Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

greš v mdm , prosiš za en konček ploščatega inox-a .. zvrtaš fi 4 luknjo in potem povečaš..mali obrati + mazanje + počasno podajanje.. odvečen material odrežeš s kotno brusilko , robove lukenj porežeš z 12 svedrom , obdelaš z zeleno brusno krpo in je..

drugače mi pa na zs napiši mere in željeni center lukenj , širino in debelino materiala..če se ti ne mudi bomo že spacal..

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 2 urami, KARMEN1 pravi:

Te vezne ploščice dobiš v Merkurju ali Obiju. In so lepo obdelane. Pa svetijo se ?

To je pocinkano in ko odžagaš,ali vrtaš na tem mestu rjavi.Potrebno barvanje. Vzem nerjavno-rostfrei pločevino. Potrebuješ žago za železo, pilo in sveder. Loti se sam in se potrudi. Uspeh zagotovljen. Pa še ponosen boš ko ti bo lepo ratalo. Mogoče v prvič mogoče v petič. Izkušnje ki jih boš pridobil so nezamenljive.?

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Na kawasaki Er 6 imam tezavo. V soboto sem šel iz Gorice proti Kopru in v mi motor med vožnjo vgasne, potem vžge in se pelje cca100m in spet vgasne pa vžge in takoj vgasne. Po pol urce normalno vžge se peljem do Ankarana normalno in spet vgasne. Potem avtovleka proti domu?

Sprašujem kaj so možne napake. 

Letnik je 2010

Popravljeno . Popravil robot
Objavljeno
pred 4 urami, robot pravi:

Na kawasaki Er 6 imam tezavo. V soboto sem šel iz Gorice proti Kopru in v mi motor med vožnjo vgasne, potem vžge in se pelje cca100m in spet vgasne pa vžge in takoj vgasne. Po pol urce normalno vžge se peljem do Ankarana normalno in spet vgasne. Potem avtovleka proti domu?

Sprašujem kaj so možne napake. 

Letnik je 2010

stikalo tačke, sklopke, ključavnica... 

Objavljeno
pred 7 urami, robot pravi:

Na kawasaki Er 6 imam tezavo. V soboto sem šel iz Gorice proti Kopru in v mi motor med vožnjo vgasne, potem vžge in se pelje cca100m in spet vgasne pa vžge in takoj vgasne. Po pol urce normalno vžge se peljem do Ankarana normalno in spet vgasne. Potem avtovleka proti domu?

Sprašujem kaj so možne napake. 

Letnik je 2010

et tu, kawa? 

Objavljeno
On 5/26/2019 at 7:14 PM, Dedeseven said:

Kaksna ideja kdo bi naredil nosilec za chain oiler iz rostfreja, rabim 1,5 cm daljsega?

Ojoj... Grosuplje. Tam pri vas se pa res vsak drugi ukvarja z inox-om. V naslednjem tednu ti lahko jaz odrežem ta košček z vodnim curkom. Piši na ZS, če ne dobiš prej. 

Objavljeno
pred 13 urami, Quest pravi:

To je pocinkano in ko odžagaš,ali vrtaš na tem mestu rjavi.Potrebno barvanje. Vzem nerjavno-rostfrei pločevino. Potrebuješ žago za železo, pilo in sveder. Loti se sam in se potrudi. Uspeh zagotovljen. Pa še ponosen boš ko ti bo lepo ratalo. Mogoče v prvič mogoče v petič. Izkušnje ki jih boš pridobil so nezamenljive.?

Mislim, da ne rjavi kar tako. Cink prevleka deluje kot zaščita proti rjavenju tudi tam kjer je pleh prerezan in je surovo železo. Nevem že kako se reče temu efektu...

Objavljeno
pred 34 minutami, BRANE pravi:

Mislim, da ne rjavi kar tako. Cink prevleka deluje kot zaščita proti rjavenju tudi tam kjer je pleh prerezan in je surovo železo. Nevem že kako se reče temu efektu...

Rjavenje :).

Objavljeno

Pri kosu, ki je v redu tak kot je in ga ni treba nič rezati in vrtati, ki stane manj kot pol evra in ga lahko zamenjaš v manj kot 5 minutah, je čist vseeno kdaj in kje začne rjavet.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred eno uro, BRANE pravi:

Cink prevleka deluje kot zaščita proti rjavenju tudi tam kjer je pleh prerezan in je surovo železo.

He he deluje ampak na barkah. Na suhem ne. Rjavi sigurno i to zaradi vlage in dostopa zraka in nastane železov oksid.

