Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

Zdravo,

zanima me, če kdo pozna koga, ki se ukvarja s popravilom rezervoarjev za gorivo. Mi namreč pušča in bi rad zadevo rešil enkrat za vselej. Prej sem ga obdelal že s POR15 in je zadeva delovala, dokler nisem zadnjič privzdignil rezervoarja na motorju in naslonil na priloženo palčko, ki mi je naredila malo luknjico spodaj. Očitno je bila pločevina že toliko tanka. POR15 nisem uporabil zaradi puščanja ampak ker mi je rja zabila filter za bencin.

Verjetno ni druge izbire kot varjenje. Tega seveda nočem početi sam ampak bi prepustil profesionalcu, da ne bo nastala rožica. Je kakšen problem s peskanjem rezervoarja? Rad bi namreč "odkril" tudi potencialne problematične točke.

Hvala za predloge in komentarje.

Objavljeno

peskanje rezervarja nebi smelo biti problematično, in raje kot polnenje luknje bi bilo morda smiselno zavarit "fliko", samo potem je uprašanje estetike oziroma kakšne krivine ima rezervar.

 

Objavljeno

V primeru, da je tank na kakšnem koncu porozen ga je možno zavariti (bolj zaliti) z medenino - seveda pa mora biti takrat tank poln  npr. vode.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Na hondi cr 85, mi ne deluje hladilni sistem. Ko nalijem vodo in ga vzgem mi zacne voda tečt čez cevko za odvecno tekocino in v izpuh(v izpuhu je mala luknjica in mi tece tam ven). Tko da mi stece vedno vse ven ko nalijem.kaj bi lahko blo narobe??

Objavljeno (popravljeno)
pred 3 urami, askobe pravi:

Na hondi cr 85, mi ne deluje hladilni sistem. Ko nalijem vodo in ga vzgem mi zacne voda tečt čez cevko za odvecno tekocino in v izpuh(v izpuhu je mala luknjica in mi tece tam ven). Tko da mi stece vedno vse ven ko nalijem.kaj bi lahko blo narobe??

  •  

Tesnilo glave oziroma oring.

AA33057-P03(750).jpg

Nekako tako je narejena glava. O-ring je črna gumica :D

Nabavi komplet tesnila, razstavi, vse sčisti ter vse lepo zloži nazaj. O-ring priporočam, da kupiš original (al pa močnejšega kot so navadni)

Popravljeno . Popravil Aljaz(gsr)
Dopolnitev.
Objavljeno
pred 21 urami, klukifluki pravi:

Zdravo,

zanima me, če kdo pozna koga, ki se ukvarja s popravilom rezervoarjev za gorivo. Mi namreč pušča in bi rad zadevo rešil enkrat za vselej. Prej sem ga obdelal že s POR15 in je zadeva delovala, dokler nisem zadnjič privzdignil rezervoarja na motorju in naslonil na priloženo palčko, ki mi je naredila malo luknjico spodaj. Očitno je bila pločevina že toliko tanka. POR15 nisem uporabil zaradi puščanja ampak ker mi je rja zabila filter za bencin.

Verjetno ni druge izbire kot varjenje. Tega seveda nočem početi sam ampak bi prepustil profesionalcu, da ne bo nastala rožica. Je kakšen problem s peskanjem rezervoarja? Rad bi namreč "odkril" tudi potencialne problematične točke.

Hvala za predloge in komentarje.

Ne vem sicer kakšen motor imaš ,ampak vseeno v Motospirit na Ptuju imajo veliko tega ,lahko da dobiš rezervoar iste barve in nč rjast !

Objavljeno

varjenje rezervoarja - če je počen ja..  pregnit/prerjaven - very teška .. če ga speskaš boš imel cedilo ker se bodo pokazale ostale luknjice..pa še dvomim o varjenju , ker imaš notranjost zamazano s porom- kdo bo to odstranil? 

poišči drugega dobrega ... resno - preden mečeš denar stran za peskanje in ostalo na koncu boš pa starega zalučal stran in poiskal drugega ..

Objavljeno
Ob 5/24/2016 at 9:31, smasher pravi:

Kaj KLE ima uplinjače al injektorje? Če je na uplinjače (karburatorje) zgleda kot da ti zaliva, torej je šla kakšna smetka pod iglo ali ventil ki ga zapira plovček in bencin skozi teče notri.

