Domen L Objavljeno Januar 13, 2019 Opozori Objavljeno Januar 13, 2019 Malo off ampak čist pa tut ne... ma kdo kej izkušenj z akumolatorskim udarnim vijačnikom. Nimam najbolj predstave so recimo takšni z max vrtilnim momentom 180Nm primerni recimo tudi za kakšno kolo na avtu zamenjati, odvijačit gumo na motorju, mogoče za demontažo sprednjega ali zadnjega verižnika na motorju itd. Vem, da se vse to zateguje z manjšim momentom ampak nevem pa kako gre pol recimo to v praksi z uporabo takšne mašince odtegnit? Ker če primerjam podatke z kakšno pnevmatsko pištolo so ti vsejeno ''smešno'' majhni. Recimo tole me rajca, pa nevem je za kej takšnega primerno?
thumper Objavljeno Januar 14, 2019 Opozori Objavljeno Januar 14, 2019 Ob 12. 1. 2019 ob 11:04, Zok pravi: Tisto so valjcni lezaji. Vsi dvotaktni motorji imajo zaradi principa mazanja kotalne lezaje. kakor kje..tomos uporablja na glavni gredi kroglične - če je to kar piše "ball bearing"..wartburg tudi. moj apn4 ima na sorniku od bata drsno pušo . obstajajo dvotaktni motorji s prisilnim mazanjem. Direct injection[edit] Main article: Gasoline direct injection § In two-stroke engines Direct injection has considerable advantages in two-stroke engines, eliminating some of the waste and pollution caused by carbureted two-strokes where a proportion of the fuel/air mixture entering the cylinder goes directly out, unburned, through the exhaust port. Two systems are in use, low-pressure air-assisted injection, and high pressure injection. Since the fuel does not pass through the crankcase, a separate source of lubrication is needed.
Rdeči Objavljeno Januar 14, 2019 Opozori Objavljeno Januar 14, 2019 (popravljeno) pred 5 urami, Domen L pravi: Malo off ampak čist pa tut ne... ma kdo kej izkušenj z akumolatorskim udarnim vijačnikom. Nimam najbolj predstave so recimo takšni z max vrtilnim momentom 180Nm primerni recimo tudi za kakšno kolo na avtu zamenjati, odvijačit gumo na motorju, mogoče za demontažo sprednjega ali zadnjega verižnika na motorju itd. Vem, da se vse to zateguje z manjšim momentom ampak nevem pa kako gre pol recimo to v praksi z uporabo takšne mašince odtegnit? Ker če primerjam podatke z kakšno pnevmatsko pištolo so ti vsejeno ''smešno'' majhni. Recimo tole me rajca, pa nevem je za kej takšnega primerno? Tu veliko uporabljajo akumolatorske vijačnike. Mislim, da je uporabno. https://www.youtube.com/watch?v=UKBnPnYh8iw Popravljeno Januar 14, 2019. Popravil Rdeči Pozabil Domen L 1
thumper Objavljeno Januar 14, 2019 Opozori Objavljeno Januar 14, 2019 pred 5 urami, Domen L pravi: Malo off ampak čist pa tut ne... ma kdo kej izkušenj z akumolatorskim udarnim vijačnikom. Nimam najbolj predstave so recimo takšni z max vrtilnim momentom 180Nm primerni recimo tudi za kakšno kolo na avtu zamenjati, odvijačit gumo na motorju, mogoče za demontažo sprednjega ali zadnjega verižnika na motorju itd. Vem, da se vse to zateguje z manjšim momentom ampak nevem pa kako gre pol recimo to v praksi z uporabo takšne mašince odtegnit? Ker če primerjam podatke z kakšno pnevmatsko pištolo so ti vsejeno ''smešno'' majhni. Recimo tole me rajca, pa nevem je za kej takšnega primerno? pri mojih sosedih ga kar uporabljajo - pri kamionih ..torej je uporaben.. za demontažo sprednjega zobnika verige / verižnika - ja vendar ne za vse ..nekateri so zategnjeni preko 200 Nm, "tole " je brez baterije za to ceno ..preberi opis in teh.podatke.
