danci1973 Objavljeno September 23, 2007 Opozori Objavljeno September 23, 2007 Kje dobiti na netu kakšne koli načrte o električni napeljavi za motor SUZUKI GSX 750 ES L. 82-83.Ali mi lahko kdo da informacije kje je kašen majster, ki se še ukvarja z popravilom takih starejših motorjev. Imam 'service manual' za GSX 750 ES 84-86... Morda je dovolj podobno? D.
Guest Brumer Objavljeno September 24, 2007 Opozori Objavljeno September 24, 2007 Imam 'service manual' za GSX 750 ES 84-86... Morda je dovolj podobno? D. Daj napiši kaj točno rabiš mogoče se ti lahko kaj pomaga,sicer pa imaš v Mariboru dobrega avtoelektrikarja nevem točno kako se piše ima pa Boschev servis tako,da ti ga nebo težko najti. :hmm: Bremzer 1
hirdan Objavljeno September 26, 2007 Opozori Objavljeno September 26, 2007 Imam 'service manual' za GSX 750 ES 84-86... Morda je dovolj podobno? D. Ja itaq bi bilo fino da bi mi kako to "dostavil". Ta motor imam že nekaj časa pa mi neki elektrika ne štima. Moral bi na novo zvezat vse el. komponente, ker so kabli na nekaterih delih poškodovani in mi mogoče tam prebija. Tako da bi mi prov prišla kaka el. shema. Na kakšen način bi mi lahko prskrbu ta "service manual".
Tomozuki Objavljeno September 29, 2007 Opozori Objavljeno September 29, 2007 Menjal sem zračni filter, olje in oljni filter. Mater, kakšna pacarija :D Oljni filter je izgledal, kot da bi na njemu pekli postrvi (kot žar, če ga ne ščistiš), olje pa je bilo črno kot, da bi mazal staro puhačico. Motor sicer zelo lepo teče, vendar imam občutek, da se mu iz izpuha malo preveč kadi. To se mi sicer dogaja samo v štartu, kasneje pa ne (torej, ko še ni segret - čok imam izklopljen, ker vžge v prvo). Slaba mešanica ali mora tako bit?
JMatic Objavljeno September 30, 2007 Opozori Objavljeno September 30, 2007 am.men pa neki žvižga u mašini...prav na servisu da je šponar....a mi lahko kdo pokaže kako to zgleda? pa mogoc prbližno ceno...da vem če bom menjou pozim heh
MarduK Objavljeno September 30, 2007 Opozori Objavljeno September 30, 2007 (popravljeno) Menjal sem zračni filter, olje in oljni filter. Mater, kakšna pacarija :D Oljni filter je izgledal, kot da bi na njemu pekli postrvi (kot žar, če ga ne ščistiš), olje pa je bilo črno kot, da bi mazal staro puhačico. Motor sicer zelo lepo teče, vendar imam občutek, da se mu iz izpuha malo preveč kadi. To se mi sicer dogaja samo v štartu, kasneje pa ne (torej, ko še ni segret - čok imam izklopljen, ker vžge v prvo). Slaba mešanica ali mora tako bit? Če je v začetku dim svetel, potem pa izgine, ko se motor segreje, je to normalno. Sploh zdaj, ko prihajajo hladnejši dnevi in je razlika med temperaturo izpušnih plinov in zunanjim zrakom opazna, lahko je tudi kondens, ki se nabere v izpuhu. Če pa ti kadi belo tudi, ko se segreje, bi bila možnost vdor hladilne tekočine v izgorevalen prostor. Aha, ups, sem šele zdaj opazil, da voziš ZR-7, ki ni vodno hlajen. Potemtakem lahko to točko mirne volje preskočiš :) Če ti kadi modro, bi na tvojem mestu spremljal porabo olja, lahko, da so batni obročki že malce izrabljeni... Popravljeno September 30, 2007. Popravil MarduK
Tomozuki Objavljeno September 30, 2007 Opozori Objavljeno September 30, 2007 Aha, je tako kot opisuješ v prvi točki. Torej, na začetku je, potem pa izgine ;)
hector Objavljeno Oktober 2, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2007 Oj. Včeraj sem se vozil z Yamaho WR450F in ko sem jo pripeljal domov, sem opazil, da mi iz hladilnika teče hladilna tekočina (ko motor laufa). Opazil sem, da teže pri kovinski cevi, ki je speljana na vrhu hladilnika (označeno rdeče). A kdo mogoče ve ali je ta cev varjena na hladilnik ali samo pritrjena in zadaj kako tesnilo?
HHV Objavljeno Oktober 2, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 2, 2007 Aha, je tako kot opisuješ v prvi točki. Torej, na začetku je, potem pa izgine ;) Tomozuki, tako kot opisuje Marduk. Tudi moj ZR7 in sedaj ZRX zjutraj ob hladnem zraku malo belo pokadita. Kondenz, nič drugega! In dvomim, da kakšen motor tega ne naredi.
