :OK: :OK:

IPB Slika

:slap:

Objavljeno

Marduk jaz s teboj itak ne diskutiran...

...Ps. odgovorja ne potrebujem!!!!!!

Vendar ga vseeno dobiš :OK: Število obratov štelanja vplinjačev, se od motorja do motorja lahko močno razlikujejo, zato ne more obstajat neko splošno pravilo štelanja... Najbolj točno je res nastavljanje po CO, vendar tisti, ki tukaj sprašuje napravice najverjetneje nima v lasti, če pa ima internet, pa se lahko brez večjih problemov prebije do bukve v elektronski obliki v kateri je točno opisano kako morajo biti (serijsko) nastavljeni uplinjači... :)

Lp

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!