Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno
Kje dobiti na netu kakšne koli načrte o električni napeljavi za motor SUZUKI GSX 750 ES L. 82-83.

Ali mi lahko kdo da informacije kje je kašen majster, ki se še ukvarja z popravilom takih starejših motorjev.

Imam 'service manual' za GSX 750 ES 84-86... Morda je dovolj podobno?

D.

Objavljeno
Imam 'service manual' za GSX 750 ES 84-86... Morda je dovolj podobno?

D.

Daj napiši kaj točno rabiš mogoče se ti lahko kaj pomaga,sicer pa imaš v Mariboru dobrega avtoelektrikarja nevem točno kako se piše ima pa Boschev servis tako,da ti ga nebo težko najti. :hmm:

Objavljeno
Imam 'service manual' za GSX 750 ES 84-86... Morda je dovolj podobno?

D.

Ja itaq bi bilo fino da bi mi kako to "dostavil". Ta motor imam že nekaj časa pa mi neki elektrika ne štima.

Moral bi na novo zvezat vse el. komponente, ker so kabli na nekaterih delih poškodovani in mi mogoče tam prebija.

Tako da bi mi prov prišla kaka el. shema.

Na kakšen način bi mi lahko prskrbu ta "service manual".

Objavljeno

Menjal sem zračni filter, olje in oljni filter. Mater, kakšna pacarija :D Oljni filter je izgledal, kot da bi na njemu pekli postrvi (kot žar, če ga ne ščistiš), olje pa je bilo črno kot, da bi mazal staro puhačico. Motor sicer zelo lepo teče, vendar imam občutek, da se mu iz izpuha malo preveč kadi. To se mi sicer dogaja samo v štartu, kasneje pa ne (torej, ko še ni segret - čok imam izklopljen, ker vžge v prvo). Slaba mešanica ali mora tako bit?

Objavljeno

am.men pa neki žvižga u mašini...prav na servisu da je šponar....a mi lahko kdo pokaže kako to zgleda? pa mogoc prbližno ceno...da vem če bom menjou pozim heh

Objavljeno (popravljeno)
Menjal sem zračni filter, olje in oljni filter. Mater, kakšna pacarija :D Oljni filter je izgledal, kot da bi na njemu pekli postrvi (kot žar, če ga ne ščistiš), olje pa je bilo črno kot, da bi mazal staro puhačico. Motor sicer zelo lepo teče, vendar imam občutek, da se mu iz izpuha malo preveč kadi. To se mi sicer dogaja samo v štartu, kasneje pa ne (torej, ko še ni segret - čok imam izklopljen, ker vžge v prvo). Slaba mešanica ali mora tako bit?

Če je v začetku dim svetel, potem pa izgine, ko se motor segreje, je to normalno. Sploh zdaj, ko prihajajo hladnejši dnevi in je razlika med temperaturo izpušnih plinov in zunanjim zrakom opazna, lahko je tudi kondens, ki se nabere v izpuhu.

Če pa ti kadi belo tudi, ko se segreje, bi bila možnost vdor hladilne tekočine v izgorevalen prostor. Aha, ups, sem šele zdaj opazil, da voziš ZR-7, ki ni vodno hlajen. Potemtakem lahko to točko mirne volje preskočiš :)

Če ti kadi modro, bi na tvojem mestu spremljal porabo olja, lahko, da so batni obročki že malce izrabljeni...

Popravljeno . Popravil MarduK
Objavljeno

Aha, je tako kot opisuješ v prvi točki. Torej, na začetku je, potem pa izgine ;)

Objavljeno

Oj.

Včeraj sem se vozil z Yamaho WR450F in ko sem jo pripeljal domov, sem opazil, da mi iz hladilnika teče hladilna tekočina (ko motor laufa).

Opazil sem, da teže pri kovinski cevi, ki je speljana na vrhu hladilnika (označeno rdeče).

A kdo mogoče ve ali je ta cev varjena na hladilnik ali samo pritrjena in zadaj kako tesnilo?

post-129-1191302782_thumb.jpg

Objavljeno
Aha, je tako kot opisuješ v prvi točki. Torej, na začetku je, potem pa izgine ;)

Tomozuki, tako kot opisuje Marduk. Tudi moj ZR7 in sedaj ZRX zjutraj ob hladnem zraku malo belo pokadita. Kondenz, nič drugega! In dvomim, da kakšen motor tega ne naredi.

