Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno
Pravilna nastavitev ročic bi naj bila taka, da so ročica zavore in sklopke v liniji z iztegnjenimi rokami (preko belance), ko normalno sediš na motorju. V takem položaju imaš tudi največjo moč za stiskanje ročic. Upam, da sem dovolj jasno napisal.

Če ti taka nastavitev ne odgovarja, se zna zgodit, da ti bo kakšna druga še toliko manj :hmm:

BMWSlo, možno, da sem napačno napisal vprašanje, saj me zanima, kako bi prestavil bilanco. Si mi pa s svolim odgovorom povedal spet nekaj uporabnega, kar bom tudi izvedel.

Objavljeno
...cm, mi poči v v vpetju krmila v okvir. Kaj je tu lahko narobe?

Ležaj? Preveri zračnost na mestu.

Kar se tiče "umiranja" rok pa pomisli malo na to, da ti kri normalno kroži. Jaz sem pred leti ob daljši vožnji motorja imel isto težavo z ročno uro. Ko sem jo zabrisal proč je bilo vse rešeno.

Objavljeno
Ležaj? Preveri zračnost na mestu.

Prosim, opiši mi bolj natančno, kako to izvedem...

Objavljeno
Prosim, opiši mi bolj natančno, kako to izvedem...

Pod centrom zgornjega križa imaš matico katera vpenja križ v okvir.

Poglej zračnost te matice in jo po potrebi zategni.

Pazi ker ne sme biti prevež zategnjena samo toliko da odpraviš zračnost, dobro je pa tudi če se ležaji na novo namažejo z mastjo.

Objavljeno (popravljeno)

Klajba

Če boš kdaj na šihtu z mopedom ni pošl PM al pa me poklič pa bomo vrgl učk gor. :D

Popravljeno . Popravil T
Objavljeno
Prosim, opiši mi bolj natančno, kako to izvedem...

Najlažje je če ga postaviš na centralno stojalo, tako da je prvo kolo v zraku.

Potem pa preveriš če ima kolo naprej nazaj kaj zračnosti in kako se iz ene v drugo skrajno lego vrti. Mora biti brez zračnosti in seveda lahkotnega vrtenja.

Čist preprosta kontrola. Za nastavitev pa je potrebno že malce orodja in malce več časa

Upam da sem pomagal kaj

D.

Objavljeno

Lahko rukaš vilice po mili volji, pa ne najdeš lufta, ko se pa pelješ pa spet poka. :krneki:

Objavljeno
Pozdravljeni.

Zopet imam eno vprašanje, za katerega pa se mi zdi, da ni tako nedolžno.Ob močnejšem zaviranju, posed vilic nekje nad 7 cm, mi poči v v vpetju krmila v okvir. Kaj je tu lahko narobe?

Pravilno si ugotovil,da ni to povsem nedolžna stvar,zato se odpelji na poblaščeni servis in naj ugotovijo kaj je to.Potem jih vprašaj za ceno popravila in nato se šele odločiš,nikakor pa ne popravljaj to po internetu NAŽALOST zato smo mi mehaniki v šolo hodili in se moramo vedno znova izobraževati.Za totalne "reveže" pa je bolje,da motorja nikoli nezajahajo.Namreč bil sem zraven pri takem primeru in NEBOŠ VERJEL pod sedežem je bil počen gištel,ti pa se samo kunjštvaj in sprašuj naprej upam,da nebo prepozno OK. :hmm:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno
Pozdravljeni.

Zopet imam eno vprašanje, za katerega pa se mi zdi, da ni tako nedolžno.Ob močnejšem zaviranju, posed vilic nekje nad 7 cm, mi poči v v vpetju krmila v okvir. Kaj je tu lahko narobe?

poči ti točno v vpetju? če imaš vzmetenje bolj na soft, ti lahko tudi vilice zabija.

Objavljeno
poči ti točno v vpetju? če imaš vzmetenje bolj na soft, ti lahko tudi vilice zabija.