 

Uplinjače... Res je bila smetka notri... Hvala :)

Objavljeno

da se ti problem ne bo ponovno pojavil dej majhen filter za gorivo med pipico in (karburatorje) uplinjače

kej tazga: 0521815-320x248.jpg

da je bolj fin od tiste mrežice ki je na cevki v rezervarju.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 11 urami, thumper pravi:

varjenje rezervoarja - če je počen ja..  pregnit/prerjaven - very teška .. če ga speskaš boš imel cedilo ker se bodo pokazale ostale luknjice..pa še dvomim o varjenju , ker imaš notranjost zamazano s porom- kdo bo to odstranil? 

poišči drugega dobrega ... resno - preden mečeš denar stran za peskanje in ostalo na koncu boš pa starega zalučal stran in poiskal drugega ..

Imaš prav glede iskanja drugega tanka. Sem medtem že dobil mnenje majstra, ki si je tank ogledal in sem na lovu za rabljen tank za ducati st4s.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Ob 30. 5. 2016 at 7:18, GregorYZF_R6 pravi:

Pozdrav. Imam yamaho r6 1999 in imam sledeči problem. Motor ko je hladen mi "trokira" od 6 tisoč obratov naprej pa pride do maksimalno 14tisoč. To se dogaja komotor navijem na mestu. Potem sem poskusil z menjavo svečk in sedaj imam sledeči problem. Po menjavi mi motor ne pride več kot do 10tisoč obratov. Pred menjavo svečk sem preveril razmak elektrod kot je po navodilih motorja (0,6-0,7mm). Sem pa opazil da ko sem imel svečke zunaj in so mi vžigne tuljave visele po ohišju sem motor malo zaštartal in so mi od tuljav (v katerih ni bilo svečk) skakala iskra proti ohišju kar nevem če je normalno ali mi prebijajo? V glavnem prej mi je motor od 6tisoč obratov naprej trokiral, sedaj mi pa trokira pa še maximalno gre od 8k-10k obratov. Prej je imel do 6k obratov normalno moč naprej je pa bil zaspan. Je pa še to da mi ne dela regler ampak pred testiranjem sem imel akomulator popolnoma poln ker sem ga filal.  Prosim za pomoč.  

Spucat zračni filter in pogledat, kaj je z dotokom goriva.

Objavljeno
pred 18 urami, klukifluki pravi:

Imaš prav glede iskanja drugega tanka. Sem medtem že dobil mnenje majstra, ki si je tank ogledal in sem na lovu za rabljen tank za ducati st4s.

Težka bo .. Na E-bayu sta samo dva poškodovana ....

Objavljeno

Včasih smo to lotali...rezervoar ne rabi bit poln vode, ker so manjše temperature, rabiš pa velik spajkalnik..let koln so mu rekli včasih....jaz imam  rezervoar tako popravljen že leta pa ni nobenih problemov.

Objavljeno

Izgubil sem šobo Kehin uplinjača velikosti 112. Se komu sanja kje v Ljubljani bi lahko to nabavil?

 

P.S.: vem da je neumno, vse sem imel v plastični škatli, da se kaj takšnega ja ne bi zgodilo in mi ni jasno kako, ampak se ne :twak:

Objavljeno
Ob 1. 6. 2016 at 21:47, svobodnaptica01 pravi:

Spucat zračni filter in pogledat, kaj je z dotokom goriva.

Hvala za odgovor. Filter sem sčistil, filter za dotok goriva menjal in tudi svečke. Sedaj motor lepo leti mirno ampak moč ima kot da ima blokado na 35kw. In od tega ki sem ga kupim je motor dedoval in nima pojma če je bila kdaj blokada na njem ali karkoli.. Bi mi kdo znal povedat kam vstavljajo blokade za 35kw na teh motorjih? Hvala za odgovore in pomoč

Objavljeno
pred 6 minutami, GregorYZF_R6 pravi:

Hvala za odgovor. Filter sem sčistil, filter za dotok goriva menjal in tudi svečke. Sedaj motor lepo leti mirno ampak moč ima kot da ima blokado na 35kw. In od tega ki sem ga kupim je motor dedoval in nima pojma če je bila kdaj blokada na njem ali karkoli.. Bi mi kdo znal povedat kam vstavljajo blokade za 35kw na teh motorjih? Hvala za odgovore in pomoč

če kaj vem, bi mogla bit potem nova moč v prometni vpisana, tak da tam preveri najprej..

