Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

:stupid:

Hja zal je to popolnoma res. Bencin se smatra za starega po kaksnih dveh mesecih mirovanja. To se hitro pozna pri napravah ki imajo obcutljivejse agregate. Naprimer kosilnice, motorne zage, ... in seveda tudi pri motorjih, tako da s starim bencinom slabo ali pa sploh ne vzge. Avtomobili niso tako obcutljivi na te zadeve, ceprav se jim znajo zapacati oz postati "sticky" injektorji ce avto dolgo casa stoji.

Zaradi starega bencina se vcasih tudi zlepijo membrane v uplinjacih motorjev, itd itd..

lp Anze

........jajaja, pa kaj še............

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene zanima kje se lahko dobi ključ ali pa če ga kdo ima za nastavljanje zadnjega fedra na yamahi r1 letnik 98. :D

Nevem od kje si,če ti ni predaleč do Novega mesta pridi k meni in bova nastavila ta feder.Imam univerzalni ključ za vse kronske matice. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čuj misliš da sma danes stari bencin :naughty: :naughty: tankala?

Verjetno ja............ Samo kljub temu, da ni bil čisto svež nama je moped super funkcioniral......

Daj zberite se malo vsi, ki ste v prepričanju, da bencin v par mesecih zastara.... HALOOOOOO, to ni Coca Cola, ki se kar tako zlufta....

Sicer pa, saj ni važno, vsak ima pravico do svojega mnenja, tudi jaz! :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čuj misliš da sma danes stari bencin :naughty: :naughty: tankala?

No sej men je vseen ce ne verjameta. Cist neumestno, a motorje sama sraufata?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No sej men je vseen ce ne verjameta. Cist neumestno, a motorje sama sraufata?

ja servisiram svoj motor. no pa optimiram ti tudi kaksen sistemček vbrizgavanja. aja anzee opremo in diagnostiko motorjev imam za diplomsko(mogoče bom pa kaksno dezertacijo nardil na temo staranje bencina) zanima me kaj mi bo mentorica rekla

pomoje bo mi :headbang: . res da je v benzu voda ampak tako mala vrednost v mg da je zanemarljiva.

aja naredi poskus. samo če imaš dizla. natankaj 40 l nafte pa 20 vode.... spoznanje avto vseeno gre. preverjeno preizkuseno v 2 letih tako da............

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja servisiram svoj motor. no pa optimiram ti tudi kaksen sistemček vbrizgavanja. aja anzee opremo in diagnostiko motorjev imam za diplomsko(mogoče bom pa kaksno dezertacijo nardil na temo staranje bencina) zanima me kaj mi bo mentorica rekla

pomoje bo mi :headbang: . res da je v benzu voda ampak tako mala vrednost v mg da je zanemarljiva.

aja naredi poskus. samo če imaš dizla. natankaj 40 l nafte pa 20 vode.... spoznanje avto vseeno gre. preverjeno preizkuseno v 2 letih tako da............

Natankaj to v 1.9JTD, pa da vidimo boga :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Natankaj to v 1.9JTD, pa da vidimo boga :evilgrin:

Hehe, ja, so nekateri dizli kar občutljivi.

Vem recimo, konkretno pri Fordu, maš dve diesel mašine, TDCI pa TDDI, in je slednja veliko manj občutljiva kot pa TDCI. Seveda, je tudi dost švohnej :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja servisiram svoj motor. no pa optimiram ti tudi kaksen sistemček vbrizgavanja. aja anzee opremo in diagnostiko motorjev imam za diplomsko(mogoče bom pa kaksno dezertacijo nardil na temo staranje bencina) zanima me kaj mi bo mentorica rekla

pomoje bo mi :headbang: . res da je v benzu voda ampak tako mala vrednost v mg da je zanemarljiva.

aja naredi poskus. samo če imaš dizla. natankaj 40 l nafte pa 20 vode.... spoznanje avto vseeno gre. preverjeno preizkuseno v 2 letih tako da............

Samo še malo :devil: pa boš pogruntal avto na vodo!!!! :lol1: :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me, kje bi lahko kupil 16 ključ za svečke, ki bi jih rad zamenjal pri Yamahi R6 (l.2000) ?

Probal sem ključ, ki ga kolega uporablja za Hondo, vendar je nazunaj malenkost predebel :(

Ali pa če je mogoče kdo iz NM ali okolice, ki bi ga posodil ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hehe, ja, so nekateri dizli kar občutljivi.

