bajkr88 Objavljeno Februar 7, 2019 Opozori Objavljeno Februar 7, 2019 rdeci kabel ima ob kontaktu 12V in ko vklopim stikalo za izklop motorja potem tok izgine.... oranzni pa ni nic toka niti ko verglas...
jskrablin Objavljeno Februar 7, 2019 Opozori Objavljeno Februar 7, 2019 Dodajam še tu če bi kdaj komu prišlo prav - Yamaha SR 125 service manual - https://www.scribd.com/doc/53675056/Yamaha-SR125-Service-Manual-3MW-AE1-1997-English In še wiring diagram
Nightmare Objavljeno Februar 7, 2019 Opozori Objavljeno Februar 7, 2019 6 hours ago, Zivnorc said: Drugače pa se (se mi zdi) dobi cevne katalizatorje, ki ga vstaviš v cev pred izpuhom (če imaš odstranjen originalni katalizator). Bi znalo kar precej utišati izpuh. Le za informacijo. Katalizator v cevi imam sam na svojem enocelindrašu in zvok se ni spremenil nič oz. vsaj sam nisem opazil spremembe. Lp, Samo Zivnorc 1
Motorist76 Objavljeno Februar 7, 2019 Opozori Objavljeno Februar 7, 2019 (popravljeno) pred 7 urami, Rogerg pravi: se ena slika... torej kako to zvezat? Očitno imaš avtomobilsko vezavo. Torej en kabel je +15,plus preko kontakta, ta drugi kabel je 1, masa preko platin,po starem oz. preko elektronike oz. pickup senzorja. vse odvisno kako vezano na motorju. Ta nova pa dejansko potrebuje prekinjanje plusa. Torej če boš privijačo na vijake,kot si imel in boš na prosti kontakt samo na kratko prislonil plus kabel, boš ob hitrem odmiku kabla dobil iskro na svečki. Čist tak povedano po domače. V bistvu sta v vigalni tuljavi dve navitji. Primarna in sekundarna. in obe imata en konec priklopljen na ozemljitev - maso. Pri tvojem problemu lahko če imaš prostor daš avtomobilsko.... ali pa nabaviš prav takšno kot si jo imel do sedaj. In to ti priporočam. Če pa gledaš zgornjo elektro shemo. Prihaja signal za iskro preko CDI enote št. 42, na HT tuljavo št.2 ki je priklopljena na maso - ozemljitev, in da iskro na vigalno svečko št. 37 Lep pozdrav. Dušan Popravljeno Februar 7, 2019. Popravil Motorist76 thumper, Joker, MiNa in 1 other 4
bajkr88 Objavljeno Februar 9, 2019 Opozori Objavljeno Februar 9, 2019 (popravljeno) Ob 7. 2. 2019 ob 18:07, Motorist76 pravi: Pri tvojem problemu lahko če imaš prostor daš avtomobilsko.... ali pa nabaviš prav takšno kot si jo imel do sedaj. In to ti priporočam. hvala za odg... mi lahko se poves ce so te meritve ok? merjena je hladna...10 stopinj... in so ble take cifre... ko sem jo za foro s fenom zacel segrevat je cifra 7.99 (priklop na svecko) zacela skakati gor dol.... je to normalno? medtem ko 2.8 ni nic gibala.... Popravljeno Februar 9, 2019. Popravil Rogerg
jskrablin Objavljeno Februar 9, 2019 Opozori Objavljeno Februar 9, 2019 Gor sem ti polinkal service manual za tvoj motor. Not ti piše katere vrednosti meritve so ok in pri kateri temperaturi se meri. Pejd pa preberi, resno. bajkr88 1
jskrablin Objavljeno Februar 10, 2019 Opozori Objavljeno Februar 10, 2019 Fantje. Dajte prebrat naslov teme. Ko pridem do računala bo vse tole rdeče. Zok in maxxa 1 1
Darko3g Objavljeno Februar 10, 2019 Opozori Objavljeno Februar 10, 2019 (popravljeno) Se opravičujem moderatorju, me je zaneslo, pa ne znam sam izbrisati, Popravljeno Februar 10, 2019. Popravil Darko3g Napačna tema
DAMI34 Objavljeno Februar 10, 2019 Opozori Objavljeno Februar 10, 2019 pred 3 minutami, Darko3g pravi: Se opravičujem moderatorju, me je zaneslo, pa ne znam sam izbrisati, saj je vse ok, smo premaknili poste v homologacije jskrablin 1
Rdeči Objavljeno Februar 15, 2019 Opozori Objavljeno Februar 15, 2019 Presenečenje čez zimo, ko je stal pokrit motor. Se bo potrebno več vozit, da nebo najemikov. Še žica poškodovana. Zivnorc, Kugelschreiber, Gonca in 3 others 1 1 2 2
Zivnorc Objavljeno Februar 15, 2019 Opozori Objavljeno Februar 15, 2019 @Rdeči ...maus?! bajkr88, MiNa, Zok in 1 other 4
Rdeči Objavljeno Februar 15, 2019 Opozori Objavljeno Februar 15, 2019 pred 8 minutami, Zivnorc pravi: @Rdeči ...maus?! Ja. Z nosil pvc vrečko iz predala pod zadnjim sedežem spredaj pred filter zraka. thumper, Zivnorc in MiNa 3
Hefic Objavljeno Februar 25, 2019 Opozori Objavljeno Februar 25, 2019 Hej! A je hud zločin original vijake od glave cilindra in od cilindra zamenjati za cenene pocinkane (in inoox za glavo)? Prejšnji so bili nenormalno zategnjeni in enega sem moral zmaličiti, da sem ga dobil ven in bi dal vbistvu kar vse nove. Plus malo mase proti odvijanju (Loctite 243). Gre za yz125. Hvala za mnenja. Vprašanje: Stanje:
Darko3g Objavljeno Februar 25, 2019 Opozori Objavljeno Februar 25, 2019 A niso vijaki glave cilindra zategnjeni v "plastično področje", torej se nepovratno deformirajo in bi jih moral ob menjavi glave zamenjati? Poglej kakšen navor se uporablja za zategovanje in kateri vijaki to prenesejo.
