Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno
pred 9 urami, Rdeči pravi:

Kot pravi predhodnik. Meni so ga poslali iz Francije. Dobil sem ga za 90 eur samo FH 12. Brez priključkov. Imajo pa jih veliko že zmontiranih kot so HONDE, YAMAHE....  verjetno so bistveno dražji kot ti mogoče kakšen rabljen.

http://www.ebay.it/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.TRS0&_nkw=SHINDENGEN+MOSFET+FH020AA&_sacat=0

Ne odpre cele strani :blush:

Gledal sem na it. Ebay 

MOSFET FH 20 AA

A zdele bo?

Objavljeno
pred 11 minutami, KNNMS pravi:

Ti rečunalniki mi delajo preglavice:book:    Bolj mi sede kakšno orodje v roke.  Bravo to je to.

Tega ,ko je dal  Lipstick ne poznam. MOSFET  pa veliko montirajo po tujini. Jaz sem ga menjal iz preventive, ker mi je pri originalnem napetost zelo nihala od 13,6 V pa do 14,6. pa še zelo se je grel. Po montaži tega polni med 14,0 pa do 14,4 skoraj hladen. Z akumulatorje od takrat naprej nobenih težav.

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

ali uporabljate threadlocker (sredstvo prodi odvijanju) na vseh vijakih?

ni mi najbolj jasno, zakaj v service manualu pri določenih vijakih prav specifično navajajo, da je potrebno uporabiti threadlocker, pri ostalih (podoben fi/podoben navoj) pa ne .. kdaj torej pacat šraufe z tem in kdaj ne? :hmm:

Objavljeno

Kakšen vijak za nastavitev sklopke imaš v interesu kdaj nastavit tudi kje na poti in je lepilo lahko samo v napoto. To lepilo je za "enkratno" uporabo in ga moraš potem odstranit dol iz vijaka (zamudno opravilo) in se zato uporablja samo tam kjer je to nuja. Pa ponekod se ne uporablja zaradi vročine (svečke).  Imaš cel kup izdelkov na to temo... za nas so najbolj uporabna lepila za raztavljive zveze. Za tiste, ki hodijo na dirkališča, pa pride v poštev še lockwire.

http://www.na.henkel-adhesives.com/us/content_data/LT4460_Motorcycle_Application_Guide.pdf

BTW Mehanska varovala so praviloma za enkratno uporabo. Glede na to kako poceni je ta potrošni material mi ni jasno zakaj eni tlačijo nazaj na motor prežvečene razcepke in tiste specialne podložke.

Objavljeno (popravljeno)

razumem, da je za enkratno uporabo oziroma da se potem sčisti in na novo nanese, in razumljivo, da ni za kakšne nastavitvene vijake .. ampak, recimo konkreten primer, ko sem montiral rollbare na tracerko, je v service manualu samo za en vijak označeno, da je potrebno uporabit threadlocker .. sem pričakoval, da na vseh .. ni vročine, je fixno pritrjeno, na okvirju, blizu agregata - vibracije .. ne razumem, zakaj ravno na tistem in ne na vseh .. recimo na sliki samo vijak levo spodaj ..

paramotore-mt-09-kn2122.jpg

Popravljeno . Popravil Texo
Objavljeno

Včasih se ne nanese samo na par vijakov, ravno toliko, da stvar slučajno ne konča na cesti. Seveda ne bo nič narobe če boš zavaroval vse vijake... Včasih se najde pa tudi kakšna cvetka v navodilih. Recimo pri mojem so v navodilih dve različni vrednosti za moment oljnega filtra. Jah tudi inženirji niso/nismo več to kar so včasih bili.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Tiste cevne zaščite se verjetno kr splača extra zavarovati z threadlockerjem. Navori za monitorat verjetno niso blazno veliki, dol jih ne boš veliko jemal, so pa prisotne vibracije z motorja.