Domen L Objavljeno Januar 14, 2019 Opozori Objavljeno Januar 14, 2019 hmm ubistvo mel bolj skrbi ali je ta ki se ga ugledujem dovolj močen. Nekatei višjega ranga imajo max vrtilne momentu tudi preko 500Nm tam verjamem, da je vse našteto mala malca, ampak so seveda tudi že izven mojega budeta To, da je brez baterije vem, vendar imam že njihve baterije od vrtalnega vijačnika GSR 180, ki so kompatibilne in s katerim sem zadovoljen. Zato me pa mika, da bi zraven dodal še ta udarni vijačnik.
thumper Objavljeno Januar 14, 2019 Opozori Objavljeno Januar 14, 2019 pred 11 minutami, Domen L pravi: hmm ubistvo mel bolj skrbi ali je ta ki se ga ugledujem dovolj močen. Nekatei višjega ranga imajo max vrtilne momentu tudi preko 500Nm tam verjamem, da je vse našteto mala malca, ampak so seveda tudi že izven mojega budeta To, da je brez baterije vem, vendar imam že njihve baterije od vrtalnega vijačnika GSR 180, ki so kompatibilne in s katerim sem zadovoljen. Zato me pa mika, da bi zraven dodal še ta udarni vijačnik. ja.. samo tole na sliki ni GDS temveč GDX 18V-180 solo . GDS 18V-Li HT pride 430e brez akku : 650nm .. načeloma 180Nm ni ne malo ne veliko. poglev zatezne momente v service manual pa ti bo jasno kje si s 180Nm in kaj lahko delaš- za odvijanje računaj da si z mašinco realno na 150Nm. za pritegovanje se pa uporablja moment ključ.
Domen L Objavljeno Januar 14, 2019 Opozori Objavljeno Januar 14, 2019 Ja ja to mi je načeloma vse jasno. Bolj me je zanimala inforamacija, če ima kdo iz prve roke izkušnjo z kakšno podobno mašino in kako se v praksi izkaže za naloge, ki sem jih omenil že zgoraj.
Spasku Objavljeno Februar 4, 2019 Opozori Objavljeno Februar 4, 2019 A je kdo že poiskusu tako navrtat db killer ker moj je brez jami na kraju je bil čep nekoč to sem odrezal.Zamima me kakšen bi bil zvok. Malo bi se poigral z čepom na kraju in zjamami.
Zivnorc Objavljeno Februar 4, 2019 Opozori Objavljeno Februar 4, 2019 ...ko bi jaz znal razbrati, kaj si hotel povedati... thumper, notranc, Zok in 3 others 1 5
Spasku Objavljeno Februar 4, 2019 Opozori Objavljeno Februar 4, 2019 53 minutes ago, Zivnorc said: ...ko bi jaz znal razbrati, kaj si hotel povedati...
thumper Objavljeno Februar 4, 2019 Opozori Objavljeno Februar 4, 2019 luknje so ...ne jame..lukne se vrtajo .. jame se kopljejo .. razen če jaz nekaj ne razumem.. ok. če boš navrtal preveč bo preglasen ali pa ne bo več odgovarjal mešanici bencina in zraka.. načeloma lahko to narediš.. vse pa je odvisno od hrupa , ki ga bo proizvedel.. pri nas če ga ne navijaš še ni ne vem kakšnih problemov..v avstriji pa ne hebejo . ustavijo , zmerijo , zakasirajo.. če je preglasen preveč ti ga z avtovleko odpeljejo na policijsko postajo .. kazen + avtovleka .. potem lahko ali namontiraš original izpuh in se odpelješ s postaje ali pa kombi .. Spasku in Joker 2
XTR Objavljeno Februar 4, 2019 Opozori Objavljeno Februar 4, 2019 (popravljeno) 41 minutes ago, thumper said: ok. če boš navrtal preveč bo preglasen Samo z luknjami ne bo dobil pravega, globokega zvoka. Originalnega pustiš kot je, narediš pa novega ali predelaš kakšnega univerzalnega, če ga kje dobiš. Spodaj imaš moj primer. Bistven je premer izhodne odprtine, glasnost pa malo prilagodiš z dolžino konusa (odrežeš). Popravljeno Februar 4, 2019. Popravil XTR thumper, Zok in DAMI34 3
Spasku Objavljeno Februar 4, 2019 Opozori Objavljeno Februar 4, 2019 1 hour ago, thumper said: luknje so ...ne jame..lukne se vrtajo .. jame se kopljejo .. razen če jaz nekaj ne razumem.. ok. če boš navrtal preveč bo preglasen ali pa ne bo več odgovarjal mešanici bencina in zraka.. načeloma lahko to narediš.. vse pa je odvisno od hrupa , ki ga bo proizvedel.. pri nas če ga ne navijaš še ni ne vem kakšnih problemov..v avstriji pa ne hebejo . ustavijo , zmerijo , zakasirajo.. če je preglasen preveč ti ga z avtovleko odpeljejo na policijsko postajo .. kazen + avtovleka .. potem lahko ali namontiraš original izpuh in se odpelješ s postaje ali pa kombi .. Ja luknje sej ko grem v tujino imam killer gor sem u reguli ni preglasen čeprav je prerezan na kraju..Danes za po soški pa sem pobral dol killer da je malo sekalo mes hribov za dušo.