Objavljeno

Hja, sej to sem jaz fotru razlagal, medtem, ko je sam bil mnjenja, da nekaj ni dobro nastavljeno. Ko se motor ogreje ni nobenega dima več. Moram pa pohvalit Zeerko, da sem prišel domov od prodajalca (170km) s tremi svečkami, pomoje prvim oljem, prvim oljnim in prvim zračnim filtrom. Oljni fiter je bil podoben grilu (ko se nabere zažgana maščoba), zračni filter je bil usran kot neumita rit (čisto črn skoraj), tri svečke so bile ok, ena zalita (zamenjal sem jih z novimi) itd. Zdaj teče kot urica :yea1:

Objavljeno
Oj.

Včeraj sem se vozil z Yamaho WR450F in ko sem jo pripeljal domov, sem opazil, da mi iz hladilnika teče hladilna tekočina (ko motor laufa).

Opazil sem, da teže pri kovinski cevi, ki je speljana na vrhu hladilnika (označeno rdeče).

A kdo mogoče ve ali je ta cev varjena na hladilnik ali samo pritrjena in zadaj kako tesnilo?

post-129-1191302782_thumb.jpg

Če je zgornji del hladilnika mesingast je cev prilotana in se da popravit,potrebno pa bo hladilnik demontirat OK.Če pa je zgornji del hladilnika plastika,potem bo potrebno nov hladilnik,kajti varit plastiko ali probavat z raznimi lepili se ne obnese OK.

Objavljeno

Hojla!

Mogoče vprašanje ne sodi sem, pa vseeno...

Ali ima kdo kakšno idejo, kako popravit majhno vdolbino (neznanega izvora) na zgornjem delu kestlna :headbang: , nekaj cm nad zaščitno nalepko... Vdolbina je majhna (premer cca 2 - 3 cm), pravilno okrogla, globoka kakšen dober milimeter v sredini. Barva ni poškodovana niti malo... Zadeva na tem mestu enostavno "grdo" izgleda...

En avtoličar mi je rekel, da zadevo sicer enostavno z vakumom posesa ven, vendar je treba kestl dol vzet, zadevo pogret, barva gre stran in vse se znova špricne... To pa pri tako majhni estetski nevšečnosti, vsaj zame, ne pride v poštev... Rekel pa mi je tudi, da nekateri ličarji, ki rihtajo od toče poškodovano pločevino to potegnejo ven enostavneje, brez špricanja, s posebnim orodjem...

A kdo pozna kakega takega?

Hvala za odgovore! :rolleyes:

Objavljeno
Hojla!

Mogoče vprašanje ne sodi sem, pa vseeno...

Ali ima kdo kakšno idejo, kako popravit majhno vdolbino (neznanega izvora) na zgornjem delu kestlna :headbang: , nekaj cm nad zaščitno nalepko... Vdolbina je majhna (premer cca 2 - 3 cm), pravilno okrogla, globoka kakšen dober milimeter v sredini. Barva ni poškodovana niti malo... Zadeva na tem mestu enostavno "grdo" izgleda...

En avtoličar mi je rekel, da zadevo sicer enostavno z vakumom posesa ven, vendar je treba kestl dol vzet, zadevo pogret, barva gre stran in vse se znova špricne... To pa pri tako majhni estetski nevšečnosti, vsaj zame, ne pride v poštev... Rekel pa mi je tudi, da nekateri ličarji, ki rihtajo od toče poškodovano pločevino to potegnejo ven enostavneje, brez špricanja, s posebnim orodjem...

A kdo pozna kakega takega?

Hvala za odgovore! :rolleyes:

Eno takole nalepko gor zalimaj :whistle:

post-5391-1191648270.jpg

Objavljeno

Vem da tisti ki popravljajo od toče zbite avte naredijo to brez barvanja, verjetno ma vakum napravo

Objavljeno

Ja vakumsko se to dela.

In pa pri taki majhni udolbini nebi smelo barve razpokat.

LPM

Objavljeno

Bom poskusil, dal to enim ličarju, sem se že mal pozanimal... :unsure:

Bom poročal, kako se je zrihtalo :naughty: , sicer pa nalepko lahko še vedno čez butnem... :krneki:

Objavljeno (popravljeno)

Fantje, kaka je razlika.. original motorno olje mam SAE 10w-50.. notri pa imam zdej 10w-40.. je to kaj narobe? Že na prvem servisu ko ga je menjal mi je tega dal notri...

Pa še nekaj.. ima mogoče kdo kaki šraufek za zavorne čeljusti odzračevat viška? Bi rabil enega.. PM! Hvala.