Pa bi potem znala bit ena od rešitev, da zašponam ventile pretoka na vilicah...

Objavljeno

kolikor se spomim, bi moral povečati preload (zašponati vzmet). Če je seveda pok zaradi zabijanja vilic. Najprej boš moral najti vzrok tega pokanja, ne kar prestavljati nastavitve vzmetenja na slepo. Sam sem samo napisal eno izmed opcij (še nenapisano tukaj) ki jo lahko preveriš. Glede na to da si napisal da ti poči pri močnejšem zaviranju (in posledično večjem hodu prednje vilice)

Objavljeno

V vsakem primeru pa zrihtaj čim prej oz. ne se vozit po sistemu "saj bo že nekako". Nobeno pokanje na motorju še ni pomenilo nič dobrega (kar pride iz izpuha ne šteje :D)

Objavljeno

Hvala vse skupaj, ki ste mi pomagali z napisanim, saj se bom lažje odločil, kako naprej. Hvala vsem

Objavljeno
kolikor se spomim, bi moral povečati preload (zašponati vzmet). Če je seveda pok zaradi zabijanja vilic. Najprej boš moral najti vzrok tega pokanja, ne kar prestavljati nastavitve vzmetenja na slepo. Sam sem samo napisal eno izmed opcij (še nenapisano tukaj) ki jo lahko preveriš. Glede na to da si napisal da ti poči pri močnejšem zaviranju (in posledično večjem hodu prednje vilice)

Če ti poči samo zaradi zaviranja in ti vilice že takrat nabijejo skupaj nekaj ni v redu (nimaš olja v teleskopih, narobe modificirane vzmeti... ). Najverjetneje pa to ni zaradi 100% poseda vilic, verjetneje je ležaj v križu, v najslabši možni situaciji je kot že omenjeno lahko tudi okvir kje počen, kar pa bi verjetno do sedaj že opazil... :alien1:

Objavljeno
Če ti poči samo zaradi zaviranja in ti vilice že takrat nabijejo skupaj nekaj ni v redu (nimaš olja v teleskopih, narobe modificirane vzmeti... ). Najverjetneje pa to ni zaradi 100% poseda vilic, verjetneje je ležaj v križu, v najslabši možni situaciji je kot že omenjeno lahko tudi okvir kje počen, kar pa bi verjetno do sedaj že opazil... :alien1:

;)

sem napisal da je to samo ena izmed opcij, preko neta pa je itak vse več ali manj samo ugibanje, bolj v stilu da vsaj ve v katero smer gledati (če že sam nima ideje). IMO ležaj v križu nebi pokal samo ob močnejšem zaviranju. Ker pa je CBR (vsaj 600, za njegovo ne vem) mehkejši motor niti ni tako problem zabiti prednje vilice če so razštelane.

Objavljeno
;)

sem napisal da je to samo ena izmed opcij, preko neta pa je itak vse več ali manj samo ugibanje, bolj v stilu da vsaj ve v katero smer gledati (če že sam nima ideje). IMO ležaj v križu nebi pokal samo ob močnejšem zaviranju. Ker pa je CBR (vsaj 600, za njegovo ne vem) mehkejši motor niti ni tako problem zabiti prednje vilice če so razštelane.

Tudi poka in je že bilo popravljeno z moje strani pri kolegovem motorju...Zategnili za samo 1/4 obrata in stvar je bila popravljena, moraš pa pazit, da ležaja ne zategneš preveč, zavijati se mora brez odpora. V profilu mu piše CBR 954, ki ima precej športno vzmetenje in ne zabija tudi na minimalni nastavitvi, razen če ima dec 150 kg oz. je z vilicami kaj narobe, kot že napisano. Je pa res, da takole preko neta svetovati glede pokanja - ugibanje.

Spredaj imaš še toliko stvari, ki ti lahko pokajo (zav. ploščice, čeljusti, diski... )

Loti se postavljanja diagnoze čimprej...

