Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno
pred 36 minutami, XTR pravi:

1.DeLorean-a kupi. 

 

2.Ti, mojster čez les, švasaš kaj z bukovimi elektodami?  

1. Trabanta. 

2. Samo vinkl kugle, pa avgnmas.

  • Haha 2
Objavljeno
Ob 26. 5. 2019 ob 19:14, Dedeseven pravi:

Kaksna ideja kdo bi naredil nosilec za chain oiler iz rostfreja, rabim 1,5 cm daljsega?

E9962820-C5CE-42B9-B286-FF3156D40611.jpeg

Živjo, ta bi meni ravno prav prišel? Bi mi ga prodal oz. kje si ga nabavil?

Objavljeno

Ravno prav, rabil bi tako objemko za monirat oiler...lahko kdo?

Ta je plastična in se bojim, da bi bla prešvoh...

6F45161C-93AB-4A12-9614-896C07D31753.jpeg

Objavljeno

Nisem vedel, kam bi opredelil svoje vprašanje, pa sem se odločil, da bo morda ta tema pravšnja.

Torej, rad bi spremenil napetost svoje vzmeti (možnost nastavitve od 1-9).
Ko stoji motor na stranski tački, enostavno nimam takšne moči, da bi lahko s tistim posebnim ključem lahko recimo ali naredil mehkejšo ali trdnejšo vzmet. Nimam pa centralnega stojala. Seveda bi bila zadeva s tem lažja, saj bi takrat bilo kolo v zraku (bi se obeslo), sedaj pri stranski tački, pa je teža motorja na amortizerju in enostavno ne morem obrnit zadeve.

Zdaj pa vprašam vas, kako bi lahko rešil zadevo, brez da tvegam (z nekimi klocni ... itd), da bi mi motor padel med postopkom?

Objavljeno
pred 7 minutami, Kričač pravi:

Nisem vedel, kam bi opredelil svoje vprašanje, pa sem se odločil, da bo morda ta tema pravšnja.

Torej, rad bi spremenil napetost svoje vzmeti (možnost nastavitve od 1-9).
Ko stoji motor na stranski tački, enostavno nimam takšne moči, da bi lahko s tistim posebnim ključem lahko recimo ali naredil mehkejšo ali trdnejšo vzmet. Nimam pa centralnega stojala. Seveda bi bila zadeva s tem lažja, saj bi takrat bilo kolo v zraku (bi se obeslo), sedaj pri stranski tački, pa je teža motorja na amortizerju in enostavno ne morem obrnit zadeve.

Zdaj pa vprašam vas, kako bi lahko rešil zadevo, brez da tvegam (z nekimi klocni ... itd), da bi mi motor padel med postopkom?

WD40, pa bi moralo it. Lahko pa na tisti ključ kaj natakneš in boš lažje obrnil. (princip vzvoda)

Objavljeno
pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

WD40, pa bi moralo it. Lahko pa na tisti ključ kaj natakneš in boš lažje obrnil.

Že, ko tisti original podaljšek nataknem na omenjen ključ, je premalo manevrirnega prostora, kaj šele, da bi si omislil kakšen večji cevasti ključ za vzvod. Kot sem omenil, ne bi pa rad pod motor postavljal kakšno dvigalko, saj je potem velika verjetnost, da gre kaj narobe.

Plus tega pa kolk sem gledal, zaradi izpušnih cevi spodaj niti ni prostora, da bi kaj takšnega izvedel, četudi bi hotel.
Sem mislil, da obstaja kakšna alternativna rešitev za takšne, ki nimamo centralca. Bom poskusil malo našpricat (sedaj nisem) z WDjem, pa se bom še malo trudil. Vreme za druženje v garaži je idealno.

Objavljeno
pred 8 minutami, Kričač pravi:

Že, ko tisti original podaljšek nataknem na omenjen ključ, je premalo manevrirnega prostora, kaj šele, da bi si omislil kakšen večji cevasti ključ za vzvod. Kot sem omenil, ne bi pa rad pod motor postavljal kakšno dvigalko, saj je potem velika verjetnost, da gre kaj narobe.