Hefic Objavljeno Februar 25, 2019 Opozori Objavljeno Februar 25, 2019 Načeloma ni nihče v raznih YT vodičih tega omenil. Ne vem, če to drži, malo je nelogično? Predpisane jakosti so, ampak problem je ker nimam momentnega ključa in v bistvu gre za ancient 2001 letnik, ne bi ravno doktoriral, seveda raje naredim prav.. MiNa 1
Motorist76 Objavljeno Februar 25, 2019 Opozori Objavljeno Februar 25, 2019 Prvo na sliki imaš matice in ne vijakov. Torej bi menjal matice? Pazi na naležno površino. Drugič. Glavo zategovat brez moment ključa? Jaz tega ne bi počel, ker če gledaš navodila so vijaki M8, in samo 13Nm, matice pa z 30Nm. Imaš tako natančno roko? Ne verjamem. Predvidevam da so dolgi vijaki, glede na zatezni moment. Torej morajo biti pravilno zategnjeni, ker s tem poskrbijo da je tesnilo pravilno stisnjeno. če boš nekaj "na pamet" naredil, je velika verjetnost da bo preveč zategnjeno in lahko posledično poči vijak, ali se poškoduje - zvije glava ali cilinder. Lep pozdrav. Dušan ciciban, sesir, Zivnorc in 1 other 2 2
Zivnorc Objavljeno Februar 25, 2019 Opozori Objavljeno Februar 25, 2019 točno tako. vijaki so verjetno dolgi...in se morajo raztegovati podobno kot cilinder, med segrevanjem in ohlajanjem mašine. Kvaliteta matic pri takih vijačnih zvezah ni toliko pomembna...da le ni kak "kitajski putrstahl". ...za INOX matice v Kamm zagotavljajo kvalitetto približno kot 8.8 vijake....torej dovolj dober material. Je pa INOX bolj "pust" material...tako da je taka matica za enkratno uporabo, da naslednjič ne zariba. Obvezno je treba zategniti z momentnim kjučem, kakor predpisuje proizvajalec, kot je napisal predhodnik...ker vsi preveč zategujete(mo)....ravno včeraj pride znanec..." ej...kako se naredi puša za svečko v cilindru".... Joker, ciciban in MiNa 3
Hefic Objavljeno Februar 25, 2019 Opozori Objavljeno Februar 25, 2019 Da, seveda sem mislil na matice in ne vijake. Navojni vijaki so ostali tam kjer so. Ok potem material naj bi zdržal, pocinkano jeklo plus inox za glavo. Če je slučajno kapica preplitka od teh, ki sem jih kupil, bom dal pač odprte matice. Inox vem, da je malo mehak in me skrbi, da mi ga ne zavrti ob naslednjem odtegovanju. Torej to smo pokrili. Momentni ključ OK, si bom sposodil ali kupil. Kaj pa masa proti odtegovanju matic, bi jo dali ali ne? Za ca 15 eur lahko dobim 50ML loctite 243. Hvala za odziv. Glede momentov in priročnika, tu je treba omeniti, da na tako zgonjeni kroski, ni nič več kot je bilo in je skoraj vse malo že zimprovizirano. Čudi me, da ta žival sploh še dela tako dobro, kot dela, saj bo kmalu 20 let in raje ne vem kaj so vse počeli xy število mulcev z njo prej. Cilinder je bil tako zategnjen, da sem komaj z vso silo odvil, no tistega nesrečnika iz slike na prejšnji strani, pa je pojelo in mi je vzel 1H in po čisti sreči je navojni štift ostal uporaben. Še baturina, če koga zanima. Če gre verjeti prejšnjemu lastniku je naredil do sedaj 25H. Jaz bi ugibal, da precej več. Bostjan L 1
Zivnorc Objavljeno Februar 25, 2019 Opozori Objavljeno Februar 25, 2019 ...zato pa je tko..kot je.... ? ...če bi mulci delali kot je treba....bi verjetno bilo še vse v redu... :d MiNa, ciciban in sesir 3
Hefic Objavljeno Februar 25, 2019 Opozori Objavljeno Februar 25, 2019 Jah mladinci, ni denarja, ni potrplenja.. Saj je še presentljivo OK. Pelje kot se spodobi.
