Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

En izmed 'odvečnih kablov' na stari tuljavi je verjetno speljan na stikalo za izklop motorja... naredi kratek stik na okvir in s tem vzame iskro. Voltmeter v roke in pomerit kje se ob verglanju/kontaktu motorja pojavi napetost. Tisti kabl gre na priklop za napajanje tuljave. Tuljava more biti našravfana na okvir, drugače nima mase in ne bo delalo. Zaenkrat probaj sam tako... tisti črn kabl tam je mala neznanka, sam meni zgleda kot neka masa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

rdeci kabel ima ob kontaktu 12V in ko vklopim stikalo za izklop motorja potem tok izgine.... oranzni pa ni nic toka niti ko verglas...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 hours ago, Zivnorc said:

Drugače pa se (se mi zdi) dobi cevne katalizatorje, ki ga vstaviš v cev pred izpuhom (če imaš odstranjen originalni katalizator). Bi znalo kar precej utišati izpuh.

 

Le za informacijo. Katalizator v cevi imam sam na svojem enocelindrašu in zvok se ni spremenil nič oz. vsaj sam nisem opazil spremembe.

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, Rogerg pravi:

se ena slika... torej kako to zvezat? 

IMG_20190207_102459.jpg

Očitno imaš avtomobilsko vezavo. Torej en kabel je +15,plus preko kontakta, ta drugi kabel je 1, masa preko platin,po starem oz. preko elektronike oz. pickup senzorja. vse odvisno kako vezano na motorju. Ta nova pa dejansko potrebuje prekinjanje plusa. Torej če boš privijačo na vijake,kot si imel in boš na prosti kontakt samo na kratko prislonil plus kabel, boš ob hitrem odmiku kabla dobil iskro na svečki. Čist tak povedano po domače. V bistvu sta v vigalni tuljavi dve navitji. Primarna in sekundarna. in obe imata en konec priklopljen na ozemljitev - maso.

Pri tvojem problemu lahko če imaš prostor daš avtomobilsko.... ali pa nabaviš prav takšno kot si jo imel do sedaj. In to ti priporočam.

Če pa gledaš zgornjo elektro shemo. Prihaja signal za iskro preko  CDI enote št. 42, na HT tuljavo št.2 ki je priklopljena na maso - ozemljitev, in da iskro na vigalno svečko št. 37

Lep pozdrav.

Dušan

Popravljeno . Popravil Motorist76
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 7. 2. 2019 ob 18:07, Motorist76 pravi:

 

Pri tvojem problemu lahko če imaš prostor daš avtomobilsko.... ali pa nabaviš prav takšno kot si jo imel do sedaj. In to ti priporočam.

 

hvala za odg... 

mi lahko se poves ce so te meritve ok? merjena je hladna...10 stopinj... in so ble take cifre... ko sem jo za foro s fenom zacel segrevat je cifra 7.99 (priklop na svecko) zacela skakati gor dol.... je to normalno? 

medtem ko 2.8 ni nic gibala....

 

IMG_20190209_114902.jpg

IMG_20190209_114813.jpg

Popravljeno . Popravil Rogerg
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gor sem ti polinkal service manual za tvoj motor. Not ti piše katere vrednosti meritve so ok in pri kateri temperaturi se meri. Pejd pa preberi, resno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se opravičujem moderatorju, me je zaneslo, pa ne znam sam izbrisati,

Popravljeno . Popravil Darko3g
Napačna tema
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Darko3g pravi:

Se opravičujem moderatorju, me je zaneslo, pa ne znam sam izbrisati,

saj je vse ok, smo premaknili poste v homologacije

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Hej! A je hud zločin original vijake od glave cilindra in od cilindra zamenjati za cenene pocinkane (in inoox za glavo)? Prejšnji so bili nenormalno zategnjeni in enega sem moral zmaličiti, da sem ga dobil ven in bi dal vbistvu kar vse nove. Plus malo mase proti odvijanju (Loctite 243). Gre za yz125. Hvala za mnenja. 

Vprašanje: 20190225120020.jpg

 

Stanje: 20190224183805.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A niso vijaki glave cilindra zategnjeni v "plastično področje", torej se nepovratno deformirajo in bi jih moral ob menjavi glave zamenjati?

Poglej kakšen navor se uporablja za zategovanje in kateri vijaki to prenesejo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Načeloma ni nihče v raznih YT vodičih tega omenil. Ne vem, če to drži, malo je nelogično? Predpisane jakosti so, ampak problem je ker nimam momentnega ključa in v bistvu gre za ancient 2001 letnik, ne bi ravno doktoriral, seveda raje naredim prav.. 

 

cilindermoc.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvo na sliki imaš matice in ne vijakov. Torej bi menjal matice? Pazi na naležno površino.

Drugič. Glavo zategovat brez moment ključa? Jaz tega ne  bi počel, ker če gledaš navodila  so vijaki M8, in samo 13Nm, matice pa z 30Nm. Imaš tako natančno roko? Ne verjamem.

Predvidevam da so dolgi vijaki, glede na zatezni moment. Torej morajo biti pravilno zategnjeni, ker s tem poskrbijo da je tesnilo pravilno stisnjeno. če boš nekaj "na pamet" naredil, je velika verjetnost da bo preveč zategnjeno in lahko posledično poči vijak, ali se poškoduje - zvije glava ali cilinder.

 

Lep pozdrav.