Tomozuki Objavljeno Oktober 2, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2007 Hja, sej to sem jaz fotru razlagal, medtem, ko je sam bil mnjenja, da nekaj ni dobro nastavljeno. Ko se motor ogreje ni nobenega dima več. Moram pa pohvalit Zeerko, da sem prišel domov od prodajalca (170km) s tremi svečkami, pomoje prvim oljem, prvim oljnim in prvim zračnim filtrom. Oljni fiter je bil podoben grilu (ko se nabere zažgana maščoba), zračni filter je bil usran kot neumita rit (čisto črn skoraj), tri svečke so bile ok, ena zalita (zamenjal sem jih z novimi) itd. Zdaj teče kot urica :yea1:
Guest Brumer Objavljeno Oktober 2, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2007 Oj.Včeraj sem se vozil z Yamaho WR450F in ko sem jo pripeljal domov, sem opazil, da mi iz hladilnika teče hladilna tekočina (ko motor laufa). Opazil sem, da teže pri kovinski cevi, ki je speljana na vrhu hladilnika (označeno rdeče). A kdo mogoče ve ali je ta cev varjena na hladilnik ali samo pritrjena in zadaj kako tesnilo? Če je zgornji del hladilnika mesingast je cev prilotana in se da popravit,potrebno pa bo hladilnik demontirat OK.Če pa je zgornji del hladilnika plastika,potem bo potrebno nov hladilnik,kajti varit plastiko ali probavat z raznimi lepili se ne obnese OK. Bremzer 1
ferek Objavljeno Oktober 5, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2007 Hojla! Mogoče vprašanje ne sodi sem, pa vseeno... Ali ima kdo kakšno idejo, kako popravit majhno vdolbino (neznanega izvora) na zgornjem delu kestlna :headbang: , nekaj cm nad zaščitno nalepko... Vdolbina je majhna (premer cca 2 - 3 cm), pravilno okrogla, globoka kakšen dober milimeter v sredini. Barva ni poškodovana niti malo... Zadeva na tem mestu enostavno "grdo" izgleda... En avtoličar mi je rekel, da zadevo sicer enostavno z vakumom posesa ven, vendar je treba kestl dol vzet, zadevo pogret, barva gre stran in vse se znova špricne... To pa pri tako majhni estetski nevšečnosti, vsaj zame, ne pride v poštev... Rekel pa mi je tudi, da nekateri ličarji, ki rihtajo od toče poškodovano pločevino to potegnejo ven enostavneje, brez špricanja, s posebnim orodjem... A kdo pozna kakega takega? Hvala za odgovore! :rolleyes:
bmwslo Objavljeno Oktober 6, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2007 Hojla! Mogoče vprašanje ne sodi sem, pa vseeno... Ali ima kdo kakšno idejo, kako popravit majhno vdolbino (neznanega izvora) na zgornjem delu kestlna :headbang: , nekaj cm nad zaščitno nalepko... Vdolbina je majhna (premer cca 2 - 3 cm), pravilno okrogla, globoka kakšen dober milimeter v sredini. Barva ni poškodovana niti malo... Zadeva na tem mestu enostavno "grdo" izgleda... En avtoličar mi je rekel, da zadevo sicer enostavno z vakumom posesa ven, vendar je treba kestl dol vzet, zadevo pogret, barva gre stran in vse se znova špricne... To pa pri tako majhni estetski nevšečnosti, vsaj zame, ne pride v poštev... Rekel pa mi je tudi, da nekateri ličarji, ki rihtajo od toče poškodovano pločevino to potegnejo ven enostavneje, brez špricanja, s posebnim orodjem... A kdo pozna kakega takega? Hvala za odgovore! :rolleyes: Eno takole nalepko gor zalimaj :whistle:
Stric Burek Objavljeno Oktober 6, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2007 Vem da tisti ki popravljajo od toče zbite avte naredijo to brez barvanja, verjetno ma vakum napravo
ElGarco Objavljeno Oktober 6, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2007 Ja vakumsko se to dela. In pa pri taki majhni udolbini nebi smelo barve razpokat. LPM
ferek Objavljeno Oktober 6, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2007 Bom poskusil, dal to enim ličarju, sem se že mal pozanimal... :unsure: Bom poročal, kako se je zrihtalo :naughty: , sicer pa nalepko lahko še vedno čez butnem... :krneki:
NejcZ Objavljeno Oktober 7, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2007 (popravljeno) Fantje, kaka je razlika.. original motorno olje mam SAE 10w-50.. notri pa imam zdej 10w-40.. je to kaj narobe? Že na prvem servisu ko ga je menjal mi je tega dal notri... Pa še nekaj.. ima mogoče kdo kaki šraufek za zavorne čeljusti odzračevat viška? Bi rabil enega.. PM! Hvala. Popravljeno Oktober 7, 2007. Popravil NejcZ
simonsi Objavljeno Oktober 7, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2007 10w-50 je bolj primeren za zračno hlajene agregate. Še bolj je pa pomembno kvalitetno polsintetično ali sintetično olje in redna menjava.
