Demon Objavljeno Januar 26, 2008 Opozori Objavljeno Januar 26, 2008 :stupid: Hja zal je to popolnoma res. Bencin se smatra za starega po kaksnih dveh mesecih mirovanja. To se hitro pozna pri napravah ki imajo obcutljivejse agregate. Naprimer kosilnice, motorne zage, ... in seveda tudi pri motorjih, tako da s starim bencinom slabo ali pa sploh ne vzge. Avtomobili niso tako obcutljivi na te zadeve, ceprav se jim znajo zapacati oz postati "sticky" injektorji ce avto dolgo casa stoji. Zaradi starega bencina se vcasih tudi zlepijo membrane v uplinjacih motorjev, itd itd.. lp Anze ........jajaja, pa kaj še............
hilton Objavljeno Januar 26, 2008 Opozori Objavljeno Januar 26, 2008 ........jajaja, pa kaj še............ čuj misliš da sma danes stari bencin :naughty: :naughty: tankala?
Guest Brumer Objavljeno Januar 26, 2008 Opozori Objavljeno Januar 26, 2008 mene zanima kje se lahko dobi ključ ali pa če ga kdo ima za nastavljanje zadnjega fedra na yamahi r1 letnik 98. :D Nevem od kje si,če ti ni predaleč do Novega mesta pridi k meni in bova nastavila ta feder.Imam univerzalni ključ za vse kronske matice. :OK:
mare9011 Objavljeno Januar 26, 2008 Opozori Objavljeno Januar 26, 2008 iz logatca? nism še registrerov motorja.. :trance_33_sleep:
Demon Objavljeno Januar 26, 2008 Opozori Objavljeno Januar 26, 2008 čuj misliš da sma danes stari bencin :naughty: :naughty: tankala? Verjetno ja............ Samo kljub temu, da ni bil čisto svež nama je moped super funkcioniral...... Daj zberite se malo vsi, ki ste v prepričanju, da bencin v par mesecih zastara.... HALOOOOOO, to ni Coca Cola, ki se kar tako zlufta.... Sicer pa, saj ni važno, vsak ima pravico do svojega mnenja, tudi jaz! :evilgrin:
Guest Brumer Objavljeno Januar 26, 2008 Opozori Objavljeno Januar 26, 2008 iz logatca? nism še registrerov motorja.. :trance_33_sleep: Malo daleč,upam da najdeš pri kakšnem mehaniku OK.
Anzee Objavljeno Januar 26, 2008 Opozori Objavljeno Januar 26, 2008 čuj misliš da sma danes stari bencin :naughty: :naughty: tankala? No sej men je vseen ce ne verjameta. Cist neumestno, a motorje sama sraufata?
hilton Objavljeno Januar 26, 2008 Opozori Objavljeno Januar 26, 2008 No sej men je vseen ce ne verjameta. Cist neumestno, a motorje sama sraufata? ja servisiram svoj motor. no pa optimiram ti tudi kaksen sistemček vbrizgavanja. aja anzee opremo in diagnostiko motorjev imam za diplomsko(mogoče bom pa kaksno dezertacijo nardil na temo staranje bencina) zanima me kaj mi bo mentorica rekla pomoje bo mi :headbang: . res da je v benzu voda ampak tako mala vrednost v mg da je zanemarljiva. aja naredi poskus. samo če imaš dizla. natankaj 40 l nafte pa 20 vode.... spoznanje avto vseeno gre. preverjeno preizkuseno v 2 letih tako da............