Dušan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

točno tako.

vijaki so verjetno dolgi...in se morajo raztegovati podobno kot cilinder, med segrevanjem in ohlajanjem mašine.

Kvaliteta matic pri takih vijačnih zvezah ni toliko pomembna...da le ni kak "kitajski putrstahl".

...za INOX matice v Kamm zagotavljajo kvalitetto približno kot 8.8 vijake....torej dovolj dober material. Je pa INOX bolj "pust" material...tako da je taka matica za enkratno uporabo, da naslednjič ne zariba.

Obvezno je treba zategniti z momentnim kjučem, kakor predpisuje proizvajalec, kot je napisal predhodnik...ker vsi preveč zategujete(mo)....ravno včeraj pride znanec..." ej...kako se naredi puša za svečko v cilindru"....   :slap:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da, seveda sem mislil na matice in ne vijake. Navojni vijaki so ostali tam kjer so. Ok potem material naj bi zdržal, pocinkano jeklo plus inox za glavo. Če je slučajno kapica preplitka od teh, ki sem jih kupil, bom dal pač odprte matice. Inox vem, da je malo mehak in me skrbi, da mi ga ne zavrti ob naslednjem odtegovanju. Torej to smo pokrili. Momentni ključ OK, si bom sposodil ali kupil. Kaj pa masa proti odtegovanju matic, bi jo dali ali ne? Za ca 15 eur lahko dobim 50ML loctite 243. Hvala za odziv.

Glede momentov in priročnika, tu je treba omeniti, da na tako zgonjeni kroski, ni nič več kot je bilo in je skoraj vse malo že zimprovizirano. Čudi me, da ta žival sploh še dela tako dobro, kot dela, saj bo kmalu 20 let in raje ne vem kaj so vse počeli xy število mulcev z njo prej. Cilinder je bil tako zategnjen, da sem komaj z vso silo odvil, no tistega nesrečnika iz slike na prejšnji strani, pa je pojelo in mi je vzel 1H in po čisti sreči je navojni štift ostal uporaben.  

Še baturina, če koga zanima. Če gre verjeti prejšnjemu lastniku je naredil do sedaj 25H. Jaz bi ugibal, da precej več. 

20190224183819.jpg

20190224183814.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...zato pa je tko..kot je....   ?

...če bi mulci delali kot je treba....bi verjetno bilo še vse v redu...     :d

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivost: za 100% pravilen moment podmazi vijake in matice z mastjo (temperaturno obstojna baker mast ali keramicna mast pride prov tudi pri demontazi). Loctite odsvetujem. Drugace pa pri omenjeni masini (dvotakt 125ka) glava ni tako obcutljiva na moment kljuc saj nima "dihtunge" temvec oring in je stik nalezna povrsina na nalezno. Moment kljuc lahko naredis tudi "home made" 30NM momenta pomeni 3kg obesenih na 1m dolgem kljucu, v horizontalnem polozaju si pomagas z tehtnico....ali pa pripeljes do mene pa ti zategnem na moment, imam cel arsenal momet kljucev :D

Popravljeno . Popravil marincspeedshop
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, Zivnorc pravi:

točno tako.

vijaki so verjetno dolgi...in se morajo raztegovati podobno kot cilinder, med segrevanjem in ohlajanjem mašine.

Kvaliteta matic pri takih vijačnih zvezah ni toliko pomembna...da le ni kak "kitajski putrstahl".

...za INOX matice v Kamm zagotavljajo kvalitetto približno kot 8.8 vijake....torej dovolj dober material. Je pa INOX bolj "pust" material...tako da je taka matica za enkratno uporabo, da naslednjič ne zariba.

Obvezno je treba zategniti z momentnim kjučem, kakor predpisuje proizvajalec, kot je napisal predhodnik...

resno?

ve se , da se za tako vijačenje uporablja najmanj 10.9 vijake in 10 matice..raje 12.9 in 12 matice.

80 inox - kar je max natezne trdnosti  - pa odgovarja kvaliteti 8.8 ..

inox je dober za nizke temperature tudi do -60stC .. za visoke pa ne..

če boš ravno želel , ti bom poslal tabele , v katere sem sedaj pogledal..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Honda CB 1000R mi ob zagonu težko užiga namesto da kresne takoj se malo zaganja in potem kresne.Baterija je 1 leto stara litijeva tako da baterija ni problem(kontroliral).Na Honda servisu pravijo da je nekaj z elektriko stikala,masa,žice ,(zaganjač normalno zaganja )Z užigom pa pravijo da sigurno ni nič narobe in da ni nič za štelat.Vem da imajo Honde ta problem a je kdo že rešil ta problem???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, thumper pravi:

resno?

ve se , da se za tako vijačenje uporablja najmanj 10.9 vijake in 10 matice..raje 12.9 in 12 matice.

80 inox - kar je max natezne trdnosti  - pa odgovarja kvaliteti 8.8 ..

inox je dober za nizke temperature tudi do -60stC .. za visoke pa ne..

če boš ravno želel , ti bom poslal tabele , v katere sem sedaj pogledal..

Resno.

Matica ni tako pomembna.

..pa tudi vijaki za pritrditev cilindra ali glave ne verjamem, da je kaj več, kot 8.8.

Visoka temperatura?

...pridi k meni na šiht...pa ti pokažem, kaj je visoka temperatura in tlaki..       ?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!