NejcZ Objavljeno Oktober 7, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2007 Pa se to pri malih kubikih in čist švoh mašinah verjento ne pozna preveč, ali pač?
_Misko_ Objavljeno Oktober 7, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2007 Hojla! Mogoče vprašanje ne sodi sem, pa vseeno... Ali ima kdo kakšno idejo, kako popravit majhno vdolbino (neznanega izvora) na zgornjem delu kestlna :headbang: , nekaj cm nad zaščitno nalepko... Vdolbina je majhna (premer cca 2 - 3 cm), pravilno okrogla, globoka kakšen dober milimeter v sredini. Barva ni poškodovana niti malo... Zadeva na tem mestu enostavno "grdo" izgleda... En avtoličar mi je rekel, da zadevo sicer enostavno z vakumom posesa ven, vendar je treba kestl dol vzet, zadevo pogret, barva gre stran in vse se znova špricne... To pa pri tako majhni estetski nevšečnosti, vsaj zame, ne pride v poštev... Rekel pa mi je tudi, da nekateri ličarji, ki rihtajo od toče poškodovano pločevino to potegnejo ven enostavneje, brez špricanja, s posebnim orodjem... A kdo pozna kakega takega? Hvala za odgovore! :rolleyes: Najprej pršvasajo gor neko palčko potem pa z neko napravo potegnejo ven sam gre barva v K.... Uprašaj kakšnega kleparja..
dive Objavljeno Oktober 7, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2007 Če se da z vakuumom ven potegnt vdolbinco, se na barvi ne bi smelo nič poznat.
danci1973 Objavljeno Oktober 7, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2007 Fantje, kaka je razlika.. original motorno olje mam SAE 10w-50.. notri pa imam zdej 10w-40.. je to kaj narobe? Že na prvem servisu ko ga je menjal mi je tega dal notri... Pa še nekaj.. ima mogoče kdo kaki šraufek za zavorne čeljusti odzračevat viška? Bi rabil enega.. PM! Hvala. Olje 10w-50 je pri delovni temperaturi motorja bolj gosto kot 10w-40. Verjetno je tvoj motor bolj take sorte, da se bolj greje oz. ima bolj klavrno hlajenje olja, zato je tovarna predpisala takšno olje... Če se z motorjem ne naganjaš preveč oz. voziš bolj na easy, bi tudi 10w-40 moralo biti čisto OK. D.
strom Objavljeno Oktober 8, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2007 Hojla! Mogoče vprašanje ne sodi sem, pa vseeno... Ali ima kdo kakšno idejo, kako popravit majhno vdolbino (neznanega izvora) na zgornjem delu kestlna :headbang: , nekaj cm nad zaščitno nalepko... Vdolbina je majhna (premer cca 2 - 3 cm), pravilno okrogla, globoka kakšen dober milimeter v sredini. Barva ni poškodovana niti malo... Zadeva na tem mestu enostavno "grdo" izgleda... En avtoličar mi je rekel, da zadevo sicer enostavno z vakumom posesa ven, vendar je treba kestl dol vzet, zadevo pogret, barva gre stran in vse se znova špricne... To pa pri tako majhni estetski nevšečnosti, vsaj zame, ne pride v poštev... Rekel pa mi je tudi, da nekateri ličarji, ki rihtajo od toče poškodovano pločevino to potegnejo ven enostavneje, brez špricanja, s posebnim orodjem... A kdo pozna kakega takega? Hvala za odgovore! :rolleyes: tole si poglej... http://lifeisaroad.com/stories/2005/02/05/...entPulling.html LP
TheMan Objavljeno Oktober 8, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2007 zdravo sigurno vas je veliko tukaj, ki sami delate servise na motorjih kar doma zdaj me pa zanima ce je kdo delal v kaki bliznji preteklosti... koliko kaj stane material za servis pri 20000 za yamahico... :hmm: mam pa obcutek da je to kar velki servis ker je v tisti knjizici kar vse odklukano za zamenjat... kar se teh stvari tice lp
HHV Objavljeno Oktober 9, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 9, 2007 zdravo sigurno vas je veliko tukaj, ki sami delate servise na motorjih kar doma zdaj me pa zanima ce je kdo delal v kaki bliznji preteklosti... koliko kaj stane material za servis pri 20000 za yamahico... :hmm: mam pa obcutek da je to kar velki servis ker je v tisti knjizici kar vse odklukano za zamenjat... kar se teh stvari tice lp Vso odkljukano robo greš kupit v Louisa. Na netu imaš njihov interaktivni katalog, prišteješ stroške furce in dva kafeta in to je to.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se