marincspeedshop Objavljeno Februar 25, 2019 Opozori Objavljeno Februar 25, 2019 (popravljeno) Zanimivost: za 100% pravilen moment podmazi vijake in matice z mastjo (temperaturno obstojna baker mast ali keramicna mast pride prov tudi pri demontazi). Loctite odsvetujem. Drugace pa pri omenjeni masini (dvotakt 125ka) glava ni tako obcutljiva na moment kljuc saj nima "dihtunge" temvec oring in je stik nalezna povrsina na nalezno. Moment kljuc lahko naredis tudi "home made" 30NM momenta pomeni 3kg obesenih na 1m dolgem kljucu, v horizontalnem polozaju si pomagas z tehtnico....ali pa pripeljes do mene pa ti zategnem na moment, imam cel arsenal momet kljucev Popravljeno Februar 25, 2019. Popravil marincspeedshop sesir, franc, maxxa in 6 others 9
thumper Objavljeno Februar 25, 2019 Opozori Objavljeno Februar 25, 2019 pred 5 urami, Zivnorc pravi: točno tako. vijaki so verjetno dolgi...in se morajo raztegovati podobno kot cilinder, med segrevanjem in ohlajanjem mašine. Kvaliteta matic pri takih vijačnih zvezah ni toliko pomembna...da le ni kak "kitajski putrstahl". ...za INOX matice v Kamm zagotavljajo kvalitetto približno kot 8.8 vijake....torej dovolj dober material. Je pa INOX bolj "pust" material...tako da je taka matica za enkratno uporabo, da naslednjič ne zariba. Obvezno je treba zategniti z momentnim kjučem, kakor predpisuje proizvajalec, kot je napisal predhodnik... resno? ve se , da se za tako vijačenje uporablja najmanj 10.9 vijake in 10 matice..raje 12.9 in 12 matice. 80 inox - kar je max natezne trdnosti - pa odgovarja kvaliteti 8.8 .. inox je dober za nizke temperature tudi do -60stC .. za visoke pa ne.. če boš ravno želel , ti bom poslal tabele , v katere sem sedaj pogledal..
Spasku Objavljeno Februar 25, 2019 Opozori Objavljeno Februar 25, 2019 Honda CB 1000R mi ob zagonu težko užiga namesto da kresne takoj se malo zaganja in potem kresne.Baterija je 1 leto stara litijeva tako da baterija ni problem(kontroliral).Na Honda servisu pravijo da je nekaj z elektriko stikala,masa,žice ,(zaganjač normalno zaganja )Z užigom pa pravijo da sigurno ni nič narobe in da ni nič za štelat.Vem da imajo Honde ta problem a je kdo že rešil ta problem???
Zivnorc Objavljeno Februar 26, 2019 Opozori Objavljeno Februar 26, 2019 pred 9 urami, thumper pravi: resno? ve se , da se za tako vijačenje uporablja najmanj 10.9 vijake in 10 matice..raje 12.9 in 12 matice. 80 inox - kar je max natezne trdnosti - pa odgovarja kvaliteti 8.8 .. inox je dober za nizke temperature tudi do -60stC .. za visoke pa ne.. če boš ravno želel , ti bom poslal tabele , v katere sem sedaj pogledal.. Resno. Matica ni tako pomembna. ..pa tudi vijaki za pritrditev cilindra ali glave ne verjamem, da je kaj več, kot 8.8. Visoka temperatura? ...pridi k meni na šiht...pa ti pokažem, kaj je visoka temperatura in tlaki.. ?
Zivnorc Objavljeno Februar 26, 2019 Opozori Objavljeno Februar 26, 2019 pred 10 urami, marincspeedshop pravi: Zanimivost: za 100% pravilen moment podmazi vijake in matice z mastjo (temperaturno obstojna baker mast ali keramicna mast pride prov tudi pri demontazi). Loctite odsvetujem. Drugace pa pri omenjeni masini (dvotakt 125ka) glava ni tako obcutljiva na moment kljuc saj nima "dihtunge" temvec oring in je stik nalezna povrsina na nalezno. Moment kljuc lahko naredis tudi "home made" 30NM momenta pomeni 3kg obesenih na 1m dolgem kljucu, v horizontalnem polozaju si pomagas z tehtnico....ali pa pripeljes do mene pa ti zategnem na moment, imam cel arsenal momet kljucev ..točno tako. Cu spray...ali keramična mast...ali kaka grafitna mast ... (Molycote...itd)... Loctite proti odvitju ni odporen na višje in visoke temperature. ...samo nekaj bi še opozoril.... za improvizirani moment ključ...kot si omenil.. ...če boš dal kak močan in težak ror na ključ...je treba to odšteti...da ne bo že sam od sebe zategnil 30 Nm... ? sesir in Quest 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se