Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

Vendar ga vseeno dobiš :OK: Število obratov štelanja vplinjačev, se od motorja do motorja lahko močno razlikujejo, zato ne more obstajat neko splošno pravilo štelanja... Najbolj točno je res nastavljanje po CO, vendar tisti, ki tukaj sprašuje napravice najverjetneje nima v lasti, če pa ima internet, pa se lahko brez večjih problemov prebije do bukve v elektronski obliki v kateri je točno opisano kako morajo biti (serijsko) nastavljeni uplinjači... :)

Lp

js bi tud rabu kakšen manual za nastavitve vplinjača

Objavljeno (popravljeno)

js bi tud rabu kakšen manual za nastavitve vplinjača

Google in eMule... :doze: Da pa ne bom pozival h kriminalu, pojdi v Louisa in si ga kupi za svoj motor oziroma naroči Haynes-a preko interneta. Dobiš najkasneje v 14dneh, cena pa mislim da je okoli 30 ojrov.

Popravljeno . Popravil MarduK
Objavljeno

Ok mojstri imam resno težavo!! :blush: Moj bandit ima nivo olja precej nizek - malo nad minimumom, naslednji teden imam namen narediti servis (ne sam - sem preveč levi za to...), material že imam doma (svečke, olje,oljni filter). Ker pa bi se rad ta vikend (čebobogdalvreme) vozil, me zanima ali:

- dolijem olje (notri je Shell advance SX 15w-50 )?Jje kaj narobe če dolijem motul 5100 10w-40, toliko da bo nekje na polovici?

- s pomočjo repair manual-a sam naredim servis ( :? )

- počakam na drug teden in se ne vozim (nepridevpoštev)

Lp,

Z

Objavljeno

Jaz bom ta vikend tudi sam in prvič naredil servis na Banditu, sej ni tolk strašn. Bandit je trpežna mašina, ni to neki x :P . Motor najprej segrej, potem pa spusti ven olje, zamenjaj filter, na novem filtru namaži tesnilo z oljem da pravilno prime, zašraufi vijak na karterju in nalij novo olje, mal zalaufi motor, da se napolnio tudi filter z oljem, nato še enkrat preveri nivo, in ga po potrebi dolij. To je v grobem vse. Če imaš vsaj mal "tehnične roke" ne boš mel problemov, drugače pa rajš pusti, da delo opravjo majstri. Svečke boš že znal zamenjat, sam prej pred menjavo svečk z zrakom spihaj odprtine, da ti ne bo v cillinder padla kakšna smetka, z zategovanjem ne pretiravat, zdej se bo tle zihr kater najdu k ti bo povedu na kkolk njutnov morš obvezn zategnt to ali ono, sam če maš mal občutka ne bo težav. (kajpavčasihkoniblomomentključev). Vsekakor če pa imaš repair manual pa se drži njega. (tolejepazlopodomačeampakpali)

Objavljeno

Ok mojstri imam resno težavo!! :blush: Moj bandit ima nivo olja precej nizek - malo nad minimumom, naslednji teden imam namen narediti servis (ne sam - sem preveč levi za to...), material že imam doma (svečke, olje,oljni filter). Ker pa bi se rad ta vikend (čebobogdalvreme) vozil, me zanima ali:

- dolijem olje (notri je Shell advance SX 15w-50 )?Jje kaj narobe če dolijem motul 5100 10w-40, toliko da bo nekje na polovici?

- s pomočjo repair manual-a sam naredim servis ( :? )

- počakam na drug teden in se ne vozim (nepridevpoštev)

Nič se nesekiraj lepo se čez vikend voz namreč to nič neškodi dokler je na minimumu(nesme biti pod min.)

Edino kar nesmeš je prenaglo pospeševat in sploh vozi bolj zmirno,če je nivo olja na min. :OK:

Ps: lahko dočiješ tudi par deci motula. :OK:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Koliko se svečke zateguje imaš pa narisano na škatlici od svečke. :D

Pa brez skrbi lahko par dl motula noter vliješ.

Objavljeno

Pa ko olje spustiš ven, pusti da se fejst scedi, motor nagni kolikor lahko do tal. Jaz sem na mojem po enem tednu cedenja(ni me blo doma) potem ko sm pršu nazaj, sem ga nekaj premikal naredu celo pisto po garaži ker nism niti vidu da se kr steka vn.

Jaz bi kar čez noč pustu... :OK:

Objavljeno

Hmmm... mislim da se bom sam lotil servisa...če pa kaj ne bo šlo se bom pa na vas obrnil :D .

Kaj pa spodaj na vijaku za olje je potrebno tisto podložko zagreti in ohladiti v vodi - če sem prav razumel?

