SATAN Objavljeno Marec 4, 2007 Opozori Objavljeno Marec 4, 2007 Long time no see pa evo vprasanje:kje iskati napako ko motor vzigas na kable in ti nekdo zamenja + in -. hvala bogu se tud kontrolke ne prizgejo vec.gsxr 1100 l.91
Miha Z. Objavljeno Marec 4, 2007 Opozori Objavljeno Marec 4, 2007 (popravljeno) Long time no see pa evo vprasanje:kje iskati napako ko motor vzigas na kable in ti nekdo zamenja + in -. hvala bogu se tud kontrolke ne prizgejo vec.gsxr 1100 l.91 po moje varovalke...no sigurno..... lp Popravljeno Marec 4, 2007. Popravil Miha Z.
Motorist76 Objavljeno Marec 4, 2007 Opozori Objavljeno Marec 4, 2007 Long time no see pa evo vprasanje:kje iskati napako ko motor vzigas na kable in ti nekdo zamenja + in -. hvala bogu se tud kontrolke ne prizgejo vec.gsxr 1100 l.91 No ja če je to hvalabogu... no tako kot že rečeno najprej preveri varovalke, če pa so varovalke vredu, pa bo mogo eden zraven prit ki malo več ve, kajti težko je povedat kaj vse je možno. Seveda najprej preveri akumulator. Če ni kje v kratkem stiku. Potem pa počasi stvar po stvar, če ni kaj pregorelo. Ne vem koliko ima zadeva elektronike. Samo elektronika, ni ravno prizanesljiva do napačne polarizacije (+/-), vse ostalo ni problematično, releji, žarnice prenesejo različno polarizacijo. Najbolj so občutljivi elektronski elementi ostalo ni. Veliko uspeha in upam da so samo varovalke. D.
Guest Brumer Objavljeno Marec 4, 2007 Opozori Objavljeno Marec 4, 2007 Long time no see pa evo vprasanje:kje iskati napako ko motor vzigas na kable in ti nekdo zamenja + in -. hvala bogu se tud kontrolke ne prizgejo vec.gsxr 1100 l.91 Bogu se zahvali šele takrat,ko bo motor spet normalno deloval. Namreč najprej napolni (če je sploh še dober) akumulator nato ga montiraj,preglej varovalke in zamenjaj-pregorele. Nato probaj ali bo motor sploh vžgal,če vžge izmeri na klamah napetost in to pri ca 2K obratih in mora polniti vsaj 14-14,5V,če je napetost manjša boš moral kupiti nov regler ca 150 EUR. To ti bo dobra šola za naslednjuč, bilo bi veliko ceneje takoj kupiti nov akumulator-sploh,če je akumulator sulfatiziral ali je starejši od 4-rih let. :OK: Bremzer, special749 in maco47 2 1
Žarko G. Objavljeno Marec 7, 2007 Opozori Objavljeno Marec 7, 2007 (popravljeno) mene pa zanima kej je cenej. Da kupiš dele pa sestaviš motor al pa če kupš celga pa ga pol predelaš sprašujem samo teroretično, sprašujem pa za yamaho dragstar 650 da bi kej tazga naredu(sam da več orginalnih delov) jst samo teoretično sprešujem (to povdarjam) :doze: Popravljeno Marec 7, 2007. Popravil Žarko G.
