DAMI34 Objavljeno Maj 15, 2023 Opozori Objavljeno Maj 15, 2023 pred 9 urami, ljubo63 pravi: Pred časom sem kupil BMW 1150 gs in mi prestavna ročica ne odgovarja, je za moj čevelj preblizu stopalke. Na netu sem našel ročico, ki se prilagaja na poljudno dolžino z dvema vijakoma. Cena je visoka okoli 180 eur, Sam bi obstoječo ročko za 2 cm podaljšal z varenjem. Ima kdo izkušnje, je materjal aluminij in prosim za mnenje ali je tak poseg v redu ali ne . bo kar tule pravo mesto za tako vprašanje. al pa vprašaš v temi dotičnega motorja. Obstaja tudi tema varjenje..
ljubo63 Objavljeno Maj 15, 2023 Opozori Objavljeno Maj 15, 2023 pred 5 urami, Scarabeo 500 pravi: Lahko jo zavariš in še ojačaš. Kolega je delal v avto šoli. Praktično so dnevno varili vse ročice na motorjih - padci na poligonu. Hvala, bom dal strokovnjaku da jo prereže in zvari. lep dan še naprej
franc Objavljeno Maj 15, 2023 Opozori Objavljeno Maj 15, 2023 pred 55 minutami, ljubo63 pravi: Hvala, bom dal strokovnjaku da jo prereže in zvari. lep dan še naprej Jaz se ne bi "igral" z varjenjem. Varjenje alu je "znanost" in če gre kaj narobe... Pa še ročice niso ravno "navaden" aluminij. Da najdeš pravo kombinacijo... Variš kadar ni druge možnosti in je že tako ali tako polomljeno, pa če "rata rata" drugače pa si še vedno na istem. lp DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno Maj 15, 2023 Opozori Objavljeno Maj 15, 2023 preblizu stopalke, pomeni mogoče napačna drža noge, preveč naprej. Problem je enostavno rešljiv, dvigni prestavno ročico, pa boš s prsti lepše prišel spodaj. In pa drža noge na motorju, je običajno na sprednjem delu stopala. Že od škornja do škornja se čuti razlika (nekateri so športno ozki spredaj, drugi enduro debeli in ojačani).
ljubo63 Objavljeno Maj 15, 2023 Opozori Objavljeno Maj 15, 2023 pred eno uro, franc pravi: Jaz se ne bi "igral" z varjenjem. Varjenje alu je "znanost" in če gre kaj narobe... Pa še ročice niso ravno "navaden" aluminij. Da najdeš pravo kombinacijo... Variš kadar ni druge možnosti in je že tako ali tako polomljeno, pa če "rata rata" drugače pa si še vedno na istem. lp Saj pravim, bom dal variti strokovnjaku, če ne rata bom kupil nastavljivo. Lep pozdrav Ljubo
smasher Objavljeno Maj 15, 2023 Opozori Objavljeno Maj 15, 2023 iz enega starega motorja pobereš železno ročko pa je.. pa jo lahko variš, pa podalšuješ, pa zvijaš
ljubo63 Objavljeno Maj 24, 2023 Opozori Objavljeno Maj 24, 2023 Dobil podaljšano ročico, mojster mi jo je podalšal za 2,2 cm. Sedaj predstavljam dosti lažje, čevelj se mi ne zatika ko prestavlam v višjo prestavo Scarabeo 500, Kugelschreiber, DAMI34 in 5 others 8
Tomaz321 Objavljeno Maj 30, 2023 Opozori Objavljeno Maj 30, 2023 Zdravo, imel bi vprašanje glede menjave hladilne tekočine. Včeraj sem jo šel kupit, vzel bi motul motocool expert, ker pa niso imeli na zalogi mi je prodajalec ponudil hladilno tekočino od bmw motorrad, konkretno: https://www.ebay.com/itm/294914265088 Ima mogoče kdo kakšne informacije, sta to podobni/kompatibilni hladilni tekočini? Zamenjati jo moram v yamahi fz6. Lep pozdrav.
Buschi Objavljeno Junij 1, 2023 Opozori Objavljeno Junij 1, 2023 Težava. Moped je parkrat dobil dež in po včerajšnih plohah se danes ključavnica za vžig težko obrne. S čim našpricat? WD, mast v spreju, kontakt spraj ? Hvala.
MiNa Objavljeno Junij 1, 2023 Opozori Objavljeno Junij 1, 2023 pred 1 uro, Buschi pravi: WD 40 Jaz to preventivno uporabljam občasno na vseh "motoključavnicah" že odkar vozim motorje.... Do sedaj nikakršnih težav s ključavnicani.