Jaz zadevo dajem na vse vijake, za katere se lahko pričakuje, da bojo dlje časa na miru. Recimo na EXC-ju - na vijake zaščite hladilnikov (teh ponavadi ne jemlješ dol za kratek čas), ne pa na vijake, ki držijo plastično zaščiti vilic na mestu. To se redno dol pobira, ko je treba čistit vilice oz svinjarijo izpod protiprašnih tesnil. Pa ni neki obremenjen/nosilni del... tud če kak šrauf stran pade, ne bo drame. Malo po navodilih, malo po kao zdravi pameti.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

ok, thnx .. jih bom kar vse namočil .. ;)

Objavljeno
pred 7 minutami, Texo pravi:

ok, thnx .. jih bom kar vse namočil .. ;)

Ti kar namoč .. .Odlična zadeva :blush:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 6 urami, Texo pravi:

ok, thnx .. jih bom kar vse namočil .. ;)

Kolega je nabavil F800R in sem se en dan kar čudil zraven...... Ni mu izklapljalo mikro stikalo štop luči na volanu, pa sem malo pošraufal. Vsak naslednji vijak ki sem ga probal je bil zrahljan....Jao! :BUA: Sem hitel še na mojega pregledat vijake. Pa je bilo vse :OK:

Objavljeno
pred 9 urami, Texo pravi:

razumem, da je za enkratno uporabo oziroma da se potem sčisti in na novo nanese, in razumljivo, da ni za kakšne nastavitvene vijake .. ampak, recimo konkreten primer, ko sem montiral rollbare na tracerko, je v service manualu samo za en vijak označeno, da je potrebno uporabit threadlocker .. sem pričakoval, da na vseh .. ni vročine, je fixno pritrjeno, na okvirju, blizu agregata - vibracije .. ne razumem, zakaj ravno na tistem in ne na vseh .. recimo na sliki samo vijak levo spodaj ..

paramotore-mt-09-kn2122.jpg

tisti vijak je od pritrditve desne voznikove tačke na kateri je tudi zadnja zavora - če vse ostalo odleti ta se ne sme odviti kajne..

pred 8 urami, ciciban pravi:

Včasih se ne nanese samo na par vijakov, ravno toliko, da stvar slučajno ne konča na cesti. Seveda ne bo nič narobe če boš zavaroval vse vijake... Včasih se najde pa tudi kakšna cvetka v navodilih. Recimo pri mojem so v navodilih dve različni vrednosti za moment oljnega filtra. Jah tudi inženirji niso/nismo več to kar so včasih bili.

če je vijak privit v aluminij - na cestnem motorju - ni potrebno ali pa se da najšibkejši loctite/treadlocker - če že ..

pred 41 minutami, KNNMS pravi:

Kolega je nabavil F800R in sem se en dan kar čudil zraven...... Ni mu izklapljalo mikro stikalo štop luči na volanu, pa sem malo pošraufal. Vsak naslednji vijak ki sem ga probal je bil zrahljan....Jao! :BUA: Sem hitel še na mojega pregledat vijake. Pa je bilo vse :OK:

 

pred 9 urami, ciciban pravi:

 To lepilo je za "enkratno" uporabo in ga moraš potem odstranit dol iz vijaka (zamudno opravilo) in se zato uporablja samo tam kjer je to nuja.

tako kot je rekel ciciban .. ponavadi to "majstri" ko rihtajo zbit motor pozabijo ..

pred 8 urami, ciciban pravi:

h. Recimo pri mojem so v navodilih dve različni vrednosti za moment oljnega filtra. Jah tudi inženirji niso/nismo več to kar so včasih bili.

khmm..lahko da je nekaj na tem - jaz uporabljam oljni filter k&n in vsi - kompetentni - pravijo , da ga je treba privit močneje ...

Objavljeno

Pozdravljeni!

 

Mogoče kdo ve kam bi dal zložit platišče z naperami ? Oziroma scentrirat po obnovi ?

Objavljeno
pred 7 minutami, Kawl pravi:

Pozdravljeni!

Mogoče kdo ve kam bi dal zložit platišče z naperami ? Oziroma scentrirat po obnovi ?