Objavljeno

To kar je pisal Marduk je praktično čist možno, zato na obe vilico naveži gumici in ju pomakni nekje na sredino teleskopa, ko boš naslednjič močno zaviral ti bo mašetna potisnila gumice navzdol, če bodo gumice na koncu teleskopa potem veš da je prednapetost nastavljena preveč na soft, praviloma mora spodnjega mrtvega hoda ostati cca.10-15mm. Če ti karkoli ni jasno pošlji pm ali poglej v temi vse o vzmetenju tem je vse na široko razpisano.

Objavljeno

Serbus kamerati.

Vilic mi ne zabija do dna, saj mi do dna ostaja še 20 mm. Sem pa opazil, da mi poči tudi, ko se vilice povrnejo v prvotno stanje, ko se razbremenijo. Zato močno sumim, da bi lahko bilo potrebno zavijačiti križni ležaj. Glede teže, imam le 78 kg :) .

Objavljeno

Pol ti prednapetost štima, preveri vse klučne vijake če so dovolj zategnjeni, sem imel podoben primer lani na 636 ko mi je nekaj pokalo pri močnem zaviranju pa je mehanik ugotovil da je bil odtegnjen vijak ki vpenja mašino v okvir, stvar je zategnil in pokanja ni bilo več.

Fora je v tem da se zvok po okvirju full čudno prenaša zato je včasih težko odkriti vzrok za nastalo situacijo, takrat sem bil tudi sam prepričan da mi nekaj poka v križih pa se je izkazalo popolnoma drugače. :yes: :yes:

Objavljeno

torej rešitev da odpelješ 954 Road Runnerco do nekoga ki se spozna in v živo prečekira motor. Ni druge.

Še vedno priporočam da se z motorjem, pri katerem nekaj močno poka, ne voziš. Če se ceniš, seveda :D

Objavljeno

Bom upošteval vaše nasvete, vsem hvala

Objavljeno

Oj.

Evo bi prosu za en nasvet. Danes sem se mal vozu in se mi zdi da majo spredi vilce luft... Ce zapeljem cez kaksno lukno se mal slis tk tk tk al pa ce zaviram (tko bl rahlo) malo trese. Ce zaviram mocno je OK (ocitno tok stisne skupi da ne miga vec). Kokr berem je treba zategnt lezaj.. Kako se to naredi? Tam sem videl da so neke 2 matice na kontra? Kaj odsponas zgornjo zasponas spodnjo in potem se zgornjo nazaj? Kok je treba to? Ker ne bi rad pretiraval pa kaj unicu :headbang:

Hvala za odgovore.

lp

Objavljeno
Oj.

Evo bi prosu za en nasvet. ...

Ej, jej, jej! Ne se igrat, če niste sposobni točno analizirat in locirat napake. Ali vsaj dokaj spretno k temu pristopiti.

To kar opisuješ, prej navaja na skrivljen prvi disk kot kaj drugega. Ležaj pa skoraj sigurno ni!

Dvigni motor na prvem kolesu (pazi, še pred tem tudi na zadnjem, da ga ne boš po tleh pobiral) in zavrti to kolo ter glej ali diski kaj opletajo. Ne smejo nič!

Če nimaš primernih stojal, pelji k serviserju!

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Nism mislu da bom tok kmal v tej temi pisu, pa j.... ga. Včeraj po čiščenju motorja (tk da sm js kriv za včerajšni naliv) mi je začel mal štrom štrajkat. Prvo mi je use skup crklno, pa je pol vžgal in blo use normalno. Po 50 km (mal po dežju) je začel med pospeševanjem trokirat. Najprej kar precej, kasneje pa se je nehal, vendar pa mu vsake tolko časa "uzame" štrom (saj zdi se mi). Danes isto, brez težav vžge vendar npr. vsakih 30 sec mal cukne (oz. ugasne če je na štantgasu). Ma gdo kako idejo kje začet iskat napako?

Objavljeno

Možno da ti je k svečki prišla voda pa zdej prebija-poskusi malo z fenom posušit okol

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!