Stric Burek Objavljeno Januar 27, 2008 Opozori Objavljeno Januar 27, 2008 ja servisiram svoj motor. no pa optimiram ti tudi kaksen sistemček vbrizgavanja. aja anzee opremo in diagnostiko motorjev imam za diplomsko(mogoče bom pa kaksno dezertacijo nardil na temo staranje bencina) zanima me kaj mi bo mentorica reklapomoje bo mi :headbang: . res da je v benzu voda ampak tako mala vrednost v mg da je zanemarljiva. aja naredi poskus. samo če imaš dizla. natankaj 40 l nafte pa 20 vode.... spoznanje avto vseeno gre. preverjeno preizkuseno v 2 letih tako da............ Natankaj to v 1.9JTD, pa da vidimo boga :evilgrin:
_Fingi_ Objavljeno Januar 27, 2008 Opozori Objavljeno Januar 27, 2008 Natankaj to v 1.9JTD, pa da vidimo boga :evilgrin: Hehe, ja, so nekateri dizli kar občutljivi. Vem recimo, konkretno pri Fordu, maš dve diesel mašine, TDCI pa TDDI, in je slednja veliko manj občutljiva kot pa TDCI. Seveda, je tudi dost švohnej :whistle:
Guest Brumer Objavljeno Januar 27, 2008 Opozori Objavljeno Januar 27, 2008 ja servisiram svoj motor. no pa optimiram ti tudi kaksen sistemček vbrizgavanja. aja anzee opremo in diagnostiko motorjev imam za diplomsko(mogoče bom pa kaksno dezertacijo nardil na temo staranje bencina) zanima me kaj mi bo mentorica reklapomoje bo mi :headbang: . res da je v benzu voda ampak tako mala vrednost v mg da je zanemarljiva. aja naredi poskus. samo če imaš dizla. natankaj 40 l nafte pa 20 vode.... spoznanje avto vseeno gre. preverjeno preizkuseno v 2 letih tako da............ Samo še malo :devil: pa boš pogruntal avto na vodo!!!! :lol1: :lol1:
Virko Objavljeno Januar 27, 2008 Opozori Objavljeno Januar 27, 2008 Zanima me, kje bi lahko kupil 16 ključ za svečke, ki bi jih rad zamenjal pri Yamahi R6 (l.2000) ? Probal sem ključ, ki ga kolega uporablja za Hondo, vendar je nazunaj malenkost predebel :( Ali pa če je mogoče kdo iz NM ali okolice, ki bi ga posodil ;)
motofrik Objavljeno Januar 27, 2008 Opozori Objavljeno Januar 27, 2008 Hehe, ja, so nekateri dizli kar občutljivi.Vem recimo, konkretno pri Fordu, maš dve diesel mašine, TDCI pa TDDI, in je slednja veliko manj občutljiva kot pa TDCI. Seveda, je tudi dost švohnej :whistle: ..drži 100%. Pojdi na fordov forum malo čitati, kakšne vse probleme imajo ti novi dizlaši. Kar se tiče dizlašev, je pa Golf II sinonim za neuničljivo mašino, ki požre hudiča in pol...
Guest Brumer Objavljeno Januar 27, 2008 Opozori Objavljeno Januar 27, 2008 Zanima me, kje bi lahko kupil 16 ključ za svečke, ki bi jih rad zamenjal pri Yamahi R6 (l.2000) ?Probal sem ključ, ki ga kolega uporablja za Hondo, vendar je nazunaj malenkost predebel :( Ali pa če je mogoče kdo iz NM ali okolice, ki bi ga posodil ;) Jaz imam ključ,oglasi se pri meni OK več info na Gsm ali PM.
hilton Objavljeno Januar 27, 2008 Opozori Objavljeno Januar 27, 2008 Samo še malo :devil: pa boš pogruntal avto na vodo!!!! :lol1: :lol1: ne to ne. ampak ti pa dokazem. ravno ford je stestiran. :whistle: :whistle: aja btw pa malce vec vem o motorjih z notranjim zgorevanjem pa opremo in diagnostiko kako ti. tako da ............. lahko kaksno drugo temo najdes o kateri bos lahko z mano razpravljal. :yea1:
Jure Objavljeno Januar 27, 2008 Opozori Objavljeno Januar 27, 2008 Sem postal tole že v temo od GSX-Rja, pa bom še tu, ko ravno debatiramo o domačem šraufanju.. Pri mojemu Gixxerju K4 750 je v okvari 6. prestava.. Ko premenjaš in dodaš malo plina skoči ven in samo preskakuje in ruži.. Danes sem se lotil šraufanja, snel oklepe, tank, v naslednjih dneh bom pa snel mašino in jo odprl.. Je že kdo imel tak problem ali delal kaj podobnega? Kakšen nasvet mogoče na kaj biti pozoren pri odpiranju motorja in kje točno naj bi bila napaka? LP
Motorist76 Objavljeno Januar 27, 2008 Opozori Objavljeno Januar 27, 2008 Sem postal tole že v temo od GSX-Rja, pa bom še tu, ko ravno debatiramo o domačem šraufanju.. Pri mojemu Gixxerju K4 750 je v okvari 6. prestava.. Ko premenjaš in dodaš malo plina skoči ven in samo preskakuje in ruži.. Danes sem se lotil šraufanja, snel oklepe, tank, v naslednjih dneh bom pa snel mašino in jo odprl.. Je že kdo imel tak problem ali delal kaj podobnega? Kakšen nasvet mogoče na kaj biti pozoren pri odpiranju motorja in kje točno naj bi bila napaka? LP Ali je napaka na menjalnih vilicah, zvite, izrabljene ?, ali v kaksnem ležajenju ali pa v samih obrabljenih zobnikih. Pozoren na kaj... da ne bo na silo slo narazen :) Počasi in po previdnosti, pa mislim da ne bi smelo bit težav. Lep pozdrav D.