Borutt Objavljeno Februar 4, 2019 Opozori Objavljeno Februar 4, 2019 pred 14 minutami, spasku pravi: Ja luknje sej ko grem v tujino imam killer gor sem u reguli ni preglasen čeprav je prerezan na kraju..Danes za po soški pa sem pobral dol killer da je malo sekalo mes hribov za dušo. Bodi še tukaj v reguli. Joker 1
Spasku Objavljeno Februar 4, 2019 Opozori Objavljeno Februar 4, 2019 1 hour ago, XTR said: Samo z luknjami ne bo dobil pravega, globokega zvoka. Originalnega pustiš kot je, narediš pa novega ali predelaš kakšnega univerzalnega, če ga kje dobiš. Spodaj imaš moj primer. Bistven je premer izhodne odprtine, glasnost pa malo prilagodiš z dolžino konusa (odrežeš). En killer bom kupu na aliexpres za 4EU in se malo poigral.Izhodna odprtina je taka kot tvoja na mojem Leo V...saj ne da ima slab glas bolj me firbec maltra kakšen zvok se da doseč z minimalno predelavo. https://www.aliexpress.com/item/48mm-Motorcycle-Angled-Exhaust-Muffler-Insert-Baffle-End-Can-DB-Killer-Silencer-Muffler-elbow-175MM-Length/32736281274.html?spm=2114.search0104.3.10.23804c8dFIxE6e&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_2_10065_10068_319_10059_10884_317_10887_10696_321_322_453_10084_454_10083_10103_10618_10304_10307_10820_10301_10821_537_536_10902,searchweb201603_51,ppcSwitch_0&algo_expid=d321c5bc-c1bb-4832-b910-26ab5aa98029-1&algo_pvid=d321c5bc-c1bb-4832-b910-26ab5aa98029 2 minutes ago, Borutt said: Bodi še tukaj v reguli. Je že u reguli
Spasku Objavljeno Februar 4, 2019 Opozori Objavljeno Februar 4, 2019 35 minutes ago, spasku said: Ja luknje sej ko grem v tujino imam killer gor sem u reguli ni preglasen čeprav je prerezan na kraju..Danes za po soški pa sem pobral dol killer da je malo sekalo mes hribov za dušo. Da še malo razčlenim v zvezi z luknjami in jamami.Pri nas se reče naprimer tu zvrtaj eno jamo.Imamo pa tudi slovar( ASP32 slovarji - Knjižna polica)lahko ga dobiš na Partisu.En par besed naprimer: jae šou ku neč - je šel z lahkoto japkae -jabolka kaedin -nizko vedro brez ročaja višno - verjetno vitura- avto vozilo woaecet- kis wočke -oko wow- vol anu pwoaele- in potem Bostjan L 1
XTR Objavljeno Februar 5, 2019 Opozori Objavljeno Februar 5, 2019 A ne bi rekli še kakšno o izvrtinah ; SSKJ; izvrtina izvrtína -e ž (í) 1. luknja, ki nastane z vrtanjem: narediti, obdelati izvrtino;...... 1 hour ago, spasku said: Izhodna odprtina je taka kot tvoja na mojem Leo V...saj ne da ima slab glas bolj me firbec maltra kakšen zvok se da doseč z minimalno predelavo. Izhodna luknja naj bo večja od tiste na originalnem db-killerju pa bo "štima" nekje vmes med odprtim in zaprtim izpuhom, vse ostalo je đabe posel. Z luknjami bo glasnejši, ne bo pa lepo pel, vsaj 600 kubični motor ni. Tisočak pa lepo basira že z originalnim dušilcem in ne vidim smisla v odpiranju...
