Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno
Pravkar, sesir pravi:

Kr tja prestavi,da bomo bebci znali in razumeli...

oprosti ampak a res vsi mislite da sam "deda mraz" ali " zvončica"?

Kaj je tako težko pisati v pravo temo?

 Ali je enostavneje klobasat vsepovprek, bo že Dami ali kdo drug premaknil?

 

 

Objavljeno
pred 6 minutami, DAMI34 pravi:

oprosti ampak a res vsi mislite da sam "deda mraz" ali " zvončica"?

Kaj je tako težko pisati v pravo temo?

 Ali je enostavneje klobasat vsepovprek, bo že Dami ali kdo drug premaknil?

 

 

Oprosti a kar zok napisal nisem znal tja dat da bi odgovoril v uni temi...sori...saj vem,da imaš dela s tem urejanjem ful....sem iskal temo preden sploh pisal v to temo,pa so arhivirane in ne gre odgovarjat o njih...sem ful hotu,da bi blo v temi gilera stalker

Objavljeno
Pravkar, sesir pravi:

Oprosti a kar zok napisal nisem znal tja dat da bi odgovoril v uni temi...sori...saj vem,da imaš dela s tem urejanjem ful....sem iskal temo preden sploh pisal v to temo,pa so arhivirane in ne gre odgovarjat o njih...sem ful hotu,da bi blo v temi gilera stalker

mal poišči, pa tja linkaj odgovor

Objavljeno (popravljeno)

---

Popravljeno . Popravil raza
Objavljeno

Zanima me, če je kdo imel podobno situacijo: Ko je motor ogret med 2,5k - 4k obrati cuka - trokira. Po zvoku bi rekel, kot da ne deluje na en cilinder. Tudi na mestu je tu in tam zaznati (zvok), kot da en cilinder ne vžiga vedno. 

Gre za motor Honda CBR 600F l. 2006.

Nekaj zadev, ki sem jih že preveril:

  • akumulator je bil nov cca. 1-2 leti nazaj. Z njim ni težav. Tudi v začetku sezone motor normalno štartal
  • filter zraka čist - kot nov - K&N
  • svečke menjanje pred 6k km (iridium)
  • menjana ena vžigalna tuljava, saj je imela izrabljene vzmeti, ki pridejo na kontakt svečke. Nič razlike
  • preveril regulator tlaka goriva. Na vakumskem delu ni videt nobene kapljice goriva

Elektriko sem malenkost že eliminiral, saj mrzel motor deluje čisto normalno. Šele ko pride na delovno temperaturo (cca. 75-80 stopinj) se pojavijo opisane težave. Nad 4k obrati teče čisto normalno.

Motor je zadnji 2 leti bolj stal (3 - 5 rezervoarjev goriva na sezono). Razmišljam, če bi bilo kaj z injektorji...

Težave s svečkami, injektorji in podobno: verjetno bi se pri višjih obratih še bolj izrazito kazale težave. Se morda motim?

 

 

Objavljeno

k&n ima malo večji pretok zraka.če je en injektor malce zapacan je lahko to vzrok.

počen sealni kolektor/ sesalna cev pred agregatom ..preizkus - vzameš start sprej in med delovanjem pošpricaš po kolektorju - če vleče fouš zrak bo nabil obrate.

  • 2 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Zanima me glede sklopke na gsx-r 600, če mogoče kdo kaj ve...namreč že ene par mesecev opažam, da je sklopka postala glasnejša, iz motorja se sliši nek šum in to v vseh prestavah, če stisnem sklopko to šumenje preneha. Po tem sklepam, da je nekaj s sklopko, ni sicer ne vem kako glasna ni pa to bilo običajno...ker drugače sklopka nič ne drsi ali kaj podobnega, vse dela normalno...samo malo me je strah, da se ne bi kaj razletelo, ker potem bi bila škoda lahko precej večja kot pa sama menjava sklopke...ima pa motor 100 000 km in je sklopka še original. Števec se je itak že ustavil na 99999, se da tudi to kako rešit? lp

Objavljeno

Lahko da je košara sklopke slaba..razkoplješ in pogledaš,rezkiraš 15 eur za novo tesnilo in je..