 

 

D,

Objavljeno

Če nisem dobil prometne. Prometna je bila izgubljena pri prejšnem lastniku. Oz ko je motor podedoval ni dobil prometne.

pred 17 minutami, GregorYZF_R6 pravi:

Če nisem dobil prometne. Prometna je bila izgubljena pri prejšnem lastniku. Oz ko je motor podedoval ni dobil prometne.

Motor je bil kupljen od sina ki ni znal ločiti paradižnika od banane kaj šele da bi vedel kaj ima motor, Prometne nisem dobil. Naredil sem že vse živo in zdaj mi motor lepo teče in bi lahko rekel da je blokiran čeprav je mala verjetnost in me morda še jezijo kakšni uplinjači. Ampak moč je dejansko res kot bi vozil blokiran motor na 35kw. Zato pa rosim če mi pomagate povedat kje bi lahko lociral te blokade ali blokado na mojem motorju? Hvala za pomoč

Objavljeno

Kako pa registriraš motor brez prometne ali homologacije? Imaš na spletni strani e-uprave možnost upisa registracije in ti vrže vn vse ppdatke o motorju, število lastnikov, barvo, moč, predelave, mesto prve registracije.

Dvomim da ima motor blokado 35, kvečjemu 25, ker blokade 35 so prišle pi letu 2008 al nekaj takega ib malo kateri peoizvajalec jih je delal za nazaj.

V kolikor imaš blokado je 25kw, in vse podatke o motorju ima upravna enota ali kakšn računalnik na tehničnih pregledih.

Objavljeno (popravljeno)
pred 7 urami, GregorYZF_R6 pravi:

Ampak moč je dejansko res kot bi vozil blokiran motor na 35kw. Zato pa rosim če mi pomagate povedat kje bi lahko lociral te blokade ali blokado na mojem motorju? Hvala za pomoč

baje obstajajo uradni pooblaščeni servisi , ki zna biti , da so obveščeni o lokaciji blokade ..

za hondo cbr1100xx vem , da na blokiranih upljinjačih piše 72 - kilowatov.. mogoče tebi piše 35 ali pa 27 .

Popravljeno . Popravil thumper
Objavljeno

Evo napaka odpravljena. V sesalnem kolektorju so bile nameščene blokade ( ploščice z majnšo luknjo), in sicer ne morem verjeti da na njih piše 25kW. Zdaj je r6ka morilka. Hvala vsem za pomoč in trud. Ve kdo ali ima mogoče kdo kakšen regulator ("regler") primern za moj motor?

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
12 hours ago, GregorYZF_R6 said:

 Ve kdo ali ima mogoče kdo kakšen regulator ("regler") primern za moj motor?

Če imaš "normalen" regler z tremi fazami in nulo ter plus/minus lahko uporabiš od kateregakoli motorja ali velikega skuterja.Važno da bo amperaža enaka predpisani ali večja.

Objavljeno
pred 20 urami, GregorYZF_R6 pravi:

Evo napaka odpravljena. V sesalnem kolektorju so bile nameščene blokade ( ploščice z majnšo luknjo), in sicer ne morem verjeti da na njih piše 25kW. Zdaj je r6ka morilka. Hvala vsem za pomoč in trud. Ve kdo ali ima mogoče kdo kakšen regulator ("regler") primern za moj motor?

Daj MOSFET regulator. Manj se greje. Gledaš prvi dve črki sta FH.

Mosfet_kit_irfan.jpg

Objavljeno
pred 50 minutami, Rdeči pravi:

Daj MOSFET regulator. Manj se greje. Gledaš prvi dve črki sta FH.

Mosfet_kit_irfan.jpg

Kje je to možno dobit? To je takšen komplet?  Mi je všeč zadeva.

Objavljeno
pred 3 minutami, GregorYZF_R6 pravi:

Kje je to možno dobit? To je takšen komplet?  Mi je všeč zadeva.

Ebay ti za denar ponuja marsikaj ...

MOSFET - FH

Objavljeno
pred eno uro, GregorYZF_R6 pravi:

Kje je to možno dobit? To je takšen komplet?  Mi je všeč zadeva.

Kot pravi predhodnik. Meni so ga poslali iz Francije. Dobil sem ga za 90 eur samo FH 12. Brez priključkov. Imajo pa jih veliko že zmontiranih kot so HONDE, YAMAHE....  verjetno so bistveno dražji kot ti mogoče kakšen rabljen.

http://www.ebay.it/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.TRS0&_nkw=SHINDENGEN+MOSFET+FH020AA&_sacat=0

Ne odpre cele strani :blush:

Gledal sem na it. Ebay 

MOSFET FH 20 AA

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!