Tvoj nosilec bo izpostavljen vsemu. Voda, zrak, sol. Skratka nerjavno ali rostfrei je edino primerno.

https://www.val-navtika.net/article/cinkove-aluminijeve-ali-magnezijeve-anode/

Objavljeno (popravljeno)
pred 8 urami, BRANE pravi:

Mislim, da ne rjavi kar tako. Cink prevleka deluje kot zaščita proti rjavenju tudi tam kjer je pleh prerezan in je surovo železo. Nevem že kako se reče temu efektu...

pri teh ploščicah je postopek cinkanja je hladen (galvansko cinkanje)in kot tak samo nanešen na osnovni material.. samo za notranjo uporabo .. v stiku z drugo kovino pride do  - ne me za besedo držat - mikro galvanskega člena , ki požre material ..kjer se površina poškoduje takoj oksidira..če je to  pri luknji za vijak kjer je zvrtana luknja ti lahko oksid zapeče vijak /matico na navoju.. če je matica na samostojnem vijaku se verjetno lahko odlomi in zamenjata z novima..

če pa je navoj narejen v ogrodje motorja pa veliko sreče s 5 minutno zamenjavo ploščice. ena zanimivost - srednji "locktite" za navoje se je hrati s svojim prvotnim nameno proti odvitju izkazal tudi kot zaščita pred oksidacijo med navoji ..

en primer - sicer z avta se oproščam - kolesni vijak..privit je gledal cca 5mm prek pesta na drugi strani..ker v 5 letih niso menjali gum zaradi nizke kilometrine je vijak na delu , ki ni bil v navoju tako oksidiral , da se je pri odvijanju z roko in originalnim fiatovim plehnatim ključem iz avta - odlomil .. 

zato - kakršnokoli netovarniško (ali pa razstavljeno tovarniško) vijačno zvezo se lahko : namaže z mastjo , srednjim lepilom za navoje ali pa pobarva (postopek je seveda odvisen od samega namena vijačne zveze)  v vseh primerih pa je željeno preprečiti dostop vlage in zraka iz okolice ter s tem preprečiti oksidacijo ..

Popravljeno . Popravil thumper
Objavljeno

Za tisto ploščico najprej malo pobrskaj po predalih doma. Sigurno imaš kaj približno podobnega v kakšnem predalu. Če boš vztrajal pri inoxu, pa prej naredi eno testno leseno ploščico (lahko kar palčka od sladoleda), da se ne boš dvakrat po nepotrebnem matral. Za luknje pa po nov sveder, ker tisto kar imaš doma verjetno ni za inox. Vrtaj počasi in namaži z oljem. Oznaka svedra mora biti HSS-Co.

 

alu.profil.jpg

podl.ploscica.png

Objavljeno (popravljeno)
3 hours ago, thumper said:

pri teh ploščicah je postopek cinkanja je hladen (galvansko cinkanje)in kot tak samo nanešen na osnovni material.. samo za notranjo uporabo .. v stiku z drugo kovino pride do  - ne me za besedo držat - mikro galvanskega člena , ki požre material ..kjer se površina poškoduje takoj oksidira..če je to  pri luknji za vijak kjer je zvrtana luknja ti lahko oksid zapeče vijak /matico na navoju.. če je matica na samostojnem vijaku se verjetno lahko odlomi in zamenjata z novima..

če pa je navoj narejen v ogrodje motorja pa veliko sreče s 5 minutno zamenjavo ploščice. ena zanimivost - srednji "locktite" za navoje se je hrati s svojim prvotnim nameno proti odvitju izkazal tudi kot zaščita pred oksidacijo med navoji ..

en primer - sicer z avta se oproščam - kolesni vijak..privit je gledal cca 5mm prek pesta na drugi strani..ker v 5 letih niso menjali gum zaradi nizke kilometrine je vijak na delu , ki ni bil v navoju tako oksidiral , da se je pri odvijanju z roko in originalnim fiatovim plehnatim ključem iz avta - odlomil .

Pri stiku različnih kovin se ustvari elektrolik in v prisotnosti vode pride do oksidacije najmanj plemenite kovine. To je ta galvanski člen. Do tega pride tudi, če bi bilo nerjavno jeklo v stiku z aluminijastim ogrodjem motorja, in sicer bi v tem primeru oksidiral aluminijast okvir. Cink se načeloma uporablja zato, ker je izmed vseh standardnih kovin najmanj plemenita in če imaš kombinacijo vijakov iz titana ali nerjavnega jekla, aluminijajstega okvirja in pocinkano kovino, bo oksidirala pocinkana kovina, ker je najmanj plemenita kovina izmed teh, ne pa vijak ali okvir.

Če se je pri tistim avtu zlomil vijak, je najbrž bil vijak pocinkan in najmanj plemenita kovina. Pocinkani vijaki so sicer precej standardni, ker je osnovna preferenca, da naj raje oksidira vijak kot pa ogrodje. Če je možno, se pa uporabi podložka, ki je pocinkana ali iz medenine.

Meni se zato uporaba pocinkanega nosilca ne zdi problematična. Bolj problematična bi se mi zdi uporaba nerjavnega jekla, če je nosilec pritrjen direkt na ogrodje, ker to potem pomeni, da bo oksidiral vijak ali ogrodje (če ne bo nikjer podložke iz (naj)manj plemenite kovine.