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

zivjo

zna kdo povedati kako deluje tipka za ugasniti cross motor? sta samo 2 žički in me zanima kakšno tipko morm kupt, vem da jih prodajajo te tipke ampak so po 15 ali vec e, z razlogom mogoče? ker drugače kupiš tipko v elektro trgovini za kakšen e ali manj 

lp

Objavljeno

on-off.prekinja plus . lahko kupiš navadno stikalo IP68..

Objavljeno

Hvala

Sepravi zicki sta narazen, s stikalom jih skleneš in motor ugasne?

Objavljeno

Ponavadi naredi stik na maso. Na starejših motorjih je bila speljana samo ena žička. Ker pa imajo novejši gumijaste blažilce krmila, je le to izolirano in zato sta speljani 2...

Objavljeno

a je ker v LJ, v blizini ali proti gorenjski, da bi se pri njem ustavil in nekaj pošraufal

Rabil bi edin 1 imbus, in 1 ali 2 ključa

mogoče ne bom rabil nič, sam vseeno

Jutri ali v četrtek bi to bilo

Če volja lahk kr:  041 761446

Objavljeno
pred 13 minutami, stuhec pravi:

a je ker v LJ, v blizini ali proti gorenjski, da bi se pri njem ustavil in nekaj pošraufal

Rabil bi edin 1 imbus, in 1 ali 2 ključa

mogoče ne bom rabil nič, sam vseeno

Jutri ali v četrtek bi to bilo

Če volja lahk kr:  041 761446

jest sm v Kamniku...če ti ni predaleč....

Objavljeno

sej ne d nebi mel moje cifre.. 16,15 sm doma lahko ..

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Kje bi se dalo dobiti taksne ventile? :rolleyes: Na Ebayu in Aliexpressu jih nikakor ne najdem... Stos je v tem, da ima vpih zraka na stran (skozi stranske luknjice), ima pa tudi v notranjosti pnevmatike navoj, da se da nanj nasraufat TPMS senzor, ki je namenjen za zunanjo montazo...

tpms-valve-stems.jpg

Objavljeno
pred 10 minutami, Zok pravi:

Kje bi se dalo dobiti taksne ventile? :rolleyes: Na Ebayu in Aliexpressu jih nikakor ne najdem... Stos je v tem, da ima vpih zraka na stran (skozi stranske luknjice), ima pa tudi v notranjosti pnevmatike navoj, da se da nanj nasraufat TPMS senzor, ki je namenjen za zunanjo montazo...

tpms-valve-stems.jpg

lojz?

 

Objavljeno

Zal nima...

Objavljeno

TEH je na ebayu in aliexpressu dovolj, iscem taksnega, na katerega bi lahko pritrdil eksterni TPMS senzor v notranjost pnevmatike...

Sem narocil nekaj in upam, da bo dovolj navoja, da ga bom lahko predelal...

Objavljeno
Ob 27. 7. 2018 ob 9:40, Zok pravi:

Kje bi se dalo dobiti taksne ventile? :rolleyes: Na Ebayu in Aliexpressu jih nikakor ne najdem... Stos je v tem, da ima vpih zraka na stran (skozi stranske luknjice), ima pa tudi v notranjosti pnevmatike navoj, da se da nanj nasraufat TPMS senzor, ki je namenjen za zunanjo montazo...

Notranji senzor je drugačen od zunanjega...zunanji znotraj ne bo šel po moje :?

Ashampoo_Snap_2018_07.28_12h45m04s_001_.png.6168aaa46e92a664671ea7243119c048.png

Objavljeno

Vem kasen senzor je zunanji in kaksen je notranji (sem sicer iz faha, tenkjuverimač :)). Zgoraj sem na sliki demonstriral kaksni ventili morajo biti, da se nanje z notranje strani privijejo eksterni senzorji, da so le ti od zunaj nevidni, in da jih za pumpanje gume ni potrebno snemati, in da merijo temperaturo zraka v gumi, ne zraka v okolici:

On 7/27/2018 at 9:40 AM, Zok said:

tpms-valve-stems.jpg

TPMS je sicer super zadeva - le napajanje se postimam, da mi ga ne bo potrebno rocno vklapljat:

215489018_viberimage.thumb.jpg.bcb09971840183ce55bd535f67c45a19.jpg

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!