jegrmajstr Objavljeno Januar 23, 2008 Opozori Objavljeno Januar 23, 2008 aha hvala za odgovore :) zanimalo me je če je vseeno če so ali jih ni, ker jih je približno polovico manjkalo... zdaj pa bom lepo zamenjal vse, tako da bo spet kompletno. če sem se že spustil v remont yamahe, bom vsaj naredil kot se spodobi :)
trojan Objavljeno Januar 23, 2008 Opozori Objavljeno Januar 23, 2008 O gumijastih distančnikih: :nono: :lol1: -da ne bo odkrivanja tople vode in širjenja vseh sort napačnih informacij - ti so vgrajeni med rebra zato, da dušijo nihanje in s tem "zavijanje" oz. "zvonjenje" reber med delovanjem motorja, ko je mesa in geometrija prišla v območje akustičnega nihanja ipd. Značilno predvsem za starejše, 2T motorje (konstrukcije). Zadevice kar lepo vrni na mesto, kjer si jih odstranil. Ja tole bo kar držalo. Tudi Jawe pa nekateri tomosi imajo gumo med rebri prav zaradi tega razloga.
iztok66 Objavljeno Januar 25, 2008 Opozori Objavljeno Januar 25, 2008 Pozdrav Bi prosil za malo pomoči, ker sem prišeldo težave. Monster 7500 1999, pred dobrim tednom še vžgal, sicer preko kablov od avta, ker zgleda da je akomulator pokvarjen. Takrat sem ga pustil malo piržganega, da se je segrel, parkrat jetudi vsekalo iz izpuha in to je to. Danes pa probam spet prižgat in ne gre in ne gre, verglam, pa nič. Preverim iskro, iskra je, svečke so mokre, kar pomeni da bencin tudi je. Ko verglam, ponavadi samo poči v izpuhu in to je tudi vse kar dela. Verglam pa samo z hladnih vžigom in brez gasa. ko sem dol vzel zračni filter in pogledo če je tam vse ok, sem zaverglal in ko je počilo je se zasvetilo tudi v uplinjaču. Posumil sem na stari bencin, ampak pred dobrim tednom je vžgal z istim bencinom. Kaki predlogi?
MarduK Objavljeno Januar 25, 2008 Opozori Objavljeno Januar 25, 2008 (popravljeno) Pozdrav Bi prosil za malo pomoči, ker sem prišeldo težave. Monster 7500 1999, pred dobrim tednom še vžgal, sicer preko kablov od avta, ker zgleda da je akomulator pokvarjen. Takrat sem ga pustil malo piržganega, da se je segrel, parkrat jetudi vsekalo iz izpuha in to je to. Danes pa probam spet prižgat in ne gre in ne gre, verglam, pa nič. Preverim iskro, iskra je, svečke so mokre, kar pomeni da bencin tudi je. Ko verglam, ponavadi samo poči v izpuhu in to je tudi vse kar dela. Verglam pa samo z hladnih vžigom in brez gasa. ko sem dol vzel zračni filter in pogledo če je tam vse ok, sem zaverglal in ko je počilo je se zasvetilo tudi v uplinjaču. Posumil sem na stari bencin, ampak pred dobrim tednom je vžgal z istim bencinom. Kaki predlogi? Mogoče samo slaba iskra zaradi skoraj iztrošenega akumulatorja? Morda zalite sveče še od zadnjič... Probaj z novim akumulatorjem (ker ga boš moral tako ali tako kupit če je hin), spucaj in pregrej svečke magari na šporgetu in probaj zadevo... P.S. Tudi svečke znajo bit zanič...sploh če so bile precej zalite Popravljeno Januar 25, 2008. Popravil MarduK
iztok66 Objavljeno Januar 25, 2008 Opozori Objavljeno Januar 25, 2008 Mogoče samo slaba iskra zaradi skoraj iztrošenega akumulatorja? Morda zalite sveče še od zadnjič... Probaj z novim akumulatorjem (ker ga boš moral tako ali tako kupit če je hin), spucaj in pregrej svečke magari na šporgetu in probaj zadevo... P.S. Tudi svečke znajo bit zanič...sploh če so bile precej zalite Akomulator sem izključil, ker sem priklopil na avtomobilski akumulatorr. Svečke sem večkrat pobrisal, tudi z bronasto krtačo očistil. Kako bi naj to pomagalo če bi svečke segrel?