Guest Brumer Objavljeno Januar 27, 2008 Opozori Objavljeno Januar 27, 2008 ne to ne. ampak ti pa dokazem. ravno ford je stestiran. :whistle: :whistle: aja btw pa malce vec vem o motorjih z notranjim zgorevanjem pa opremo in diagnostiko kako ti. tako da ............. lahko kaksno drugo temo najdes o kateri bos lahko z mano razpravljal. :yea1: NE kar tu ostaniva,ampak mi to dokaži pridi k meni bova nalila vodo v tega dizla(50%) in šla skupaj na probo OK.Seveda tank bova spraznila in nalila 5 l nafte in 5 l vode(nafto + vodo jaz plačam)nato se peljeva do Zagreba nazaj večno službo pa plačaš ti OK. Kar pa se tiče motoroznanstva pa kar vprašaj.Namreč takrat,ko si se ti rodi sem se jaz nehal učiti iz knjig OK. Ps: prvo vprašanje ti jaz postavim;opiši mi kako se pri motorjih(mašimah) dozira porabo olja(pojasni z šemo),zakaj sploh mora in zakaj sploh porabi olje.Ko mi odgovoriš kar postavi vprašanje meni jaz pa jih imam še veliko na zalogi.Dobro se pripravi na tole debato namreč imam ca 300-vprašanj namreč sem v komisiji za majsterske izpite,prosil bi te da se opredeliš konkretno na mehaniko in elektriko,nebi o tehnologiji materijala in o elektroniki OK.
ČIKO24 Objavljeno Januar 27, 2008 Opozori Objavljeno Januar 27, 2008 oooo o o o oo Brumer je pravi MaCgyver
Guest Brumer Objavljeno Januar 27, 2008 Opozori Objavljeno Januar 27, 2008 Sem postal tole že v temo od GSX-Rja, pa bom še tu, ko ravno debatiramo o domačem šraufanju.. Pri mojemu Gixxerju K4 750 je v okvari 6. prestava.. Ko premenjaš in dodaš malo plina skoči ven in samo preskakuje in ruži.. Danes sem se lotil šraufanja, snel oklepe, tank, v naslednjih dneh bom pa snel mašino in jo odprl.. Je že kdo imel tak problem ali delal kaj podobnega? Kakšen nasvet mogoče na kaj biti pozoren pri odpiranju motorja in kje točno naj bi bila napaka? LP DEX tole ti je težko podrobno razložit.Namreč najprej moraš razdreti in preveriti zračnost obeh nasprotno ležečih zobnikov ni sicer zračnost samaga zobnika in axialno zračnost.Če je ta zračnost zobnika normalna in aksialna ni večja od ca 0,5-1mm potem preglej še zračnost vilice tudi ta naj bi bila ca 0,5-1 mm nemorem ti točno odgovorit,ker bolje poznam avtomobilske menjalnike mora pa biti še nekakšna varovalo,ki drži v določeni prestavi pri avtih je to kuglica na osovini vilic ta kuglica pa ima vzmet,ki to varuje(drži vilice v določeni prestavi) in ta vzmet bi bila lahko počena,to je vse ko razdreš poročaj OK. :hmm:
hilton Objavljeno Januar 27, 2008 Opozori Objavljeno Januar 27, 2008 ne megajver. pač ve določene stvari. :worship: aja skica z katere knjige ???čečkove, ker v sloveniji tako znajo samo prepisovat nemške. aja btw zašla z teme. krivec jaz no novejše pa tako pomojem ni. razen breda kegel
simonsi Objavljeno Januar 27, 2008 Opozori Objavljeno Januar 27, 2008 Sem postal tole že v temo od GSX-Rja, pa bom še tu, ko ravno debatiramo o domačem šraufanju.. Pri mojemu Gixxerju K4 750 je v okvari 6. prestava.. Ko premenjaš in dodaš malo plina skoči ven in samo preskakuje in ruži.. Danes sem se lotil šraufanja, snel oklepe, tank, v naslednjih dneh bom pa snel mašino in jo odprl.. Je že kdo imel tak problem ali delal kaj podobnega? Kakšen nasvet mogoče na kaj biti pozoren pri odpiranju motorja in kje točno naj bi bila napaka? LP http://www.motosvet.com/tabla/index.php?s=...t&p=1246756