Včasih je bil  v LJ, v  Šiški, delavnico je imel v kletni etaži terasastih blokov.

Blatnik Franci, Ulica bratov Učakar 122. Centriral je za speedwayiste ....

Objavljeno
pred 1 minuto, HD-Dyna pravi:

Včasih je bil  v LJ, v  Šiški, delavnico je imel v kletni etaži terasastih blokov.

Blatnik Franci, Ulica bratov Učakar 122. Centriral je za speedwayiste ....

Hvala za info. 

Drugače bi bilo lepše če je kje kaj v celjskem koncu...

Objavljeno (popravljeno)
pred 2 minutami, Kawl pravi:

Hvala za info. 

Drugače bi bilo lepše če je kje kaj v celjskem koncu...

Lahko poizkusiš tudi pri kakšnem serviserju koles... Če je kakšen  starejši čiča, obvlada tudi to in ti bo sigurno naredil..

Malo Google pa bo - srečno !

Servisi koles - Celje

Popravljeno . Popravil HD-Dyna
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Honda varadero 125 stari model (še na fergazer) je po večjem servisu slabo odzivna na gas. Ubistvo na začetku je imela precej nestabilen prosti tek in, ko sem dodajal gas je počasi dobivala obrate in še počasneje so padali do prostega teka. Uporabil sem Motul carbo clean s katerem se je prosti tek precej umiril in je sedaj ok, tudi dodajane plina je sedaj normalno. Obrati pa še vedno prepočasi padajo. Recimo od cca 9k obratov potrebuje okoli 5 sekund do prostega teka, ko zaprem plin. Kaj bi bilo za urediti? Verjetno bi bilo potrebno na novo nastaviti fergazer ali morda še kaj?

Lp

Objavljeno

Najprej preglej pletenico gasa. Na vplinjače se spravi čisto na koncu, če nisi vajen naj ti raje zadevo pogledajo na servisu ali pa kakšen izkušen kolega. Podobne simptome je imel naš Švist, na koncu je bila kombinacija več napak. Glavnino težav so povzročale membrane.

Objavljeno

pa poleg pletenice kot je omenil ciciban - na roko obrni ročico/ekscenter za gas ki je na vplinjaču - če ta prepočasi vrača na prazno ko je zajla spuščena potem je vzrok nekje na ali v uplinjaču ..če dela v redu je vzrok v pletenici ki je ali nekje zategnjena ali pa zapigana/ zalomljena  - ali pa v ročki za gas ..vse te tri stvari se da zelooo enostavno preveriti posamično v cca 20 min ..

Objavljeno

To sem že preveril in problem ni tukaj. Vzvod na vplinjaču se takoj, ko popustim gas vrne v nevtralno lego, obrati pa potrebujejo preveč časa, do prostega teka. V sami vožnji ni opaziti nobenega drugega problema le nerodno je, ko se ustavljaš stisneš sklopko se ustaviš obrati pa še par sekund nabijajo.

Načeloma nimam glih dveh levih rok in motorje vse sam šraufam. Zato pa sprašujem za nasvet, ker tole je pa področje kjer imam najman izkušenj in bom vesel, če mi uspe samemu odpraviti napako, čene bom pač poiskal pomoč.

Objavljeno

meni deluje kot da bi kje falš zrak vleku...

Objavljeno
pred 2 urami, Ciko86 pravi:

meni deluje kot da bi kje falš zrak vleku...

meni pa kot da ne zapre dotoka bencina ...v vplinjaču ..

Objavljeno

Tole je sicer eno veliko ugibanje.... Mogoče ni slabo pregledat še povezave med motorjem in vplinjačem. Od starosti/toplote stvari razpokajo in lahko vleče fouš zrak. Pa preden se spraviš na vplinjače poglej še čok.

Objavljeno

fouš zrak se preveri s start sprejem..zalaufaš motor in v prostem teku pošpricaš od vplinjača do glave- če nabije obrate nekje vleče zrak .. če tega ni , je napaka nekje v notranjosti vplinjača - ki ga je čistil ..

  • Všeč mi je 3

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!