Vem recimo, konkretno pri Fordu, maš dve diesel mašine, TDCI pa TDDI, in je slednja veliko manj občutljiva kot pa TDCI. Seveda, je tudi dost švohnej :whistle:

..drži 100%. Pojdi na fordov forum malo čitati, kakšne vse probleme imajo ti novi dizlaši. Kar se tiče dizlašev, je pa Golf II sinonim za neuničljivo mašino, ki požre hudiča in pol...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me, kje bi lahko kupil 16 ključ za svečke, ki bi jih rad zamenjal pri Yamahi R6 (l.2000) ?

Probal sem ključ, ki ga kolega uporablja za Hondo, vendar je nazunaj malenkost predebel :(

Ali pa če je mogoče kdo iz NM ali okolice, ki bi ga posodil ;)

Jaz imam ključ,oglasi se pri meni OK več info na Gsm ali PM.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo še malo :devil: pa boš pogruntal avto na vodo!!!! :lol1: :lol1:

ne to ne. ampak ti pa dokazem. ravno ford je stestiran. :whistle: :whistle: aja btw pa malce vec vem o motorjih z notranjim zgorevanjem pa opremo in diagnostiko kako ti. tako da ............. lahko kaksno drugo temo najdes o kateri bos lahko z mano razpravljal. :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem postal tole že v temo od GSX-Rja, pa bom še tu, ko ravno debatiramo o domačem šraufanju..

Pri mojemu Gixxerju K4 750 je v okvari 6. prestava.. Ko premenjaš in dodaš malo plina skoči ven in samo preskakuje in ruži.. Danes sem se lotil šraufanja, snel oklepe, tank, v naslednjih dneh bom pa snel mašino in jo odprl.. Je že kdo imel tak problem ali delal kaj podobnega?

Kakšen nasvet mogoče na kaj biti pozoren pri odpiranju motorja in kje točno naj bi bila napaka?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem postal tole že v temo od GSX-Rja, pa bom še tu, ko ravno debatiramo o domačem šraufanju..

Pri mojemu Gixxerju K4 750 je v okvari 6. prestava.. Ko premenjaš in dodaš malo plina skoči ven in samo preskakuje in ruži.. Danes sem se lotil šraufanja, snel oklepe, tank, v naslednjih dneh bom pa snel mašino in jo odprl.. Je že kdo imel tak problem ali delal kaj podobnega?

Kakšen nasvet mogoče na kaj biti pozoren pri odpiranju motorja in kje točno naj bi bila napaka?

LP

Ali je napaka na menjalnih vilicah, zvite, izrabljene ?, ali v kaksnem ležajenju ali pa v samih obrabljenih zobnikih.

Pozoren na kaj... da ne bo na silo slo narazen :) Počasi in po previdnosti, pa mislim da ne bi smelo bit težav.

Lep pozdrav

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne to ne. ampak ti pa dokazem. ravno ford je stestiran. :whistle: :whistle: aja btw pa malce vec vem o motorjih z notranjim zgorevanjem pa opremo in diagnostiko kako ti. tako da ............. lahko kaksno drugo temo najdes o kateri bos lahko z mano razpravljal. :yea1:

NE kar tu ostaniva,ampak mi to dokaži pridi k meni bova nalila vodo v tega dizla(50%) in šla skupaj na probo OK.Seveda tank bova spraznila in nalila 5 l nafte in 5 l vode(nafto + vodo jaz plačam)nato se peljeva do Zagreba nazaj večno službo pa plačaš ti OK. Kar pa se tiče motoroznanstva pa kar vprašaj.Namreč takrat,ko si se ti rodi sem se jaz nehal učiti iz knjig OK.

Ps: prvo vprašanje ti jaz postavim;opiši mi kako se pri motorjih(mašimah) dozira porabo olja(pojasni z šemo),zakaj sploh mora in zakaj sploh porabi olje.Ko mi odgovoriš kar postavi vprašanje meni jaz pa jih imam še veliko na zalogi.Dobro se pripravi na tole debato namreč imam ca 300-vprašanj namreč sem v komisiji za majsterske izpite,prosil bi te da se opredeliš konkretno na mehaniko in elektriko,nebi o tehnologiji materijala in o elektroniki OK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem postal tole že v temo od GSX-Rja, pa bom še tu, ko ravno debatiramo o domačem šraufanju..

Pri mojemu Gixxerju K4 750 je v okvari 6. prestava.. Ko premenjaš in dodaš malo plina skoči ven in samo preskakuje in ruži.. Danes sem se lotil šraufanja, snel oklepe, tank, v naslednjih dneh bom pa snel mašino in jo odprl.. Je že kdo imel tak problem ali delal kaj podobnega?

Kakšen nasvet mogoče na kaj biti pozoren pri odpiranju motorja in kje točno naj bi bila napaka?