Zivnorc Objavljeno Junij 1, 2023 Opozori Objavljeno Junij 1, 2023 WD 40 je zakon. Isto zadnjič pri meni...se je zatikala ključavnica, da sem komaj vžgal motor...
franc Objavljeno Junij 1, 2023 Opozori Objavljeno Junij 1, 2023 (popravljeno) WD je tudi pri meni "rešil problem" (drugega ni bilo na razpolago, drugače bi verjetno kaj bolj kompliciral, kakšen kontakt sprej, pa potem silikonsko olje v spreju... ) . lp Zgodbica pred tem. Na poti na Portugalsko, me je pralo par dni in je kontaktna ključavnica začela "štekati" . Občasno sem moral 2-3x dati kontakt, da je prijelo. Nekje sredi Španije natankam, premaknem motor, ker sem naredil par slik, potem pa motor ne vžge. Avtomatično pomislim, da je izdahnila ključavnica, razkopljem pol motorja, "prebrikam" kontakte, pa še vedno nič. Na srečo se ustavi en španec in skupaj "modrujeva" , pokliče "frenda" ki ima doma "diagnostiko" ... potem pa pogleda na "kill switch" in pokaže s prstom, meni se dobesedno zmrači, ko sem prestavil motor sem po nesreči prestavil stikalo. Se zahvalim sestavim motor in ob prvi priliki kupim WD (Portugalski WD30) . Od takrat se ni nikoli več zataknil, pa če gre kaj narobe, najprej preverim stikalo. lp Popravljeno Junij 1, 2023. Popravil franc Kugelschreiber, MiNa in GoBobi 2 1
marincspeedshop Objavljeno Junij 5, 2023 Opozori Objavljeno Junij 5, 2023 Pri vecini Yamah porines kluc naprej in obrnes. Pri vecini Suzukijev porines kluc nazaj in obrnes. Dobra fora ce se kluc zatika ker je zluftana kljucavnica. Zivnorc, GoBobi in IF7 2 1
Darko3g Objavljeno September 10, 2023 Opozori Objavljeno September 10, 2023 (popravljeno) Kje bi najhitreje dobil zaskočko, "šplinto" za sornik pri zadnji zavori? Na spletu ima oznako kawasaki 43084003, mislim pa, da so to splošni strojni elementi. Popravljeno September 10, 2023. Popravil Darko3g
raza Objavljeno September 10, 2023 Opozori Objavljeno September 10, 2023 Interdiskont, Merkur, KAAM Tudi kos žice, žebelj reši začasno nastali problem... Zivnorc 1
Darko3g Objavljeno September 10, 2023 Opozori Objavljeno September 10, 2023 Hvala, začasno sem dal pisarniško sponko. Zadeva ni obremenjena, le skrbi, da sornik ne pade ven, ne bi pa je rad izgubil zaradi prerjavenja ali česarkoli drugega. Zivnorc 1
Tang_Killss Objavljeno September 15, 2023 Opozori Objavljeno September 15, 2023 Če še sam ne veš odgovora, boš verjetno ležaj privil ven, za vsak slučaj lahko kupiš ustrezen ležaj (https://en.tradebearings.com/) in ga zamenjaš, a očitno ga ni odgovorite v območju za komentarje. Najbolje je, da poiščete poprodajne storitve.
knedl Objavljeno Oktober 11, 2023 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2023 Pozdravljeni Mam staro Hondo deauville in ta mi povzroča problem da je ta trenutek neuporabna. Ko se motor ogreje na delovno temperaturo se obrati ne spustijo pod 3800 obratov. Kaj bi lahko bilo narobe???
DAMI34 Objavljeno Oktober 12, 2023 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2023 pred 14 urami, knedl pravi: Pozdravljeni Mam staro Hondo deauville in ta mi povzroča problem da je ta trenutek neuporabna. Ko se motor ogreje na delovno temperaturo se obrati ne spustijo pod 3800 obratov. Kaj bi lahko bilo narobe??? tule je tema o motorjih (ti si pisal v avtomobilizem sklop), prav tako lahko isto vprašaš v temi honda deauville. Tko na prvo žogo, kak je nastavljen prosit tek? ali Mogoče ga kak senzor serje..
smasher Objavljeno Oktober 20, 2023 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2023 Sam tako "sprašujem za prjatla".... obstaja kakšna lažja vrjanta za premaknem malo naprej kilometre kot pa samo bormašino na zajlo? mladench 1
mladench Objavljeno Oktober 20, 2023 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2023 a prjatla uvoz j*? Kugelschreiber in smasher 2
Kugelschreiber Objavljeno Oktober 20, 2023 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2023 @Zok, smešer rabi tvoj nasvet
franc Objavljeno Oktober 20, 2023 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2023 pred 8 minutami, smasher pravi: Sam tako "sprašujem za prjatla".... obstaja kakšna lažja vrjanta za premaknem malo naprej kilometre kot pa samo bormašino na zajlo? Odvisno od "sistema" . Če je mehanski se pri nekaterih da razdrti in premakniti, če je elektronski pa samo "kabel" in program. Seveda pa obstaja čisto preprost sistem, čisto enostavno se vsedeš na motor in odvoziš... lp MiNa 1
smasher Objavljeno Oktober 20, 2023 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2023 pred 5 minutami, mladench pravi: a prjatla uvoz j*? ne še... prjatl se bo šel v kratkem pogajat s fašisti MiNa 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se