Plus tega pa kolk sem gledal, zaradi izpušnih cevi spodaj niti ni prostora, da bi kaj takšnega izvedel, četudi bi hotel.
Sem mislil, da obstaja kakšna alternativna rešitev za takšne, ki nimamo centralca. Bom poskusil malo našpricat (sedaj nisem) z WDjem, pa se bom še malo trudil. Vreme za druženje v garaži je idealno.

običajno je svinjarija kriva, da se težje obrne, po mojem bo wd pomagal (vsaj meni je)

Objavljeno
1 hour ago, tomaz69 said:

Ravno prav, rabil bi tako objemko za monirat oiler...lahko kdo?

Ta je plastična in se bojim, da bi bla prešvoh...

6F45161C-93AB-4A12-9614-896C07D31753.jpeg

Torej notranji fi 2.5cm cca, sicer če je to dano zraven je teoretično preračunanl da štima če bi rad pretiraval, cevna objemka za izpušne cevi če je v takem fiju. Če imaš še večjo željo po pretiravanju, debelostenska cev fi 30 torej je notranji kot rabiš ti cca. prerežeš na pol in navariš gor ušesa skozi katera daš vijake (če ima ojler cca. 10kil).

@Kričač, malce potolči gor če imaš tisto za regulirat na stopničke ampak res malo samo za to kot je rekel Dami da se malo premakne prah in kar se je pač nabralo da uspe wd pronicat skozi. Tudi če bi imel motor na centralnem stojalu je vzmet vedno pod določeno napetostjo in za premagat tisto klančino do naslednje stopnje za naperost vzmeti ti vsaka smetka "pomaga" z dodatnim trenjem da gre težje. 

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Objavljeno
pred 3 urami, tomaz69 pravi:

Ravno prav, rabil bi tako objemko za monirat oiler...lahko kdo?

Ta je plastična in se bojim, da bi bla prešvoh...

Kos "rostfrej" pleha (trak debeline 2mm je več kot preveč) , dve luknji, vijak in klešče (še lepše in lažje je s primežem).

Pomeriš, odrežeš, zvrtaš luknje, zakriviš "ušesa" , ukriviš na "modelu" (če ti je škoda motorja, da se slučajno ne opraska, lahko podložiš s kosom gume) , v skrajnem primeru na vijak daš malo večje podložke (če je slabo pomerjeno) in to je to.

lp

Objavljeno
Ob 28. 5. 2019 ob 10:04, ciciban pravi:

Za tisto ploščico najprej malo pobrskaj po predalih doma. Sigurno imaš kaj približno podobnega v kakšnem predalu. Če boš vztrajal pri inoxu, pa prej naredi eno testno leseno ploščico (lahko kar palčka od sladoleda), da se ne boš dvakrat po nepotrebnem matral. Za luknje pa po nov sveder, ker tisto kar imaš doma verjetno ni za inox. Vrtaj počasi in namaži z oljem. Oznaka svedra mora biti HSS-Co.

 

alu.profil.jpg

podl.ploscica.png

Hvala za idejo s sladoledno palcko. Tole je model s katerim sem preveril in potrdil mere...

Zdaj pa tazaresni nosilec.

lp

F0F05E86-A4E3-446F-B78C-CF86C420DCD1.jpeg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 19 urami, Dedeseven pravi:

 

F0F05E86-A4E3-446F-B78C-CF86C420DCD1.jpeg

A se ne kotira center luknje, ne pa rob? Zracunjaj, lenoba :kva2:. 4+2,5=6,5

3+3=6!

:D

Objavljeno
1 hour ago, maxxa said:

Zracunjaj, lenoba :kva2:

Če pa ne štima...  4+2.5+36+3+3=48.5  :hmm: Kje se skriva 0.5mm ? 