LP

DEX tole ti je težko podrobno razložit.Namreč najprej moraš razdreti in preveriti zračnost obeh nasprotno ležečih zobnikov ni sicer zračnost samaga zobnika in axialno zračnost.Če je ta zračnost zobnika normalna in aksialna ni večja od ca 0,5-1mm potem preglej še zračnost vilice tudi ta naj bi bila ca 0,5-1 mm nemorem ti točno odgovorit,ker bolje poznam avtomobilske menjalnike mora pa biti še nekakšna varovalo,ki drži v določeni prestavi pri avtih je to kuglica na osovini vilic ta kuglica pa ima vzmet,ki to varuje(drži vilice v določeni prestavi) in ta vzmet bi bila lahko počena,to je vse ko razdreš poročaj OK. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne megajver. pač ve določene stvari. :worship: aja skica z katere knjige ???čečkove, ker v sloveniji tako znajo samo prepisovat nemške. aja btw zašla z teme. krivec jaz no novejše pa tako pomojem ni.

razen breda kegel

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem postal tole že v temo od GSX-Rja, pa bom še tu, ko ravno debatiramo o domačem šraufanju..

Pri mojemu Gixxerju K4 750 je v okvari 6. prestava.. Ko premenjaš in dodaš malo plina skoči ven in samo preskakuje in ruži.. Danes sem se lotil šraufanja, snel oklepe, tank, v naslednjih dneh bom pa snel mašino in jo odprl.. Je že kdo imel tak problem ali delal kaj podobnega?

Kakšen nasvet mogoče na kaj biti pozoren pri odpiranju motorja in kje točno naj bi bila napaka?

LP

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?s=...t&p=1246756

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne megajver. pač ve določene stvari. :worship: aja skica z katere knjige ???čečkove, ker v sloveniji tako znajo samo prepisovat nemške. aja btw zašla z teme. krivec jaz no novejše pa tako pomojem ni.

razen breda kegel

[/quote

Čečka poznam sva tam nekje leta 1990 po zasavju hodila-vozila, ker sva bila v komisiji za pomočniške izpite,praktični del. Čeček je bil poslan iz Mariborske šole,jaz iz Obrtne zbornice in v komisiji ja bil tudi vedno šef delavnice.Če smo bili kdaj nesklepčni okoli ocene sem vedno dal še kakšno dodatno vprašanje ponavadi tudi šefu delavnice,se je Češek samo smejal ker je v naprej vedel,da nebom dobil odgovora.Bil sem tudi z njim skupaj v Ingoldstatu in v Muldorfu na 14 dnevnih tečajih za Multiplikatorje tam smo se veliko naučili in tam so tudi Mariborčani nabrali gradiva,ki so ga pozneje prevedli skupaj z Vreznikom in doma potem kasirali priznanja in nagrade.Fantje kar vprašajte,še veliko vem- več kot misli marsikateri od vas.Pa BREZ ZAMERE!!!

Ps:če pa že koga zamima sem se največ naučil iz Nemške knjige od E- Voggta Meisterbrufung fur avtomechaniker in pa iz Fachkunde Kraftfahrzeugtehnik,ki je popolnoma prevedena v Slovenščino iz ketere se še danes učite OK.

Popravljeno . Popravil Brumer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne megajver. pač ve določene stvari. :worship: aja skica z katere knjige ???čečkove, ker v sloveniji tako znajo samo prepisovat nemške. aja btw zašla z teme. krivec jaz no novejše pa tako pomojem ni.

razen breda kegel

Nebom ti na PM odgovarjal,kar tule se pomeniva,res sem se malo zmotil ,ker si napisal na 40l nafte 20l vode.Narediva takole vse spustiva ven iz tanka in nalijeva 10 l nafte in 5 l vode to je za ca 250 km in greva na vožnjo, samo vozil bom jaz ti pa boš sedel zraven pa glej,da denar nepozabiš še prej pa se lahko še malo staviva tako da nebi zastonj hodil v Nm OK. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DEX tole ti je težko podrobno razložit.Namreč najprej moraš razdreti in preveriti zračnost obeh nasprotno ležečih zobnikov ni sicer zračnost samaga zobnika in axialno zračnost.Če je ta zračnost zobnika normalna in aksialna ni večja od ca 0,5-1mm potem preglej še zračnost vilice tudi ta naj bi bila ca 0,5-1 mm nemorem ti točno odgovorit,ker bolje poznam avtomobilske menjalnike mora pa biti še nekakšna varovalo,ki drži v določeni prestavi pri avtih je to kuglica na osovini vilic ta kuglica pa ima vzmet,ki to varuje(drži vilice v določeni prestavi) in ta vzmet bi bila lahko počena,to je vse ko razdreš poročaj OK. :hmm:

Bom preveril, hvala za nasvet.. Več o dejanskem stanju, pa ko dobim menjalnik ven.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!