... tako smo se učili pri kemiji. Mogoče sem si narobe zapomnil ali pa nam je tršica narobe povedala. :)

Popravljeno . Popravil Vin
Objavljeno

Oooo še dobro da nisem jaz nikoli kaj takega vprašal, 5 diplom za 1 ploščico, jst sm neumn pa najdem en kos alu smeti in zvrtam luknjo. Aluminij je faj ker je mehek in se lahko ibdeluje in ni ga treba barvat. To seveda govorim za take majhne nepomembne stvari ko ni neke obremenitve gor. Verjetno je lahko ta nosilec iz 2mm aluminija ker ne bo nosil vec kot nekaj 100g stvari gor. 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Kaki "ajzn" rabite ? :)

15590331455177970240433229216662.jpg

Objavljeno

Sami kovinarji, pa same komplikacije. Sam napiše nej še da ma to ploščico za na BMW 1250 GS pa smo dobri.

Če ne bo prave rešitve, bom pa jest eno leseno naredu8moja profesija), da nav tok kompliciranja zakaj rjavi. :)

Objavljeno

lahko se jo tudi pobarva.

Objavljeno
pred 16 minutami, DAMI34 pravi:

lahko se jo tudi pobarva.

vse se lahka z njo dela .. lahko se jo v daljino meče :huh:

 

Objavljeno
Pravkar, maus pravi:

vse se lahka z njo dela .. lahko se jo v daljino meče :huh:

 

ampak bo zarjovela :P

 

Objavljeno
pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

ampak bo zarjovela :P

 

če je rosfrej in z nerjavečo barvo pobarvano pobarvana in zaščiteno zaščitena, ne bo z rjo rjavela :huh: 

Objavljeno

Pozdravljeni
mam en  problem in prosim za vaš nasvet ko že teče beseda o rji...
Že pol leta se moja punca čudno obnaša,ko je z mano in se pomenja na telefon,vedno tiho govori,sporocila kaj dobije jih briše in mi ne pusti da jih preberem.
Ko gre vn in pride domov ob 5 zjutraj mi pravi da je bla z prijateljicami katere jest ne poznam.
Noče vn z svojim autom,ampak da gre z taksijem,ampak ko jo taksi pripelje nazaj,jo pusti 100 metrov od hiše.
Zdej sm se odlučil da bom preveril ce jo domov pripelje taksi al kdo drugi.
Sm se zmislil genijalne ideje in parkiral svoj auto blizu mesta kjer jo njen "taksi" pripelje,sm sel vn iz auta in čepel eno vreme in jo čakal.
ampak eno noč ko sm jst čepel sem videl na zadnjem blatniku da malo gnije,no zdej rabim vas nasvet,ali naj zamenjam celi blatnik ,ali pa naj sam očistim rjo in nanovo prefarbam???????

Objavljeno

@Rogerg, kupiš kos rostfrei pleha, izrežeš blatnik, ga oblikuješ v primerno obliko, pošmirglaš, razmastiš, poštrihaš najprej z osnovno barvo, potem s končno barvo in na koncu še z lakom. Pobarvan kos daš v ventilacijski šporhet na 60°C za 5 ur. Potem spoliraš in pri vgradnji paziš, da ga ne vržeš po tleh. Če ti pade po tleh, povej, da ti dam navodilo za ponovno štrihanje. :)

Objavljeno
42 minutes ago, Rogerg said:

Pozdravljeni
mam en  problem in prosim za vaš nasvet ko že teče beseda o rji...
Že pol leta se moja punca čudno obnaša,ko je z mano in se pomenja na telefon,vedno tiho govori,sporocila kaj dobije jih briše in mi ne pusti da jih preberem.
Ko gre vn in pride domov ob 5 zjutraj mi pravi da je bla z prijateljicami katere jest ne poznam.
Noče vn z svojim autom,ampak da gre z taksijem,ampak ko jo taksi pripelje nazaj,jo pusti 100 metrov od hiše.
Zdej sm se odlučil da bom preveril ce jo domov pripelje taksi al kdo drugi.
Sm se zmislil genijalne ideje in parkiral svoj auto blizu mesta kjer jo njen "taksi" pripelje,sm sel vn iz auta in čepel eno vreme in jo čakal.
ampak eno noč ko sm jst čepel sem videl na zadnjem blatniku da malo gnije,no zdej rabim vas nasvet,ali naj zamenjam celi blatnik ,ali pa naj sam očistim rjo in nanovo prefarbam???????

ha ha. kaj misliš da ne poznamo tega vica :D

 

Objavljeno
46 minutes ago, Rogerg said:

no zdej rabim vas nasvet,ali naj zamenjam celi blatnik ,ali pa naj sam očistim rjo in nanovo prefarbam???????

DeLorean-a kupi. 

 

11 hours ago, skalar36 said:

Sami kovinarji, pa same komplikacije. Sam napiše nej še da ma to ploščico za na BMW 1250 GS pa smo dobri.

Če ne bo prave rešitve, bom pa jest eno leseno naredu8moja profesija), da nav tok kompliciranja zakaj rjavi. :)

Ti, mojster čez les, švasaš kaj z bukovimi elektodami?  

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!