Guest Brumer Objavljeno Januar 27, 2008 Opozori Objavljeno Januar 27, 2008 (popravljeno) ne megajver. pač ve določene stvari. :worship: aja skica z katere knjige ???čečkove, ker v sloveniji tako znajo samo prepisovat nemške. aja btw zašla z teme. krivec jaz no novejše pa tako pomojem ni. razen breda kegel [/quote Čečka poznam sva tam nekje leta 1990 po zasavju hodila-vozila, ker sva bila v komisiji za pomočniške izpite,praktični del. Čeček je bil poslan iz Mariborske šole,jaz iz Obrtne zbornice in v komisiji ja bil tudi vedno šef delavnice.Če smo bili kdaj nesklepčni okoli ocene sem vedno dal še kakšno dodatno vprašanje ponavadi tudi šefu delavnice,se je Češek samo smejal ker je v naprej vedel,da nebom dobil odgovora.Bil sem tudi z njim skupaj v Ingoldstatu in v Muldorfu na 14 dnevnih tečajih za Multiplikatorje tam smo se veliko naučili in tam so tudi Mariborčani nabrali gradiva,ki so ga pozneje prevedli skupaj z Vreznikom in doma potem kasirali priznanja in nagrade.Fantje kar vprašajte,še veliko vem- več kot misli marsikateri od vas.Pa BREZ ZAMERE!!! Ps:če pa že koga zamima sem se največ naučil iz Nemške knjige od E- Voggta Meisterbrufung fur avtomechaniker in pa iz Fachkunde Kraftfahrzeugtehnik,ki je popolnoma prevedena v Slovenščino iz ketere se še danes učite OK. Popravljeno Januar 27, 2008. Popravil Brumer
Guest Brumer Objavljeno Januar 27, 2008 Opozori Objavljeno Januar 27, 2008 ne megajver. pač ve določene stvari. :worship: aja skica z katere knjige ???čečkove, ker v sloveniji tako znajo samo prepisovat nemške. aja btw zašla z teme. krivec jaz no novejše pa tako pomojem ni. razen breda kegel Nebom ti na PM odgovarjal,kar tule se pomeniva,res sem se malo zmotil ,ker si napisal na 40l nafte 20l vode.Narediva takole vse spustiva ven iz tanka in nalijeva 10 l nafte in 5 l vode to je za ca 250 km in greva na vožnjo, samo vozil bom jaz ti pa boš sedel zraven pa glej,da denar nepozabiš še prej pa se lahko še malo staviva tako da nebi zastonj hodil v Nm OK. :worship:
Jure Objavljeno Januar 27, 2008 Opozori Objavljeno Januar 27, 2008 DEX tole ti je težko podrobno razložit.Namreč najprej moraš razdreti in preveriti zračnost obeh nasprotno ležečih zobnikov ni sicer zračnost samaga zobnika in axialno zračnost.Če je ta zračnost zobnika normalna in aksialna ni večja od ca 0,5-1mm potem preglej še zračnost vilice tudi ta naj bi bila ca 0,5-1 mm nemorem ti točno odgovorit,ker bolje poznam avtomobilske menjalnike mora pa biti še nekakšna varovalo,ki drži v določeni prestavi pri avtih je to kuglica na osovini vilic ta kuglica pa ima vzmet,ki to varuje(drži vilice v določeni prestavi) in ta vzmet bi bila lahko počena,to je vse ko razdreš poročaj OK. :hmm: Bom preveril, hvala za nasvet.. Več o dejanskem stanju, pa ko dobim menjalnik ven. LP
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se