MarduK Objavljeno Januar 25, 2008 Opozori Objavljeno Januar 25, 2008 Akomulator sem izključil, ker sem priklopil na avtomobilski akumulatorr. Svečke sem večkrat pobrisal, tudi z bronasto krtačo očistil. Kako bi naj to pomagalo če bi svečke segrel? Tako kot bi ti jih segrel motor, če bi laufal...skuri vse kar je mastno iz tiste luknje kjer je keramika...nekatere svečke dajejo iskro ko so mrzle, nekatere ko so segrete...Se mi je že zgodilo, da je svečka imela iskro na pogled, motor pa ni in ni tekel kot bi moral...čudne so te stvari svečkaste :) . Poiskusi, stane te verjetno nič ne? Če je motor prej normalno laufal, obstaja zelo velika možnost, da so svečke zanič...oz. samo grdo zalite... A motor tudi kaj zalaufa ali samo useka iz izpuha na vsake toliko časa, ko verglaš?
iztok66 Objavljeno Januar 25, 2008 Opozori Objavljeno Januar 25, 2008 Enkrat se mu je zazdelo da je nekaj hoto, pa ni blo nič iz tega. Zakaj pa se je zasvetilo v uplinjačo ko sem odstranil filter in probal zaverglat. Filter sem odstranil, ker sem hoto pogledat če se vidijo kake kaplice bencina ko odprem gas, in so se vidle, tako rahel špric je bil. Ko pa je vsekalo pa se je tudi v uplinjaču zabliskalo.
Sam dePihlja Objavljeno Januar 25, 2008 Opozori Objavljeno Januar 25, 2008 Če so ble svečke že parkrat pošteno zalite se lahko zgodi, da so začele prebijat.
iztok66 Objavljeno Januar 25, 2008 Opozori Objavljeno Januar 25, 2008 Prvo bom zamenjal bencin in probal z segretimi svečkami, pa bomo vidli. Kako najlažje spravit star bencin ven iz uplinjača, brez da bi zalil mašino. Ker ko nalijem not novega, v cevi še bo kar nekaj starega.
k0ci Objavljeno Januar 25, 2008 Opozori Objavljeno Januar 25, 2008 na dnu šalčke imaš vijak za izpust bencina
Sam dePihlja Objavljeno Januar 25, 2008 Opozori Objavljeno Januar 25, 2008 Brezveze izgubljaš čas. Bencin nov-star...nima popolnoma nobene veze. Napolni akumulator, če je dotrajan nabavi novega, odvij svečke in zaverglaj parkrat motor v prazno, privij sveče nazaj in paljbaaaa... predvsem pa reskiraj tistih par jurjev za nove svečke in pazi na pravilen razmak elektrode .) gretje svečk nima popolnoma nobenega smisla.
MarduK Objavljeno Januar 25, 2008 Opozori Objavljeno Januar 25, 2008 Brezveze izgubljaš čas. Bencin nov-star...nima popolnoma nobene veze. Napolni akumulator, če je dotrajan nabavi novega, odvij svečke in zaverglaj parkrat motor v prazno, privij sveče nazaj in paljbaaaa... predvsem pa reskiraj tistih par jurjev za nove svečke in pazi na pravilen razmak elektrode .) gretje svečk nima popolnoma nobenega smisla. Bencin, sploh, če je od konca sezone, res nima neke velike veze...Gretje svečk je bilo mišljeno bolj kot čiščenje, v tem smislu, da tista maščoba, ki se je nabrala pri elektrodi zgori.
bna Objavljeno Januar 25, 2008 Opozori Objavljeno Januar 25, 2008 poglej iskro na svečki da na skače okrog po ohišju svečke ampak točno na diodo če pa skače po ohišju pa je svečka zalita ali pa pokvarjena .
iztok66 Objavljeno Januar 25, 2008 Opozori Objavljeno Januar 25, 2008 poglej iskro na svečki da na skače okrog po ohišju svečke ampak točno na diodo če pa skače po ohišju pa je svečka zalita ali pa pokvarjena . Skače tudi od navoja k elektrodi. Se pravi da je svečka pokvarjena?
motofrik Objavljeno Januar 25, 2008 Opozori Objavljeno Januar 25, 2008 Sem imel čisto enak primer,- ko sem zastartal (oziroma hotel..) je verglalo, malo počilo, pa nič več, samo še verglalo. Pustil hudiča pri miru. Cel mesec. Včeraj pa mi ni dalo miru, pa sem spravil ves benz ven, tudi iz uplinjačev, pa novega noter. Svečke pošmirklat, in očistit. Vžgalo. Kaj je bil vzrok, star bencin ali zalite svečke.. :hmm: :hmm: Aja, garaža je neogrevana, prostostoječa.
motofrik Objavljeno Januar 25, 2008 Opozori Objavljeno Januar 25, 2008 Če drugega ne, sem treniral, kako se svečke jemljejo ven. :whistle: So res bile mokre, ja.