Popravljeno . Popravil NejcZ
Objavljeno

10w-50 je bolj primeren za zračno hlajene agregate. Še bolj je pa pomembno kvalitetno polsintetično ali sintetično olje in redna menjava.

Objavljeno

Pa se to pri malih kubikih in čist švoh mašinah verjento ne pozna preveč, ali pač?

Objavljeno
Hojla!

Mogoče vprašanje ne sodi sem, pa vseeno...

Ali ima kdo kakšno idejo, kako popravit majhno vdolbino (neznanega izvora) na zgornjem delu kestlna :headbang: , nekaj cm nad zaščitno nalepko... Vdolbina je majhna (premer cca 2 - 3 cm), pravilno okrogla, globoka kakšen dober milimeter v sredini. Barva ni poškodovana niti malo... Zadeva na tem mestu enostavno "grdo" izgleda...

En avtoličar mi je rekel, da zadevo sicer enostavno z vakumom posesa ven, vendar je treba kestl dol vzet, zadevo pogret, barva gre stran in vse se znova špricne... To pa pri tako majhni estetski nevšečnosti, vsaj zame, ne pride v poštev... Rekel pa mi je tudi, da nekateri ličarji, ki rihtajo od toče poškodovano pločevino to potegnejo ven enostavneje, brez špricanja, s posebnim orodjem...

A kdo pozna kakega takega?

Hvala za odgovore! :rolleyes:

Najprej pršvasajo gor neko palčko potem pa z neko napravo potegnejo ven sam gre barva v K....

Uprašaj kakšnega kleparja..

Objavljeno

Če se da z vakuumom ven potegnt vdolbinco, se na barvi ne bi smelo nič poznat.

Objavljeno
Fantje, kaka je razlika.. original motorno olje mam SAE 10w-50.. notri pa imam zdej 10w-40.. je to kaj narobe? Že na prvem servisu ko ga je menjal mi je tega dal notri...

Pa še nekaj.. ima mogoče kdo kaki šraufek za zavorne čeljusti odzračevat viška? Bi rabil enega.. PM! Hvala.

Olje 10w-50 je pri delovni temperaturi motorja bolj gosto kot 10w-40. Verjetno je tvoj motor bolj take sorte, da se bolj greje oz. ima bolj klavrno hlajenje olja, zato je tovarna predpisala takšno olje...

Če se z motorjem ne naganjaš preveč oz. voziš bolj na easy, bi tudi 10w-40 moralo biti čisto OK.

D.

Objavljeno
Hojla!

Mogoče vprašanje ne sodi sem, pa vseeno...

Ali ima kdo kakšno idejo, kako popravit majhno vdolbino (neznanega izvora) na zgornjem delu kestlna :headbang: , nekaj cm nad zaščitno nalepko... Vdolbina je majhna (premer cca 2 - 3 cm), pravilno okrogla, globoka kakšen dober milimeter v sredini. Barva ni poškodovana niti malo... Zadeva na tem mestu enostavno "grdo" izgleda...

En avtoličar mi je rekel, da zadevo sicer enostavno z vakumom posesa ven, vendar je treba kestl dol vzet, zadevo pogret, barva gre stran in vse se znova špricne... To pa pri tako majhni estetski nevšečnosti, vsaj zame, ne pride v poštev... Rekel pa mi je tudi, da nekateri ličarji, ki rihtajo od toče poškodovano pločevino to potegnejo ven enostavneje, brez špricanja, s posebnim orodjem...

A kdo pozna kakega takega?

Hvala za odgovore! :rolleyes:

tole si poglej...

http://lifeisaroad.com/stories/2005/02/05/...entPulling.html

LP

Objavljeno

zdravo

sigurno vas je veliko tukaj, ki sami delate servise na motorjih kar doma

zdaj me pa zanima ce je kdo delal v kaki bliznji preteklosti... koliko kaj stane material za servis pri 20000 za yamahico... :hmm: mam pa obcutek da je to kar velki servis ker je v tisti knjizici kar vse odklukano za zamenjat... kar se teh stvari tice

lp

Objavljeno
zdravo

sigurno vas je veliko tukaj, ki sami delate servise na motorjih kar doma

zdaj me pa zanima ce je kdo delal v kaki bliznji preteklosti... koliko kaj stane material za servis pri 20000 za yamahico... :hmm: mam pa obcutek da je to kar velki servis ker je v tisti knjizici kar vse odklukano za zamenjat... kar se teh stvari tice

lp

Vso odkljukano robo greš kupit v Louisa. Na netu imaš njihov interaktivni katalog, prišteješ stroške furce in dva kafeta in to je to.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!