Pervy Objavljeno Marec 8, 2007 Opozori Objavljeno Marec 8, 2007 mene pa zanima kej je cenej. Da kupiš dele pa sestaviš motor al pa če kupš celga pa ga pol predelaš sprašujem samo teroretično, sprašujem pa za yamaho dragstar 650 da bi kej tazga naredu(sam da več orginalnih delov) jst samo teoretično sprešujem (to povdarjam) :doze: ja če hočeš več originalnih delov kot ta na sliki potem kupiš in predelaš malenkosti. sestavljat se ti ga ne splača če ne delaš nekaj čisto posebnega, se pravi druga kolesa, druge vilice, po možnosti spremenjen kot vilic ali pa kar cel okvir drugačen, itd. seveda pa je to zajebano in verjetno ne boš znal sam. prvo kupi motor in se u miru vozi pa počasi spreminjaj če ti je to užitek. ko boš enkrat videl cene dodatkov in drugih delov priznanih firm (supertrapp, highway hawk, custom chrome,....) boš ugotovil da je to boljše dat za bencin. zato je večina "predelav" pri nas omejena na šipico, nekaj resic in plastičnega orla iz louisa :devil:
Žarko G. Objavljeno Marec 8, 2007 Opozori Objavljeno Marec 8, 2007 plastičnega orla iz louisa :devil: http://www.motosvet.com/album/view.php?cid=8821 :OK: :OK: ok mam en problem(žal): ko pržgem levi žmigovc mi dela sam mi ne kaže pri števcu ko pa pržgem desnga pa mi žmigovc ne dela, pr števcu pa mi noro utripa :headbang:
Pervy Objavljeno Marec 8, 2007 Opozori Objavljeno Marec 8, 2007 http://www.motosvet.com/album/view.php?cid=8821 :OK: :OK: ok mam en problem(žal): ko pržgem levi žmigovc mi dela sam mi ne kaže pri števcu ko pa pržgem desnga pa mi žmigovc ne dela, pr števcu pa mi noro utripa :headbang: verjetno je šla žarnica desnega žmigavca. ponavadi ko ti crkne žarnica žmigavci utripajo hitreje. no vsaj na kawasakiju :blush:
vicko Objavljeno Marec 8, 2007 Opozori Objavljeno Marec 8, 2007 Ali kdo ve mogoče kakšno olje se uporablja za k6 suzuki 1000 in sicer ali full sintetično al pa pol sintetično oz ne sintetično. hvala lp :ninja:
Guest Brumer Objavljeno Marec 8, 2007 Opozori Objavljeno Marec 8, 2007 Ali kdo ve mogoče kakšno olje se uporablja za k6 suzuki 1000 in sicer ali full sintetično al pa pol sintetično oz ne sintetično. hvala lp :ninja: Zmiraj daj notri full sintetično olje z T-4 dodatkom za sklopko(če je v oljni kopeli) in nemoreš zgrešit!!!!!!!!!!! Ps: cena sintetičnega olja je vedno precej višja,olje je absolotno boljše.oljni film se ne trga pri visoki hitrosti batov,viskoznost se manj spreminja,manj zgori, boljše maže in dlje zdrži. Mnenja se bodo spet kresala,jaz že 10-let vozim samo sintetiko in tudi naprej jo bom na olju šparat je bedarija-moje skromno mnenje. :OK: :OK: maco47, Bremzer in special749 2 1
bu5a Objavljeno Marec 8, 2007 Opozori Objavljeno Marec 8, 2007 Zmiraj daj notri full sintetično olje z T-4 dodatkom za sklopko(če je v oljni kopeli) in nemoreš zgrešit!!!!!!!!!!! Ps: cena sintetičnega olja je vedno precej višja,olje je absolotno boljše.oljni film se ne trga pri visoki hitrosti batov,viskoznost se manj spreminja,manj zgori, boljše maže in dlje zdrži. Mnenja se bodo spet kresala,jaz že 10-let vozim samo sintetiko in tudi naprej jo bom na olju šparat je bedarija-moje skromno mnenje. :OK: :OK: T-4 dodatek za sklopko? Lahko to malo razložiš?Predvsem okoli oznake T-4 me zanima.Kaj ta oznaka pomeni,oziroma v kater standard paše.Pa še vir navedi,da ne bo neki iz glave. Hvala
Piksna Objavljeno Marec 11, 2007 Opozori Objavljeno Marec 11, 2007 (popravljeno) Ponavadi začne leva vilica puščat,ča je bil motor celo zimo na levi tački in je bil levi amortizer bolj obremenjen zato,ko motor parkiramo bi moral vedno stat pokonci na stojalu. Ceno popravila je težko določit, najbolje bi bilo oba tesnila (semerinka)zamenjat in obenem zamenjat tudi olje v obeh amortizerjih.Strošek materijala z novim oljem je ca 25 EUR in ca 2-3 ure dela odvisno od znamke in tipa motorja. :OK: :slap: :lol1: :nono: Popravljeno Marec 11, 2007. Popravil Piksna
Guest Brumer Objavljeno Marec 11, 2007 Opozori Objavljeno Marec 11, 2007 T-4 dodatek za sklopko? Lahko to malo razložiš?Predvsem okoli oznake T-4 me zanima.Kaj ta oznaka pomeni,oziroma v kater standard paše.Pa še vir navedi,da ne bo neki iz glave. Hvala Kar se tiče oznake 4-T je bilo meni objasnjeno od glavnega uvoznika Motula za Slovenijo ,da je to pač dodatek za sklopke v oljni kopeli.Kar se tiče API standardov boš moral kje drugje vprašati ali pogledati,mene namreč to sploh ne zanima. Zdaj uporabljam(original) predpisano olje za moj motor in sicer Castrol GPS SAE 10W-40 API-SG. Tudi to olje ima oznako 4-T (in to na prednji strani)-spodaj. T-4 Ekstreme Protection at Maxmum Speed! :OK: :OK: :slap: :lol1: :nono: Z nepismeni pod..rci ne diskutiram. :OK: :OK: special749, maco47 in Bremzer 2 1
eMBe Objavljeno Marec 11, 2007 Opozori Objavljeno Marec 11, 2007 stigao nazad expertni mehaničar :headbang: :headbang: :headbang:
simonsi Objavljeno Marec 11, 2007 Opozori Objavljeno Marec 11, 2007 4T načeloma pomeni olje za 4 taktne motorje. Če je pa gor še motor narisan, je pa sploh mišljen za motorje in mokre sklopke. :P Na kanti od olja za mešanico pa piše 2T.