Spasku Objavljeno Februar 5, 2019 Opozori Objavljeno Februar 5, 2019 Potem bom pa pustu tako kot je mogoče ga bom malo skrajšal .SSKJ pustmo Trubar je to že davno naštudiral.
thumper Objavljeno Februar 5, 2019 Opozori Objavljeno Februar 5, 2019 pred 7 urami, spasku pravi: anu pwoaele- in potem če bi bil maus vaš bi govoril : "anu kafe brez szi" .. še dobro , da imam dva motorja..boni je na izpuhu tih..suwath pa ima povsod malce lufta pa še malo nazaj vseka kdajpakdaj. Spasku in MiNa 1 1
DAMI34 Objavljeno Februar 5, 2019 Opozori Objavljeno Februar 5, 2019 pred 19 urami, spasku pravi: začepiti pomeni zmanjšati zvok. Definitivno ga ne bi zapiral. Če hočeš več basa in bolj gormki glas, rabiš lepši odmev in resonanco, se pravi krajši ror/dušilca (navrtan DA) brez pokrova in po možnosti širši kot je sedaj.
Zivnorc Objavljeno Februar 5, 2019 Opozori Objavljeno Februar 5, 2019 fantje... ...malo preračunajte pretoke skozi cevi....oz. še bolj enostavno, če izmerite in izračunate preseke cevi......če povečaš izstopno cev...je potem manjši presek med to cevjo in perforirano cevjo v dušilcu. ...ponavadi je to vse lepo preračunano. dB killerji so narejeni ponavadi na dva načina, kot je že nalepil slike spasku. ...en je z navrtano cevjo in začepljeno na koncu. Tu se zvok duši z odbijanjem od te cevi v perforirano cev v dušilcu, kjer je "vata", ki duši zvok. Tu je zelo pomemben premer cevi dB killerja, da je presek izstopne cevi približno enak preseku razlike te cevi in perforirane cevi dušilca-auspuha.. Če krajšaš to cev....zmanjšaš površino preseka teh luknjic in zmanjšal si pretok dimnih plinov. ...drugi način pa je cela cev... na koncu pa ploščica...oz pokrovček (zadnja slika od spasku). tu se zvok ravnotako duši med to cevjo in perforirano cevjo v vati izpuha ...le da plini izhajajo skozi to odprtino med pokrovčkom iin cevjo... Če si skrajšal to cev si skrajšal "pot dušenja zvoka...in bo izpuh glasnejši. Bass zvok dosežeš z večjim volumnom izpuha...z manjšim pa bolj rezek zvok. DAMI34 in Spasku 2
Spasku Objavljeno Februar 5, 2019 Opozori Objavljeno Februar 5, 2019 3 hours ago, DAMI34 said: začepiti pomeni zmanjšati zvok. Definitivno ga ne bi zapiral. Če hočeš več basa in bolj gormki glas, rabiš lepši odmev in resonanco, se pravi krajši ror/dušilca (navrtan DA) brez pokrova in po možnosti širši kot je sedaj. se pravi krajši ror/dušilca (navrtan DA) brez pokrova . Brez pokrova da ma mora pa bit mrežica na koncu se ve zakaj tako imam sedaj se pravi krajši z mrežico,še navrtan in sem na konju oziroma na
XTR Objavljeno Februar 5, 2019 Opozori Objavljeno Februar 5, 2019 28 minutes ago, spasku said: da ma mora pa bit mrežica na koncu se ve zakaj Zakaj? Kakšne so sploh tvoje želje? Pridobiti na zvoku in hkrati biti "legalen", ker imaš vstavljen dušilec?
DAMI34 Objavljeno Februar 6, 2019 Opozori Objavljeno Februar 6, 2019 pred 12 urami, spasku pravi: se pravi krajši ror/dušilca (navrtan DA) brez pokrova . Brez pokrova da ma mora pa bit mrežica na koncu se ve zakaj tako imam sedaj se pravi krajši z mrežico,še navrtan in sem na konju oziroma na js mam rat lukne, večje kot so, bolj tuli V tvojem primeru bi jaz samo skrajšal dušilec, pa ne preveč, ker po nekaj urah bo prijetno glasen ror postal neprijetno moteč.
Spasku Objavljeno Februar 6, 2019 Opozori Objavljeno Februar 6, 2019 12 hours ago, XTR said: Zakaj? Kakšne so sploh tvoje želje? Pridobiti na zvoku in hkrati biti "legalen", ker imaš vstavljen dušilec? Mrežco na kraju tako si legalen
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se