Hvala in Lp,

Z

Objavljeno

Ok mojstri imam resno težavo!! :blush: Moj bandit ima nivo olja precej nizek - malo nad minimumom, naslednji teden imam namen narediti servis (ne sam - sem preveč levi za to...), material že imam doma (svečke, olje,oljni filter). Ker pa bi se rad ta vikend (čebobogdalvreme) vozil, me zanima ali:

- dolijem olje (notri je Shell advance SX 15w-50 )?Jje kaj narobe če dolijem motul 5100 10w-40, toliko da bo nekje na polovici?

- s pomočjo repair manual-a sam naredim servis ( :? )

- počakam na drug teden in se ne vozim (nepridevpoštev)

Lp,

Z

pri menjavi olja s filtrom vred gre v masino 3,5 l olja; brez filtra 3,3 l.

kot je napisal ni3ous zagrej masino in sele potem izpusti olje; lazje stece ven.

pazi na roko ko odvijes filter, krivine so vroce. :naughty:

novi filter (z naoljeno gumico) privij z roko nazaj, ko ne mores vec vrteti filtra (ali malo prej) je dovolj.

deci, dva doliti ni problem. ni niti nujno, kot je napisal brumer. pod min ne sme biti nivo olja v masini.

bakreno podlozko lahko segrejes in ohladis kot je bilo opisano, sam tega nisem pocel. je pa montirana se vedno ista podlozka ze - ce se ne motim - ca. 5 - 6 let (?). nekje od drugega servisa dalje. ne spusti niti kapljice olja.

ne zategni prevec vijaka na karterju, da ne "obrnes sraufa". ti pa :blink: :headbang: :slap:

Objavljeno

pri menjavi olja s filtrom vred gre v masino 3,5 l olja; brez filtra 3,3 l.

kot je napisal ni3ous zagrej masino in sele potem izpusti olje; lazje stece ven.

pazi na roko ko odvijes filter, krivine so vroce. :naughty:

novi filter (z naoljeno gumico) privij z roko nazaj, ko ne mores vec vrteti filtra (ali malo prej) je dovolj.

deci, dva doliti ni problem. ni niti nujno, kot je napisal brumer. pod min ne sme biti nivo olja v masini.

bakreno podlozko lahko segrejes in ohladis kot je bilo opisano, sam tega nisem pocel. je pa montirana se vedno ista podlozka ze - ce se ne motim - ca. 5 - 6 let (?). nekje od drugega servisa dalje. ne spusti niti kapljice olja.

ne zategni prevec vijaka na karterju, da ne "obrnes sraufa". ti pa :blink: :headbang: :slap:

Tako je, pazi in to mislimo zelo resno na šrauf na karterju. Na gixxerju pr 43k km sem imel pizdarijo, ker ko sem ga odšravfal(2. moja menjava olja) je šla ven še špirala. Torej aluminij iz bloka se je skupaj s šraufom odvil. Potem smo morali na novo urezati navoj, cela pizdarija. Serviser pravi da zategne na roko, potem pa še čist malo s ključem. Pa prvič ko sem menjaval sem čisto na lahko zatisnu, kot mi je svetoval serviser. Tudi potem ko smo vrezovali na novo navoj, je reku sosed da je dokaj mehko. In da je čudno ker ne vgradijo puše notr. Jaz sem potem na nov šravf dal še gumijasto dihtungo od plina, lih paše gor. Za vsak slučaj. :wacko:

Objavljeno (popravljeno)

tudi jaz sem preveč zategnil pa je počil karter :headbang: potem smo pa varili :grim pa je šlo 10 eur pa skoraj cel dan dela izpuhe dol pa karter dol :slap:

Popravljeno . Popravil bna
Objavljeno

Pa zakaj si ne nabavite moment ključev, V Lojzu jih imajo že za 45€ in pokrivajo od 4Nm do 206Nm.

lp

Objavljeno

Če ima kdo težave z raznimi navoji, se da vse popravit z Helicol vložki od M5 do M12 z standardnim korakom. Popravim lahko tudi vse navoje za svečke z posebnimi vložki,če je lepo dostopno tudi brez demontaže glave. Navoje za izpust olja v alu oljni posodi se tudi popravi in to tako,da se vreže za 1m ilimeter večji navoj,zamenja se vijak in dihtungo. Npr:na M 12 poškodovan se vreže M 13 ,na M 14 se vreže M 15 in na M16 se vreže M17. :OK:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Pa zakaj si ne nabavite moment ključev, V Lojzu jih imajo že za 45€ in pokrivajo od 4Nm do 206Nm.

lp

Majhna naložba in bi ga mogu vsak met kater hoče šraufat. Jaz še kolesa ne pritegnem brez moment ključa če ga snamem dol.