Piksna Objavljeno Marec 12, 2007 Opozori Objavljeno Marec 12, 2007 Z nepismeni pod..rci ne diskutiram. :OK: :OK: Ko pa tak :slap: pove več kot 1000 besed... Oprostite za :topic: !
rintintin Objavljeno Marec 12, 2007 Opozori Objavljeno Marec 12, 2007 Eno mal glupo vprašanje pa vseeno... Gledu sm med novicami pa vidu bavarca ko ima vžih na prstni odtis. Torej moje vprašanje: Kako bi se dalo to nardit.????!!???
bmwslo Objavljeno Marec 12, 2007 Opozori Objavljeno Marec 12, 2007 Eno mal glupo vprašanje pa vseeno... Gledu sm med novicami pa vidu bavarca ko ima vžih na prstni odtis. Torej moje vprašanje: Kako bi se dalo to nardit.????!!??? Kupiš čitalec (poglej mogoče CONRAD), in nato zadevo zvežeš namesto kontakta za ključ. :hmm:
BRANE Objavljeno Marec 12, 2007 Opozori Objavljeno Marec 12, 2007 eno glupo vprašanje.. zakaj so ta klinčeva olja tolko dražja kukr lani? sipajo po novem kak zlat prah notri al kaj? al sem bil samo jest fino nategnjen?? shell advance ultra 4 15-50 lani okrog 2700, letos 3700!!!!!
ICE_MAN Objavljeno Marec 12, 2007 Opozori Objavljeno Marec 12, 2007 Uvedba EUR :lol1: , kukr vem trošarine niso šle gor.
rintintin Objavljeno Marec 12, 2007 Opozori Objavljeno Marec 12, 2007 Kupiš čitalec (poglej mogoče CONRAD), in nato zadevo zvežeš namesto kontakta za ključ. :hmm: a tolksimpl... a ni potreben kaka napravca ki odobri/procesira ta odtis da ga spusti naprej...??
T Objavljeno Marec 12, 2007 Opozori Objavljeno Marec 12, 2007 a tolksimpl... a ni potreben kaka napravca ki odobri/procesira ta odtis da ga spusti naprej...?? Nisem elektronik, ampak vseeno: Predstavljam si, da citalec deluje kot kjuč, se pravi da ko ta, odčita pravilen odtis spusti signal kateri je povezan z relejem in ta ti vklopi kontakt :? lp
bmwslo Objavljeno Marec 12, 2007 Opozori Objavljeno Marec 12, 2007 a tolksimpl... a ni potreben kaka napravca ki odobri/procesira ta odtis da ga spusti naprej...?? Nisem elektronik, ampak vseeno: Predstavljam si, da citalec deluje kot kjuč, se pravi da ko ta, odčita pravilen odtis spusti signal kateri je povezan z relejem in ta ti vklopi kontakt :? lp Ja tudi jaz mislim tako, možno pa je, da se motim(o).
bmwslo Objavljeno Marec 12, 2007 Opozori Objavljeno Marec 12, 2007 Evo še povezava do čitalca odtisov - SLO zastopnik
Žarko G. Objavljeno Marec 12, 2007 Opozori Objavljeno Marec 12, 2007 sam kako bi pol vi to prodal al pa dal na servis??? :?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se