Demon Objavljeno Januar 25, 2008 Opozori Objavljeno Januar 25, 2008 (popravljeno) Star bencin?!? Ja pa ja, kaj se... Torej ima bencin tako zelo kratek rok trajanja, da ti v keslu crkne... Tota je nekomu fejst "vujsla" ! :slap: Ajaaaaaaaa, zlufta se, tako kot vse gazirane pijace....... :stupid: :baa: Popravljeno Januar 25, 2008. Popravil Demon
mare9011 Objavljeno Januar 26, 2008 Opozori Objavljeno Januar 26, 2008 mene zanima kje se lahko dobi ključ ali pa če ga kdo ima za nastavljanje zadnjega fedra na yamahi r1 letnik 98. :D
Anzee Objavljeno Januar 26, 2008 Opozori Objavljeno Januar 26, 2008 Star bencin?!? Ja pa ja, kaj se... Torej ima bencin tako zelo kratek rok trajanja, da ti v keslu crkne... Tota je nekomu fejst "vujsla" ! :slap: Ajaaaaaaaa, zlufta se, tako kot vse gazirane pijace....... :stupid: :baa: :stupid: Hja zal je to popolnoma res. Bencin se smatra za starega po kaksnih dveh mesecih mirovanja. To se hitro pozna pri napravah ki imajo obcutljivejse agregate. Naprimer kosilnice, motorne zage, ... in seveda tudi pri motorjih, tako da s starim bencinom slabo ali pa sploh ne vzge. Avtomobili niso tako obcutljivi na te zadeve, ceprav se jim znajo zapacati oz postati "sticky" injektorji ce avto dolgo casa stoji. Zaradi starega bencina se vcasih tudi zlepijo membrane v uplinjacih motorjev, itd itd.. lp Anze
Piksna Objavljeno Januar 26, 2008 Opozori Objavljeno Januar 26, 2008 Mene zanima kje se lahko dobi ključ ali pa če ga kdo ima za nastavljanje zadnjega fedra na yamahi r1 letnik 98. :D a-EBay, b-morda celo na servisu kot orig. rezervni del (mogoče), c-sam bi ga naredil (najverjetneje). c'-če je del, ki se ga oprijema okrogel in je možen oprijem po celem obodu, jaz uporabim filter ključ (na ketno ali trak). Works perfectly !
trojan Objavljeno Januar 26, 2008 Opozori Objavljeno Januar 26, 2008 :stupid: Hja zal je to popolnoma res. Bencin se smatra za starega po kaksnih dveh mesecih mirovanja. To se hitro pozna pri napravah ki imajo obcutljivejse agregate. Naprimer kosilnice, motorne zage, ... in seveda tudi pri motorjih, tako da s starim bencinom slabo ali pa sploh ne vzge. Avtomobili niso tako obcutljivi na te zadeve, ceprav se jim znajo zapacati oz postati "sticky" injektorji ce avto dolgo casa stoji. Zaradi starega bencina se vcasih tudi zlepijo membrane v uplinjacih motorjev, itd itd.. lp Anze Bojda da bencin zgubi mal na oktanskem številu-no tko sem slišal. Da pa zadeva zaradi tega nebi užgala močno dvomim-men je na primer motorka čist lepo užgala z bencinom, ki je skor let stal v kanti. Pa tud motorji so mi še vedno užigali po zimskem mirovanju-se je blo treba scer mal potrudit, sam ko je užgal je bilo navadno vse vredu (al pa po ene par Km vožnje da se mal spuca). Pa nisem nikol bencina menju.
Anzee Objavljeno Januar 26, 2008 Opozori Objavljeno Januar 26, 2008 (popravljeno) Bojda da bencin zgubi mal na oktanskem številu-no tko sem slišal. Da pa zadeva zaradi tega nebi užgala močno dvomim-men je na primer motorka čist lepo užgala z bencinom, ki je skor let stal v kanti. Pa tud motorji so mi še vedno užigali po zimskem mirovanju-se je blo treba scer mal potrudit, sam ko je užgal je bilo navadno vse vredu (al pa po ene par Km vožnje da se mal spuca). Pa nisem nikol bencina menju. No sej to ni zdej pravilo da ne vzge. Ampak lahko se to tudi zgodi, odvisno je od motorja. Kolega ima doma servis za kosilnice, motorke in podobne zadeve, ter na zacetku sezone in tudi sicer dobi ogromno strank ki pravijo "kosilnica ne vzge, pa ravnokar je bila na servisu" in podobno. Pa jih vprasa ce je svez bencin, pa recejo vedno, ja bencin je bencin. No pa pred njimi iztanka njihov bencin, natoci svojega svezega in zadeva pali v prvo... :krneki: :) Se pa to bolj ocitno dogaja baje odkar se je nehalo uporabljati osvincen bencin, je bil nekaksen "konzervans"... Popravljeno Januar 26, 2008. Popravil Anzee
Anzee Objavljeno Januar 26, 2008 Opozori Objavljeno Januar 26, 2008 (popravljeno) se par linkov na to temo (nisem mogel vec urediti prejsnjega posta, naj moderator doda gor): http://www.perr.com/tip1.html http://ktmtalk.com/index.php?showtopic=268...amp;hl=old+fuel http://www.mercedesshop.com/shopforum/arch...p/t-145298.html lp Anze Popravljeno Januar 26, 2008. Popravil Anzee
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se