Objavljeno

Že M7 ni več standardni (razen pri francozih :headbang: )

Drgač pa delam v "šlosariji" pa M13, M15 pa M17 navojnih svedrov še nisem srečal :P

No ja pa tud če obstaja ne vem kje bi dobil vijake z takim navojem :krneki: no ja to ti pa lahko naredi strugar...

:topic: kaj je razlika med :krneki: in :ninja: (krneki in ninja)

Objavljeno

Drgač pa če je navoj M15, bo treba dat vsaj 2mm več, ker pridejo utori pri večjih šravfih globji. Mislim da sem na mojem imel 1.5 ali celi 1.75mm...

Objavljeno

Že M7 ni več standardni (razen pri francozih :headbang: )

Drgač pa delam v "šlosariji" pa M13, M15 pa M17 navojnih svedrov še nisem srečal :P

No ja pa tud če obstaja ne vem kje bi dobil vijake z takim navojem :krneki: no ja to ti pa lahko naredi strugar...

:topic: kaj je razlika med :krneki: in :ninja: (krneki in ninja)

To obstaja in je narejeno prav za popravljanje navojev na oljnih posodah,če še vedno neverjameš se lahko oglasiš pri meni v delavnici in se prepričaš. :OK:

post-9445-1172860310_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Za popravilo navojev svečk(slika navojni svedri st2) se uporablja tele tri vrste orodja,odvisno od navoja na svečki. Za navoje od M-5 do M-12 Helikol slika navojni svedri št.3 (standardni navoj in korak) ,dobi se orodje tudi za vse ostale navoje kot so M-7 in razni navoji z drugačnim korakom. :OK:

post-9445-1172860747_thumb.jpg

post-9445-1172861414_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

se opravičujem ker bom kr vmes debate vpadu..... :OK: ampak pri prevozu motorja...res da od doma do

mehanika sem ugotovil da mi spušča ....sej ne vem al je semering...al je kakšne druge vrste tesnilo....na levi vilici....je kr olje vn stisnal........kolk bo kej stroška...kaj pravite? :(

Objavljeno

se opravičujem ker bom kr vmes debate vpadu..... :OK: ampak pri prevozu motorja...res da od doma do

mehanika sem ugotovil da mi spušča ....sej ne vem al je semering...al je kakšne druge vrste tesnilo....na levi vilici....je kr olje vn stisnal........kolk bo kej stroška...kaj pravite? :(

Ponavadi začne leva vilica puščat,ča je bil motor celo zimo na levi tački in je bil levi amortizer bolj obremenjen zato,ko motor parkiramo bi moral vedno stat pokonci na stojalu. Ceno popravila je težko določit, najbolje bi bilo oba tesnila (semerinka)zamenjat in obenem zamenjat tudi olje v obeh amortizerjih.Strošek materijala z novim oljem je ca 25 EUR in ca 2-3 ure dela odvisno od znamke in tipa motorja. :OK:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

se opravičujem ker bom kr vmes debate vpadu..... :OK: ampak pri prevozu motorja...res da od doma do

mehanika sem ugotovil da mi spušča ....sej ne vem al je semering...al je kakšne druge vrste tesnilo....na levi vilici....je kr olje vn stisnal........kolk bo kej stroška...kaj pravite? :(

Za semeringe sem dal okrog 12k sit, če se ne motim, olje pa nevem, ker nisem še menjal :D

Objavljeno

Kako si pa semeringe menjal, brez da bi olje ven spustil? A si kar starega noter nalil? :unsure:

Drugače pa pride semering okrog 5€ komad, brez vodil ali protiprašnih tesnil in pa še olje po izbiri.

Objavljeno

Kako si pa semeringe menjal, brez da bi olje ven spustil? A si kar starega noter nalil? :unsure:

Drugače pa pride semering okrog 5€ komad, brez vodil ali protiprašnih tesnil in pa še olje po izbiri.

Kje pa piše da sem menjal? Samo kupil sem jih, čakajo pa pri serviserju da se mi sprdne in da mu peljem menjat :D

Objavljeno

Sem najdu nekje v enem katalogu od louis-a tesnila za vilice.....a kolker vidim je za suzukija sv 650 letnik

o1..... komplet 6 tesnil ki pridejo na vilico...semering je tazadnji....Je pa res da stane tam okoli 5 eur..... :OK: sem ne vem kaj mi bodo zdej vse menjal :? Pa tut dihtonga na vodni črpalki je spustila.....

zato mi je mal iz tistega dranažnega vijaka , ....vsaj mislim tekla hladilna tekočina....ampak po kaplicah seveda....Tak da bodo sedaj naštelal ventile,zamenjal semeringe na vilicah,zamenjal tesnilo na vodni pumpi.......pregledal zadnjo bremzo zato ker izrazito hitro zavre kolo.........Me prav zanima kolk bo vse tole koštal........ :eek: ....LEp pozdrav vsem!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!