Objavljeno
pred 57 minutami, XTR pravi:

Če pa ne štima...  4+2.5+36+3+3=48.5  :hmm: Kje se skriva 0.5mm ? 

No, še to za povrh :kva2:

Objavljeno
23 hours ago, Dedeseven said:

Hvala za idejo s sladoledno palcko. Tole je model s katerim sem preveril in potrdil mere...

Zdaj pa tazaresni nosilec.

lp

F0F05E86-A4E3-446F-B78C-CF86C420DCD1.jpeg

10 min nazaj marmelado mazu... slivov pekmez... Klasika. No uglavnem če še nimaš Konc pleha poglej malo med jedilnik priborom. Pa seveda ne unim, ki ga rabiš, ampak kakšen tedi/ikea/china shop pulfr roba, da ne bo žena huda, ko boš luknje v nož za puter vrtal. Pribor je namreč iz inoxa. 

Objavljeno

itak ima na sliki dolgega 39mm ..zdaj je pa 49mm.. potemtakem bi moral biti dolg 54mm , center lukenj pa 41mm glede na milimetrski papir s slike , kjer je center lukenj 26mm..

Objavljeno

Naj mi kdo pove kakšen trik kako odviti matico prednjega zobnika? Rad bi zamenjav verigo z zobniki vred, pa ne morem odšravfat matice da se je...s..

Imam 27 gedoro z skoraj 1m podaljškom...pa nisem ravno švoh dedec, sam ne gre..nečem pa vseen neki pretiravat s silo, da kej ne odtrgam. 

Objavljeno

Kakor sem gledal matico z zunanje strani ni...a imajo kateri to tud kontra navoj?

Objavljeno

pnevmatska pištola, greš do vulkanizerja. SX je imel tak zajebano zatisnjeno, da se je še mehanik jebal.

Objavljeno

Ja sej sem tud že jaz razmišljal, tko da bomo probal. Upam da vsi ti udarci pištole nimajo kakih stranskih učinkov...

Objavljeno (popravljeno)

Odvijanje matice prednjega zobnika se izvede, ko je na zobnikih še stara veriga. Na zadnjem kolesu podstaviš med nihajko in napere ali zobnik in verigo primerno leseno letev, da ne obremenjuješ menjalnika.

Za smer odvijanja pa najbolje, da pogledaš v SM. Ni mi jasno zakaj delat na pamet in kaj Zaj...T, če imaš navodila na en klik?

Vir SM PDF stran 28 (2-6 PERIODIC MAINTENANCE)

824561378_KAWAFS.thumb.JPG.10aac1a7c38709ae3a24dc3b564d9954.JPG

Zatisnjeno na 125 Nm

MO: Apply molybdenum disulfide oil solution.

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

ni kontra navoj... navaden je, sm jo glih dons zategnil na mojem :D prmen je bla malo  odvita... sem samo zategnil in zatolkel varovalno podlozko

Objavljeno
pred 15 urami, Damo001 pravi:

Ja sej sem tud že jaz razmišljal, tko da bomo probal. Upam da vsi ti udarci pištole nimajo kakih stranskih učinkov...

nimajo, ker kot sem napisal se moped vrti že proti 120 jurjem, mal po pameti odtisnit in bo.

Objavljeno

Za nalašč bom vprašal za nasvet da vidim če bo kdo spisal doktorat. Torej na kosilnici se je pri osovini kolesa znucau plehin je dobila kosilnica tak tunerski "čemfr" kot ga majo radi drifterji. 

Kako bi ojačali ta predel zelo švoh pločevine ki drži vijak ki je tudi osovina za kolo. (kolo je bilo nameščeno v sredinsko luknjo) 

 

DSC_0721.JPG

Objavljeno

Kos pleha, zvijes ga v ostri V, skozenj zvrtas luknjo za vijak/osovino (torej luknja skozi obe steni), in ga s spodnje strani nataknes na pleh tako, da ga je polovica v notranjosti ohisja, polovica pa zunaj. Povaris z obeh strani. Pri meni drzi ze kar nekaj casa.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!